Ik draai nu met een APC40 icm Ableton Livequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar indd, van technologic. Klonk heel vreemd. Wel dope!
Wat voor set heb je?
Nee niet diequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan is er nu plek voor een leuk wijf.
Lijkt me helemaal niks, zo'n APC. Of is t wel chill?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik draai nu met een APC40 icm Ableton Live
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Halve finale is amsterdam. Dus zal wel bereikbaar moeten zijn als het dat ook is voor prom
ik deed er maar 24 seconde overquote:
Nee geen zinquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan is er nu plek voor een leuk wijf.
Het bied meer mogelijkheden. Na 4 jaar is beatmatchen gewoon een last geworden en wil ik meer live mashups doen. En sneller doorschakelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks, zo'n APC. Of is t wel chill?
Ja wie was het eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meer van, eindelijk, die lelijkerd uit de OP!
oke ja dat kan ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meer van, eindelijk, die lelijkerd uit de OP!
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bied meer mogelijkheden. Na 4 jaar is beatmatchen gewoon een last geworden en wil ik meer live mashups doen. En sneller doorschakelen.
Heb trouwens gister en vandaag nog aan de volumes zitten werken zodat het wat beter klinkt, dit was de ruwe versie
Zaterdag 8 juni is de halve finale pasquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tuurlijkals datum enzo uitkomt (geen idee wanneer etc) dan moet dat te doen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |