SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
Spanx, weer een jaartje wijzer.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:[NIEUWS] - In het Nederlandse Boxtel is enkele uren geleden de leeuw Stan ontsnapt tijdens het transport richting Artis in Amsterdam, waar het dier de komende weken zou resideren.
Hoewel het dier onder diepe narcose was gebracht, is Stan toch wakker geworden en uit de vervoerskar geglipt.
De vervoerder merkte dit pas op toen hij ging tanken bij tankstation De Gouden Vlam te Boxtel, waarna hij direct alarm heeft geslagen.
Het dier werd snel weer 'gespot' in een buitenwijk van Boxtel.
Inwoners worden ook geadviseerd om ramen en deuren op slot te houden en de radio op Skyradio te zetten, waar het laatste nieuws, zodra dat binnenkomt, wordt bekend gemaakt.
Verder heeft de eigenaar van Stan de Leeuw aangegeven dat het dier niet van uienlucht houdt, en het dus adviseerbaar is om ten minste 1 hele ui te eten. Mocht u oog in oog komen met de leeuw, dan dient u met u uienadem te blazen naar het dier.
goh, wat dacht je van dat "ui" verhaaltjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hoaxZeker omdat je naar skyradio moet luisteren
Jesus Piece? Die is nog van 2012quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wist niet dat The Game een nieuwe CD had
is geen studio albumquote:
Ach het zijn 12 nieuwe nummers dus voor mij een album en het klinkt nog best goed ook nogquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het zijn 12 nieuwe nummers dus voor mij een album en het klinkt nog best goed ook nog
Blijft de beste
Die? Want dat zijn allemaal nummers uit 2008 volgens mij, die niet op LAX verschenen zijnquote:Before I Sleep - (prod. Hi-Tek)
Beat Em Up - (prod. Just Blaze)
No More Questions - (prod EP du BWS)
Breaking Rules - (prod. Scott Storch, feat. Busta)
Camera Phone - (prod. Cool and Dre, feat. Ne-Yo)
Good Old Days (prod FOC)
Welcome To Compton - (prod. Cool and Dre, feat. DJ Khaled)
Fucking With You - (prod. Trackmasters, feat. Busta)
Cali Smoke - (prod Swizz Beatz, feat. Snoop Dogg)
Confirmation - (prod Red Spyda, feat. Devin the Dude)
Superman - (prod Just Blaze)
Its A Mans World - (prod Kanye West)
Let Them Burn - (prod Just Blaze, feat. Fabolous and Lil Wayne)
Childhood - ( prod Tre Beats)
Red Magic - (prod Cool & Dre) feat. Lil Wayne)
Nice - (Prod. Irv Gotti)
Big Dreams (prod Cool & Dre)
Around Here - (prod Scott Storch, feat. Lil Wayne)
My Impala (prod Havoc)
Close To Me- (feat. Robin Thicke)
Zijn het volgens mij allemaal nummers uit 2012quote:1 Rough Game
2 You Are The Blood Game
3 Break Lights Game
4 Cold Blood Game
5 Thats The Way It Goes Game
6 Change Your Life Game
7 I Got A Mill On It Game
8 Purp And Patron Game
9 Monsters In My Head Game
10 Pushin It Game
11 Stadium Music Game
12 Street Riders Game
13 Sunshine Freestyle Game
14 Blackout Game
15 Thats The Way It Goes Game
Spotify ofzo?quote:
M:\Game (The Game) Discography (2004-2012)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yessur.
Check best goede muziek weer
Kom Erdingers drinken danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu moet ik gaan zuipen terwijl ik veel liever was gaan gamen vanavond
Niks mis meequote:
De vita is aardig geflopt, zou het zelf niet doen donniequote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef badboynova het volgende:
![]()
twijfels wel of geen ps-vita 150 euro halen.
Alleen halen als ie volledig homebrew kan draaienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef badboynova het volgende:
![]()
twijfels wel of geen ps-vita 150 euro halen.
Dat kan dadelijk als de PS4 er is wel helemaal omdraaien hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De vita is aardig geflopt, zou het zelf niet doen donnie
Dat lijkt me geen goed idee, dit is waarschijnlijk niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Soon? Snel nog even oordoppen aanschaffen dan
Met het oog op de ps4 idd is 150 euro nu niet duur voor de vita.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen halen als ie volledig homebrew kan draaien
[..]
Dat kan dadelijk als de PS4 er is wel helemaal omdraaien he
lief dagboekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus ik ging net mijn standaard bestelling halen bij de visboer stonden er 20 tukkers. ( Ik meende Teun te herkennen aan zijn trui)Ze hadden ook allemaal dezelfde pet op met de tekst Keet Dixi
Conclusie mijn harinkie was lekker en de kibbeling was van kwalitatief hoog niveau
Vanavond nog bf3?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hiljemark speelde nou niet bepaald goed
100%quote:
wel? Werkt dat CTF een beetje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
100%
het was vannacht ineens 4 uur
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ookquote:
CTF vind ik niet zo maar als ik het dan toch moet spelen dan ga ik gewoon met een tank bij onze flag campen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ook
Mappen zijn trouwens ook tof, enige nadeel vind ik dat ze gewoon op elke map CTF hadden moeten doen
Had gister maar eens een keer mijnen meegenomen, speel een potje van 20-3quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
CTF vind ik niet zo maar als ik het dan toch moet spelen dan ga ik gewoon met een tank bij onze flag campen.
CTF is best leuk maar vraag me af in hoeverre het werkt in BF3, zou me ook niks verbazen als je in veel potjes 10 defenders heb en 2 lui die voor de vlag gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ook![]()
Mappen zijn trouwens ook tof, enige nadeel vind ik dat ze gewoon op elke map CTF hadden moeten doen
Nja de vraag is of je dan wel wint hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
CTF is best leuk maar vraag me af in hoeverre het werkt in BF3, zou me ook niks verbazen als je in veel potjes 10 defenders heb en 2 lui die voor de vlag gaan
dat is bij bf3 altijd de vraagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja de vraag is of je dan wel wint he
Hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 07:26 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
wooooooooooooooooooooooooohhh
Hier ook rustig. Net een tosti gebouwd, nu Malcolm X aan het kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet veel Bon'Quisha, rustig aan het werkDaar?
Rustig zondagjequote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook rustig. Net een tosti gebouwd, nu Malcolm X aan het kijken
Half dagje werken vandaag?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig zondagjeIk heb vanmiddag ook gewoon vrij, hoef morgen pas weer aan de bak
Oh nee, dat niet, gewoon tot 3 uur. Maar hoef daarna niks te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |