SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
godvers dat is saaiquote:
Eh nou dat vind ik wel meevallen. Meer geld toch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij gebrek aan school en een overvloed aan verveling heb ik m'n werk gevraagd of ik wat extra uren mag krijgen vandaag
Dan is het einde toch behoorlijk zoek geloof ik...
Neen, documenten inscannenquote:
Ik blijf erbij, awesome werkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, documenten inscannenNaar pdf.
Dat is dan wel weer waar jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eh nou dat vind ik wel meevallen. Meer geld toch.
Niet eens foto's maken voor onsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Er hangen gekke dingen op het station op perron 1. Als rasautist kan ik er niet mee omgaanwat zijn het en.wat doen ze daar?
Zit in de bus, ging te snel. Sry sryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet eens foto's maken voor ons
Zal straks eens kijken dan. Misschien is er wel een ophanging geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zit in de bus, ging te snel. Sry sry
jonge dat kan niet, het leken wel een.soort schermen waar tijden op geprojecteerd stonden. Kon t niet goed zien maar het perron hing er van voor tot achter vol van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb net even gekeken maar ik kan niks zien.
Ow en de man bij Mr.Long is weg. Er stond nu een andere kerel met zijn vrouw ons van noedels te voorzien en hij had de saus direct over de noedels gedaan, dat wordt weer vlammen vanavond.
Ik ben niet daadwerkelijk op het station geweest om te kijken, gewoon vanuit het raam gekeken hierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jonge dat kan niet, het leken wel een.soort schermen waar tijden op geprojecteerd stonden. Kon t niet goed zien maar het perron hing er van voor tot achter vol van.
Ah okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet daadwerkelijk op het station geweest om te kijken, gewoon vanuit het raam gekeken hier.
Zeg maar je hoor en ik werk achter het stationquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relaxed over het spoor kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:16 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit een vakantiebaantje daar bij Brabant Water gehad.
Ja, jij kan daar vanzelf over meepraten vroeg of laatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn collega's hebben het al 1 uur over hun relatieproblemen. Wijven
Sowieso niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij kan daar vanzelf over meepraten vroeg of laat [ afbeelding ]
Dat ze weglopen bij ruzies, en de ander gaat op de bank zitten en doet na 10seconden of er niks is gebeurd. Weer een ander heeft nu een kind om zoals ze het zelf zegt, nu binnen te zijn. En dan zit er nog een bij met een relatie van 2 jaar en die voert het hoogste woord.. Denk ik van maak het dan uit maargoed wie ben ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar hebben ze het over? Ik ben dol op smeuige details.
Dat eerste stelletje, herken ik welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ze weglopen bij ruzies, en de ander gaat op de bank zitten en doet na 10seconden of er niks is gebeurd. Weer een ander heeft nu een kind om zoals ze het zelf zegt, nu binnen te zijn. En dan zit er nog een bij met een relatie van 2 jaar en die voert het hoogste woord.. Denk ik van maak het dan uit maargoed wie ben ik.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
Huh waar werk je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zou dan serieus de deur barikaderen zodat ze er niet meer uit kon komen ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat eerste stelletje, herken ik wel. Mijn ex kon ook dramatisch naar boven rennen
(lekker doorgamen).
Jong kindje dan dat ze binnen blijft?
Ja, als ze zo vaak bonje heeft vraag ik me ook af waarom ze nog bij hem blijft. Zal het gemak wel zijn dan. Dure woning, meneer heeft een dikke bak en zij mag lekker kleding shoppen.
Oh verkoop jij je kontje achter het station? Of snap ik het echt niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je toch, bij het *vul* station.
Dat zou wel een vette actie zijn geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou dan serieus de deur barikaderen zodat ze er niet meer uit kon komen ook.![]()
Ja klein kindje, maar ze is binnen qua geld lijkt mij.
Nah, ik wil het bedrijf niet noemenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh verkoop jij je kontje achter het station? Of snap ik het echt niet?![]()
Ja had je moeten doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou wel een vette actie zijn geweest.
Bleh jammer hoor dat mensen zo denken.
Jammer voor de kinderen jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou wel een vette actie zijn geweest.
Bleh jammer hoor dat mensen zo denken.
Ook niet in een dm?quote:[..]
Nah, ik wil het bedrijf niet noemen.
Mja ik was al superpissed dat ze wegliep uit een discussie. Ik ga er sowieso niet achteraanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja had je moeten doen.Gemiste kans dit muha
Nee joh, alles wat ik hier neerplemp blijft tot in den eeuwigheid staanquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik weet waar hij werkt, voel me vereerd.
Goede tactiek wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ik was al superpissed dat ze wegliep uit een discussie. Ik ga er sowieso niet achteraan.
[..]
Nee joh, alles wat ik hier neerplemp blijft tot in den eeuwigheid staan.
[..].
Ja joh, kwartiertje later kwam ze of met hangende pootjes terug of ik kreeg de silent threatment tot etenstijdquote:
Zwaai eens terugquote:
Kansloosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja joh, kwartiertje later kwam ze of met hangende pootjes terug of ik kreeg de silent threatment tot etenstijd.
[..]
Zwaai eens terug.
Daar settle ik niet voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Alleen digitaal is vandaag mogelijk
Nja zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar settle ik niet voor.
Dalijk ff stadje in glippen, Starcraft 2 uitbreiding halen.
Oke dat scheeltquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:02 schreef muhahaha het volgende:
Jawel hoor, zoveel game ik niet.
[..]
Doe eens niet zo banaal!
Ja ik ook. Een spel als Fallout 3, Stalker, Oblivion of Saints Row 3 kan ik echt van genietenquote:
Heerlijk jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Lekker warmpjes binnenzitten in de winter
.
Stalker heb ik ook liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ook. Een spel als Fallout 3, Stalker, Oblivion of Saints Row 3 kan ik echt van genieten
Heb je een zolderkamer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Lekker warmpjes binnenzitten in de winter
.
Ik ook met gordijnen die nooit open gaan enzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb er wel een, compleet met schuin dak en klein gesloten zolderraampje
Geremquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
Uurtje langer hier
Medelijden met deze man.
Mijn lief is oud genoeg voor haar eigen rijbewijsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef shifto het volgende:
ik tot half 6 omdat ik mn vriendinnetje hier in Bommel op het station doe ophalen als ze er dan is, mag ze meerijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn lief is oud genoeg voor haar eigen rijbewijsMijne heeft ook rijbewijs, maar gaat met het OV naar haar werk ivm er elke ochtend file staat op de a2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
De mijne is de veroorzaker van die file omdat ze niet boven het stuur uitkomt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijne heeft ook rijbewijs, maar gaat met het OV naar haar werk ivm er elke ochtend file staat op de a2
Moet je de bovenkant van het stuur vasthoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De mijne is de veroorzaker van die file omdat ze niet boven het stuur uitkomt.
Ze rijdt altijd met haar baas meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet je de bovenkant van het stuur vasthouden
Ze heeft geen benen en geen bips.quote:
Ze loopt met haar armen/handenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ze iig niet voor je weglopen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |