Iedereen die in mijn portiek: alles onderspuugt, overal troep achterlaat, en mensen lastig valt wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar binnen gaan zitten?

Tja veel blowen en al je brainfarts neerpennen draagt niet echt bij tot parate kennisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt , je kan bepaalde zekerheden ermee kweken . Maar de meeste 'rappers' zitten nu alleen maar teksten te schrijven waarvan ze 3/4 nooit zullen gebruiken

Je zou het niet zeggen, maar er zitten hier niet zoveel mensen die op straat rondhangen/hingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar binnen gaan zitten?

Met krukken is de los er ook snel vanaf natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar er zitten hier niet zoveel mensen die op straat rondhangen/hingen.

Dan zorg je er toch voor dat ze het niet doen ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Iedereen die in mijn portiek: alles onderspuugt, overal troep achterlaat, en mensen lastig valt wel ja.

Ja dat dacht ik ooit ook, maar de reacties hier nav het onderwerp hangjeugd, hebben mijn beeld een beetje veranderd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met krukken is de los er ook snel vanaf natuurlijk
Iedereen heeft in zn jeugd toch wel een tijd buiten gehangen of heb ik het mis?

Ben gewend aan mensen die overal over moeten zeiken dus daar doe je niks aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ooit ook, maar de reacties hier nav het onderwerp hangjeugd, hebben mijn beeld een beetje veranderd.

hoe dan? ik kan toch niet 24/7 de boel in de gaten houden om te kijken of ze er geen tyfusbende van maken? er ligt gewoon een permanente laag spuug op de trapquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan zorg je er toch voor dat ze het niet doen ?

Misschien gewoon eens gaan chillen ermee of is er teveel leeftijdsverschil?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef Toolshed het volgende:
[..]
hoe dan? ik kan toch niet 24/7 de boel in de gaten houden om te kijken of ze er geen tyfusbende van maken? er ligt gewoon een permanente laag spuug op de trap

Ik heb wel eens overwogen om erbij te gaan staan en een pitu op te steken ja... maar probleem is dat de kans groot is dat ik sta te chillen met dezelfde gasten die het fietsenhok onderpissen, dat schept niet echt een band zeg maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens gaan chillen ermee of is er teveel leeftijdsverschil?

Grote kans dat ze dat niet meer doen dan, dus ik zou zeggen gewoon proberenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen om erbij te gaan staan en een pitu op te steken ja... maar probleem is dat de kans groot is dat ik sta te chillen met dezelfde gasten die het fietsenhok onderpissen, dat schept niet echt een band zeg maar.

Zou kunnen hoor, wie weet komt het er nog es een keer van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dat niet meer doen dan, dus ik zou zeggen gewoon proberen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij

Kurt Cobain kon nieteens fatsoenlijk gitaarspelen, laat staan schalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet weten wat een pentatonische schaal is als muzikant is ongeveer hetzelfde als een timmerman die het verschil niet weet tussen een schroef en een spijker.
Je hoeft inderdaad niet vergevorderde harmonische theorieën te kennen, maar dit is echt de basis.

Pardonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Kurt Cobain kon nieteens fatsoenlijk gitaarspelen, laat staan schalen.

Wat een teringherrie.quote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |