quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd een beetje bang dat ze het serieus menen. En dan bestįįt de kans dat er iemand in de politiek naar gaat luisteren.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat het satire zou zijn is dus allang ontzenuwd. Het was helaas echt.
Die was toch best goed? Als in hij wil niet toegeven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Doe dan gelijk ook weer even de reactie van Ascher
Ja, voor de volledigheid bedoel ik, dan hoeven de lezers niet eerst weer naar topic #1 te switchen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die was toch best goed? Als in hij wil niet toegeven?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Doe dan gelijk ook weer even de reactie van Ascher
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die was toch best goed? Als in hij wil niet toegeven?
OP aangepastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, voor de volledigheid bedoel ik, dan hoeven de lezers niet eerst weer naar topic #1 te switchen.
Lijkt me sterk dat de Marokkanen plots op een andere partij gaan stemmen. Al zou ik dat niet erg vinden natuurlijk. Vind de reactie van Asscher wel goed trouwens Ō^quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me een win-win, geen geld weggooien en de PVDA terug naar een marge-partij.
Hoeveel procent van de PvdA zetels is te danken aan de Marokkaanse gemeenschap dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me een win-win, geen geld weggooien en de PVDA terug naar een marge-partij.
Hoe kun je de democratie nou gijzelen met een negatief stemadvies? Voor alle duidelijk; ik vind het ook een wat dubieuze oproep. Echter, er is niets vreemds aan een, al dan niet negatief, stemadvies. Tal van organisaties proberen hun leden in een bepaalde richting te duwen. Fuck, soms geven dominees en priesters zelfs stemadvies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Mooi dit, gewoon die geldkraan dichtdraaien natuurlijk en zeker niet zwichten voor dit tuig dat meent een democratie te kunnen gijzelen.
In dat geval is het geen enkel probleem en zeker niet verboden om iedereen massaal op te roepen om op de PVV te stemmen en zo een deportatie van Mocro tuig naar hun geboorteland op gang te brengenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kun je de democratie nou gijzelen met een negatief stemadvies? Voor alle duidelijk; ik vind het ook een wat dubieuze oproep. Echter, er is niets vreemds aan een, al dan niet negatief, stemadvies. Tal van organisaties proberen hun leden in een bepaalde richting te duwen. Fuck, soms geven dominees en priesters zelfs stemadvies.
Zo'n baas vind ik hem niet, meer een eng mannetje. Wat kan ie ook anders doen dan niet toegeven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:43 schreef Scorpie het volgende:
En Ascher is een baas. Niks toegeven aan dreigementen van dat tuig
Hetzelfde als al zijn PvdA-collega's doen: op de knietjes kruipen en/of diep bukken voor de allochtonenachterban en de ruggegraat zo flexibel maken als een touwtje. Kijk alleen naar die loser van een Spekman, dat is toch de grootste clown in die hele partij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo'n baas vind ik hem niet, meer een eng mannetje. Wat kan ie ook anders doen dan niet toegeven?
Het staat jou vrij om iedereen op te roepen PVV te stemmen, om welke reden dan ook. Waarom zou dat niet mogen? De kans is dat ik mij iets aantrek van jouw oproep, is niet heel groot.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dat geval is het geen enkel probleem en zeker niet verboden om iedereen massaal op te roepen om op de PVV te stemmen en zo een deportatie van Mocro tuig naar hun geboorteland op gang te brengenof vind je dat dan weer meten met 2 maten?
Asscher weet ook wel als ie water bij de wijn had gedaan nav deze mail dat de rapen gaar waren geweest en dit nog meer stemmen had gekost dan alleen van de Marokkaanse gemeenschap. Hij heeft het tactisch aangepakt that's all.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hetzelfde als al zijn PvdA-collega's doen: op de knietjes kruipen en/of diep bukken voor de allochtonenachterban en de ruggegraat zo flexibel maken als een touwtje. Kijk alleen naar die loser van een Spekman, dat is toch de grootste clown in die hele partij?
Naar schatting zijn er ongeveer 340.000 stemgerechtigde Marokkenen in Nederland. Laten we er even van uitgaan dat die allemaal op de PvdA hebben gestemd, dan heeft de PvdA dat ongeveer 5 zetels opgeleverd. In de praktijk zullen dat dus hooguit 2 of 3 zetels zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de PvdA zetels is te danken aan de Marokkaanse gemeenschap dan?
En dan te bedenken dat jarenlang in dit land het juist de PvdA was die om zieltjes te winnen zich opwierp als de vertegenwoordiger van dit soort minderheden in dit land en gul met allerlei overheid en gemeentelijke subsidies rondstrooide.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Mooi dit, gewoon die geldkraan dichtdraaien natuurlijk en zeker niet zwichten voor dit tuig dat meent een democratie te kunnen gijzelen.
Weet je zeker dat dit klopt volgens mij mogen buitenlanders alleen stemmen voor de gemeenteraad, dus bij de 2de kamer verkiezingen alleen marokanen met een nederlands paspoort?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Naar schatting zijn er ongeveer 340.000 stemgerechtigde Marokkenen in Nederland. Laten we er even van uitgaan dat die allemaal op de PvdA hebben gestemd, dan heeft de PvdA dat ongeveer 5 zetels opgeleverd. In de praktijk zullen dat dus hooguit 2 of 3 zetels zijn geweest.
Ik ga ervan uit dat de meeste Marokkanen die hier wonen ook de Nederlandse nationaliteit hebben. Indien dat niet zo is, is de groep stemgerechtigden nog kleiner en het aantal zetels dat de PvdA van Marokkenen krijgt ook minder (1 of 2 dan ofzo).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit klopt volgens mij mogen buitenlanders alleen stemmen voor de gemeenteraad, dus bij de 2de kamer verkiezingen alleen marokanen met een nederlands paspoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |