Hoeft niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, nu moeten we nog een half uur kijken.
Jazekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt he, die mocht erin. Of niet Tom?
Doe eens normaal jij. Raar mannetje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verander de TT dan gelijk, debiel.
Heeft alleen maar balverlies geleden hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
Haten op Holtby
Die commentator die constant negatief is
NL commentatoren^289237238
Nope, dat zegt de commentator alleen maar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft alleen maar balverlies geleden hoor.
Nou nou het is maar een spelletje hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, dat zegt de commentator alleen maar.
Leo Driessen mag van mij ook wel een poliep krijgen.
Leo is de verschrikkelijkste commentator die er is, maar hier heeft hij wel gelijk over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, dat zegt de commentator alleen maar.
Leo Driessen mag van mij ook wel een poliep krijgen.
Ja, want Genee bepaalt welke wedstrijd er wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote Genee. Dat wordt een streampje zoeken
Always kill the messenger firstquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, want Genee bepaalt welke wedstrijd er wordt uitgezonden.
Volgens mij is hij een necrofiel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Driesen zou een goede spreker zijn op een uitvaart.
Een rattenstaartquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef bjanaan het volgende:
Haha dit hadden ze in Londen denk ik niet verwacht, ik hoop dat het tot strafschoppen komt altijd leuk!
Kan iemand mij vertellen wat Palacio op zijn hoofd heeft?
En hoe ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef bjanaan het volgende:
Adebayor om dit soort reboundjes te drukken ik denk het wel.
Dat zei ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind het raar dat de uitdoelpuntenregel ook telt in de verlenging.
Een betere rede zou zijn gewoon 3x scoren in dit geval.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind het raar dat de uitdoelpuntenregel ook telt in de verlenging.
Vergeet niet de hand van Louisquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef bjanaan het volgende:
Inter is trouwens niks meer vroegah was het nog wel wat met Eto'o Zlatan Stankovic en Sneijder
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer. Inter mocht van mij wel door.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
Haha die Engelsen hebben de Italianen een poets gebakken. Schitterend dit, eerst de Italianen hoop geven, verlenging geven dan toeslaan en ze met het lid op de neus gefrustreerd naar huis sturen.
Wereldclub die Tottenham Hotspurs![]()
![]()
quote:
Met een assist!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De gemaskerde held die Inter gaat redden!
Ja of niet natuurlijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
Haha die Engelsen hebben de Italianen een poets gebakken. Schitterend dit, eerst de Italianen hoop geven, verlenging geven dan toeslaan en ze met het lid op de neus gefrustreerd naar huis sturen.
Wereldclub die Tottenham Hotspurs![]()
![]()
145 interlands, respectquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef De_Dorstige het volgende:
Zanetti vind ik dan wel weer een baas.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Zorro het volgende:
Al blijf ik vinden dat in een verlenging uitdoelpunten onevenredig zwaar tellen.
Nee dat is terecht, de andere ploeg heeft zwaar thuisvoordeel tijdens zo een verlenging, vooral omdat het thuispubliek er dan extra achter gaat staan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Zorro het volgende:
Al blijf ik vinden dat in een verlenging uitdoelpunten onevenredig zwaar tellen.
Absoluut, blijf het opmerkelijk vinden dat dit nooit aangekaart wordt.quote:
De Ajax-variant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |