PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ze was volgens mij wel weg, of is ze op TV nog bij Chelsea?quote:
Ze stond zojuist nog de neus te snuiten van Torresquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze was volgens mij wel weg, of is ze op TV nog bij Chelsea?
deze meme refereert hiernaar, lijkt me;
[ afbeelding ]
Robert Brady van United op LM, dat is echt een baasquote:
Evaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze stond zojuist nog de neus te snuiten van Torres
als ik hem uit een pack krijg jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Robert Brady van United op LM, dat is echt een baas
dat is wel ziek, allemaal packs ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik hem uit een pack krijg ja
de golds had ik vorige week al gekocht, rest uit packsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is wel ziek, allemaal packs dit![]()
Ik gun Torres op één of andere manier ook een heleboel. Vind het gewoon zielig voor hem, maar ik weet zeker dat als hij er op een zeker moment 3 inlegt tegen United, dat het weer gewoon een pleurisleijer isquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Nu heeft ie wel beetje pech. Gunde hem dit ook wel
not bad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de golds had ik vorige week al gekocht, rest uit packs
Hij is niet lui ofzo. En hij wil ook wel gewoon presteren. Dat maakt het zo lulligquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gun Torres op één of andere manier ook een heleboel. Vind het gewoon zielig voor hem, maar ik weet zeker dat als hij er op een zeker moment 3 inlegt tegen United, dat het weer gewoon een pleurisleijer is
En hij speelt vaak niet eens zo slecht, maar als spits wordt je gewoon afgerekend op doelpunten, klaar...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is niet lui ofzo. En hij wil ook wel gewoon presteren. Dat maakt het zo lullig
Dat kan niet want hij is 0 weightquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik hem uit een pack krijg ja
serieus?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij is 0 weight
Ja, want hij is getransferd naar Hull City. Ik heb hem wel in mijn clubquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
serieus?
Ik had hem begin dit jaar nog in mijn club, had ik toch moeten bewaren
Mag je een keer meedoen probeer je zo te scorenquote:
Hij gaat alleen maar stijgen binnenkort.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
tot hoever denken jullie dat Adler nog zal dalen (SIF)?
ja, maar op de korte termijn meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij gaat alleen maar stijgen binnenkort.
Hoe duur is hij nu ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar op de korte termijn meer?
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mag je een keer meedoen probeer je zo te scoren
rond de 100k, vaak ietsje erboven.quote:
Als ik wat coins heb word hij 200k.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rond de 100k, vaak ietsje erboven.
als je dat eens zou regelen nadat ik er 2 in mijn TP heb staan(ja, ik kan er maar 2 betalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik wat coins heb word hij 200k.
dan faal je op zich welquote:
Zal er over na denken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je dat eens zou regelen nadat ik er 2 in mijn TP heb staan(ja, ik kan er maar 2 betalen![]()
)
Ik zit al 125k in de plusquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog maar 4 Ieren te verkopen en dan morgen dat toernooi eens rapen
Ik draai quitte. Maar ik heb dan ook Lacazette, Donk en Zouma aangeschaft.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Geen redacteuren meer bij VIThijssie
Zo'n goede acteur is Derksen niet, dus...quote:
Samenvattingen EL.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Reemi het volgende:
Het programma zou nog een kwartier door moeten gaan. Vervroegd darten nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Daarnaast probeert Genee de boel op te fokken... Zorgen dat er een discussie opgang komt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
Ik snap Derksen z'n frustratie wel. Want het enige wat Genee doet (is ook wel z'n werk) is iets tegenspreken, zonder dat ie fatsoenlijk zich erin heeft verdiept. En dat hebben de mannen van Derksen juist wel.
Heerenveen (Veenstra situatie)quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net de tv uit gedaan
Waar kregen ze ruzie over?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
EN HOE WAS HET LINDGREN VERTEL ONS ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rechtszaakjequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net de tv uit gedaan
Waar kregen ze ruzie over?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EN HOE WAS HET LINDGREN VERTEL ONS ALLES
Zoveel had ik niet ingeslagen, ik zit ongeveer op 75kquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EN HOE WAS HET LINDGREN VERTEL ONS ALLES
edit; faalquote:
quote:
Ik had gewoon nog 18 pagina's aan bronzen Rep of Ire's en 4 pagina's N. Ire die ik "store all in club" heb gedaan ooit...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zoveel had ik niet ingeslagen, ik zit ongeveer op 75k
Lekker, ik heb een stuk of 20 Given's met een K winst verkocht en een hoop zilverenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog 18 pagina's aan bronzen Rep of Ire's en 4 pagina's N. Ire die ik "store all in club" heb gedaan ooit...
Heb je je pielemuis nog in haar mond gestoken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Scoort hij nou echt altijd of lijkt het maar zo?quote:
Vertel me allesquote:
Die ene zoon van hem mag ook wel wat krijgen, die heeft Pellè gevondenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef DuTank het volgende:
En Koeman dan: ik heb het idee dat het nog steeds opgaat hehehehe
Ja, stopt z'n kinderen op de duurste particuliere scholen die er bestaan (weet ik toevallig)
Heb jij ook een DM gehad van die gast die gister die gamecardmarkt site spamde?quote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ha jongens!
Gaan zuipen zo vlak voor de tentamens
Nu al spijt van.
quote:
Want het argument : Mijn redacteuren werken er 14 dagen aan is sterkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Revontulet het volgende:
Geneevieze vuile teringrat vind ik hem.
Het lijkt mij ook sterk dat een team van redacteuren het helemaal fout heeft itt een presentator die maar 1 bron heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want het argument : Mijn redacteuren werken er 14 dagen aan is sterk
Tuurlijk, maar dat hij dan is erop in gaat in plaats van blijft zeggen: 'ik heb niks gehad, mijn advocaat regelt het' etc etc...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat een team van redacteuren het helemaal fout heeft itt een presentator die maar 1 bron heeft
Het zal allebei wel niet helemaal kloppen. Als v/d Gijp maar blijftquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat een team van redacteuren het helemaal fout heeft itt een presentator die maar 1 bron heeft
Goede zaak manquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik + zij = gezelligheid. Vervolgdate zit er wel in ja.
laat zien?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver wat is dat Canvas een hoop werk
Maar het eindresultaat mag er wezen
Hahahaha nee, helaas. Blijkbaar geloofde hij niet dat ik aids had gekregen van zijn site.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij ook een DM gehad van die gast die gister die gamecardmarkt site spamde?Hij nam mijn post serieus
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Morgen voor het eerst op de fiets naar school dit jaar..
Meld je dan ziekquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Elke dag door je moeder gebracht?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Hij heeft net leren fietsenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke dag door je moeder gebracht?
Haha ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke dag door je moeder gebracht?
mietje dat je bentquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu alleen mijn dingen er ingeplaktquote:
Mietje is iets anders dan een koning he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mietje dat je bentik hoop dat het heel hard regent
Ik gebruik sowieso geen Puushquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen mijn dingen er ingeplakt
Godver Puush doet het nietAls ik iets puush download hij dat automatisch en ik krijg geen link
?
Dan neem ik gewoon zoveel uren vrij tot dat het is gestopt Xquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mietje dat je bentik hoop dat het heel hard regent
Werkt ook niet.quote:
Dan gaat ie bij mij meteen downloadenquote:
Chickies hosselen op de middelbare school op dit nummerquote:
Schuifelen op kamp in groep 8,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chickies hosselen op de middelbare school op dit nummer
Koningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben nog een account vergeten. Staat nog 20x Evans in mijn watch list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door detennismaster op 15-03-2013 00:40:51 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Eigenlijk alleen silvercups.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
dtm, speel je dan eigenlijk alleen maar toernooien of ook seasons met die zilveren teams?
Ach je was toch al uit de kast gekomen met je Chester.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu zit ik Backstreet Boys te luisteren door Tim
Ah okee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen silvercups.
Speel met dit team Seasons en goldcup:
[ afbeelding ]
Ik heb oprecht nog nooit iemand Chester of LP gay horen noemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach je was toch al uit de kast gekomen met je Chester.
naakte mensen en sneeuwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe zouden jullie de toegevoegde waarde van een kleding winkel beschrijven? In plaatjes? Dus het combineren van kledingstukken en het mensen een beleving bieden?
Dankje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah okee.
Die teams zijn er wel heel tof uit namelijk, maar ik speel eigenlijk alleen seasons en dan vind ik een gouden keeper toch wel een vereiste.
Misschien dat ik die 343 maar eens ga uitproberen binnenkort, ziet er gaaf uit.
Wow tof team!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen silvercups.
Speel met dit team Seasons en goldcup:
[ afbeelding ]
Zo ontzettend bedankt wauwquote:
Ging het echt NET in me groepswhatsapp over.... heb het zelf nog niet gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef BDIL het volgende:
Die Turk en zijn Turkse advocaat bij P&W ( Mishandeling in Oosterhout )![]()
Ja, hij zou het anders nooit doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef BDIL het volgende:
Die Turk en zijn Turkse advocaat bij P&W ( Mishandeling in Oosterhout )![]()
Grappig manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
Breaking news: Derksen zou in de gang door een ruit geslagen hebben, Genee opgewacht met Van der Gijp en hem een homo genoemd.![]()
![]()
Echt schandaligquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ging het echt NET in me groepswhatsapp over.... heb het zelf nog niet gezien.
Ik weet nu al dat ik me kapot ga ergeren voor de tv zometeenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echt schandaligDie gast probeert zichzelf goed te praten dat hij de ruzie probeerde te sussen terwijl hij zelf flinke klappen uitdeelt.
Vervolgens beweren dat je niet ziet wat er vooraf heeft afgespeeld en dat die dronken gast kennelijk enkele meiden van hun lastig viel en enkele beledigende woorden toeriep. Dus vonden die gasten dat ze recht hadden met zijn allen om hem te mishandelen
Vervolgens moet de presentator nog vragen of hij ook hierheen was gekomen om zijn excuses aan te bieden, doet hij dat richting iedereen maar vooral naar zijn kickbox's coach
![]()
Had ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me kapot ga ergeren voor de tv zometeen
They see me trollin, they hatingquote:
Ik ga stuk haahhahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
They see me trollin, they hating
Die lange lappen tekst haal ik trouwens gewoon direct van Voetbalzone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iwan niet kijken btw
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
Jaaaa jooooh???!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iwan niet kijken btw
twitter:alisonbrie twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:56:58Amazing. (ps. NEW COMMUNITY TONIGHT!!) RT @Cuffufikins: May we present Pope Magnitudem I #community http://t.co/rq7z4pfRxg reageer retweet
Ik kom de laatste tijd ook non-stop mongooltjes tegen in de silver cup..was een paar maanden geleden nog wel andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef DuTank het volgende:
Nou, ik dacht dat er in de silvercup leukere tegenstanders waren. 2 potjes gespeeld en ben het helemaal beu alweer. Ultra-defensive en counteren. 2-1 verliezen, omdat tegenstander 2x scoort uit een corner en bij mij echt ALLES op de lat ging.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:alisonbrie twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:56:58Amazing. (ps. NEW COMMUNITY TONIGHT!!) RT @Cuffufikins: May we present Pope Magnitudem I #community http://t.co/rq7z4pfRxg reageer retweet
Jep, potje in divisie 1 ermee gespeeld en makkelijk gewonnen. Duartequote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd ook non-stop mongooltjes tegen in de silver cup..was een paar maanden geleden nog wel anders
Daarom lekker gold cup spelen en de handicap abusen
DAT KAN JIJ NIET BEWIJZEN JE HEBT GEEN BRON OFJA DIE HEB JE WEL MAAR DIE TELT NIET WANT MIJNE IS BETERquote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al? Je wil zeker gewoon scoren!
Het is ook niet grappigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:11 schreef DeWesp het volgende:
Dat Derksen-Genee gedoe was net als afgelopen maandag tenenkrommende televisie.
Het is tegenwoordig allemaal zo gemaakt. Sneijder en zijn hummer en de t douchen met de olifanten slurf waren als laatst echt grappig.quote:
Precies. Kan me ook niet voorstellen dat de sponsors hier nu zo blij mee zijn. Ik als kijker zit hier namelijk echt niet op te wachten. Nou wil ik niet zeggen dat ik de norm ben, maar ik hoop wel dat het hier bij blijft anders haak ik af. Ga ik lekker cheat on me kijken op maandagavond. Dat is tenminste wel niveau😝quote:
Ze gingen offline ragequiten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:44 schreef BDIL het volgende:
St Patricks Cup offline gewonnen in 45 minuten![]()
Is kijken wat je voor de 2e keer als prijs krijgt
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Precies. Kan me ook niet voorstellen dat de sponsors hier nu zo blij mee zijn. Ik als kijker zit hier namelijk echt niet op te wachten. Nou wil ik niet zeggen dat ik de norm ben, maar ik hoop wel dat het hier bij blijft anders haak ik af. Ga ik lekker cheat on me kijken op maandagavond. Dat is tenminste wel niveau😝
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Als je nou op de xbox zat, had ik het je kunnen lenen. Maar ja, helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is er iemand op de PS3 die me iets van 7k kan lenen? Dan kan ik een budgetteam maken.![]()
(), nee ik heb helemaal niets meer behalve waardeloze bronzen spelers.
En ik blijf toch voor de rest van mn leven in dit topic hangen, dus je krijgt alles terug (al dan niet in FUT 15)
zit niet in de buurt van me consolequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is er iemand op de PS3 die me iets van 7k kan lenen? Dan kan ik een budgetteam maken.![]()
En ik blijf toch voor de rest van mn leven in dit topic hangen, dus je krijgt alles terug (al dan niet in FUT 15)
Wat een slecht excuusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit niet in de buurt van me console
haha dacht dat je moest trade offeren maar kan natuurlijk ook gewoon een simpele ier van m kopen ofzoquote:
Zitten er geen spelers uit de Republic of Ireland bij? Die kun je nu verkopen voor 800 cquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
had er net 3 in een pack met 200 coinsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zitten er geen spelers uit de Republic of Ireland bij? Die kun je nu verkopen voor 800 c
je hebt nog een lichting staan in je club ? qua opkoop is er weinig te kopen op t moment in iedergevalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
Hoop dat de prijzen van de Ieren vandaag nog op redelijk niveau blijven, wil vanmiddag nog 1 keer lekker binnen lopen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had er net 3 in een pack met 200 coins![]()
dat is nog een ROI op een pack.
p.s. GG moet je even wat te koop zetten
Gewoon packs kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt nog een lichting staan in je club ? qua opkoop is er weinig te kopen op t moment in iedergeval
Ieren, allemaal rond de 800c nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef quer het volgende:
Bestaan er paar dure non - rare bronzes? voor het geval dat
de ieren zijn op in de packsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon packs kopen
Maar heb nu alleen een iPad ter beschikking. Bizár dat je met zon duur ding niks kan in de webapp
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Suarez,
Reniers (FC ZWOLLE) 4-3-3, RV, BIN 7k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Haha ja of saudi Arabiëquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de ieren zijn op in de packs![]()
![]()
ga serieus op een koreanen toernooit hopen of fransenheb ik er zoveel van inmiddels
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Bedankt man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mijn best doen het zo snel mogelijk terug te geven.
Feyenoord Rotterdam
voetbalse manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bedankt man.![]()
Ik ga mijn best doen het zo snel mogelijk terug te geven.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zet net een kerel uit ivoorkust voor 750c erop, ik dacht dat het een Ier was. Ik vond het al zo raar dat hij zwart was.
je zet toch niet nu je ieren er al opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zet net een kerel uit ivoorkust voor 750c erop, ik dacht dat het een Ier was. Ik vond het al zo raar dat hij zwart was.
Moet je even de puffin browser downloaden uit de AppStore. Daarmee kun je wel in de webapp.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon packs kopen
Maar heb nu alleen een iPad ter beschikking. Bizár dat je met zon duur ding niks kan in de webapp
mijne is gister van 170K naar 310K gegaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef quer het volgende:
mijn bank al verdubeld van 4,5k naar 9k en dat alles in 10 min
Baasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef quer het volgende:
mijn bank al verdubeld van 4,5k naar 9k en dat alles in 10 min
Procentueel gezien doet hij het dan toch beter dan jou hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijne is gister van 170K naar 310K gegaan![]()
![]()
Ierse boy.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef quer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze voor zoveel gaat?
[ afbeelding ]
1000 coins max toch, geen speciale stats ofzoquote:
Waarschijnlijk omdat hij voor Chelsea speelt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef quer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze voor zoveel gaat?
[ afbeelding ]
Schijnbaar 2000 coins max ... misschien wel meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef quer het volgende:
[..]
1000 coins max toch, geen speciale stats ofzo
plus nog BPL ook. die McGinthy van United gaat ook voor belachelijk veelquote:
Die had ik iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
plus nog BPL ook. die McGinthy van United gaat ook voor belachelijk veel
had van beide een pagina ingeslagenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die had ik iddGister voor 3.4k verkocht
Pleonasme ....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had van beide een pagina ingeslagen![]()
domme engelsen zullen wel alleen met BPL willen spelen ofzo.
Geprobeerd, nog niet gelukt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die trouwens weet of ierse managers ook goed verkopen ?
tis wel een goede deal zelfs de quicksell waarde ligt hoger dan datquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS2 moet een clan oprichten joh, al die wannabee's hier
Jonge tis een kutopstellingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef quer het volgende:
[..]
tis wel een goede deal zelfs de quicksell waarde ligt hoger dan dat
Ik wist niet dat ze scheikunde gaven in de sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:12 schreef quer het volgende:
Eigenlijk moet ik leren voor scheikunde maar yolo
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge tis een kutopstellingMisschien maak je een paar 1000 coins winst, echt niet boeiend
Ben ontsnapt laatstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze scheikunde gaven in de sociale werkplaats?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze scheikunde gaven in de sociale werkplaats?
Nee nog niet begonnen. Eerst regelen dat een van mijn luie groepsgenoten eens het Canvas gaat inleveren, anders moet ik nog op en neer naar tilburg ookquote:
O, succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee nog niet begonnen. Eerst regelen dat een van mijn luie groepsgenoten eens het Canvas gaat inleveren, anders moet ik nog op en neer naar tilburg ookTeringzooi
Niet schelden met tering aub.. me hond is er aan gestorven..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee nog niet begonnen. Eerst regelen dat een van mijn luie groepsgenoten eens het Canvas gaat inleveren, anders moet ik nog op en neer naar tilburg ookTeringzooi
Tering hond was dat zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef quer het volgende:
[..]
Niet schelden met tering aub.. me hond is er aan gestorven..
Flikker op joh Queerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef quer het volgende:
[..]
Niet schelden met tering aub.. me hond is er aan gestorven..
Thanks.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flikker op joh Queer
[..]
Thanks.
als ze op je tradepile staan snap ik dequote:
Het hoogste bedrag voor 1 ier was 17,5k voor 41212 Gunningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze op je tradepile staan snap ik deniet
![]()
die clark van aston villa gaat ook gewoon voor 12K ofzo
Dequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze op je tradepile staan snap ik deniet
![]()
die clark van aston villa gaat ook gewoon voor 12K ofzo
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS2 moet een clan oprichten joh, al die wannabee's hier
Wat een figuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef FiliusDeorum het volgende:
Hier nieuwe op materiaal:die laatste mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |