quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Als we eerlijk zijn had feyenoord gewoon veel geluk met roda... Moeten we tegen utrecht niet laten gebeuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Normaal vind ik het een beetje zielig als een topclub heel erg blij is met punten tegen een kleine(re) tegenstander zoals Roda, maar de manier waarop het nu het seizoen eindigt
Nee, ik wil het geen geluk voor Feyenoord noemen. Roda is gewoon kei en keihard genaaid. Hoewel je dat natuurlijk ook als "geluk" kunt bestempelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we eerlijk zijn had feyenoord gewoon veel geluk met roda... Moeten we tegen utrecht niet laten gebeuren.
maarja, we spelen thuis, geen probleem dit!
Dat vind ik dan weer te makkelijk gezegdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we eerlijk zijn had feyenoord gewoon veel geluk met roda... Moeten we tegen utrecht niet laten gebeuren.
We zullen het zien. Ik zet in op 3-1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer te makkelijk gezegd.
Mij interesseert de uitslag totaal niet, zolang de 3 punten maar in Rotterdam blijvenquote:
Ik heb er zeker wel vertrouwen in, maar geen probleem dit roepen is vragen om problemen. Je moet er gewoon voor 110% staan als Feyenoord zijnde op dit moment.quote:
Uit voetballen wij wel een stuk beter dan thuis, wordt een interessante wedstrijd iig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als we 8 "Roda-wedstrijden" krijgen en we winnen ze alle 8, vind ik dat ook primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij interesseert de uitslag totaal niet, zolang de 3 punten maar in Rotterdam blijven. Een schamele, slecht gespeelde, lelijke en saaie 1-0 vind ik ook goed
M'n hart anders nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef RvLaak het volgende:
Een schamele, slecht gespeelde, lelijke en saaie 1-0 vind ik ook goed
Interessant, zenuwslopend... Allemaal synoniemen tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uit voetballen wij wel een stuk beter dan thuis, wordt een interessante wedstrijd iig.
Tsja, die penalty was wel genaaid voor ze, die bal leek mij niet over de lijn, verder waren ze de 2e helft wel wat sterker maar hebben ze t ook gewoon niet waargemaakt. Hadden ze die penalty gekregen en gemaakt had Feyenoord wel minder achteruit gaan lopen, en hadden we ook niet zomaar verloren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, ik wil het geen geluk voor Feyenoord noemen. Roda is gewoon kei en keihard genaaid. Hoewel je dat natuurlijk ook als "geluk" kunt bestempelen
Erm...?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, zenuwslopend... Allemaal synoniemen tegenwoordig
Volgens mijn ogen was de bal wel over de lijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, die penalty was wel genaaid voor ze, die bal leek mij niet over de lijn, verder waren ze de 2e helft wel wat sterker maar hebben ze t ook gewoon niet waargemaakt. Hadden ze die penalty gekregen en gemaakt had Feyenoord wel minder achteruit gaan lopen, en hadden we ook niet zomaar verloren.
Als de scheids die bal over de lijn had beoordeeld hadden we wel een probleem
Ik verwacht zondag gewoon een heel erg sfeervolle wedstrijd die we wel overtuigend winnen
Elke wedstrijd moet gewonnen worden... Dat maakt het zenuwslopend en interessantquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als we 8 "Roda-wedstrijden" krijgen en we winnen ze alle 8, vind ik dat ook prima
Die twee horen bij elkaarquote:
Met jou vele anderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Katth het volgende:
AUB geen 8 Roda wedstrijden, dan leef ik niet meer als we kampioen worden
Allemaal pacemakersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Katth het volgende:
AUB geen 8 Roda wedstrijden, dan leef ik niet meer als we kampioen worden
Survival of the fittestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met jou vele anderen.
Wel lekker rustig op de coolsingel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik heb het idee dat het in de koppies van de spelers wel goed zit eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er zeker wel vertrouwen in, maar geen probleem dit roepen is vragen om problemen. Je moet er gewoon voor 110% staan als Feyenoord zijnde op dit moment.
Ze mogen wel wat extra ambulances inzetten zondagquote:
natuurlijke selectie iddquote:
Robben is weer even fit he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef AartBakkebaard het volgende:
Vilhena zit bij definitieve selectie Nederlands Elftal, Boëtius niet.
Yepquote:
Preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is geen schande ook. Robben is 2/3 van het jaar geblesseerd dus zijn kans komt wel
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:16:48Feyenoord is wederom hofleverancier van Oranje met 7 (!) spelers: Schaken, Mathijsen, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Clasie en Vilhena. reageer retweet
Tonnyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:16:48Feyenoord is wederom hofleverancier van Oranje met 7 (!) spelers: Schaken, Mathijsen, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Clasie en Vilhena. reageer retweet
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef DonRaja het volgende:
ff de dames uit het vorige topic aan de OP toegevoegd.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Merkie het volgende:
Nu is BMI er wel bij dus durft lensie niksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Aldo-MC het volgende:
Lensje ook opgeroepen gezellig samen met Joris
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Nu is BMI er wel bij dus durft lensie niks
Misschien in overleg met Koeman, wat rust voor JPB?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom Schaken wel en Boetius niet vraag ik mezelf dan af. Maar wel tevreden met het hofleverancierschap
Hij gaat nu mee met Jong Oranje. Die speler ook 2 wedstrijden (toch?). De druk zal daar natuurlijk wel minder hoog zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien in overleg met Koeman, wat rust voor JPB?
Minder zwaar qua training, minder intensief etc. Zal vast wel in overleg zijn gegaan, plus hij is nog jong, kansen genoeg nogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij gaat nu mee met Jong Oranje. Die speler ook 2 wedstrijden (toch?). De druk zal daar natuurlijk wel minder hoog zijn.
quote:Koeman apetrots: '7 spelers, de jeugd heeft toekomst'
Coach Ronald Koeman reageert zeer opgetogen op het groot aantal spelers van Feyenoord in de selectie van het Nederlands elftal. 'Zeven spelers van Feyenoord. Fantastisch en zeer trots. De jeugd heeft de toekomst', liet de trainer van de Rotterdamse club via Twitter weten.
Feyenoorder Tonny Vilhena is voor de WK-kwalificatieduels tegen Estland en Roemenië voor het eerst opgenomen in de selectie van Oranje. Naast de debutant selecteerde bondscoach Louis van Gaal ook Daryl Janmaat, Joris Mathijsen, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Jordy Clasie en Ruben Schaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |