abonnement Unibet Coolblue
pi_124984112
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vlees besmetten bleek een stuk makkelijker in ieder geval
Als je wat dieper na gaat denken zijn ze er al goed mee op weg, al die antibiotica die in het vlees zit en langzaam maar zeker mensen immuun maakt voor dezelfde antibiotica, maar dat is een hele andere discussie natuurlijk.
Trotse Twentenaar
  zondag 7 april 2013 @ 13:23:05 #202
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_124984192
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef zlotka het volgende:

[..]

Als je wat dieper na gaat denken zijn ze er al goed mee op weg, al die antibiotica die in het vlees zit en langzaam maar zeker mensen immuun maakt voor dezelfde antibiotica, maar dat is een hele andere discussie natuurlijk.
Maar in tegenstelling tot chemtrails is dat al wel bewezen, of het een complot is of gewoon complete onwetendheid omdat e.e.a. niet goed doorgetest was is weer een tweede.
Wel een van de redenen dat ik vegetariër ben geworden.

En weer genoeg offtopic :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125028576
Mensen die blijven stellen dat contrails niet lang kunnen bestaan en dat alle strepen die urenlang hangen chemtrails zijn zouden eens een paar uur in het gras moeten liggen en naar wolken kijken.
Wolken zijn stukken verzadigde lucht, ze kunnen enkele luttele seconden bestaan, een uurtje maar ook vele dagen. Ze kunnen groeien, krimpen of zelfs de hele hemel bedekken. Het hangt helemaal van de situatie af waarin zo'n wolk zich bevindt.

Denk nu eens aan contrails. Dit zijn in feite kunstmatige cirriforme wolken: Ook stukken verzadigde lucht. Waarom Denken jullie dat wat voor wolken geldt nu niet voor contrails opgaat? Waarom denken jullie dat een contrail niet klang kan blijven bestaan en niet kan uitspreiden terwijl natuurlijke wolken dat wel kunnen?
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125029837
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef zlotka het volgende:

[..]

Als je wat dieper na gaat denken zijn ze er al goed mee op weg, al die antibiotica die in het vlees zit en langzaam maar zeker mensen immuun maakt voor dezelfde antibiotica, maar dat is een hele andere discussie natuurlijk.
Mensen immuun maken voor antibiotica? Ik vermoed (hoop) dat je iets anders bedoelt...
pi_125030224
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mensen immuun maken voor antibiotica? Ik vermoed (hoop) dat je iets anders bedoelt...
Of het bewust gebeurt weet ik niet, maar wanneer boeren doorgaan met dieren zoveel antibiotica te geven en mensen dat vlees eten, gebeurt het toch echt.
Trotse Twentenaar
  maandag 8 april 2013 @ 14:43:12 #206
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_125030604
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef zlotka het volgende:

[..]

Of het bewust gebeurt weet ik niet, maar wanneer boeren doorgaan met dieren zoveel antibiotica te geven en mensen dat vlees eten, gebeurt het toch echt.
Er wordt aan gewerkt om het terug te dringen; kan de actuele cijfers zo niet terugvinden:

http://www.vlees.nl/dossiers/diergezondheid/antibiotica/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125030728
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er wordt aan gewerkt om het terug te dringen; kan de actuele cijfers zo niet terugvinden:

http://www.vlees.nl/dossiers/diergezondheid/antibiotica/
Goed om te horen dat er wat aan gebeurd. Opzich best zorgwekkend dat mensen langzaam immuun worden voor antibiotica. Zelf ook familie die werkzaam is in de veehouderij en ook erg veel hier van mee krijgt. Zelfs de vertegenwoordigers vinden dat boeren het teveel gebruiken, maar wat doe je als 'normaal' mens hieraan?
Trotse Twentenaar
  maandag 8 april 2013 @ 14:49:22 #208
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_125030836
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:46 schreef zlotka het volgende:

[..]

Goed om te horen dat er wat aan gebeurd. Opzich best zorgwekkend dat mensen langzaam immuun worden voor antibiotica. Zelf ook familie die werkzaam is in de veehouderij en ook erg veel hier van mee krijgt. Zelfs de vertegenwoordigers vinden dat boeren het teveel gebruiken, maar wat doe je als 'normaal' mens hieraan?
Geen vlees eten... zo moeilijk is het niet ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125030905
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geen vlees eten... zo moeilijk is het niet ;)
Ik zou een lekker stukje vlees 's avonds niet willen missen, maar het is natuurlijk wel een van de weinige oplossingen.
Trotse Twentenaar
pi_125033207
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef zlotka het volgende:

[..]

Of het bewust gebeurt weet ik niet, maar wanneer boeren doorgaan met dieren zoveel antibiotica te geven en mensen dat vlees eten, gebeurt het toch echt.
Ik denk dat je je vergist, bacterien kunnen resistent worden, mensen niet.

Niettemin een erg belangrijk punt, antibiotica gebruik in de vleesindustrie.
  maandag 8 april 2013 @ 18:29:17 #211
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125039359
chemtrials veroorzaken wolken net zoals contrails. chemtrails wolken herken je aan de uitgewaperde wolken. dat is het grootste verschil met contrials. vaak zien chemtrails er zo vies er vervuilt uit. je ziet duidelijk dat chemtrial wolken onatuurlijk wolken zijn en contrial natuurlijk gevormt door vliegtuigen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:08:42 #212
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_125121927
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:29 schreef tribalwars het volgende:
chemtrials veroorzaken wolken net zoals contrails. chemtrails wolken herken je aan de uitgewaperde wolken. dat is het grootste verschil met contrials. vaak zien chemtrails er zo vies er vervuilt uit. je ziet duidelijk dat chemtrial wolken onatuurlijk wolken zijn en contrial natuurlijk gevormt door vliegtuigen.
Maar nog steeds geen uitleg wat dit dan moet veroorzaken. Wat is het verschil in samenstelling tussen een chemtrail en een contrail? Welk chemisch process zorgt ervoor dat een chemtrail zich anders zou gedragen dan een contrail?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_125122460
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:29 schreef tribalwars het volgende:
je ziet duidelijk dat chemtrial wolken onatuurlijk wolken zijn en contrial natuurlijk gevormt door vliegtuigen.
Contrails zijn "natuurlijk gevormd door een vliegtuig"? Wat is er dan natuurlijk aan?
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 19:33:27 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_125122835
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:29 schreef tribalwars het volgende:
chemtrials veroorzaken wolken net zoals contrails. chemtrails wolken herken je aan de uitgewaperde wolken. dat is het grootste verschil met contrials. vaak zien chemtrails er zo vies er vervuilt uit. je ziet duidelijk dat chemtrial wolken onatuurlijk wolken zijn en contrial natuurlijk gevormt door vliegtuigen.
Die trails waaieren allemaal uit en vervagen, of het nu con of chemtrails zijn.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:08:58 #215
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125124707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die trails waaieren allemaal uit en vervagen, of het nu con of chemtrails zijn.
chemtrails vervagen niet dat wordt sluier bewolking.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:09:26 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125124731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Contrails zijn "natuurlijk gevormd door een vliegtuig"? Wat is er dan natuurlijk aan?
die zien er hetzelde uit als wolken. chemtrails zien er veel chemisch eruit.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:19:30 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125125206
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die zien er hetzelde uit als wolken. chemtrails zien er veel chemisch eruit.
Waardeloos argument.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 20:21:52 #218
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125125306
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waardeloos argument.
omdat het niet wetenschappelijk is vind jij het een slecht argument. wat nou als de wetenschap express fout informatie over chemtrails heeft. omdat de elite niet wil dat wij weten dat ze ons besproeien. wetenschap is niet heilig.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:38:37 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125126126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat het niet wetenschappelijk is vind jij het een slecht argument. wat nou als de wetenschap express fout informatie over chemtrails heeft. omdat de elite niet wil dat wij weten dat ze ons besproeien. wetenschap is niet heilig.
Heeft meer met goed logisch en kritisch nadenken te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125126771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die zien er hetzelde uit als wolken. chemtrails zien er veel chemisch eruit.
Vooral als HAARP en Co ermee gaan spelen;





Wat leesvoer:

quote:
What Chemtrails Really Are

We are dealing with Star Wars. It involves the combination of chemtrails for creating an atmosphere that will support electromagnetic waves, ground-based, electromagnetic field oscillators called gyrotrons, and ionospheric heaters. Particulates make directed energy weapons work better. It has to do with "steady state" and particle density for plasma beam propagation.

They spray barium powders and let it photo-ionize from the ultraviolet light of the sun. Then, they make an aluminum-plasma generated by "zapping" the metal cations that are in the spray with either electromagnetics from HAARP, the gyrotron system on the ground [Ground Wave Emergency Network], or space-based lasers. The barium makes the aluminum-plasma more particulate dense. This means they can make a denser plasma than they normally could from just ionizing the atmosphere or the air.

More density [more particles] means that these particles which are colliding into each other will become more charged because there are more of them present to collide. What are they ultimately trying to do up there -- is create charged-particle, plasma beam weapons.
Chemtrails are the medium - GWEN pulse radars, the various HAARPs, and space-based lasers are the method, or more simply:

Chemtrails are the medium -- directed energy is the method.

Spray and Zap.
http://rense.com/general79/chem.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 10 april 2013 @ 20:57:29 #221
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125127197
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heeft meer met goed logisch en kritisch nadenken te maken.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heeft meer met goed logisch en kritisch nadenken te maken.
er staat niet in jouw wetenschap boeken. we worden besproeit. dat is helemaal gemanipuleerd zoals ik al eerder zei. maar jij kan niet verder kijken dan jouw heilig wetenschap.
lees dit maar
HAARP is een militair project in Alaska, waar wordt geëxperimenteerd met krachtige radiogolven die worden opgewekt met aardgas en die gericht zijn op de hoogste laag van de atmosfeer, de ionosfeer. Deze is elektrisch geladen, de ionosfeer vormt een krachtig elektromagnetisch veld dat als een grote zeepbel de aarde omsluit en beschermt tegen de schadelijke invloed van de elektrisch geladen zonnestraling. De energie van het veld is hoog, zoals ook blijkt uit onweersbuien waarin deze energie vrijkomt in de vorm van bliksems. Ook het noorderlicht is een uiting van deze energie. Met HAARP probeert men deze hemelse kracht te manipuleren.
http://www.boublog.nl/25/10/2011/haarp-brandt-gaten-in-de-hemel/
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:01:07 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125127443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

er staat niet in jouw wetenschap boeken. we worden besproeit. dat is helemaal gemanipuleerd zoals ik al eerder zei. maar jij kan niet verder kijken dan jouw heilig wetenschap.
lees dit maar
HAARP is een militair project in Alaska, waar wordt geëxperimenteerd met krachtige radiogolven die worden opgewekt met aardgas en die gericht zijn op de hoogste laag van de atmosfeer, de ionosfeer. Deze is elektrisch geladen, de ionosfeer vormt een krachtig elektromagnetisch veld dat als een grote zeepbel de aarde omsluit en beschermt tegen de schadelijke invloed van de elektrisch geladen zonnestraling. De energie van het veld is hoog, zoals ook blijkt uit onweersbuien waarin deze energie vrijkomt in de vorm van bliksems. Ook het noorderlicht is een uiting van deze energie. Met HAARP probeert men deze hemelse kracht te manipuleren.
http://www.boublog.nl/25/10/2011/haarp-brandt-gaten-in-de-hemel/
Dit is op zo veel manieren fout... :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 21:03:07 #223
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125127570
quote:
0s.gif Op e woensdag 10 april 2013 21:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit is op zo veel manieren fout... :')
je gelooft het alleen niet omdat het niet van jouw betrouwbare oude media. daarom geloof jij het niet.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:04:07 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125127640
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je gelooft het alleen niet omdat het niet van jouw betrouwbare oude media. daarom geloof jij het niet.
Erm, nee. Ik geloof het niet omdat ik een werkend brein heb die wat kennis over natuurkunde etc bevat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 21:04:50 #225
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125127689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Erm, nee. Ik geloof het niet omdat ik een werkend brein heb die wat kennis over natuurkunde etc bevat.
maar in het jouw boeken zijn ook veel een klein deel gemanipuleerdt. ze gaan er niet in schrijven dat we besproeit worden.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:07:02 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125127845
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar in het jouw boeken zijn ook veel een klein deel gemanipuleerdt. ze gaan er niet in schrijven dat we besproeit worden.
Correct Nederlands jij kunnen?
Serieus... ik ben doorgaans 1 van de laatste die daar over gaat zeuren, maar dit begint wel heel erg te worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 21:10:39 #227
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125128102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Correct Nederlands jij kunnen?
Serieus... ik ben doorgaans 1 van de laatste die daar over gaat zeuren, maar dit begint wel heel erg te worden.
niet alles kan perfect zijn. ik ben niet goed in spelling. en je slaapt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:17:39 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125128576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet alles kan perfect zijn. ik ben niet goed in spelling. en je slaapt.
Zal ik je een geheim verklappen? Niet alles wat op het internet staat is waar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 21:18:16 #229
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125128613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zal ik je een geheim verklappen? Niet alles wat op het internet staat is waar.
bijna alles wat de oude media vertelt is onzin daarom kijk ik het niet.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125128692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef Resonancer het volgende:

Vooral als HAARP en Co ermee gaan spelen;

[ afbeelding
Wat bijzonder dat John Constance al in de 18e eeuw zulke wolken schilderde en Luke Howard ze al beschreef. Steam punk HAARP? :P


Op deze foto kun je zien hoe die rimpels, ofwel gravity waves ontstaan:
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 21:20:42 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_125128761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef tribalwars het volgende:

[..]

bijna alles wat de oude media vertelt is onzin daarom kijk ik het niet.
Ik zou als ik jou was goed de posts van Venus Castina lezen , dat is een expert.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:21:57 #232
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125128835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zal ik je een geheim verklappen? Niet alles wat op het internet staat is waar.
Het verrichtte indrukwekkende tekenen, het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel neerdalen op de aarde. 14 Het wist de mensen die op aarde leven te misleiden door de tekenen die het voor de ogen van het eerste beest kon verrichten. Het droeg hun op een beeld te maken voor het beest dat ondanks zijn steekwond toch leefde. 15 Het kreeg de macht om dat beeld leven in te blazen, zodat het beeld van het beest ook kon spreken en ervoor kon zorgen dat iedereen die het beeld niet aanbad, gedood zou worden. 16 Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.
18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.

Uit: De Nieuwe Bijbelvertaling
http://www.biblija.net/bi(...)3&id18=1&l=nl&set=10
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:31:45 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125129506
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef tribalwars het volgende:

[..]

bijna alles wat de oude media vertelt is onzin daarom kijk ik het niet.
Ik haal mijn kennis nou ook niet bepaald bij de telegraaf en hart van nederland vandaan...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125129550
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zou als ik jou was goed de posts van Venus Castina lezen , dat is een expert.
Dat durf ik nou ook weer niet te zeggen. Ik heb gewoon goed opgelet bij de meteo lessen denk ik :P
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:32:47 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125129582
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Het verrichtte indrukwekkende tekenen, het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel neerdalen op de aarde. 14 Het wist de mensen die op aarde leven te misleiden door de tekenen die het voor de ogen van het eerste beest kon verrichten. Het droeg hun op een beeld te maken voor het beest dat ondanks zijn steekwond toch leefde. 15 Het kreeg de macht om dat beeld leven in te blazen, zodat het beeld van het beest ook kon spreken en ervoor kon zorgen dat iedereen die het beeld niet aanbad, gedood zou worden. 16 Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.
18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.

Uit: De Nieuwe Bijbelvertaling
http://www.biblija.net/bi(...)3&id18=1&l=nl&set=10
Ja dus? Wat boeit de bijbel nou weer?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 21:33:03 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125129610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Wat bijzonder dat John Constance al in de 18e eeuw zulke wolken schilderde en Luke Howard ze al beschreef. Steam punk HAARP? :P
[ afbeelding ]

Op deze foto kun je zien hoe die rimpels, ofwel gravity waves ontstaan:
[ afbeelding ]
Nice :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 21:35:43 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_125129794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik haal mijn kennis nou ook niet bepaald bij de telegraaf en hart van nederland vandaan...
Idd. Tribal zou de posts van jou en de andere posters eens wat beter kunnen lezen. Kan hij veel van opsteken.
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 21:36:09 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_125129817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Dat durf ik nou ook weer niet te zeggen. Ik heb gewoon goed opgelet bij de meteo lessen denk ik :P
Ik dacht dat jij piloot was . Ben ik in de war met een andere user?
pi_125129919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat jij piloot was . Ben ik in de war met een andere user?
Ben ik ook, het weer is best belangrijk voor piloten. Al die sproeivluchten moet je natuurlijk wel veilig kunnen uitvoeren.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 21:38:55 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_125130000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ben ik ook, het weer is best belangrijk voor piloten. Al die sproeivluchten moet je natuurlijk wel veilig kunnen uitvoeren.
Nou dan had ik het toch goed.

Tribal kan heel wat van je leren dus er is een taak voor je weggelegd hier ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 21:40:44 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125130155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ben ik ook, het weer is best belangrijk voor piloten. Al die sproeivluchten moet je natuurlijk wel veilig kunnen uitvoeren.
Dat heb ik op mijn (zeer) lange termijn planning staan. Brevet halen :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 22:11:25 #242
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125132428
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ben ik ook, het weer is best belangrijk voor piloten. Al die sproeivluchten moet je natuurlijk wel veilig kunnen uitvoeren.
zie je wel is vliegtuig met gasflessen of flessen met andere chemisch stoffen in een vliegtuig staan. of zie je wel eens vliegtuig met een lange streep chemtrail die niet weg gaat maar verspreid. hebben jullie ook last van militair vliegtuigen die zonder cospodender rond vliegen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:12:57 #243
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125132593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dus? Wat boeit de bijbel nou weer?
gaat over kritisch denken dus ik vond het belangrijk om te posten.
vooral het zwart gedrukt stukje.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:13:01 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125132599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef tribalwars het volgende:

[..]

zie je wel is vliegtuig met gasflessen of flessen met andere chemisch stoffen in een vliegtuig staan. of zie je wel eens vliegtuig met een lange streep chemtrail die niet weg gaat maar verspreid. hebben jullie ook last van militair vliegtuigen die zonder cospodender rond vliegen.
Cospodender? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 22:15:09 #245
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125132776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Cospodender? :D
ja dat bedoel ik
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:19:11 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125133045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik
Dat is zo ver fout dat het nog maar net in de buurt zit van wat je bedoelt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 april 2013 @ 22:24:42 #247
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125133451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is zo ver fout dat het nog maar net in de buurt zit van wat je bedoelt.
valt nog wel mee.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator woensdag 10 april 2013 @ 22:53:30 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_125135659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik
wat betekent cospodender?
pi_125135988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef tribalwars het volgende:zie je wel is vliegtuig met gasflessen of flessen met andere chemisch stoffen in een vliegtuig staan. of zie je wel eens vliegtuig met een lange streep chemtrail die niet weg gaat maar verspreid. hebben jullie ook last van militair vliegtuigen die zonder cospodender rond vliegen.
We hebben de zuurstofflessen in de cockpit die we gebruiken in noodgevallen en in de cabine liggen draagbare zuurstofflessen voor het cabinepersoneel. Verder zijn er alleen actuators en hydraulische reservroirs die enigszins op flessen lijken.

quote:
of zie je wel eens vliegtuig met een lange streep chemtrail die niet weg gaat maar verspreid.
Ik zie heel veel variatie. Van korte strepen die snel weer oplossen tot lange strepen die lang blijven hangen en spreiden. Ze liggen soms als een pad voor me in de lucht. Ik noem het allemaal contrails want ik heb geen enkele observatie gedaan die iets anders zou suggereren: ze gedragen zich precies zoals natuurlijke wolken dat doen.

quote:
hebben jullie ook last van militair vliegtuigen die zonder cospodender rond vliegen.
Ik neem aan dat je Transponder bedoelt. Nee, daar heb ik nooit problemen mee gehad (behalve die ene keer dat luchtverkeersleiding aan me vroeg of een F-16 mij als oefening mocht onderscheppen).
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  donderdag 11 april 2013 @ 06:57:05 #250
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125142966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Venus-Castina het volgende:
ators en hyd
is wel logisch dat er zuurstofflessen staan.
andere zie je wel eens vliegtuig lager vliegen dan jullie zonder passengiers erin met een hele lang streep?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125144334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Wat bijzonder dat John Constance al in de 18e eeuw zulke wolken schilderde en Luke Howard ze al beschreef. Steam punk HAARP? :P
[ afbeelding ]

Op deze foto kun je zien hoe die rimpels, ofwel gravity waves ontstaan:
[ afbeelding ]
Ik vind het er niet op lijken.


Dit soort wolken zag ik 10 jr geleden nooit.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125144529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:26 schreef Resonancer het volgende:
Ik vind het er niet op lijken.

[ afbeelding ]
Dit soort wolken zag ik 10 jr geleden nooit.
Niet om bot te doen, maar dan heb je waarschijnlijk gewoon niet goed opgelet. Ik kan ze namelijk wel herinneren. Bovendien staat die cirrus en cirrostratus in mijn meteoboek wat al iets ouder is dan 10 jaar. Sterker nog, ze staan in een boek wat ik heb dat gedrukt is in 1905.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125144694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 06:57 schreef tribalwars het volgende:
is wel logisch dat er zuurstofflessen staan.
andere zie je wel eens vliegtuig lager vliegen dan jullie zonder passengiers erin met een hele lang streep?
Ik kan van een afstandje natuurlijk moeilijk zien wat de inhoud van een toestel is he. En ja, ik zie wel eens toestellen die een flinke streep trekken die veel lager vliegen dan wij doen. Dit is altijd in de arctische regionen waarbij de lucht zo koud is dat je zelfs aan de grond nog contrails zou kunnen krijgen.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125144787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Niet om bot te doen, maar dan heb je waarschijnlijk gewoon niet goed opgelet. Ik kan ze namelijk wel herinneren. Bovendien staat die cirrus en cirrostratus in mijn meteoboek wat al iets ouder is dan 10 jaar. Sterker nog, ze staan in een boek wat ik heb dat gedrukt is in 1905.
En ik denk dat jij niet goed kijkt, ik herken die cirrus wel en zag die natuurlijk ook al eerder, maar niet in die vorm. Ik ben daarin niet de enige.


http://weatherwars.info/holes-part-2/

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125145352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef Resonancer het volgende:
En ik denk dat jij niet goed kijkt, ik herken die cirrus wel en zag die natuurlijk ook al eerder, maar niet in die vorm. Ik ben daarin niet de enige.
http://weatherwars.info/holes-part-2/

Om dergelijke wolken te kunnen verklaren zul je wat uitgebreidere kennis van meteorologie en met name van wolkvorming moeten hebben. Heel simpel uitgelegd bestaan deze wolken zonder uitzondering uit supercooled water. Dit is water wat een temperatuur heeft dat ver onder het vriespunt ligt, maar nog niet bevroren is. (In de atmosfeer bevriezen waterdruppeltjes in wolken tussen de -20*C en -40*C).
Wanneer een vliegtuig door zo'n wolk heen klimt dan dan de lagere druk die ontstaat achter de vleugels ervoor zorgen dat die waterdruppeltjes net die tik krijgen om te bevriezen en regenen naar beneden. Vandaar dat je dan een gat in een wolk krijgt met zo'n cirriforme pluim naar beneden.
Further reading:
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/wea.504/pdf
http://journals.ametsoc.org/doi/pdf/10.1175/2009BAMS2905.1


Dit is gewoon cirrus uncinus, een vrij normale wolk die goed bekend is.


Dit kleurenspel ontstaat wanneer zonlicht breekt in uiterst kleine waterdruppeltjes of hexagonale ijskristallen. Het effect is meestal heel zwak waardoor je het beter kunt zien wanneer je door een zonnebril kijkt (Waarschijnlijk is de foto daarom ook vrij donker genomen). Heb je grote ijskristallen dan ontstaan de bekende halo's en bijzonnen. De wikimedia database heeft er mooie voorbeelden van:



[ Bericht 22% gewijzigd door Venus-Castina op 11-04-2013 10:21:06 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:22:12 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125145619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:11 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Om dergelijke wolken te kunnen verklaren zul je wat uitgebreidere kennis van meteorologie en met name van wolkvorming moeten hebben. Heel simpel uitgelegd bestaan deze wolken zonder uitzondering uit supercooled water. Dit is water wat een temperatuur heeft dat ver onder het vriespunt ligt, maar nog niet bevroren is. (In de atmosfeer bevriezen waterdruppeltjes in wolken tussen de -20*C en -40*C).
Wanneer een vliegtuig door zo'n wolk heen klimt dan dan de lagere druk die ontstaat achter de vleugels ervoor zorgen dat die waterdruppeltjes net die tik krijgen om te bevriezen en regenen naar beneden. Vandaar dat je dan een gat in een wolk krijgt met zo'n cirriforme pluim naar beneden.
Further reading:
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/wea.504/pdf
http://journals.ametsoc.org/doi/pdf/10.1175/2009BAMS2905.1

[ afbeelding ]
Dit is gewoon cirrus uncinus, een vrij normale wolk die goed bekend is.

[ afbeelding ]
Dit kleurenspel ontstaat wanneer zonlicht breekt in uiterst kleine waterdruppeltjes of hexagonale ijskristallen. Het effect is meestal heel zwak waardoor je het beter kunt zien wanneer je door een zonnebril kijkt (Waarschijnlijk is de foto daarom ook vrij donker genomen). Heb je grote ijskristallen dan ontstaan de bekende halo's en bijzonnen. De wikimedia database heeft er mooie voorbeelden van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iee! Chemische wolken! Dat zie je toch!
;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125147636
Conclusies trekken op basis van gebrek aan kennis, begint een trend te worden in BNW!

Zometeen is een regenboog ook een teken van de illuminatie en een poging tot mind control.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:56:20 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125148408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:32 schreef .SP. het volgende:
Conclusies trekken op basis van gebrek aan kennis, begint een trend te worden in BNW!

Zometeen is een regenboog ook een teken van de illuminatie en een poging tot mind control.
Zoiets?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 april 2013 @ 12:00:31 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125148545
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:32 schreef .SP. het volgende:
Conclusies trekken op basis van gebrek aan kennis, begint een trend te worden in BNW!

Zometeen is een regenboog ook een teken van de illuminatie en een poging tot mind control.
Inspelend op de hebzucht van kapitalistische mensen, met die pot vol goud op het eind.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125149502
quote:
haha, zou die dame dat serieus menen?
Metal salts leaking out in water supplies...... jaartje basisschool zou deze mevrouw goed doen!
pi_125149552
quote:
8s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inspelend op de hebzucht van kapitalistische mensen, met die pot vol goud op het eind.
Om maar niet van de kabouters te spreken die daar ook zitten, vermomde reptilians!
pi_125149916
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:11 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]
Dit soort info ken ik al jaren, verdiep me er al langer in. Sundogs, gaten in wolken, etc, allemaal bekend en die zag ik 20jr geleden idd ook. Maar dat is toch niet wat ik post ? Nogmaals imho kijk je niet goed.
Wolken zoals in deze post zie ik pas sinds 10 jr.. En dat geldt ook voor de schaduwen die de trails veroorzaken, ze zijn stukker dikker dan 10 jr geleden.


En nogmaals deze meteoroloog denkt er ook zover:

Het lijkt allemaal stukken extremer.



De lucht hoeft tegenwoordig niet eens meer af te koelen, maar de witte damp is DIRECT achter de motoren al zichtbaar.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125151037
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dit soort info ken ik al jaren, verdiep me er al langer in. Sundogs, gaten in wolken, etc, allemaal bekend en die zag ik 20jr geleden idd ook. Maar dat is toch niet wat ik post ? Nogmaals imho kijk je niet goed.
Wolken zoals in deze post zie ik pas sinds 10 jr.. En dat geldt ook voor de schaduwen die de trails veroorzaken, ze zijn stukker dikker dan 10 jr geleden.
[ afbeelding ]

En nogmaals deze meteoroloog denkt er ook zover:

Het lijkt allemaal stukken extremer.

[ afbeelding ]

De lucht hoeft tegenwoordig niet eens meer af te koelen, maar de witte damp is DIRECT achter de motoren al zichtbaar.

[ afbeelding ]
Ahhh... weerman Scott Stevens :)

http://metabunk.org/threa(...)ormer-TV-weather-man

WRGB subsequently learned that ``Scott has never completed the necessary academic course of studies that would lead him to the official title of meteorologist,'' according to the statement read by anchorwoman JoAnne Purtan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125152146
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ahhh... weerman Scott Stevens :)

http://metabunk.org/threa(...)ormer-TV-weather-man

WRGB subsequently learned that ``Scott has never completed the necessary academic course of studies that would lead him to the official title of meteorologist,'' according to the statement read by anchorwoman JoAnne Purtan.
Daar heb je gelijk in het is ´n weerman.

En dit is iemand met ´n PhD, MS (nuclear engineering), BS (mathematics - minor electronic engineering) en die beweert,

quote:
North America has not had "normal" weather since July 1976,
and we are likely never to have "normal" weather again.
En die valt dezelfde dingen op:



http://www.cheniere.org/
http://www.cheniere.org/clouds/index.html

Onder deze mensen zit ook 'n "weerman."
http://www.consciousnessb(...)kers/allan-buckmann/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125153098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef Resonancer het volgende:
Dit soort info ken ik al jaren, verdiep me er al langer in. Sundogs, gaten in wolken, etc, allemaal bekend en die zag ik 20jr geleden idd ook. Maar dat is toch niet wat ik post ?
Waarom heb je dan afbeeldingen geplaatst van wolken met gaten en refractiewolken?

quote:
Wolken zoals in deze post zie ik pas sinds 10 jr.. En dat geldt ook voor de schaduwen die de trails veroorzaken, ze zijn stukker dikker dan 10 jr geleden.
[ afbeelding ]

En nogmaals deze meteoroloog denkt er ook zover:

Het lijkt allemaal stukken extremer.

[ afbeelding ]
Er zijn 2 belangrijke redenen waarom je tegewoordig meer en dikkere contrails ziet dan laat zeggen 10 of 20 jaar geleden:
1) Het luchtverkeer is enorm toegenomen. Meer vliegtuigen = meer contrails.
2) De intrede van high bypass motoren. Deze motoren verbranden hun brandstof efficienter waardoor er per kg verbrande brandstof meer water ontstaat. Hierdoor zal een toestel sneller een contrail produceren dan vroeger.
Dit wil overigens niet zeggen dat zulke contrails vroeger niet waren: het waren er slechts minder.

quote:
De lucht hoeft tegenwoordig niet eens meer af te koelen, maar de witte damp is DIRECT achter de motoren al zichtbaar.
[ afbeelding ]
Bij het ene toestel wel:

En bij het andere weer niet:

Beide toestellen zijn van hetzelfde type, met dezelfde motoren.

Waardoor wordt nu dat verschil veroorzaakt:
1) Door de snelheid van het toestel
2) Door de omgevingstemperatuur
3) Door het opgezette vermogen
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  donderdag 11 april 2013 @ 14:08:34 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125153114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in het is ´n weerman.

En dit is iemand met ´n PhD, MS (nuclear engineering), BS (mathematics - minor electronic engineering) en die beweert,

[..]

En die valt dezelfde dingen op:

[ afbeelding ]

http://www.cheniere.org/
http://www.cheniere.org/clouds/index.html

Onder deze mensen zit ook 'n "weerman."
http://www.consciousnessb(...)kers/allan-buckmann/
Wolken veroorzaakt door condens van vliegtuigen noem ik ook niet echt 'normaal weer'.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125153237
quote:
Zijn ze werkelijk zo van de natuur vervreemd geraakt dat ze natuurlijke cirrus niet als zodanig herkennen en er een complot achter zoeken?
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125153521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Zijn ze werkelijk zo van de natuur vervreemd geraakt dat ze natuurlijke cirrus niet als zodanig herkennen en er een complot achter zoeken?
Tsja, ik kan het wel honderd keer zeggen maar zulke cirrus zag ik vroeger nooit.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125153881
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tsja, ik kan het wel honderd keer zeggen maar zulke cirrus zag ik vroeger nooit.
Oh, zullen we dan maar op basis van een enkele observatie concluderen dat er een onbekende onrganisatie is die tonnen "spul" via vliegtuigen op ons neerdumpt?
  donderdag 11 april 2013 @ 14:28:21 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125153948
Komt dit dicht genoeg in de buurt?

Of deze?

Of deze?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125153953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

Oh, zullen we dan maar op basis van een enkele observatie concluderen dat er een onbekende onrganisatie is die tonnen "spul" via vliegtuigen op ons neerdumpt?
Je doet maar..Ik weet wat ik zie.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125153989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Komt dit dicht genoeg in de buurt?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Het lijkt er niet eens op.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:22:08 #273
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125158527
het volgens mij zo mensen die in vliegmaatschappij krijgen natuurlijk altijd te horen dat dikke strepen normaal zijn omdat er zoveel vliegverkeer is. maar is het niet raar voor jouw als je naar de hemel kijkt. dat je een vliegtuig streep ziet over komen. en 3 a 4 uur later is die streep dikker geworden. en nog wat later is het een chemisch wolk geworden. dat zijn toch echt chemtrails.
nog nooit militiar vliegtuigen zijn vliegen op lager hoogte?
contrail strepen kunnen ook wolken vormen daarmee heb je een punt. maar die zijn veel dunner en kleiner. en komen niet zo vaak voor. en nog een groot verschil is contrail strepen zien er veel witter uit dan chemtrail strepen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:23:46 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125158591
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:22 schreef tribalwars het volgende:
het volgens mij zo mensen die in vliegmaatschappij krijgen natuurlijk altijd te horen dat dikke strepen normaal zijn omdat er zoveel vliegverkeer is. maar is het niet raar voor jouw als je naar de hemel kijkt. dat je een vliegtuig streep ziet over komen. en 3 a 4 uur later is die streep dikker geworden. en nog wat later is het een chemisch wolk geworden. dat zijn toch echt chemtrails.
nog nooit militiar vliegtuigen zijn vliegen op lager hoogte?
contrail strepen kunnen ook wolken vormen daarmee heb je een punt. maar die zijn veel dunner en kleiner. en komen niet zo vaak voor. en nog een groot verschil is contrail strepen zien er veel witter uit dan chemtrail strepen.
Hoe herken je iets als een 'chemische wolk' ?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 april 2013 @ 16:28:02 #275
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125158790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe herken je iets als een 'chemische wolk' ?
die zie je heb beste als het helder is. aan het einde van de dag om een uur of 5 a 6 kan de zon niet meer voluit schijn door chemisch wolken. ze voorspelen een mooi dag 20 a 21 graden heel de dag onbewolkt. hoe kan het dan volgens jouw dat er rond 3 a 4 a 5 uur . heel de lucht bedekt is met vieze kustmatig sluierbewolking waar de zon moeilijk door heen schijnt. leg mij dat is uit.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:30:05 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125158877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die zie je heb beste als het helder is. aan het einde van de dag om een uur of 5 a 6 kan de zon niet meer voluit schijn door chemisch wolken. ze voorspelen een mooi dag 20 a 21 graden heel de dag onbewolkt. hoe kan het dan volgens jouw dat er rond 3 a 4 a 5 uur . heel de lucht bedekt is met vieze kustmatig sluierbewolking waar de zon moeilijk door heen schijnt. leg mij dat is uit.
Condenssporen van vliegtuigen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 april 2013 @ 16:31:49 #277
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125158961
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Condenssporen van vliegtuigen.
waarom blijven ze dan de rest van de dag hangen. en condensporen zit altijd boven die vieze chemisch sluierbewolking. let maar op. je ziet de condensporen erboven.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:33:12 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125159048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

waarom blijven ze dan de rest van de dag hangen. en condensporen zit altijd boven die vieze chemisch sluierbewolking. let maar op. je ziet de condensporen erboven.
Waarom zou water in de vorm van wolken dat wel kunnen, en water in de vorm van sporen achter een vliegtuig dat niet kunnen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 april 2013 @ 16:35:00 #279
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125159134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou water in de vorm van wolken dat wel kunnen, en water in de vorm van sporen achter een vliegtuig dat niet kunnen?
doen ze ook wel maar op hoger hoogte. die wolken die jij ziet zijn waarschijnlijk veel lager.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125159468
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

doen ze ook wel maar op hoger hoogte. die wolken die jij ziet zijn waarschijnlijk veel lager.
Welnee, niemand kan goed beoordelen hoe hoog de wolken (0-13km, of 18 in de tropen) zitten en hoe hoog een vliegtuig vliegt (0-12km). Je trekt voorbarige conclusies.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:45:31 #281
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125159591
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef .SP. het volgende:

[..]

Welnee, niemand kan goed beoordelen hoe hoog de wolken (0-13km, of 18 in de tropen) zitten en hoe hoog een vliegtuig vliegt (0-12km). Je trekt voorbarige conclusies.
maar je ziet bijna altijd boven die laag nog vliegtuig strepen vliegen dus dan is het niet een contrail streep.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125159761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar je ziet bijna altijd boven die laag nog vliegtuig strepen vliegen dus dan is het niet een contrail streep.
boven de vieze laag? Wellicht dat dat smog is.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:49:25 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125159783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

doen ze ook wel maar op hoger hoogte. die wolken die jij ziet zijn waarschijnlijk veel lager.
Wees duidelijk. Welke wolken bedoel je?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 april 2013 @ 16:50:16 #284
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125159823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wees duidelijk. Welke wolken bedoel je?
sitrus wolken
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125159958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

sitrus wolken
Sitroen- of Cinaasappel wolken?
  donderdag 11 april 2013 @ 16:55:35 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125160064
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

sitrus wolken
... :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125160584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die zie je heb beste als het helder is. aan het einde van de dag om een uur of 5 a 6 kan de zon niet meer voluit schijn door chemisch wolken. ze voorspelen een mooi dag 20 a 21 graden heel de dag onbewolkt. hoe kan het dan volgens jouw dat er rond 3 a 4 a 5 uur . heel de lucht bedekt is met vieze kustmatig sluierbewolking waar de zon moeilijk door heen schijnt. leg mij dat is uit.
Werkelijk! Ben je dyslectisch, of is Nederlands niet je eerste taal ?

Ik bedoel dit echt niet verkeerd hoor, ik wil het eerlijk weten.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  donderdag 11 april 2013 @ 17:09:15 #288
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125160642
quote:
5s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:07 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Werkelijk! Ben je dyslectisch, of is Nederlands niet je eerste taal ?

Ik bedoel dit echt niet verkeerd hoor, ik wil het eerlijk weten.
ben dylectisch
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125160761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ben dylectisch
Dank!
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_125164049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef Resonancer het volgende:
Tsja, ik kan het wel honderd keer zeggen maar zulke cirrus zag ik vroeger nooit.
Wat belet je dan om in oude meteoboeken door de wolkenfoto's heen te bladeren? Foto's zijn een stuk betrouwbaarder dan het menselijk geheugen.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125164214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:22 schreef tribalwars het volgende:
het volgens mij zo mensen die in vliegmaatschappij krijgen natuurlijk altijd te horen dat dikke strepen normaal zijn omdat er zoveel vliegverkeer is. maar is het niet raar voor jouw als je naar de hemel kijkt. dat je een vliegtuig streep ziet over komen. en 3 a 4 uur later is die streep dikker geworden. en nog wat later is het een chemisch wolk geworden. dat zijn toch echt chemtrails.
nog nooit militiar vliegtuigen zijn vliegen op lager hoogte?
contrail strepen kunnen ook wolken vormen daarmee heb je een punt. maar die zijn veel dunner en kleiner. en komen niet zo vaak voor. en nog een groot verschil is contrail strepen zien er veel witter uit dan chemtrail strepen.
Het zal je misschien verbazen, maar wij hebben nooit les gehad over contrails. Ik bescouw contrails als kunstmatige wolken en zie ze niet anders gedragen dan hoe natuurlijke wolken dat zouden doen. Hierbij helpt het wel om een goed begrip van de dynamiek van de troposfeer te hebben en dat is nu net iets wat bij veel mensen die in het bestaan van chemtrails geloven ontbreekt.
Ik kan er werkelijk niet met mijn hoofd bij dat van al die mensen die in het bestaan van chemtrails geloven, zo weinig zich hebben verdiept in meteorologie, vliegtuigen en procedures. Nee, in plaats daarvan zien ze iets wat ze vreemd vinden, denken daarom dat het normaal niet kan en zoeken er een complot achter.

Dus nogmaals: Waarom denk je dat een contrail niet lang kan blijven hangen of kan spreiden? Heb je daar een verklaring voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door Venus-Castina op 11-04-2013 19:17:02 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125164418
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
die zie je heb beste als het helder is. aan het einde van de dag om een uur of 5 a 6 kan de zon niet meer voluit schijn door chemisch wolken. ze voorspelen een mooi dag 20 a 21 graden heel de dag onbewolkt. hoe kan het dan volgens jouw dat er rond 3 a 4 a 5 uur . heel de lucht bedekt is met vieze kustmatig sluierbewolking waar de zon moeilijk door heen schijnt. leg mij dat is uit.
In ongeveer 90 procent van die gevallen ligt er dan een 100tal kilometer verderop een warmtefront (check de weerkaarten van het KNMI maar eens wanneer je dit verschijnsel ziet).
Wanneer een warmtefront je kant op komt dan is het eerst een strakblauwe met misschien een paar schapenwolkjes lucht zoals je dat in een zgn koude sector gewend bent. Dan komt heel hoog in de lucht langzaam wat cirrus binnendrijven. Aangezien contrails cirriforme wolken zijn vallen die hier ook onder. De lucht trekt dan helemaal dicht en de wolken gaan lager hangen. Een dag of 2 later kun je regen verwachten.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_125168200
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Wat belet je dan om in oude meteoboeken door de wolkenfoto's heen te bladeren? Foto's zijn een stuk betrouwbaarder dan het menselijk geheugen.
En wie zegt dat ik dat niet heb gedaan ? Ik ben sinds mijn jeugd al met wolken, weer e.d. bezig . ( kennis was ballonvaarder, andere kennis piloot en ik ging veel mee)
Heb ook nog heel veel foto's van de lucht vanaf die tijd.
Ik vraag o.a. hier ook al jaren tevergeefs om 'n fotootje uit eigen doos waarop luchten te zien zijn zoals vandaag de dag gebruikelijk zijn.
(En plzz die w.o. 2 foto's heb ik nu vaak genoeg gezien.)
Om iedereen die het bestaan van chemtrails niet afwijst neer te zetten als onkundig en ongeinformeerd vind ik flauw en imo onjuist.
Zo kan ik ook zeggen dat "non believers" waarschijnlijk nooit de patenten mbt chemtrails ,de plannen van Ed Teller hebben gelezen, het document owning the weather in 2025 van het Pentagon niet kennen , nooit naar de lucht kijken ,etc.etc, etc, want zo kan ik nog wel 'n paar a4tjes vullen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125169340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Resonancer het volgende:
Ik vraag o.a. hier ook al jaren tevergeefs om 'n fotootje uit eigen doos waarop luchten te zien zijn zoals vandaag de dag gebruikelijk zijn.
Om iedereen die het bestaan van chemtrails niet afwijst neer te zetten als onkundig en ongeinformeerd vind ik flauw en imo onjuist.
Zo kan ik ook zeggen dat "non believers" waarschijnlijk ,de plannen van Ed Teller hebben gelezen, het document owning the weather in 2025 van het Pentagon niet kennen , nooit naar de lucht kijken ,etc.etc, etc, want zo kan ik nog wel 'n paar a4tjes vullen.
Het punt dat ik wil maken is dat de meeste mensen die in chemtrails geloven met de meest onzinnige argumenten komen aanzetten en niet eens de meest rudimentaire kennis van meteorologie hebben. Om maar een voorbeeld te noemen: de meesten roepen dat contrails niet lang kunnen bestaan maar verstommen als je ze vraagt waarom.

Dat ergens plannen of patenten voor bestaan wilt niet zeggen dat die zaken daadwerkelijk worden uitgevoerd. Er bestaan plannen om tonnen aan olivijn in de zeeen te dumpen om de stijgende CO2 concentraties tegen te gaan. Ik heb op een lezing van een plan gehoord om de Nederlandse bodem te injecteren met een soort microorganisme om bodemdaling tegen te gaan. En ja: er bestaan ook patenten voor een gecombineerde shotgun/hooivork en een schoen met airco.
Voor het bewijzen van het bestaan van chemtrails heb je overtuigender materiaal nodig.

Ik heb nog niet lang genoeg een camera om zelf foto's te maken, maar je kunt bijvoorbeeld deze link bekijken.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  donderdag 11 april 2013 @ 20:56:30 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125169387
Nou joepie, patenten...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_125169827
Ik vind condensatiesporen wel wat hebben.



pro's
mooie tekeningen in een staalblauwe lucht

cons
volksverhaaltjes
pi_125186163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:55 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Het punt dat ik wil maken is dat de meeste mensen die in chemtrails geloven met de meest onzinnige argumenten komen aanzetten en niet eens de meest rudimentaire kennis van meteorologie hebben. Om maar een voorbeeld te noemen: de meesten roepen dat contrails niet lang kunnen bestaan maar verstommen als je ze vraagt waarom.

Dat ergens plannen of patenten voor bestaan wilt niet zeggen dat die zaken daadwerkelijk worden uitgevoerd. Er bestaan plannen om tonnen aan olivijn in de zeeen te dumpen om de stijgende CO2 concentraties tegen te gaan. Ik heb op een lezing van een plan gehoord om de Nederlandse bodem te injecteren met een soort microorganisme om bodemdaling tegen te gaan. En ja: er bestaan ook patenten voor een gecombineerde shotgun/hooivork en een schoen met airco.
Voor het bewijzen van het bestaan van chemtrails heb je overtuigender materiaal nodig.

Ik heb nog niet lang genoeg een camera om zelf foto's te maken, maar je kunt bijvoorbeeld deze link bekijken.
Hard bewijs is het idd niet maar...
Je weet dat 'n patenthouder ( die van de bariumzouten) in de gevangenis zit althans zo meld A. C. Griffith.
Je weet dat er Patenten in handen waren van Hughes aircraft, die zijn overgenomen door Raytheon ( Die ook weer Haarp en CO bezitten) en die zijn weer overgenomen door Boeing.
Misschien zijn er op 9-11 wel n hoop insiders (die uit de school wilden klappen) om zeep geholpen, er zaten nl nogal wat werknemers van bovengenoemde bedrijven in die vliegtuigen ? Chad Keller b.v. 'n propulsion engineer at Boeing Satellite Systems.

N patent:

quote:
Inventors:Chang, David B. (Tustin, CA)
Shih, I-fu (Los Alamitos, CA)
Application Number:07/513145 Publication Date:03/26/1991 Filing Date:04/23/1990 Export Citation:Click for automatic bibliography generation Assignee:Hughes Aircraft Company (Los Angeles, CA)
Primary Class:250/505.1 Other Classes:244/158.1, 250/503.1, 250/504R International Classes:A01G15/00; A01G15/00; (IPC1-7): G21K1/00 Field of Search:250/505.1, 250/504R, 250/503.1, 250/493.1, 244/136, 244/158R View Patent Images:Download PDF 5003186 PDF help Ads by Google
Get a Patent First?
We Help Design & Develop Patent Ideas for Corporations.
Davison.comYour Patent Invention
Take The Next Step See If Your Invention Qualifies.
www.designmindgroup.com/action.htmReduce Environment Impact
Help Combat The Climate Crisis Assess, Reduce and Offset Your CO2
www.carbonbalanced.orgPrimary Examiner:Berman, Jack I. Attorney, Agent or Firm:Sales, Michael W.
Denson-low, Wanda
Claims:What is claimed is:

1. A method of reducing atmospheric warming due to the greenhouse effect resulting from a layer of gases in the atmosphere which absorb strongly near infrared wavelength radiation, comprising the step of dispersing tiny particles of a material within the gases' layer, the particle material characterized by wavelength-dependent emissivity or reflectivity, in that said material has high emissivities with respect to radiation in the visible and far infrared wavelength spectra, and low emissivity in the near infrared wavelength spectrum, whereby said tiny particles provide a means for converting infrared heat energy into far infrared radiation which is radiated into space.

2. The method of claim wherein said material comprises one or more of the oxides of metals.

3. The method of claim 1 wherein said material comprises aluminum oxide.

4. The method of claim 1 wherein said material comprises thorium oxide.

5. The method of claim 1 wherein said particles are dispersed by seeding the stratosphere with a quantity of said particles at altitudes in the range of seven to thirteen kilometers above the earth's surface.

6. The method of claim 1 wherein the size of said particles is in the range of ten to one hundred microns.

7. The method of claim wherein said material comprises a refractory material.

8. The method of claim 1 wherein said material is a Welsbach material.

9. The method of claim 1 wherein the number of said dispersed particles per unit area in the particle layer is greater than or equal to 1/σabs 1, where 1 is the thickness of the particle layer and σabs is the absorption coefficient of the particles at the far infrared wavelengths.

10. A method for reducing atmospheric warming due to the greenhouse effect resulting from a greenhouse gases layer, comprising the following step:
seeding the greenhouse gases' layer with a quantity of tiny particles of a material characterized by wavelength-dependent emissivity or reflectivity, in that said materials have high emissivities in the visible and far infrared wavelength spectra and low emissivity in the near infrared wavelength spectrum,

whereby said particles are suspended within said gases' layer and provide a means for converting radiative energy at near infrared wavelengths into radiation at the far infrared wavelengths, permitting some of the converted radiation to escape into space.

11. The method of claim 10 wherein said material comprises one or more of the oxides of metals.

12. The method of claim 10 wherein said material comprises aluminum oxide.

13. The method of claim 10 wherein said material is thorium oxide.

14. The method of claim 10 wherein said seeding is performed at altitudes in the range of seven to thirteen kilometers above the earth's surface.

15. The method of claim 10 wherein said material comprises a refractory material.

16. The method of claim 10 wherein said particle size is in range of ten to one hundred microns.

17. The method of claim 10 wherein said material is a Welsbach material.

18. The method of claim 10 wherein the number of said dispersed particles per unit area in the particle layer is greater than or equal to 1/σabs 1, where 1 is the thickness of the particle layer and σabs is the absorption coefficient of the particles at the far infrared wavelengths.

Past toch prima bij 'n bedrijf als Boeing ?
Misschien zijn de argumenten geen doorslaggevend bewijs , andersom hoor ik ook geen steekhoudende argumenten waarom Boeing dit niet zou doen.

P.s. Bedankt voor je link, maar jammer dat het altijd weer dezelfde foto's zijn.

Dan maar 'n oud filmpje...
wtf toch ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125186541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hard bewijs is het idd niet maar...
Je weet dat 'n patenthouder ( die van de bariumzouten) in de gevangenis zit althans zo meld A. C. Griffith.
Je weet dat er Patenten in handen waren van Hughes aircraft, die zijn overgenomen door Raytheon ( Die ook weer Haarp en CO bezitten) en die zijn weer overgenomen door Boeing.
Misschien zijn er op 9-11 wel n hoop insiders (die uit de school wilden klappen) om zeep geholpen, er zaten nl nogal wat werknemers van bovengenoemde bedrijven in die vliegtuigen ? Chad Keller b.v. 'n propulsion engineer at Boeing Satellite Systems.

N patent:

[..]

Past toch prima bij 'n bedrijf als Boeing ?
Misschien zijn de argumenten geen doorslaggevend bewijs , andersom hoor ik ook geen steekhoudende argumenten waarom Boeing dit niet zou doen.

P.s. Bedankt voor je link, maar jammer dat het altijd weer dezelfde foto's zijn.

Dan maar 'n oud filmpje...
wtf toch ?
Ben aan het zoeken wie de patenthouder is van dat barium gedoe, maar kan geen naam vinden. Weet jij hem zo?

Ondertussen wel nog dit gevonden over die A.C. Griffith met (o.a.) een hoop interviews met de man:
http://metabunk.org/threa(...)-get-into-chemtrails
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125187812
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hard bewijs is het idd niet maar...
Waarom kan er niet gewoon een punt achter ipv een "maar".

quote:
Past toch prima bij 'n bedrijf als Boeing ?
Een verhaal past bij alles

quote:
Misschien zijn de argumenten geen doorslaggevend bewijs
Het zijn geen argumenten, het is ook geen bewijs, laat staan dat het doorslaggevend is. Ik kan om jou of t bedrijf van een van je familieleden ook wel een zwartmakend verhaaltje bouwen op basis van wat giswerk maar ik denk dat ik dan al snel een proces aan mn broek heb, en terecht.

quote:
, andersom hoor ik ook geen steekhoudende argumenten waarom Boeing dit niet zou doen.
Ok dus anders gezegd en in het extreme getrokken; als ik jou in een pedofielennetwerk plaats met verhaaltjes dan moet jij maar bewijzen dat het niet zo is.
pi_125188065
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

In ongeveer 90 procent van die gevallen ligt er dan een 100tal kilometer verderop een warmtefront (check de weerkaarten van het KNMI maar eens wanneer je dit verschijnsel ziet).
Wanneer een warmtefront je kant op komt dan is het eerst een strakblauwe met misschien een paar schapenwolkjes lucht zoals je dat in een zgn koude sector gewend bent. Dan komt heel hoog in de lucht langzaam wat cirrus binnendrijven. Aangezien contrails cirriforme wolken zijn vallen die hier ook onder. De lucht trekt dan helemaal dicht en de wolken gaan lager hangen. Een dag of 2 later kun je regen verwachten.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje hoor, wel 'n btje ouderwets. ( net als het KNMI die hadden ook nog nooit van Haarp gehoord).
Wat er bij getekend zou kunnen worden:


http://www.dailymail.co.u(...)ownpours-desert.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')