SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Aldo-MC het volgende:
Jan Joost zou het ook best kunnen.
Dat is net zo'n notoire domoor als Genee.
Niet weer zo'n popiejopie presentator.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Aldo-MC het volgende:
Jan Joost zou het ook best kunnen.
Dat is net zo'n notoire domoor als Genee.
leven hebben naast FOK!, voetbal en VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
wtf man, ben ff naar een mattie gebeurt dit weer terwijl ik niet thuis aan 't kijken ben.
Ik pleit er voor Robert Veemstra tijdelijk lid te maken zodat hij zowel geroyeerd als geliquideerd kan wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onze karikatuur-tekenaar moet misschien Genee ook maar grijs maken en van het etiket 'geroyeerd' voorzien.
Derksen minacht de kijker idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind zoveel mensen zó dom, incluis Johan Derksen zelf. Ze denken altijd dat Genee die vragen voor zichzelf stelt, maar ze beseffen niet dat er bijna een miljoen mensen mee zitten te kijken die ook wel antwoord willen op Genee z'n vragen.
Johan bedenkt het liefst ook de vragen die aan hem gesteld worden, maar zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind zoveel mensen zó dom, incluis Johan Derksen zelf. Ze denken altijd dat Genee die vragen voor zichzelf stelt, maar ze beseffen niet dat er bijna een miljoen mensen mee zitten te kijken die ook wel antwoord willen op Genee z'n vragen.
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:04:11En ik nog naïef denken dat de terugkeer van Badr Hari het belangrijkste gevecht zou zijn dat @RTL7nl vanavond gaat uitzenden... #VITV reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:04:11En ik nog naïef denken dat de terugkeer van Badr Hari het belangrijkste gevecht zou zijn dat @RTL7nl vanavond gaat uitzenden... #VITV reageer retweet
Koert is een held!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Genee heeft die redacteurs ook helemaal niet afgevallen hij heeft alleen de andere kant van het verhaal belicht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef TC03 het volgende:
Ik was ook voor het eerst in de geschiedenis van dit topic een paar uurtjes niet online en dan flikken ze me dit. Dat is toch ongelofelijk man!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
wtf man, ben ff naar een mattie gebeurt dit weer terwijl ik niet thuis aan 't kijken ben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen rellen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Slobeend het volgende:
Wie denken ze bij Heerenveen wel niet dat ze zijn. Een beetje VI ontwrichten.
POETISCHquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
De laatste opmerking van Genee naar Derksen blijft maar door m'n hoofd spoken.
"Tot morgen?"
Ineens is dat geen zekerheid meer. Derksen zat er altijd, moe, ziek, gebroken tand, zelfs wanneer het hele land krakend tot stilstand kwam en niemand op z'n bestemming kon komen zat Derksen in de studio.
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
Iedereen die ik ook maar het minste of geringste kan associëren met Heerenveen jaag ik met pek en veren het land uit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Slobeend het volgende:
Behalve dan die keer dat hij naar Van Morrisson in de Royal Albert Hall ging zien en overal Nederlanders tegenkwam die hem over de 10-0 van dat weekend aanspraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Ineens is dat geen zekerheid meer. Derksen zat er altijd, moe, ziek, gebroken tand, zelfs wanneer het hele land krakend tot stilstand kwam en niemand op z'n bestemming kon komen zat Derksen in de studio.
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
Stel je voor dat je straks gaat slapen en om een uurtje of 10 je nest uitrolt en in de krant leest dat VI niet meer bestaatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
zelfde net als mij dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word weer emotioneel van je mooie tekstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die ik ook maar het minste of geringste kan associëren met Heerenveen jaag ik met pek en veren het land uit!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word weer emotioneel van je mooie tekst![]()
Dit gaat diep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
Het zijn joduhh en duitsuurrssquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
walk on walk on!
with hope in your heart
YOU NEVER WALK ALONEquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
walk on walk on!
with hope in your heart
quote:When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit er voor Robert Veemstra tijdelijk lid te maken zodat hij zowel geroyeerd als geliquideerd kan worden
Veenstra is matties met Obama man die stuurt zo wat nukes op je dak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:12 schreef Cara het volgende:
Als VI word opgeheven kan die veenstra de deur ook niet meer uit. Half mannelijk nederland houdt hem dan verantwoordelijk
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahah ik moest echt lachen om die aad300 in die plaatje van jrstyles
Uurtje of 9?quote:
hoe laatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er mee om een rouwkrans bij de studio's te leggen?
Nederland zit aan de buis gekluisterd morgen, het zal stil zijn op straat. Ik zeg 2 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef TC03 het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er morgenavond gaat gebeuren.
"Dus jij bent die lafaard die VI heeft ontwricht? Biden zet jij de atoombom klaar"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Veenstra is matties met Obama man die stuurt zo wat nukes op je dak.
[ afbeelding ]
Zo iets moet echt gedaan worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er mee om een rouwkrans bij de studio's te leggen?
Robert's zijn ook altijd vervelende jongens. Laatst stond er ook al zo'n irritante blaag in de krant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Die Veenstra heeft nu al 2 ME busjes voor de deur staan.
En dan start RTL gewoon een herhaling van The A-Team in..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederland zit aan de buis gekluisterd morgen, het zal stil zijn op straat. Ik zeg 2 miljoen kijkers.
staat op repeat hier ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal plaats ik mijn filmpjes nooit vaker dan 1 x per uur in het topic, maar voor deze gelegenheid
Sorry maar ik word er zo emotioneel van![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal plaats ik mijn filmpjes nooit vaker dan 1 x per uur in het topic, maar voor deze gelegenheid
![]()
Daar gaat Derksen, Derksen.... en hij is weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Morgen wordt beter en spannender dan WK finale
En een kist die gedragen wordt door de trouwste VI hooligans.quote:
Ik ook manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
Een speech van Rens en Johannes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En een kist die gedragen wordt door de trouwste VI hooligans.
Hier nog één.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
Nog meer mensen die dat filmpje van Johannes meer dan 10x heeft herhaald en nogsteeds emotioneel er van wordt?
Morgen het ABE bestormen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speech van Rens en Johannes.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het stadion omdopen tot het René van der Gijp-stadion
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Type-R het volgende:
VI-Karavaan richting Oudewater voor lawaaidemonstratie.
Ik meen het ook, man. Ik meen het ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik meen het, staat nu voor de 12e keer aan
Nooit meer Simon Zwartkruisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Slobeend het volgende:
Nooit meer Martijn Krabbendam, dat hakt er ook in.
Simon Zwartkruis kan nooit meer mensen pizza zien eten van ONZE belastingcentenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Slobeend het volgende:
Nooit meer Martijn Krabbendam, dat hakt er ook in.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik meen het ook, man. Ik meen het ook.
jij weet hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit meer Simon Zwartkruis
"De NOS heeft pizza's van onze belastingcenten'
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef Cara het volgende:
Ik vraag me echt af wat vd Gijp dacht toen ie terug naar huis reed
hij wist het ook even niet meer, hoorde je aan z'n stemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef Cara het volgende:
Bel hem eventjes op!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef Cara het volgende:
En Thijs Slegers kan nooit meer zeggen dat zijn vriendin wel heel knap is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simon Zwartkruis kan nooit meer mensen pizza zien eten van ONZE belastingcenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je Sjek er maar niet bij stopt is het goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Zo'n harde klap voor mij dit, ik heb mijn moeder zelfs buiten opgesloten.
Who shot me?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan Johan die laatste vraag van Genee onbeantwoord laten? Dit is bijna onmenselijk, een spannendere cliffhanger dan 'Who shot J.R.?'.
Haha, wel geniaal hoe dramatisch zo'n ongeregisseerd stukje eindigt ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan Johan die laatste vraag van Genee onbeantwoord laten? Dit is bijna onmenselijk, een spannendere cliffhanger dan 'Who shot J.R.?'.
Ik heb respect voor Thijs, want hij is bevriend met Zlatan, wist je dat? En Peter Wekking die verplicht elke dag naar Twente moet kijken dat is toch verschrikkelijk voor die man? Wordt hij eindelijk aangenomen bij VI moet hij naar Twente dat is toch niet te geloven Wilfred ik vind het zo erg voor die man!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Thijs Slegers kan nooit meer zeggen dat zijn vriendin wel heel knap is.
Is wel te lijmen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die niet zien dat er nu een lichte breuk is ontstaan
Nu ging ze mij bellen op mijn mobiel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang je Sjek er maar niet bij stopt is het goed.
Waarom altijd die overacting?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
espect voor Thijs, want hij is bevriend met Zlatan, wist je dat? En Peter Wekking die verplicht elke dag naar Twente moet kijken dat is toch verschrikkelijk voor die man? Wordt hij eindelijk aangenomen bij VI moet hij naar Twente dat is toch niet te geloven Wilfred ik vind het zo er
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Thijs, want hij is bevriend met Zlatan, wist je dat? En Peter Wekking die verplicht elke dag naar Twente moet kijken dat is toch verschrikkelijk voor die man? Wordt hij eindelijk aangenomen bij VI moet hij naar Twente dat is toch niet te geloven Wilfred ik vind het zo erg voor die man!
Gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu ging ze mij bellen op mijn mobiel.
Dat weet ik maar ik ben in de ontkenningsfase, en erkenning staat pas aan het einde van mijn proces.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:21 schreef Cara het volgende:
Mensen zien serieus de implicaties niet helemaal? Hoe het ook afloopt, VI zal nooit meer hetzelfde zijn.
En wie is hier de grootste verliezer? Juist, VI. Denk niet dat zij het zo ver laten komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:21 schreef Cara het volgende:
Mensen zien serieus de implicaties niet helemaal? Hoe het ook afloopt, VI zal nooit meer hetzelfde zijn.
Sowieso moet er morgen een uitzending zijn anders naaien ze RTL + alle trouwe kijkers + Voetbal international.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Tom Knipping dan, toch een beetje de nieuwe Peter R. de Vries. Die moet nu gewoon weer bij z'n moeder gaan wonen.
De fans.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wie is hier de grootste verliezer? Juist, VI.
Dan hoeft hij niet zelf de was meer te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Tom Knipping dan, toch een beetje de nieuwe Peter R. de Vries. Die moet nu gewoon weer bij z'n moeder gaan wonen.
Knipping wordt gewoon de nieuwe presentator van VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
De kijker is hier de dupe van, minachting gewoon. Persoonlijke ruzies doe je maar lekker achter de schermen. Trouwens who gives a fuck wat er bij Heerenveen gebeurtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wie is hier de grootste verliezer? Juist, VI.
Misschien de laatste uitzending. Dat ze daarna verder gaan in een K1 fight met René als scheids.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sowieso moet er morgen een uitzending zijn anders naaien ze RTL + alle trouwe kijkers + Voetbal international.
VI heeft een groot probleem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen, ik heb het opeens in de gaten, we zitten in een crisis!
Ga weg!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik misschien ook wat zeggen?
VI heeft een groot probleem.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Bedankt Dentz.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Je had toch ook zo'n kerel in Australië die precies op JD leekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Anders nodigen ze gewoon Hilbert uit, niemand die het verschil ziet.
De föhn en de snor mijn zoon, dat was pas echt een koppel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In ieder geval kunnen wij later aan onze kleinkinderen vertellen dat we het gouden koppel in actie hebben gezien.
Bedankt voor je bijdrage Hans.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou laat die maar stoppen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Even lekker moppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Hoe moet ik nu slapen, zit helemaal vol adrenaline!
Ordinaire lul!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach ja dan veeg ik het wel af aan het gordijn.
Dat is toch een soort Van der Valk, maar dan hebben ze niks aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:25 schreef Heufd het volgende:
Met z'n allen naar de palendansvereniging, daar knappen we misschien wat van op.
Jij had zeker sjans met één van die meisjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch een soort Van der Valk, maar dan hebben ze niks aan?
Straks is hij er alleen morgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je een koek van Danny Vera.
Gewoon leeg laten lopen en weer onder je bed stoppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Cara het volgende:
Mijn vriendin vraagt nu al 5x of ik ff mn mobiel uit wil zetten, ze heeft last van het licht. Hoe de fuck leg je uit dat net wereldoorlog 4 heeft plaatsgevonden en dat het nog onbekend is hoeveel overlevenden er zijn? Precies.
Wat een zeikwijf. Slaapt ze met haar ogen open ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Cara het volgende:
Mijn vriendin vraagt nu al 5x of ik ff mn mobiel uit wil zetten, ze heeft last van het licht. Hoe de fuck leg je uit dat net wereldoorlog 4 heeft plaatsgevonden en dat het nog onbekend is hoeveel overlevenden er zijn? Precies.
Ik had meteen verkering met een Duits meisje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij had zeker sjans met één van die meisjes.
Pfft even serieus waarom probeert iedereen mij een hartverzakking op te laten lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Het hoge woord is eruit:
[ afbeelding ]
![]()
VI
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
René zit er ook echt mee.
Wij de VI Hooligans wij zijn godverdomme de dupe!
Wie volgen de heren al vanaf het eerste moment van Voetbal Insite? WIJ!
Wie waren de uploaders op YouTube van VI, wat mede de succes van VI is? WIJ!
Wie bleven er door knokken d.m.v uploaden op DM na zware tegenwerking van RTL? WIJ!
Wie hebben er een blogspot opgericht genaamd SigaarSnor? WIJ!
Wie praten dagelijks in een Voetbal International topics en weten alle quotes uit ons hoofd? WIJ!
Wie zijn wij? VI HOOLIGANS!
Goed geshopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Het hoge woord is eruit:
[ afbeelding ]
![]()
VI
![]()
Ja, die houden wel van lopers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had meteen verkering met een Duits meisje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewoon leeg laten lopen en weer onder je bed stoppen.
Ze kan nog net dr hoofd niet 360 graden draaienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf. Slaapt ze met haar ogen open ofzo?
Als is de waarheid nog zo snel, de snor die achterhaalt hem wel.quote:
Vrouwen moeten hun plaats weten. Wie is er de baas in huis?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Cara het volgende:
Wat een baasquote:
Hee hee hee hee de vrouw is wel de baas in de keuken he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vrouwen moeten hun plaats weten. Wie is er de baas in huis?
VI GAAT VERDER MET EEN PRESENTATOR DIE IK GEKOZEN HEB!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:31 schreef BobW het volgende:
Heilige Louis I, vertel ons wat we moeten doen. Uw beleid kan ons helpen.
Alle VI Hooligans naar het balkon in München!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:31 schreef BobW het volgende:
Heilige Louis I, vertel ons wat we moeten doen. Uw beleid kan ons helpen.
Even naar de profielschets kijken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
VI GAAT VERDER MET EEN PRESENTATOR DIE IK GEKOZEN HEB!
WIE O WIE O GROTE ALOYSIUS DE EERSTE KAN UW GOEDKEURING DRAGENquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
VI GAAT VERDER MET EEN PRESENTATOR DIE IK GEKOZEN HEB!
van der Tak, Sjaak van der Takquote:
Die moesten al in bed van de zusters.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal hooligans lachen nu in hun vuistje.
Die datum tatoeëren zij nu op hun dijbeen.
Een miljoen keer levenslang, moord op iedere VI fan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veenstra verdient 6x levenslang!
Hij heeft in zijn eentje 300 vrouwen en mannen verkracht! Dit laten wij niet toe!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft iemand doodgereden en is een MASSAVERKRACHTER!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veenstra verdient 6x levenslang!
Hij verdient de SS Doomtrooper award voor het beste een bommetje te leggen binnen een discussie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeleken met Veenstra is Kooijemans een innemende charmante man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Veenstra is erger dan Bert van der Veer, Ten Have en de Witte Chinees bij elkaar.
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef tralalala het volgende:
Geef me hoop, Jomanda
Geef me hoop, Jomanda
Geef me hoop zodat het morgen beter gaat!!
Hij was al een innemende man, Hij nam de talent award van René in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeleken met Veenstra is Kooijemans een innemende charmante man.
Hopelijk sterft hij aan de tyfus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef Trebo het volgende:
Die Veenstra lacht zich helemaal de tyfus nu.
Allebei excusen aan elkaar. En dan een omhelzingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moeten gewoon uitzoeken wie er ongelijk heeft en die publiekelijk zijn excuses laten maken.
Wat Veenstra doet vind ik niet zo rullevant!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef Trebo het volgende:
Die zit er zo bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef Trebo het volgende:
Zie ik niet gebeuren. Zijn allebei zo eigenwijs als wat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allebei excusen aan elkaar. En dan een omhelzing
Nee, want daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie gelijk heeft. Je kan namelijk van tevoren nooit 100% zeker weten of je gelijk hebt, dus dan zouden zowel Genee als Derksen nooit meer wat mogen zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moeten gewoon uitzoeken wie er ongelijk heeft en die publiekelijk zijn excuses laten maken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zit er zo bij
[ afbeelding ]
Boskamp roept ze wel tot de ordequote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Zijn allebei zo eigenwijs als wat.
Heel DWDD word er aan gewijdtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:39 schreef BobW het volgende:
Hopelijk komen ze morgen in DWDD, samen met de Rijdende Rechter.
Dat weten we niet, er is nog nooit een VI zonder de Snor geweest, misschien is het wel beter, we moeten geen voorbarige conclusies trekken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:39 schreef Toekito het volgende:
Morgen dus een saaie VI als De Snor er niet is
Raoul Heertje als zijn vervanger?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat weten we niet, er is nog nooit een VI zonder de Snor geweest, misschien is het wel beter, we moeten geen voorbarige conclusies trekken.
Meester Visserquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:39 schreef BobW het volgende:
Hopelijk komen ze morgen in DWDD, samen met de Rijdende Rechter.
Nou dat vind ik eigenlijk een engerd. Zijn reactie na Johan's opmerking over Marokkanen die voor oranje moeten kiezen was niet chic. Hij noemde Johan een clown die je niet serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raoul Heertje als zijn vervanger?
Gewoon met Aad, dan is er altijd resultaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:40 schreef BobW het volgende:
Is Hans van Breukelen geen goede vervanger van Johan? Of Peter R of Sierd?
Als hij gekopieerde stukken van Heerenveen krijgt wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie gelijk heeft. Je kan namelijk van tevoren nooit 100% zeker weten of je gelijk hebt, dus dan zouden zowel Genee als Derksen nooit meer wat mogen zeggen.
Het gaat erom of het acceptabel is dat Genee zo kritisch is op het artikel.
Rijdende Rechter aflevering over Wilfred en Derksen.quote:
Als hij die nieuwtjes van VI voor zou lezen komt het wel gewichtiger over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:41 schreef BobW het volgende:
Of we kunnen ook altijd nog geld inzamelen om De Witte Chinees te kopen.
Juist leuk voor de afwisseling man. Schelveccio of Aad300 erbij, niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:39 schreef Toekito het volgende:
Morgen dus een saaie VI als De Snor er niet is
Of die Jort, hoe heet ie? Kelmer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:41 schreef BobW het volgende:
Dentzie, je spuugt HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou dat vind ik eigenlijk een engerd. Zijn reactie na Johan's opmerking over Marokkanen die voor oranje moeten kiezen was niet chic. Hij noemde Johan een clown die je niet serieus moet nemen.
Wil je China white kopen ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:41 schreef BobW het volgende:
Die Arno heeft er wel verstand van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij die nieuwtjes van VI voor zou lezen komt het wel gewichtiger over.
Een maatschappijkritisch epos. Geweldig! Applaus!quote:
Nee ze komen allebei maar René heeft er geen zin meer. Die is doorgereden bij een open brug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Alsof de snor niet komt. Als iemand er uit gaat is het Genee. Dat zijn de krachtsverhoudingen.
Liever VI zonder Genee dan VI zonder Derksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Alsof de snor niet komt. Als iemand er uit gaat is het Genee. Dat zijn de krachtsverhoudingen.
Zonder Genee geen VI.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever VI zonder Genee dan VI zonder Derksen.
Derksen is mijn held, Genee blijft een baas daar niet van. Die 2 kunnen ook niet zonder elkaar op televisie. Wat zonde dit allemaal...
Gewoon allebei. Of anders is het niks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen is mijn held, Genee blijft een baas daar niet van. Die 2 kunnen ook niet zonder elkaar op televisie. Wat zonde dit allemaal...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze komen allebei maar René heeft er geen zin meer. Die is doorgereden bij een open brug.
S.S. Doomtrooper 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wedden dat ze morgen om 20.30 opeens Rocky 5 ofzoiets instarten...
Het zal toch niet echt...quote:Tweet from @433NL : - http://433.nl/vi
Eindredacteur Jan Hillenius: "Johan heeft meteen na de uitzending geëist de naam VI met onmiddellijk ingang te laten verwijderen. Hij wil niet langer dat het tijdschrift geassocieerd wordt met dit televisie programma."
http://433.nl/vi @VItv #VItv
Eigenlijk....... wed ik dat Derksen en Genee er beiden weer zitten. Een stukje wishful dreaming misschien, maar zonder hoop zijn we nergens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wedden dat ze morgen om 20.30 opeens Rocky 5 ofzoiets instarten...
De sponsor bepaalt lijkt me in deze.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten ze er morgen gewoon allebei, zijn er echt mensen die anders denken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk....... wed ik dat Derksen en Genee er beiden weer zitten. Een stukje wishful dreaming misschien, maar zonder hoop zijn we nergens.
Tuurlijk joh. Ze hebben contractje. En ze komen altijd naar hun werk. Tenzij ze een kind krijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk....... wed ik dat Derksen en Genee er beiden weer zitten. Een stukje wishful dreaming misschien, maar zonder hoop zijn we nergens.
Dankzij Louis heeft de wereld de hoop teruggekregen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een simpel planquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
How could this happen to me? I've made my mistakes
Got nowhere to run, the night goes on
As I'm fading away, I'm sick of this life
I just wanna scream, how could this happen to me?
I've made my mistakes
Got nowhere to run, the night goes on
As I'm fading away, I'm sick of this life
I just wanna scream, how could this happen to me?
How could this happen to me?
How could this happen to me?
Is ook niks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zal wel nep zijn idd, ik zie niks op dat account.
Die ga ik luisteren want daar word ik vrolijk van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef DrDentz het volgende:
I paid all my dues
So I picked up my shoes
I got up and walked away
Oh, I was just a boy
Giving it all away
Zo erg dat je uit het raam wilt springen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan mij niet zwaarmoedig genoeg zijn.
Ik zet even wat Jimmy LaFave op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan mij niet zwaarmoedig genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |