Hoeft niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, nu moeten we nog een half uur kijken.
Jazekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt he, die mocht erin. Of niet Tom?
Doe eens normaal jij. Raar mannetje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verander de TT dan gelijk, debiel.
Heeft alleen maar balverlies geleden hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
Haten op Holtby
Die commentator die constant negatief is
NL commentatoren^289237238
Nope, dat zegt de commentator alleen maar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft alleen maar balverlies geleden hoor.
Nou nou het is maar een spelletje hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, dat zegt de commentator alleen maar.
Leo Driessen mag van mij ook wel een poliep krijgen.
Leo is de verschrikkelijkste commentator die er is, maar hier heeft hij wel gelijk over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, dat zegt de commentator alleen maar.
Leo Driessen mag van mij ook wel een poliep krijgen.
Ja, want Genee bepaalt welke wedstrijd er wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote Genee. Dat wordt een streampje zoeken
Always kill the messenger firstquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, want Genee bepaalt welke wedstrijd er wordt uitgezonden.
Volgens mij is hij een necrofiel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Driesen zou een goede spreker zijn op een uitvaart.
Een rattenstaartquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef bjanaan het volgende:
Haha dit hadden ze in Londen denk ik niet verwacht, ik hoop dat het tot strafschoppen komt altijd leuk!
Kan iemand mij vertellen wat Palacio op zijn hoofd heeft?
En hoe ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef bjanaan het volgende:
Adebayor om dit soort reboundjes te drukken ik denk het wel.
Dat zei ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind het raar dat de uitdoelpuntenregel ook telt in de verlenging.
Een betere rede zou zijn gewoon 3x scoren in dit geval.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind het raar dat de uitdoelpuntenregel ook telt in de verlenging.
Vergeet niet de hand van Louisquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef bjanaan het volgende:
Inter is trouwens niks meer vroegah was het nog wel wat met Eto'o Zlatan Stankovic en Sneijder
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer. Inter mocht van mij wel door.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
Haha die Engelsen hebben de Italianen een poets gebakken. Schitterend dit, eerst de Italianen hoop geven, verlenging geven dan toeslaan en ze met het lid op de neus gefrustreerd naar huis sturen.
Wereldclub die Tottenham Hotspurs![]()
![]()
quote:
Met een assist!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De gemaskerde held die Inter gaat redden!
Ja of niet natuurlijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
Haha die Engelsen hebben de Italianen een poets gebakken. Schitterend dit, eerst de Italianen hoop geven, verlenging geven dan toeslaan en ze met het lid op de neus gefrustreerd naar huis sturen.
Wereldclub die Tottenham Hotspurs![]()
![]()
145 interlands, respectquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef De_Dorstige het volgende:
Zanetti vind ik dan wel weer een baas.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Zorro het volgende:
Al blijf ik vinden dat in een verlenging uitdoelpunten onevenredig zwaar tellen.
Nee dat is terecht, de andere ploeg heeft zwaar thuisvoordeel tijdens zo een verlenging, vooral omdat het thuispubliek er dan extra achter gaat staan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Zorro het volgende:
Al blijf ik vinden dat in een verlenging uitdoelpunten onevenredig zwaar tellen.
Absoluut, blijf het opmerkelijk vinden dat dit nooit aangekaart wordt.quote:
De Ajax-variant.quote:
Ligt wel een beetje aan het betreffende team. Het hoeft nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dat is terecht, de andere ploeg heeft zwaar thuisvoordeel tijdens zo een verlenging, vooral omdat het thuispubliek er dan extra achter gaat staan.
Of de scheids had moeten affluiten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan moest hij terug naar de eigen zestien.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Over twee wedstrijden gezien heeft Tottenham gewoon gespeeld met Inter Milan, zoals een kat met een muis speelt. Eerst afmaken, dan toch nog even laten lopen, nog een beetje laten lopen, laten wegrennen en vrijheid en overwinning laten proeven. Dan op het allerlaatst er weer even op springen en de genadeslag uitdelen en dan toch weer even laten opkrabbelen en dan afmaken die handel.
En het mooiste van dit verhaal is dat de vijfde club van Engeland dit flikt tegen de ploeg die drie jaar geleden nog de Champions League won. Wat een legendarisch tweeluik heeft Tottenham gebracht in de achtste finale Europa League, wat een geniale ploeg is het toch.
![]()
![]()
Tottenham Hotspur
![]()
![]()
klapmongeaulquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Over twee wedstrijden gezien heeft Tottenham gewoon gespeeld met Inter Milan, zoals een kat met een muis speelt. Eerst afmaken, dan toch nog even laten lopen, nog een beetje laten lopen, laten wegrennen en vrijheid en overwinning laten proeven. Dan op het allerlaatst er weer even op springen en de genadeslag uitdelen en dan toch weer even laten opkrabbelen en dan afmaken die handel.
En het mooiste van dit verhaal is dat de vijfde club van Engeland dit flikt tegen de ploeg die drie jaar geleden nog de Champions League won. Wat een legendarisch tweeluik heeft Tottenham gebracht in de achtste finale Europa League, wat een geniale ploeg is het toch.
![]()
![]()
Tottenham Hotspur
![]()
![]()
Spurs fan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
![]()
![]()
Tottenham Hotspur
![]()
![]()
Dan nog. Als de bezoekende tegenstander scoort moet je er twee maken. Aangezien het niet vaak gebeurt dat dat doelpunt in de eerste minuut valt, tenzij je bij Roda op bezoek bent, heb je een gedeelte van 30 minuten om twee keer te scoren. Dat is een enorme opgave.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dat is terecht, de andere ploeg heeft zwaar thuisvoordeel tijdens zo een verlenging, vooral omdat het thuispubliek er dan extra achter gaat staan.
Roda scoort alleen thuis in de 1e minuutquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan nog. Als de bezoekende tegenstander scoort moet je er twee maken. Aangezien het niet vaak gebeurt dat dat doelpunt in de eerste minuut valt, tenzij je bij Roda op bezoek bent, heb je een gedeelte van 30 minuten om twee keer te scoren. Dat is een enorme opgave.
quote:
quote:
quote:
quote:
En niet iedereen heeft zoveel voordeel thuis. De uitploeg heeft gewoon 30 minuten langer groot voordeel. 1 doelpunt en de tegenpartij heeft een groot probleemquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan nog. Als de bezoekende tegenstander scoort moet je er twee maken. Aangezien het niet vaak gebeurt dat dat doelpunt in de eerste minuut valt, tenzij je bij Roda op bezoek bent, heb je een gedeelte van 30 minuten om twee keer te scoren. Dat is een enorme opgave.
omdat ie een helmpje op heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef Nober het volgende:
Hoe kan het dat die keeper van Chelsea in 2 wedstrijden op dezelfde dag mee mag doen?
Omdat Abrahmovitsjquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef Nober het volgende:
Hoe kan het dat die keeper van Chelsea in 2 wedstrijden op dezelfde dag mee mag doen?
Zou jij het eerlijk vinden dat je in een seizoen bij de Klassieker 90 minuten in de Arena speelt en 120 minuten in de Kuip (of andersom)?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij Abramovic wel respecteert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Zou die psychopatische voorzitter van Steaua in het stadion zitten?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
![]()
![]()
Tottenham Hotspur
![]()
![]()
Ik zou bijna fan van Tottenham worden na vandaagquote:
Is geen eerlijke vergelijking. Over 90 minuten is de regel prima zoals die is. Het gaat om alleen die laatste 30 minuten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou jij het eerlijk vinden dat je in een seizoen bij de Klassieker 90 minuten in de Arena speelt en 120 minuten in de Kuip (of andersom)?
thuisclub heeft ook potentieël voordeel bij pingelsquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is geen eerlijke vergelijking. Over 90 minuten is de regel prima zoals die is. Het gaat om alleen die laatste 30 minuten.
Er zal altijd iemand voordeel hebben, iemand speelt als eerste thuis. Ik vind alleen het uitdoelpuntenverhaal een groter voordeel dan het thuisvoordeel.
O en Chelsea moet nu daarom nog 2x scoren
Wat telt zwaarder vind je? Uitdoelpunt of eigen publiek? Vind zelf uitdoelpunt toch wat zwaarderquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou jij het eerlijk vinden dat je in een seizoen bij de Klassieker 90 minuten in de Arena speelt en 120 minuten in de Kuip (of andersom)?
Is vooral geintroduceerd om de uitploeg wat meer initiatief te laten nemen. En niet 90 minuten lang verdedigen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is geen eerlijke vergelijking. Over 90 minuten is de regel prima zoals die is. Het gaat om alleen die laatste 30 minuten.
Er zal altijd iemand voordeel hebben, iemand speelt als eerste thuis. Ik vind alleen het uitdoelpuntenverhaal een groter voordeel dan het thuisvoordeel.
O en Chelsea moet nu daarom nog 2x scoren
Dat hangt van veel meer factoren af. Kan ook tegen je werkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
thuisclub heeft ook potentieël voordeel bij pingels
Ik zeg eigen publiek en eigen stadion, kijk de statistieken er maar op na. Natuurlijk hangt het een beetje van de club af, maar Ajax, Feyenoord, Barcelona, etc. spelen doorgaans superieur thuis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat telt zwaarder vind je? Uitdoelpunt of eigen publiek? Vind zelf uitdoelpunt toch wat zwaarder
Ajax? Dat vind ik wel meevallen dit seizoenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg eigen publiek en eigen stadion, kijk de statistieken er maar op na. Natuurlijk hangt het een beetje van de club af, maar Ajax, Feyenoord, Barcelona, etc. spelen doorgaans superieur thuis.
Als je van Ajax wint, ben je ook wel topfavoriet.quote:
Ik blijf het nog steeds zonde vinden dat Ajax nu niet speeltquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je van Ajax wint, ben je ook wel topfavoriet.
Heel erg jammer, het is toch allemaal een stuk minder leuk nu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds zonde vinden dat Ajax nu niet speelt
Ajax had nu met 3-0 voor gestaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel erg jammer, het is toch allemaal een stuk minder leuk nu.
Hoezo? Die spelen toch kwartfinale CL...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds zonde vinden dat Ajax nu niet speelt
Volgend jaar pas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo? Die spelen toch kwartfinale CL...
Oohja, jij bent het. Met je trolltopic vorige weekquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo? Die spelen toch kwartfinale CL...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Chelsea van Cl winnaar naar kansloze uitschakeling in de Cl en daarna in de EL.
Ze hadden er vorig jaar tegen Napoli al uit moeten vliegen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Chelsea van Cl winnaar naar kansloze uitschakeling in de Cl en daarna in de EL.
Tegen Sparta Praag wonnen ze ook maar net.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden er vorig jaar tegen Napoli al uit moeten vliegen.
Hadden ze inderdaad belachelijke mazzel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham is gewoon door naar de kwartfinale hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Nober het volgende:
Maar hoe serieus nemen die Engelse clubs dit toernooi? Zo'n Tottenham en Chelsea moeten zich vooral richten op top 4 PL voor CL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ook tegen Barca, Bayern en Benfica.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef _NZT_ het volgende:
Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hadden een ontiegelijke mazzel dat toernooi ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook tegen Barca, Bayern en Benfica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar wel weer een verlenging gespeeld, zondag weer een wedstrijd...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tottenham is gewoon door naar de kwartfinale hoor
CL winnaarsquote:
Kopbal Drogba tegen Bayernquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Een schande voor het voetbal. Slechste winnaar ooit.
Anzhi roodquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom kijk ik naar onze Guus, wat een geweldenaar met Anzhi!!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef _NZT_ het volgende:
Daar klik ik dan vol spanning op, met het idee de keeper van Den-Haag met een dildo in z'n reet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Ik heb net Abramovich gebeld. Komt in ordequote:
Ze kunnen beter eens in de competie presteren. Nu al het geluk op is bakken ze er Europees ook al niks meer van.quote:
5 punten voor Arsenal op de vierde plek en dus gewoon weer CL.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen beter eens in de competie presteren. Nu al het geluk op is bakken ze er Europees ook al niks meer van.
Das voorronde worden ze er daar uitgeknikkerd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
5 punten voor Arsenal op de vierde plek en dus gewoon weer CL.
Ga je nu huilenquote:
Ik ga de hele club kopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een shirtje van ze kopen als ik jou was.
Anzhi met 10 man zeg ik net dus dat vergeet maar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Toto69 het volgende:
Leuk maar ook anzhi en plzen winnen graag
Kan niet wachtenquote:
Normaal doenquote:
Deze manquote:
Ik haat het om te gaan dineren met amateurs, gewoon met Perezquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het niet te gek maken hè.
Ja kennelijk, ik was even weg en ineens staat Chelsea voorquote:
Ik ben niet anders gewendquote:
Kenneth?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat het om te gaan dineren met amateurs, gewoon met Perez
Met je schoenen aan etenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die betaal ik wel om mijn schoenen te gaan poetsen.
quote:
Wat is daar mis mee? Trek jij je schoenen uit in een restaurant?quote:
Ja. Gewoon op je sokken langs het buffet lopen. Kan je lekker door het restaurant glijden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Trek jij je schoenen uit in een restaurant?
Schept ook wat rust. Niemand komt in je buurt zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon op je sokken langs het buffet lopen. Kan je lekker door het restaurant glijden.
En je medebezoekers vergassen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon op je sokken langs het buffet lopen. Kan je lekker door het restaurant glijden.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef _NZT_ het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea moet gewoon alba kopen
die verzorgster is ook niet verkeerd van Chelsea.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef _NZT_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eva Carneiroquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
die verzorgster is ook niet verkeerd van Chelsea.
Lekkere streepquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef _NZT_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:31 schreef _NZT_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik wilde ook inzetten op Tottenham maar durfde het niet aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
In mn toto had ik: chelsea winst anzhi winst benfica winst plzen winst en lazio winst
De kans dat er een Metoriet neer zou komen op aarde was groter.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
STEAUA HI HA HOO WE WIN EL LIKE WE ALWayS DOO!!!
als steaua van chelsea verliest staat het zo kneuzig dat ajax ervan verloorquote:
Je bent zelf een schwalbequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
torres won ook het WK door een schwalbe
Dat staat sowieso wel treurig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als steaua van chelsea verliest staat het zo kneuzig dat ajax ervan verloor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |