quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:14 schreef Iwanius het volgende:
de belangrijke onderwerpen van die avond
je zal de muzikanten de kost moeten geven die dat niet weten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:29 schreef Agiath het volgende:
Hij wist niet eens wat een pentatonische schaal is. En dat noemt zich muzikant.
Mislukte kutmarokkaan, en niets meer.
Muziektheorie is geen voorwaarde om goede muziek te kunnen maken, wijsneus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:29 schreef Agiath het volgende:
Hij wist niet eens wat een pentatonische schaal is. En dat noemt zich muzikant.
Mislukte kutmarokkaan, en niets meer.
Niet weten wat een pentatonische schaal is als muzikant is ongeveer hetzelfde als een timmerman die het verschil niet weet tussen een schroef en een spijker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:42 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Muziektheorie is geen voorwaarde om goede muziek te kunnen maken, wijsneus.
Ach als het een zanger was zou je gelijk hebben, maar het blijft een rapper hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet weten wat een pentatonische schaal is als muzikant is ongeveer hetzelfde als een timmerman die het verschil niet weet tussen een schroef en een spijker.
Je hoeft inderdaad niet vergevorderde harmonische theorieën te kennen, maar dit is echt de basis.
Doordat je aangeeft dit nummer te waarderen, valt de rest van je post niet meer serieus te nemen. Helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef LethalNinja het volgende:
Klacht waardig, Ali B triest stuk vreten, ik erger mij mateloos aan die reclames waarin hij en dat rotkind en die meelopers zitten. Zo'n dikke man die waarschijnlijk achmed heet die overal bij aanwezig is. Hij doet altijd alsof hij heel wat is etc..
Was maar één moment dat ik hem even ging waarderen en dat was toen hij dat liedje deed met die nederlandse Marco Borsato oid.
dit blijft
verder wil ik niks van hem horen
Geen excuus, ik ken legio rappers die wel verstand van zaken hebben, zeker als je ook beats maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ach als het een zanger was zou je gelijk hebben, maar het blijft een rapper heHij heeft nooit met een melodie te maken gehad.
Hoezo? dit is gewoon leuke entertainment?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Doordat je aangeeft dit nummer te waarderen, valt de rest van je post niet meer serieus te nemen. Helaas.
Past perfect in het rijtje van Ik ben je zat en Leipe mocro flavour.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoezo? dit is gewoon leuke entertainment?
Toch heeft ie wel heel veel succes, iets wat heel veel muzikanten met veel meer kennis niet kunnen zeggen. Zelfde geld voor producers die met kant en klare loops dikke hits scoren. Als het gaat om geld verdienen in de muziekbusiness dan draait het helaas niet om theoretische kennis.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geen excuus, ik ken legio rappers die wel verstand van zaken hebben, zeker als je ook beats maakt.
Totaal ander nummer imo, andere houding etc.. Raar dat je de verschillen niet ziet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Past perfect in het rijtje van Ik ben je zat en Leipe mocro flavour.
Daar heb je gelijk in, helaas. Ik zeg ook niet dat de kennis nodig is voor succes, maar je verstaat dan in mijn ogen gewoon je vak niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel heel veel succes, iets wat heel veel muzikanten met veel meer kennis niet kunnen zeggen. Zelfde geld voor producers die met kant en klare loops dikke hits scoren. Als het gaat om geld verdienen in de muziekbusiness dan draait het helaas niet om theoretische kennis.
Het is voor warchild, dus de tekst is wat anders. Het niveau is net zo laag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Totaal ander nummer imo, andere houding etc.. Raar dat je de verschillen niet ziet.
Doet me denken aan die film van eddy murphy die als dakloze opeens beleggingsadviseur wordt voor een experimentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef Toolshed het volgende:
Lijkt mij toch juist positief dat een ex-crimineel op het rechte pad komt en het zakelijk goed doet?
Bovendien wat heeft hij ermee te maken dat sommige mensen boos worden omdat je de islam belachelijk maakt? Mag hij daarom geen mening meer hebben?
Hij is heel goed in het bereiken van z'n doelen. Dat die doelen misschien weinig te maken hebben met muzikant zijn en meer met entertainment en z'n brood verdienen is een ander verhaal. Dan kun je hem naast een 'echte' muzikant zetten en heel hard om hem lachen maar ik vind dat niet echt relevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, helaas. Ik zeg ook niet dat de kennis nodig is voor succes, maar je verstaat dan in mijn ogen gewoon je vak niet.
ok wat heb je liever, iemand die in je portiek je vrouw voor slet uitmaakt en de boel ondertuft, of iemand die iets maakt van zijn leven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van eddy murphy die als dakloze opeens beleggingsadviseur wordt voor een experiment
Ali B een crimineel.. hij is/was geen crimineel al was tupac z'n oom, Biggie z'n grote neef en z'n vader don corleon.. hij leeft in een grote droom en als zn vader hem zou zien zou die denken: droeg ik toen maar een condoom ..
Dat kan allemaal prima, en dat moet hij ook vooral doen, lekker cashen, maar toch vind ik het schrijnend dat iemand die zo in de muziek zit (ook met z'n 'op volle toeren' programma) niet weet wat een pentatonische schaal is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Hij is heel goed in het bereiken van z'n doelen. Dat die doelen misschien weinig te maken hebben met muzikant zijn en meer met entertainment en z'n brood verdienen is een ander verhaal. Dan kun je hem naast een 'echte' muzikant zetten en heel hard om hem lachen maar ik vind dat niet echt relevant.
Maar als bijv. Maarten van Rossum een dergelijke opmerking gemaakt zou hebben, zou je niet zo'n huilie topic openen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:14 schreef Iwanius het volgende:
Reactie Ali B? meesmuilend en ridiculiserend gedrag gewoon omdat " hij er niets mee had "
In tegenstelling tot mensen als jij en TS natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef Anshur het volgende:
Inderdaad, als iemand precies hetzelfde had gezegd over de Islam had Ali B meteen verontwaardigd gereageerd met 'restecp' etc
Tja, helaas weten Marokkanen na al die jaren prima hoe ze de slachtofferkaart moeten spelen
Ik denk dat het hem geen ene moer zal interesseren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef Anshur het volgende:
Inderdaad, als iemand precies hetzelfde had gezegd over de Islam had Ali B meteen verontwaardigd gereageerd met 'restecp' etc
Tja, helaas weten Marokkanen na al die jaren prima hoe ze de slachtofferkaart moeten spelen
Ik heb ook altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als hij z'n versje opzegt in Op Volle Toeren, zet dan meestal het geluid uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs echt spitten kan Ali niet .
Pussy wannabe commercie rapper
Ik kan je met overtuiging zeggen dat beide best leuk is op z;n tijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:03 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ok wat heb je liever, iemand die in je portiek je vrouw voor slet uitmaakt en de boel ondertuft, of iemand die iets maakt van zijn leven?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mensen als jij en TS natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |