yup, ik moet wodfeuden en drawsomethingen en songpoppen en films kijken enzo. gedoe allemaal. ik denk dat ik maar stop met werken :quote:
Elke keer genietenquote:
Herkenbaar. Dat gaat er vanzelf vanafquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, ik moet wodfeuden en drawsomethingen en songpoppen en films kijken enzo. gedoe allemaal. ik denk dat ik maar stop met werken :![]()
Iets met een ruzie in dat programma van ze, geen idee verder... Facebook staat er ineens vol meequote:
dat denk ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat gaat er vanzelf vanaf
hierom denk ik...quote:
Wordfeud doe ik op het moment alleen nog maar als ik een melding krijg dat ik nog 24u de kans hebquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk ik ook hoorheb mezelf wat regeltjes opgesteld. tablet gaat bijv niet mee naar bed, tenzij ik nog een serietje ofzo wil kijken. geen gewordfeud in bed, daar lees ik en slaap ik vooral
iets wat ik nu ook ga doen. welterusten
welterusten allemaal
Ik neem je weer eens veel te serieus...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wat er gebeurd is met Derksen jongens.. maakte het live meemaar waarom hier? Ik ben geen fan van Derksen óf Genee
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem je weer eens veel te serieus...
Geneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wat er gebeurd is met Derksen jongens.. maakte het live meemaar waarom hier? Ik ben geen fan van Derksen óf Genee
Dat klopt... Ik kan er niks aan doen ook, behulpzaamheid enzulks, het zit in m'n bloed. Zelfs in m'n weekendquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik kan er niks aan doen ook, behulpzaamheid enzulks, het zit in m'n bloed. Zelfs in m'n weekend
Ik ben immer bloedserieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het was nog semi-serieus
Waarom zet je hem dan hoger?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
Nu heb ik m'n thermostaat eens een halve graad hoger gezet, man wat is het hier warm... Het slaat nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |