De NPO lost het allemaal opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ali B. is de verpersonificatie van alles wat er mis is met de hedendaagse Nederlandse tv: totaal talentloos figuur die denkt dat hij alles kan en teveel aandacht krijgt.

Ik mis de tijden van Klopdokter, Kimo etcquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:33 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als hij z'n versje opzegt in Op Volle Toeren, zet dan meestal het geluid uit
Vind het wel geinig om te zien wat er van oude muzikanten geworden is, soms hebben ze een hele dikke studio in huis.

Bedoel je dat je het leuk vindt om in een portiek te hangen of dat er iemand in jouw portiek hangt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan je met overtuiging zeggen dat beide best leuk is op z;n tijd

Allebei, wat als ik in een portiek hang en er komen mensen erbij dan hangen ze toch ook in mijn portiek?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:38 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het leuk vindt om in een portiek te hangen of dat er iemand in jouw portiek hangt?

Ik ken ze niet maar heb net ff Klopdokter geluisterd en dat is wel andere koek jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van Klopdokter, Kimo etc

Wat moet je in een portiek als je ook op de bank kan hangen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Allebei, wat als ik in een portiek hang en er komen mensen erbij dan hangen ze toch ook in mijn portiek?

Koning freestylequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:42 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik ken ze niet maar heb net ff Klopdokter geluisterd en dat is wel andere koek ja

Hehe ik moest lachen bij "ik was op Kos, ik was er met een gozer en omdat het een freestyle is, heette die gozer Jos".quote:

Tja als het aan mij zou liggen zou er elke avond een uurtje freestyle battles op tv te zien zijn. Met daarna een uurtje breakdance battles ofzo.quote:

Ben jij een Marokkaan dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef deadprez het volgende:
ah is hier het dagelijkse marokkanen bash topic.
mij interesseert het ook geen fuck dat er een nieuwe paus is ts, ga je nu ook een janktopic over mij maken?

quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe ik moest lachen bij "ik was op Kos, ik was er met een gozer en omdat het een freestyle is, heette die gozer Jos".

Gezellig met het mooie weer..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:43 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Wat moet je in een portiek als je ook op de bank kan hangen?

Zijn weinig gasten meer die echt kunnen freestylen tegenwoordig . Nu is het meestal voorgekauwdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Tja als het aan mij zou liggen zou er elke avond een uurtje freestyle battles op tv te zien zijn. Met daarna een uurtje breakdance battles ofzo.
Vroeger had je ook een documentaire serie genaamd Lola Da Musica. Dat was echt vet, kijkje in de keuken van drum n bass artiesten, rappers op straat in New York, etc.

Het is een uitstervende kunst inderdaad. Tegenwoordig noemen ze het al freestylen als ze een geschreven tekst, die nooit is opgenomen spitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn weinig gasten meer die echt kunnen freestylen tegenwoordig . Nu is het meestal voorgekauwd

Tja het is een vak apart he dat improviseren... je moet toch wat meer lef hebben en met de billen blootquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn weinig gasten meer die echt kunnen freestylen tegenwoordig . Nu is het meestal voorgekauwd

Dat is wel triest jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is een uitstervende kunst inderdaad. Tegenwoordig noemen ze het al freestylen als ze een geschreven tekst, die nooit is opgenomen spitten.

Gezellig m'n reet, ze gaan maar lekker in het park liggen met mooi weer. En als het regent gewoon binnen op de bank.quote:

Velen choken als ze het moeten doen . Gebrek aan creativiteit etcquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:51 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Tja het is een vak apart he dat improviseren... je moet toch wat meer lef hebben en met de billen bloot

Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat je met veel oefenen een soort basis krijgt die je paraat hebt die je dan kan aanpassen aan de situatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Velen choken als ze het moeten doen . Gebrek aan creativiteit etc

Ze?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Gezellig m'n reet, ze gaan maar lekker in het park liggen met mooi weer. En als het regent gewoon binnen op de bank.

De flora en fauna die in mijn portiek hangen.quote:

Dus iedereen moet maar binnen gaan zittenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef Toolshed het volgende:
[..]
De flora en fauna die in mijn portiek hangen.

Klopt , je kan bepaalde zekerheden ermee kweken . Maar de meeste 'rappers' zitten nu alleen maar teksten te schrijven waarvan ze 3/4 nooit zullen gebruikenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat je met veel oefenen een soort basis krijgt die je paraat hebt die je dan kan aanpassen aan de situatie.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |