PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ze was volgens mij wel weg, of is ze op TV nog bij Chelsea?quote:
Ze stond zojuist nog de neus te snuiten van Torresquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze was volgens mij wel weg, of is ze op TV nog bij Chelsea?
deze meme refereert hiernaar, lijkt me;
[ afbeelding ]
Robert Brady van United op LM, dat is echt een baasquote:
Evaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze stond zojuist nog de neus te snuiten van Torres
als ik hem uit een pack krijg jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Robert Brady van United op LM, dat is echt een baas
dat is wel ziek, allemaal packs ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik hem uit een pack krijg ja
de golds had ik vorige week al gekocht, rest uit packsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is wel ziek, allemaal packs dit![]()
Ik gun Torres op één of andere manier ook een heleboel. Vind het gewoon zielig voor hem, maar ik weet zeker dat als hij er op een zeker moment 3 inlegt tegen United, dat het weer gewoon een pleurisleijer isquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Nu heeft ie wel beetje pech. Gunde hem dit ook wel
not bad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de golds had ik vorige week al gekocht, rest uit packs
Hij is niet lui ofzo. En hij wil ook wel gewoon presteren. Dat maakt het zo lulligquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gun Torres op één of andere manier ook een heleboel. Vind het gewoon zielig voor hem, maar ik weet zeker dat als hij er op een zeker moment 3 inlegt tegen United, dat het weer gewoon een pleurisleijer is
En hij speelt vaak niet eens zo slecht, maar als spits wordt je gewoon afgerekend op doelpunten, klaar...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is niet lui ofzo. En hij wil ook wel gewoon presteren. Dat maakt het zo lullig
Dat kan niet want hij is 0 weightquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik hem uit een pack krijg ja
serieus?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij is 0 weight
Ja, want hij is getransferd naar Hull City. Ik heb hem wel in mijn clubquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
serieus?
Ik had hem begin dit jaar nog in mijn club, had ik toch moeten bewaren
Mag je een keer meedoen probeer je zo te scorenquote:
Hij gaat alleen maar stijgen binnenkort.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
tot hoever denken jullie dat Adler nog zal dalen (SIF)?
ja, maar op de korte termijn meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij gaat alleen maar stijgen binnenkort.
Hoe duur is hij nu ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar op de korte termijn meer?
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mag je een keer meedoen probeer je zo te scoren
rond de 100k, vaak ietsje erboven.quote:
Als ik wat coins heb word hij 200k.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rond de 100k, vaak ietsje erboven.
als je dat eens zou regelen nadat ik er 2 in mijn TP heb staan(ja, ik kan er maar 2 betalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik wat coins heb word hij 200k.
dan faal je op zich welquote:
Zal er over na denken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je dat eens zou regelen nadat ik er 2 in mijn TP heb staan(ja, ik kan er maar 2 betalen![]()
)
Ik zit al 125k in de plusquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog maar 4 Ieren te verkopen en dan morgen dat toernooi eens rapen
Ik draai quitte. Maar ik heb dan ook Lacazette, Donk en Zouma aangeschaft.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Geen redacteuren meer bij VIThijssie
Zo'n goede acteur is Derksen niet, dus...quote:
Samenvattingen EL.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Reemi het volgende:
Het programma zou nog een kwartier door moeten gaan. Vervroegd darten nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Daarnaast probeert Genee de boel op te fokken... Zorgen dat er een discussie opgang komt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
Ik snap Derksen z'n frustratie wel. Want het enige wat Genee doet (is ook wel z'n werk) is iets tegenspreken, zonder dat ie fatsoenlijk zich erin heeft verdiept. En dat hebben de mannen van Derksen juist wel.
Heerenveen (Veenstra situatie)quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net de tv uit gedaan
Waar kregen ze ruzie over?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
EN HOE WAS HET LINDGREN VERTEL ONS ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rechtszaakjequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net de tv uit gedaan
Waar kregen ze ruzie over?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EN HOE WAS HET LINDGREN VERTEL ONS ALLES
Zoveel had ik niet ingeslagen, ik zit ongeveer op 75kquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EN HOE WAS HET LINDGREN VERTEL ONS ALLES
edit; faalquote:
quote:
Ik had gewoon nog 18 pagina's aan bronzen Rep of Ire's en 4 pagina's N. Ire die ik "store all in club" heb gedaan ooit...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zoveel had ik niet ingeslagen, ik zit ongeveer op 75k
Lekker, ik heb een stuk of 20 Given's met een K winst verkocht en een hoop zilverenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog 18 pagina's aan bronzen Rep of Ire's en 4 pagina's N. Ire die ik "store all in club" heb gedaan ooit...
Heb je je pielemuis nog in haar mond gestoken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Scoort hij nou echt altijd of lijkt het maar zo?quote:
Vertel me allesquote:
Die ene zoon van hem mag ook wel wat krijgen, die heeft Pellè gevondenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef DuTank het volgende:
En Koeman dan: ik heb het idee dat het nog steeds opgaat hehehehe
Ja, stopt z'n kinderen op de duurste particuliere scholen die er bestaan (weet ik toevallig)
Heb jij ook een DM gehad van die gast die gister die gamecardmarkt site spamde?quote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ha jongens!
Gaan zuipen zo vlak voor de tentamens
Nu al spijt van.
quote:
Want het argument : Mijn redacteuren werken er 14 dagen aan is sterkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Revontulet het volgende:
Geneevieze vuile teringrat vind ik hem.
Het lijkt mij ook sterk dat een team van redacteuren het helemaal fout heeft itt een presentator die maar 1 bron heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want het argument : Mijn redacteuren werken er 14 dagen aan is sterk
Tuurlijk, maar dat hij dan is erop in gaat in plaats van blijft zeggen: 'ik heb niks gehad, mijn advocaat regelt het' etc etc...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat een team van redacteuren het helemaal fout heeft itt een presentator die maar 1 bron heeft
Het zal allebei wel niet helemaal kloppen. Als v/d Gijp maar blijftquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat een team van redacteuren het helemaal fout heeft itt een presentator die maar 1 bron heeft
Goede zaak manquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik + zij = gezelligheid. Vervolgdate zit er wel in ja.
laat zien?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver wat is dat Canvas een hoop werk
Maar het eindresultaat mag er wezen
Hahahaha nee, helaas. Blijkbaar geloofde hij niet dat ik aids had gekregen van zijn site.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij ook een DM gehad van die gast die gister die gamecardmarkt site spamde?Hij nam mijn post serieus
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Morgen voor het eerst op de fiets naar school dit jaar..
Meld je dan ziekquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Elke dag door je moeder gebracht?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Hij heeft net leren fietsenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke dag door je moeder gebracht?
Haha ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke dag door je moeder gebracht?
mietje dat je bentquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu alleen mijn dingen er ingeplaktquote:
Mietje is iets anders dan een koning he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mietje dat je bentik hoop dat het heel hard regent
Ik gebruik sowieso geen Puushquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen mijn dingen er ingeplakt
Godver Puush doet het nietAls ik iets puush download hij dat automatisch en ik krijg geen link
?
Dan neem ik gewoon zoveel uren vrij tot dat het is gestopt Xquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mietje dat je bentik hoop dat het heel hard regent
Werkt ook niet.quote:
Dan gaat ie bij mij meteen downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |