quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:31 schreef ChilllayD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu lag het niet aan Brooke ! Alleen is zij te goed van vertrouwen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een volslagen belachelijk actie van Thomas.![]()
Ook idioot natuurlijk dat Brooke niet vroeg wat het was, die stunt.
Maar het zat er aan te komen natuurlijk![]()
![]()
Ja zoiets had ik wel verwacht ..Ze is zo dom die mutsquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef Marrije het volgende:
Ook idioot natuurlijk dat Brooke niet vroeg wat het was, die stunt.
Maar het zat er aan te komen natuurlijkJa Bill heeft een hekel aan Brooke en de Forrester'squote:![]()
![]()
B&B grote winnaar bij daytime emmy awards
Scott Clifton (Liam) -beste acteur
Heather Thom (Katie) - best actrice
B&B - beste schrijf team & beste leiding teamEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Geweldig tochquote:Op maandag 17 juni 2013 04:35 schreef Anonymousz het volgende:
B&B - beste schrijf team & beste leiding team![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Brooke is ook echt een vuil hypocriet rotwijf he. Nu ineens de bezorgde schoondochter gaan uithangen?Ik hoop dat ze voor alle ellende die ze Stephanie heeft aangedaan eindelijk eens flink gestraft wordt. Tot nu toe komt die hoer overal mee weg. Ik háát haar!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het niet mee eens, Stephanie is minstens zo erg als Brooke en in de nabije toekomst groeien ze meer naar elkaar toe.quote:![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:03 schreef laracroftonline het volgende:
Joh! Breaking news!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk!quote:Op maandag 17 juni 2013 04:35 schreef Anonymousz het volgende:
B&B - beste schrijf team & beste leiding team![]()
![]()
Wat een domme doos is Hope toch.![]()
Haar vriend komt door pech/opzet niet op haar feest en ze ligt gelijk in de armen van haar ex. Het is precies d'r moeder.![]()
Geen idee maar omdat het al weken geleden is gebeurd (oud nieuws dus) noem ik het ietwat spottend 'breaking news'' Breaking news is kakelvers en belangrijk nieuws.quote:![]()
![]()
Precies ja, erg dominant is Hopequote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef vencodark het volgende:
Wat een domme doos is Hope toch.![]()
Haar vriend komt door pech/opzet niet op haar feest en ze ligt gelijk in de armen van haar ex. Het is precies d'r moeder.![]()
![]()
Dat Brooke geen sloerie is?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:53 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, Stephanie is minstens zo erg als Brooke en in de nabije toekomst groeien ze meer naar elkaar toe.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef kissaa het volgende:
[..]
Geen idee maar omdat het al weken geleden is gebeurd (oud nieuws dus) noem ik het ietwat spottend 'breaking news'' Breaking news is kakelvers en belangrijk nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door 1222 op 28-06-2013 15:26:30 ]![]()
Hij wilt stoken tussen Liam en Hope door Oliver in te zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Gwniemand het volgende:
Wat kwam Bill in de aflevering van gisteren nou bij Oliver doen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: