PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ze was volgens mij wel weg, of is ze op TV nog bij Chelsea?quote:
Ze stond zojuist nog de neus te snuiten van Torresquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze was volgens mij wel weg, of is ze op TV nog bij Chelsea?
deze meme refereert hiernaar, lijkt me;
[ afbeelding ]
Robert Brady van United op LM, dat is echt een baasquote:
Evaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze stond zojuist nog de neus te snuiten van Torres
als ik hem uit een pack krijg jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Robert Brady van United op LM, dat is echt een baas
dat is wel ziek, allemaal packs ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik hem uit een pack krijg ja
de golds had ik vorige week al gekocht, rest uit packsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is wel ziek, allemaal packs dit![]()
Ik gun Torres op één of andere manier ook een heleboel. Vind het gewoon zielig voor hem, maar ik weet zeker dat als hij er op een zeker moment 3 inlegt tegen United, dat het weer gewoon een pleurisleijer isquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Nu heeft ie wel beetje pech. Gunde hem dit ook wel
not bad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de golds had ik vorige week al gekocht, rest uit packs
Hij is niet lui ofzo. En hij wil ook wel gewoon presteren. Dat maakt het zo lulligquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gun Torres op één of andere manier ook een heleboel. Vind het gewoon zielig voor hem, maar ik weet zeker dat als hij er op een zeker moment 3 inlegt tegen United, dat het weer gewoon een pleurisleijer is
En hij speelt vaak niet eens zo slecht, maar als spits wordt je gewoon afgerekend op doelpunten, klaar...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is niet lui ofzo. En hij wil ook wel gewoon presteren. Dat maakt het zo lullig
Dat kan niet want hij is 0 weightquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik hem uit een pack krijg ja
serieus?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij is 0 weight
Ja, want hij is getransferd naar Hull City. Ik heb hem wel in mijn clubquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
serieus?
Ik had hem begin dit jaar nog in mijn club, had ik toch moeten bewaren
Mag je een keer meedoen probeer je zo te scorenquote:
Hij gaat alleen maar stijgen binnenkort.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
tot hoever denken jullie dat Adler nog zal dalen (SIF)?
ja, maar op de korte termijn meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij gaat alleen maar stijgen binnenkort.
Hoe duur is hij nu ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar op de korte termijn meer?
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mag je een keer meedoen probeer je zo te scoren
rond de 100k, vaak ietsje erboven.quote:
Als ik wat coins heb word hij 200k.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rond de 100k, vaak ietsje erboven.
als je dat eens zou regelen nadat ik er 2 in mijn TP heb staan(ja, ik kan er maar 2 betalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik wat coins heb word hij 200k.
dan faal je op zich welquote:
Zal er over na denken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je dat eens zou regelen nadat ik er 2 in mijn TP heb staan(ja, ik kan er maar 2 betalen![]()
)
Ik zit al 125k in de plusquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog maar 4 Ieren te verkopen en dan morgen dat toernooi eens rapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |