bomen erop zettenquote:
jawel, parken->nature->pijltje naar rechts klikken->bomendinges selecteren en dan kan je groepen bomen wegzettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
bomen erop zettenJe bedoelt parken enz ? Want je kan toch geen losse bomen neerzetten
jawel, bij natuur ($$) helemaal rechts (net buitenbeeld, even pijl gebruiken)quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
bomen erop zettenJe bedoelt parken enz ? Want je kan toch geen losse bomen neerzetten
bomne planten, wachten, herplanten e.t.c.: op ten duur verdwijnt grond vervuilingquote:
Nee ik bedoel bomen. Ga maar naar: Parken > Natuur > helemaal achter aan. Dan heb je daar een boom met een groene pijn die naar beneden wijst. Daar zet je bomen mee neer. Als vervuilde grond gaan ze wel snel dood dus moet je ze vaak opnieuw neerzetten. Maar het werkt wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
bomen erop zettenJe bedoelt parken enz ? Want je kan toch geen losse bomen neerzetten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ################################################################################# # Main ################################################################################# # default entry state. state Main -id 0 # description "Main" end # This state happens after the update-from-server # mode runs, prefer this to Main for GlassBox apps. # Actually, leave this to code, so both GB and SC can work. #< state PostUpdate -id 0x0a02a44e # Jump straight to game. # gotoState SimCity end #> state SimCity mode SimCity end state Launcher entry mode launch exit end |
Ja zegt die gast ook die een stad van 400K had gemaakt zonder openbaar vervoer en geen problemen heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef mschol het volgende:
overigens lees ik overal dat je niet overal hi-density moet neerleggen omdat je kruispunten dan stoplichten krijgen en de traffic problemen alleen maar erger maken? iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten?
Ga met je muis over de wegen heen, dan zie de gebouwen rechts onder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Is high density ook die met 4 banen? Of alleen die met 6 banen ( + tram )
Ik zit op m'n telefoon te fok!'en, dus kan helaas niet zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Ga met je muis over de wegen heen, dan zie de gebouwen rechts onder.
De beste straat en de de twee beste avenues (met en zonder streetcar).quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Is high density ook die met 4 banen? Of alleen die met 6 banen ( + tram )
Pm maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Pinterman het volgende:
Nog regions met actieve mensen en een plekje vrij? Mijn laatste stadje komt niet meer goed, roll back or abandon
quote:Latest patch has made package files read only, and disabled debug tools / the cheat console. (Confirm please, I do not own / will not support the game)
Wat is je ID? Server is west 2 europa.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Pinterman het volgende:
Nog regions met actieve mensen en een plekje vrij? Mijn laatste stadje komt niet meer goed, roll back or abandon
Het is toch ook weer mooi als dat zo isquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Qunix het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)lways_online_forced/
[..]
Jup.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef Balsam het volgende:
Zou ik uitgenodigd kunnen worden voor iemand zijn regio met nog een plekje vrij?
Origin: Moshimaro1983
Alvast bedankt
Origin ID = CaptainCrabcakequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Wat is je ID? Server is west 2 europa.
Done.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Origin ID = CaptainCrabcake
Thanks
indien waar: voorspelbaar maar erg triest..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Qunix het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)lways_online_forced/
[..]
Verzpnden. Europa west 2 server.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef prefix1 het volgende:
origin id= prefixxxx
ik zoek nog plaatsje heren en damesss
Ik denk inderdaad ook dat dit het geval is. De basis is prima, er is goed over nagedacht en veel tijd in gestoken, maar het moest er gewoon uit. Jammer, want het had inderdaad echt een erg goede start kunnen maken, als ze er nog een jaartje aan hadden gewerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch ook weer mooi als dat zo isAl begrijp ik het eigenlijk wel, de basis (de engine) is verre van stabiel, laat modders met calls ernaar toe gooien en krijg het meest instabiele gamepakket ooit
Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat Maxis onder druk dit moest uitbrengen. Deadlines verschuiven kon niet meer, want EA had de marketing al in gang gezet. Had nog een jaar gewacht, had de i's en de puntjes erop gezet en er was niets aan het handje. Nu is het echt faal op faal op faal.
Er is nog geen nieuwe patch released toch? Is iig geen 1.6 patch-topic op EA te vinden..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef mschol het volgende:
wie verandert de titel even naar Upd: Dont Mod this shit! ?
Europa west 2quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef Aleoni het volgende:
Mijn origin id = Ymntle-Aleoni
Als iemand nog een plekje in een regio over heeft, graag!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef iScripters het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe patch released toch? Is iig geen 1.6 patch-topic op EA te vinden..
als je alle patches gaat meenemen zitten we zeker op 1.7 en misschien zelfs op 1.8quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hmm, debug mode hebben ze gedeactiveerd.
Vergeet niet dat het script is, de engine bepaalt nog altijd veel. Als de engine iets niet kan, dan moet je het scripten. En dat vergt wat meer tijd dan simpel een vlaggetje op ja of nee zettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef Doodloper het volgende:
Hoe zijn die bestanden nu read-only dan? Is er geen kans dat modders ervoor zorgen dat je het spel gewoon lokaal kan spelen en dat dan die check weg is of in die bestanden is gerommeld?
Okquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Meneerik2 het volgende:
Origin= MeneerNeal
Iemand die me toe wil voegen?
Nee wel een timer hoe lang het duurt voor je eruit gekickt wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het script is, de engine bepaalt nog altijd veel. Als de engine iets niet kan, dan moet je het scripten. En dat vergt wat meer tijd dan simpel een vlaggetje op ja of nee zettenGeen idee of er een vlaggetje alwaysOnline=0 bestaat
12 uur spelen, 19 uur wachtenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik het na 12 uur spelen (31 volgens origin) toch wel een beetje zat.
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan krakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee wel een timer hoe lang het duurt voor je eruit gekickt wordt.
Tevens even aan het sniffen geweest, zag dit:
19 2.332251000 EAIP LOCALIP TLSv1 1321 Server Hello, Certificate, Server Hello Done
MD5withRSAEncryptie
Geldigheid is ook wel grappig:
utcTime: 13-02-21 19:10:12 (UTC)
Server simuleren gaat dus nog wel even duren
Klopt ja. Na installatie proberen in de servers te komen, niet gelukt, maar stond al wel 8 uur op de teller :squote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Jump het volgende:
[..]
12 uur spelen, 19 uur wachten
[ afbeelding ]
Nog eens verder kijken, tijd om door 3400 sniff-regels te lezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan kraken
Ik herken je gevoel. Ik heb het ook. Ik heb de game niet eens gekocht en ik voel me al zuur. Ik keek hier echt naar uit, en de demo's die gegeven waren zagen er beter uit dan wat het uiteindelijk geworden is. Nu zie ik rare kronkels, of niet aan te sluiten wegen. De vorige keer kon ik een dag spelen met een non-final build en toen was er geen probleem met de wegen aansluiten, ook niet als je een stad vanaf nul begonquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik het na 12 uur spelen (31 volgens origin) toch wel een beetje zat.
Maar ze kunnen ook programmatjes maken die serialcodes berekenen, dat ontleden ze ook uit de software zelf lijkt me. Dan kunnen "ze" misschien toch ook de software ontleden en achterhalen hoe die data die weggestuurd wordt, wordt opgebouwd?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan kraken
gewoon distributed computing projectje met gpu's opzetten, zo gekraaktquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan kraken
Ja, maar je moet alsnog weten hoe de server zelf werkt, dus wat voor data die terug stuurt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook programmatjes maken die serialcodes berekenen, dat ontleden ze ook uit de software zelf lijkt me. Dan kunnen "ze" misschien toch ook de software ontleden en achterhalen hoe die data die weggestuurd wordt, wordt opgebouwd?
Want er zijn voor allerlei programma's serial generators en cracks, dat passen ze dan toch ook in een programma aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |