SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
Spanx, weer een jaartje wijzer.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:[NIEUWS] - In het Nederlandse Boxtel is enkele uren geleden de leeuw Stan ontsnapt tijdens het transport richting Artis in Amsterdam, waar het dier de komende weken zou resideren.
Hoewel het dier onder diepe narcose was gebracht, is Stan toch wakker geworden en uit de vervoerskar geglipt.
De vervoerder merkte dit pas op toen hij ging tanken bij tankstation De Gouden Vlam te Boxtel, waarna hij direct alarm heeft geslagen.
Het dier werd snel weer 'gespot' in een buitenwijk van Boxtel.
Inwoners worden ook geadviseerd om ramen en deuren op slot te houden en de radio op Skyradio te zetten, waar het laatste nieuws, zodra dat binnenkomt, wordt bekend gemaakt.
Verder heeft de eigenaar van Stan de Leeuw aangegeven dat het dier niet van uienlucht houdt, en het dus adviseerbaar is om ten minste 1 hele ui te eten. Mocht u oog in oog komen met de leeuw, dan dient u met u uienadem te blazen naar het dier.
goh, wat dacht je van dat "ui" verhaaltjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hoaxZeker omdat je naar skyradio moet luisteren
Jesus Piece? Die is nog van 2012quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wist niet dat The Game een nieuwe CD had
is geen studio albumquote:
Ach het zijn 12 nieuwe nummers dus voor mij een album en het klinkt nog best goed ook nogquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het zijn 12 nieuwe nummers dus voor mij een album en het klinkt nog best goed ook nog
Blijft de beste
Die? Want dat zijn allemaal nummers uit 2008 volgens mij, die niet op LAX verschenen zijnquote:Before I Sleep - (prod. Hi-Tek)
Beat Em Up - (prod. Just Blaze)
No More Questions - (prod EP du BWS)
Breaking Rules - (prod. Scott Storch, feat. Busta)
Camera Phone - (prod. Cool and Dre, feat. Ne-Yo)
Good Old Days (prod FOC)
Welcome To Compton - (prod. Cool and Dre, feat. DJ Khaled)
Fucking With You - (prod. Trackmasters, feat. Busta)
Cali Smoke - (prod Swizz Beatz, feat. Snoop Dogg)
Confirmation - (prod Red Spyda, feat. Devin the Dude)
Superman - (prod Just Blaze)
Its A Mans World - (prod Kanye West)
Let Them Burn - (prod Just Blaze, feat. Fabolous and Lil Wayne)
Childhood - ( prod Tre Beats)
Red Magic - (prod Cool & Dre) feat. Lil Wayne)
Nice - (Prod. Irv Gotti)
Big Dreams (prod Cool & Dre)
Around Here - (prod Scott Storch, feat. Lil Wayne)
My Impala (prod Havoc)
Close To Me- (feat. Robin Thicke)
Zijn het volgens mij allemaal nummers uit 2012quote:1 Rough Game
2 You Are The Blood Game
3 Break Lights Game
4 Cold Blood Game
5 Thats The Way It Goes Game
6 Change Your Life Game
7 I Got A Mill On It Game
8 Purp And Patron Game
9 Monsters In My Head Game
10 Pushin It Game
11 Stadium Music Game
12 Street Riders Game
13 Sunshine Freestyle Game
14 Blackout Game
15 Thats The Way It Goes Game
Spotify ofzo?quote:
M:\Game (The Game) Discography (2004-2012)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yessur.
Check best goede muziek weer
Kom Erdingers drinken danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu moet ik gaan zuipen terwijl ik veel liever was gaan gamen vanavond
Niks mis meequote:
De vita is aardig geflopt, zou het zelf niet doen donniequote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef badboynova het volgende:
![]()
twijfels wel of geen ps-vita 150 euro halen.
Alleen halen als ie volledig homebrew kan draaienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef badboynova het volgende:
![]()
twijfels wel of geen ps-vita 150 euro halen.
Dat kan dadelijk als de PS4 er is wel helemaal omdraaien hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De vita is aardig geflopt, zou het zelf niet doen donnie
Dat lijkt me geen goed idee, dit is waarschijnlijk niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Soon? Snel nog even oordoppen aanschaffen dan
Met het oog op de ps4 idd is 150 euro nu niet duur voor de vita.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen halen als ie volledig homebrew kan draaien
[..]
Dat kan dadelijk als de PS4 er is wel helemaal omdraaien he
lief dagboekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus ik ging net mijn standaard bestelling halen bij de visboer stonden er 20 tukkers. ( Ik meende Teun te herkennen aan zijn trui)Ze hadden ook allemaal dezelfde pet op met de tekst Keet Dixi
Conclusie mijn harinkie was lekker en de kibbeling was van kwalitatief hoog niveau
Vanavond nog bf3?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hiljemark speelde nou niet bepaald goed
100%quote:
wel? Werkt dat CTF een beetje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
100%
het was vannacht ineens 4 uur
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ookquote:
CTF vind ik niet zo maar als ik het dan toch moet spelen dan ga ik gewoon met een tank bij onze flag campen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ook
Mappen zijn trouwens ook tof, enige nadeel vind ik dat ze gewoon op elke map CTF hadden moeten doen
Had gister maar eens een keer mijnen meegenomen, speel een potje van 20-3quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
CTF vind ik niet zo maar als ik het dan toch moet spelen dan ga ik gewoon met een tank bij onze flag campen.
CTF is best leuk maar vraag me af in hoeverre het werkt in BF3, zou me ook niks verbazen als je in veel potjes 10 defenders heb en 2 lui die voor de vlag gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ook![]()
Mappen zijn trouwens ook tof, enige nadeel vind ik dat ze gewoon op elke map CTF hadden moeten doen
Nja de vraag is of je dan wel wint hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
CTF is best leuk maar vraag me af in hoeverre het werkt in BF3, zou me ook niks verbazen als je in veel potjes 10 defenders heb en 2 lui die voor de vlag gaan
dat is bij bf3 altijd de vraagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja de vraag is of je dan wel wint he
Hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 07:26 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
wooooooooooooooooooooooooohhh
Hier ook rustig. Net een tosti gebouwd, nu Malcolm X aan het kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet veel Bon'Quisha, rustig aan het werkDaar?
Rustig zondagjequote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook rustig. Net een tosti gebouwd, nu Malcolm X aan het kijken
Half dagje werken vandaag?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig zondagjeIk heb vanmiddag ook gewoon vrij, hoef morgen pas weer aan de bak
Oh nee, dat niet, gewoon tot 3 uur. Maar hoef daarna niks te doenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze zouden die kerel helemaal kapot moeten trappen dat was nog een betere straf geweest
Als Suarez het had gedaan had je het stoer gevonden.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat iets 75 jaar geleden is moet je het maar accepteren?
F1 stars was cheaper XDquote:
Kan met de xbox controller gewoon spelen. Als het goed is.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Werkt dat wel met muis en toetsenbord of heb je een stuurtje?
Oh ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 17 maart 2013 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan met de xbox controller gewoon spelen. Als het goed is.
Klopt, komt deze zomer deel 2 vanquote:
Knuppelquote:
Hmm die was er vanmorgen wel, maar misschien doet ie geen commentaar meerquote:
Hij is pitreporter geworden. Maar tijdens de race heb ik hem ook niet gehoord eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die was er vanmorgen wel, maar misschien doet ie geen commentaar meer
quote:
Je zusje had dus een vraagje aan Donald Duck?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef KoningStoma het volgende:
donzige ducky
soms als kietel, dan rietelen mijn tietels
Hoe kan dat
groetjes van lisa
goed begin van de weekquote:BOXTEL - Een vrouw is maandagmorgen in een parkeergarage in haar woonplaats Boxtel beroofd. Dit gebeurde rond kwart over zeven. Ook zou het 38-jarige slachtoffer zijn geslagen en geschopt en is er een touw om haar nek gebonden.
Ze werd buiten bewustzijn gevonden in de parkeergarage aan het Octogoon. De buit was een onbekend geldbedrag. De politie onderzoekt onder meer of de vrouw door meer mensen is overvallen.
Slachtoffer aanspreekbaar
De Boxtelse kwam van een appartementencomplex naast de parkeergarage. Ze werd plotseling van achteren vastgepakt en is daarna mishandeld. Direct nadat iemand de vrouw had aangetroffen, zijn de hulpdiensten gealarmeerd. De vrouw was aanspreekbaar en is voor onderzoek naar een ziekenhuis gebracht.
Onder meer omdat de Boxtelse van achteren werd benaderd en korte tijd het bewustzijn verloor, is er nog geen duidelijk signalement van de dader of daders. De politie is een buurtonderzoek begonnen en de technische recherche doet sporenonderzoek op de plek van de beroving.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef Rossdale het volgende:
http://vine.co/v/bpeapQiWB3l
Ben benieuwd naar de eerste info
Het gaat sowieso weer CoD overtreffenquote:
Haha echt he, ik heb de lol daarin weer helemaal teruggevondenquote:
Vooral eigenlijk veel ouwehoeren en veel lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje ouwehoeren, beetje knallen en schelden prima toch
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zusje had dus een vraagje aan Donald Duck?
27 maart komt dus de trailerquote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef Rossdale het volgende:
http://vine.co/v/bpeapQiWB3l
Ben benieuwd naar de eerste info
quote:
Dat er een garage deur open gaat en dat er dan ineens een tank staat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:59 schreef KoningStoma het volgende:
Zou leuk zijn als ze BF3 gewoon verfijnd hebben en wat meer realistische aspecten erin hebben gestopt. En daar bedoel ik mee dat voertuigen bijvoorbeeld niet zomaar spawnen, maar dat ze iets realistischer tevoorschijn komen. Zoals bij de dropship bij endgame nu.
En meer maps bij de release.
En PC graphicsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het wordt gewoon BF3 met een paar nieuwe voertuigen en mappen
Ik, Jolly en Goudglans hebben gister de club even veilig weggezet in de divisie, nu nog 3 wedstrijden over voor 5 punten volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer clubs? Nog een keer degraderen moet lukken
Nee hoor, G. Joling stond in de basis gisterenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blijkt maar weer dat jullie de sterspeler missen
Dat zegt genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, G. Joling stond in de basis gisteren
Die had er gister geen kracht meer voor, maar hij moestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, G. Joling stond in de basis gisteren
6 dacht ikquote:
En nog steeds geen rood gepakt zeker?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die had er gister geen kracht meer voor, maar hij moest![]()
Joling heeft gister trouwens, 10 minuten lang alleen maar op X lopen rammen en schreeuwen![]()
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog steeds geen rood gepakt zeker?
Mja was in die eerste twee potjes waar ik bij was ook al zo. Hun keeper pakte vrijwel alles terwijl die van ons de ballen wegbokste in de voeten van tegenstandersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee. We hadden gister trouwens wel echt pech, 5x de paal, 6x de bal van de lijn
Vind ik meer iets voor Mau, die weet beter hoe hij de bal vast moet houden en aan niemand anders geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jij nou eens leert hoe je moet keepen dan hebben wij ook een fatsoenlijke keeper ipv de computer
Nou die was gister toch aardig bezig, ook met de bal afgeven. Hij had gister trouwens een goal gemaakt met zijn borstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Mau, die weet beter hoe hij de bal vast moet houden en aan niemand anders geven.
Je weet toch wel dat hij die bal alleen nooit naar mij speelt omdat hij dan aan het trollen is. Maar ik ga hem voortaan zelf pakken bij hem werkt veel beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou die was gister toch aardig bezig, ook met de bal afgeven. Hij had gister trouwens een goal gemaakt met zijn borst
MauMau doet een FSje?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Mau, die weet beter hoe hij de bal vast moet houden en aan niemand anders geven.
God ja, FS met Borderlands. Trauma'squote:
Ik denk het eigenlijk (nu) niet. Zou hem voornamelijk voor de single player halen, en die is minder dan 10 uur lees ik overal. Dan vind ik 60 euro een beetje te veel.quote:
Exact zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
God ja, FS met Borderlands. Trauma's
"FS we worden afgeslacht hier! Kom helpen met die badass bruiser!"
"FS!! FFFFFFEEEEEEEESSSSSSSS!!"
"Huh wat? Ja net een vette sniper gevonden in dit kastje man, check die stats"
"Kom helpen verdomme!"
"He kijk! Ik heb een assault rifle geloot"
Far Cry 3 schijnt erg goed te zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk (nu) niet. Zou hem voornamelijk voor de single player halen, en die is minder dan 10 uur lees ik overal. Dan vind ik 60 euro een beetje te veel.
Dat heb ik ook met Crysis 3 en Halo 4, die wil ik allebei ook wel halen maar vind ik voor de single player alleen ook te duur.
Tomb Raider heb ik al uit, dus ben eigenlijk wel op zoek naar wat nieuws
Je moet hem juist co-op spelen man dat is het tofstequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk (nu) niet. Zou hem voornamelijk voor de single player halen, en die is minder dan 10 uur lees ik overal. Dan vind ik 60 euro een beetje te veel.
Dat heb ik ook met Crysis 3 en Halo 4, die wil ik allebei ook wel halen maar vind ik voor de single player alleen ook te duur.
Klopt, best goede game!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Far Cry 3 schijnt erg goed te zijn?
Heb ik al uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Far Cry 3 schijnt erg goed te zijn?
Halo is inmiddels toch al wel voor 30 te krijgen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
MOH en CoD sla ik over, denk ook niet dat ik BF4 ga halen. Ben eigenlijk nooit meer online aan het gamen als ik er zo over na denkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, moet hem nogBen ook begonnen met Dishonored, maarja die heb je ook al uit
Heb MOH: Warfighter nog wel voor je? SP van uurtje of 6 en wel aardig opzich. Beetje standaard, maar ben je weer een avondje of 2/3 braaf mee
2/3 weken geleden moest ik overal nog volle pond betalen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Halo is inmiddels toch al wel voor 30 te krijgen?
Heb ook wel een PC die SimCity kan draaien. Misschien nog wel een optie, alhoewel ik mezelf dat niet elke avond zie spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
Als je pc had kon je simcity halen! is al 8uur om in een server te kunnen komen naar het schijnt
We moeten die 3e DLC van Borderlands 2 nog doorlopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
MOH en CoD sla ik over, denk ook niet dat ik BF4 ga halen. Ben eigenlijk nooit meer online aan het gamen als ik er zo over na denk
[..]
2/3 weken geleden moest ik overal nog volle pond betalen.
[..]
Heb ook wel een PC die SimCity kan draaien. Misschien nog wel een optie, alhoewel ik mezelf dat niet elke avond zie spelen
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
Als je pc had kon je simcity halen! is al 8uur om in een server te kunnen komen naar het schijnt
Heb dit een jaar of twee geleden geprobeerd maar vond er weinig aan, 300 verschillende karakters maken en maar 1 map hebben om op te spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
Met ze alle aan de LOL!
http://euw.leagueoflegends.com/
Nooit gedacht dat ik dit spel zou kunnen spelen, maar begin nu wel ernstig verslaafd te raken.
Die laatste zal binnenkort wel komen? Dan wel met verhoging van levelcap hopelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We moeten die 3e DLC van Borderlands 2 nog doorlopenZjozz moet hem ook nog doen
Denk dat ik maar voor Bejeweled 3 ga als gratis gamequote:Battlefield 3 (Standard Edition)
Bejeweled 3
Dead Space 3 (Standard Edition)
Mass Effect 3 (Standard Edition)
Medal of Honor: Warfighter (Standard Edition)
Need for Speed: Most Wanted (Standard Edition)
Plants vs. Zombies
SimCity 4: Deluxe Edition
Zoveel champions zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Cliffy het volgende:
SimCity hoor je toch ook vrij veel negatieve verhalen over..
[..]
Heb dit een jaar of twee geleden geprobeerd maar vond er weinig aan, 300 verschillende karakters maken en maar 1 map hebben om op te spelen
[..]
Vind dat ze best goede games aanbieden, maar bij BF3 dwingen ze je bijna om weer geld uit te geven aan DLC.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat ik maar voor Bejeweled 3 ga als gratis game
Ik zou DS3 doen, DS1 was echt awesome:Dquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat ik maar voor Bejeweled 3 ga als gratis game
Want? Je kan ook gewoon core BF3 spelen. Premium code kan je altijd nog halen voor 3 tientjes ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind dat ze best goede games aanbieden, maar bij BF3 dwingen ze je bijna om weer geld uit te geven aan DLC.
En deel 2 was kutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou DS3 doen, DS1 was echt awesome:D
Klopt, dus verdienen ze er nog 3 tientjes aan. Dat is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Je kan ook gewoon core BF3 spelen. Premium code kan je altijd nog halen voor 3 tientjes ofzo
[..]
En deel 2 was kut?
Verdienen doen ze toch wel, dan kan je net zo goed geen 1 game meer kopen (of DLC) En er zijn nog genoeg normale servers te vinden, maar of je die nog wil spelen is een ander verhaalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, dus verdienen ze er nog 3 tientjes aan. Dat is wat ik bedoel.
Core is nu volgens mij niet ideaal, aangezien 90% premium maps etc is.
Deel 2 ligt al een jaar op de "te spelen" stapelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Je kan ook gewoon core BF3 spelen. Premium code kan je altijd nog halen voor 3 tientjes ofzo
[..]
En deel 2 was kut?
Ik heb nog 10 dota 2 invites weg te gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Pixell het volgende:
Ik heb vet veel dota2 en hon gespeeld l, alleen niemand hier deed aan pcgaming..totdat simcity uitkwam
lol same, al zullen het er onderhand wel 20 zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 dota 2 invites weg te geven
Ik heb een tijdje terug ook dota 2 gekregen, maar dacht dat die game gratis wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 dota 2 invites weg te geven
Huh?!?! ik hem hem gewoon gratisch...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug ook dota 2 gekregen, maar dacht dat die game gratis was. Blijkt toch nog 27.99 te zijn
Zoek rechtsboven maar eens in Steam, komt gewoon bedrag bij te staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Huh?!?! ik hem hem gewoon gratisch...
Ja klopt, ik denk dat de beta nu gewoon gratis is ofzo. Maar wel onduidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoek rechtsboven maar eens in Steam, komt gewoon bedrag bij te staan
Leugens, ik heb D3 ook gespeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Pixell het volgende:
Ik heb vet veel dota2 en hon gespeeld l, alleen niemand hier deed aan pcgaming..totdat simcity uitkwam
Ik ook, alleen mag ik niet meer van blizzardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, ik heb D3 ook gespeeld [ afbeelding ]
Ik heb Pro Cycling Manager 2006 nog gespeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Pixell het volgende:
Sowieso, MiMi 2.3. New & improved.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michiel is veranderd sinds Diablo 3
Klopt, want zijn maar 2 mensen met Simcity en toch zijn er genoeg met FM 13quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, ik heb D3 ook gespeeld [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij eet zijn kipkluiven nu nog sneller
Man wat heb ik gelachen, ik kon echt niet meer na een tijdjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die had er gister geen kracht meer voor, maar hij moest![]()
Joling heeft gister trouwens, 10 minuten lang alleen maar op X lopen rammen en schreeuwen![]()
Hadden we het gister nog over, ik lag weer helemaal dubbelquote:
A-team schoot toch alles raak?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan bozz deze meneer uitleggen waarom hij schiet als een lid van het A-team?
Hij heeft het wapen niet recht in zijn schouder, en Hij zit met zijn fucking ooglap achter de kijkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan bozz deze meneer uitleggen waarom hij schiet als een lid van het A-team?
Tha Carter III was anders echt wel een goed album.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef KneusTeun het volgende:
keal ligt in het ziekenhuis gelukkig, dus hopelijk dat ie een tijdje zijn muil moet houden.
fixedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tha Carter III vond ik persoonlijk anders echt wel een goed album.
Is niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
Nee zonder gekheid, ik snap dat sommige mensen het waarderen. Maar waar is de tijd dat hip hop niet ging over hoeveel hummers je hebt en dat je proskater wilt worden?
Is niet meer!?!?!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is niet meer.
The Game was de laatste die er nog wat van maakte,
Ken je dit wel dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet meer!?!?!!
Dude als je verder kijkt dan top 40 zie je dat er nog genoeg echte hiphop is!
Het wordt alleen niet meer zoals de tijden van biggie en pac op tv uitgezonden.
Calimero gedragquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lil Wayne is baas zo punt uit.
Lees ik nou goed dat Mertens 2 wedstrijden geschorst is voor een bewuste elleboog? Dat hadden er nog wel een paar meer mogen zijn wat is dit nou voor straf.
Maar als Suarez....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lees ik nou goed dat Mertens 2 wedstrijden geschorst is voor een bewuste elleboog? Dat hadden er nog wel een paar meer mogen zijn wat is dit nou voor straf.
Toen was de schorsing voor bijten, echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toen was de schorsing voor bijten, echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Tech N9nequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken je dit wel dan?
[..]
Calimero gedrag
M.O.P.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tech N9ne
Macklemore
Hopsin
Enige hiphop die ik nog luister, naast Tinie Tempah en de oude shit zoals Nas en Mos Def/Blackstar.
Klinkt een beetje als zo'n deuntje dat je vroeger maakt met magix music maker...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/28172062/file.html
Doe eens luisteren aub
ej! en ik vorig jaar hier die harde macklemore tracks droppen en niemand ff props gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tech N9ne
Macklemore
Hopsin
Enige hiphop die ik nog luister, naast Tinie Tempah en de oude shit zoals Nas en Mos Def/Blackstar.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/28172062/file.html
Doe eens luisteren aub
Niet meegekregenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ej! en ik vorig jaar hier die harde macklemore tracks droppen en niemand ff props geven
maar er zijn er veul meer:
reks
action bronsson
Joey badass
la coca nostra
oude van Mac miller
ra the rugged man
Hyper hyper!quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Oi
Pornosonic muziek weer aan op het werk. Leidt weer tot hilariteiten
Chlamyd?quote:
Tech N9ne ken ik alleen maar via xbox live (tijdens een potje MW2, had iemand zijn muziek vrij hard staan, met Tech N9ne dus op de achtergrondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tech N9ne
Macklemore
Hopsin
Nu al bezig met DLCquote:Battlefield 4 will stick with 64 players. Maps are larger and more detailed.
Three factions: US, Russia, and an unnamed “Eastern/Asian” faction.
4 classes with “additional features and tweaks” compared to BF3
Shipping with same amount of maps as BF3, there are plans for lots of DLC.
DLC is already in planning stages.
Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks.
Most of the guns and vehicles from BF3 will return.
More squad features.
Commander feature returns, but won’t be the same as in BF2
Battlefield 4 is coming out on both current and next gen systems, and PC as well.
Game is more of an evolution rather than revolution of the series. Both technically and gameplay wise.
Will ship with more game modes than BF3
Will ship with more close quarter infantry maps than BF3
Frostbite 2 engine is pushed further in BF4. Better effects, higher res textures, more detailed game worlds, etc.
BF3 will still be supported after Battlefield 4 launches.
There is plan of some sort of integration between BF3 and BF4. Could be Battlelog-only.
Battlelog will be updated for Battlefield 4 with more social features and more detailed stats.
Single-player and co-op will return, new writers involved this time.
Waarom is dit vreemd? Planning stages, dus ze hebben op papier staan wat het moet gaan worden. Dat is nog héél ver van een werkend levelquote:
quote:
Dit doet me ergens aan denkenquote:Three factions: US, Russia, and an unnamed “Eastern/Asian” faction.
4 classes with “additional features and tweaks” compared to BF3
Shipping with same amount of maps as BF3, there are plans for lots of DLC.
DLC is already in planning stages.
Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks.
Most of the guns and vehicles from BF3 will return.
Game is more of an evolution rather than revolution of the series. Both technically and gameplay wise.
Frostbite 2 engine is pushed further in BF4. Better effects, higher res textures, more detailed game worlds, etc.
BF3 will still be supported after Battlefield 4 launches.
There is plan of some sort of integration between BF3 and BF4. Could be Battlelog-only.
Battlelog will be updated for Battlefield 4 with more social features and more detailed stats.
Single-player and co-op will return, new writers involved this time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik wel bagger... duidelijk voor het CoD-publiekquote:Will ship with more close quarter infantry maps than BF3
Jos heeft nu al een harde pen0r die ziet Op Metro 2.0 wel zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit vind ik wel bagger... duidelijk voor het CoD-publiek
Bij seine kun je tenminste nog flanken, dus die map is wel beter ja.quote:
Klopt, net zoals met canals.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Seine was nog wel oke tot je ze vast had in de spawn
En daar heb je meteen een punt, waarom er altijd discussie over DLC komt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom is dit vreemd? Planning stages, dus ze hebben op papier staan wat het moet gaan worden. Dat is nog héél ver van een werkend level
DLC is alleen erg als ze de originele game daarvoor strippen. Mappacks bestaan al 20 jaar en zonder DLC hebben de games nu net zoveel levels als games vroeger
Meer content = hogere productiekosten en dus ook hogere prijs.
Ik vind dat gezeik over DLC toch altijd zo onzinnig
Ze strippen de games dus bijna nooitquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daar heb je meteen een punt, waarom er altijd discussie over DLC komt.
Map packs is sowieso een ander verhaal
Het heet wel gears, maar het is geen gears.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
multiplayer gow judgement, iemand al gechecked?
Tsja, project is overgebracht bij een andere studio he. Duidelijk nog een laatste game eruit rammen voordat Epic met een groots project komt als launchgame voor de volgende Xbox.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het heet wel gears, maar het is geen gears.
Gisteren even die multiplayer demo gedaan was wel tof al zal het niet mijn favoriete gamemode zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
Paar videos op YT gechecked, tempo lijkt echt drie keer zo hoog te liggen als andere gearsquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
Capcom flikt zoiets ook, al met meerdere gamesquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze strippen de games dus bijna nooitKomt af en toe wel eens voor, zoals bij Mafia 2 bijvoorbeeld. Dat was schandalig
Het van cover to cover gaan is wel veel beter dan Gears 3quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Paar videos op YT gechecked, tempo lijkt echt drie keer zo hoog te liggen als andere gears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |