PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
alle niveau's geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welk niveau is het toernooi met die Ieren morgen?
Of met Wingers en dan zet je Amrabat erin, of 41212 met Turan op Cam en Amrabat op RM. Falcao als andere spitsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
Kan echt geen goed team met Burak verzinnen.Iemand hulp?
Dit is wel een goed begin denk ik..beetje simpel wellicht met allemaal Gala en Atletico, maar het past wel mooi in elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maakt me niet erg veel uit, als het maar past eerlijk gezegd.En ik dus geen trage wingers heb o.i.d.
fitness kaarten gewoon bewaren tot het weekend of na het weekend zelfsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn geluk houdt nog niet op.. Weston 4-1-2-1-2Het wordt steeds moeilijker om fitnesses voor 200 te verkopen omdat mensen waarschijnlijk de wedstrijd kijken en er zijn veel mensen die nu bronze packs openen.
quote:
Ik heb het geduld niet maar ik maak toch wel winst ook al zet ik ze voor 200 BIN erop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
fitness kaarten gewoon bewaren tot het weekend of na het weekend zelfs
Sinds een paar weken geloof ik jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kun je op de Iphone App ook teams maken?
Wacht nog een paar uur, dan lukt het wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg maar geen LB te pakken voor een normale prijs
Ook opstaanquote:
Volgens mij was het sowieso een fail, maar weet niet of hij hem aanraaktequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook opstaanHad keeper hem nou op het eind of gewoon fail van Adebayor?
Ik denk dat dat zijn beste positie/opstelling is, qua stats.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Reemi het volgende:
Zal UP Turan als CAM in 3-5-2 goed zijn?
Dan ga ik hem proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn beste positie/opstelling is, qua stats.
Ja die fout maak ik keer op keerquote:
Daar hoor ik hele goede verhalen overquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem proberen.Met die zilveren Turk uit de Championship naast Burak, hoe is die?
Stats zien er aardig uit.
Goeie ja, veel goeds over gehoord. Kazim Kazimquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem proberen.Met die zilveren Turk uit de Championship naast Burak, hoe is die?
Stats zien er aardig uit.
quote:
Komt door de handicapquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef quer het volgende:
zilveren ieren zijn duurder dan gold ieren?
Gave naam ook ja. Weer eens wat anders zo'n team, lekker goedkoop ook. Even afmakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goeie ja, veel goeds over gehoord. Kazim Kazim
Beide 3 ster weakfoot dus maakt niet heel veel uit. Ligt er ook aan hoe je vaak op goal schietquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gave naam ook ja. Weer eens wat anders zo'n team, lekker goedkoop ook. Even afmaken
Burak linker of rechterspits?
Burak linkerspits zou ik zeggen. Heeft een veel betere curve.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beide 3 ster weakfoot dus maakt niet heel veel uit. Ligt er ook aan hoe je vaak op goal schiet
WTF hoe dan? Goedkoop massaal spelers in kopen en duur verkopen ofzo? Ik zit toernooien te spelen voor 2000 muntjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
200k winst nu al gemaakt met de ieren, en we gaan vrolijk verder
Paar dagen geleden massaal ieren gekocht voor 150 coins open bid, stonden er giga veel in me watchlist, nu alles verkopen voor 550 coins non rare en rare 800 ongeveerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF hoe dan? Goedkoop massaal spelers in kopen en duur verkopen ofzo? Ik zit toernooien te spelen voor 2000 muntjes
Netjesquote:
Habemus wedstrijdquote:
Goede tip, helaas te laat nuquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar dagen geleden massaal ieren gekocht voor 150 coins open bid, stonden er giga veel in me watchlist, nu alles verkopen voor 550 coins non rare en rare 800 ongeveer
JBGSquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes
Ik 4/5. Denk een fout gemaakt bij het antwoord kiezen bij 1
Naja was een beetje vaag bij mij, maja boeie, 9/10 zorgt makkelijk voor hele punt bonusquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JBGS
Ik moet wel echt nog flink aan de bak voor de mid terms![]()
Mañana, mañanaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja was een beetje vaag bij mij, maja boeie, 9/10 zorgt makkelijk voor hele punt bonus
En ja moet ook nog flink gaan werkenVant weekend dan maar
Maakte maar een grapje johquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja was een beetje vaag bij mij, maja boeie, 9/10 zorgt makkelijk voor hele punt bonus
En ja moet ook nog flink gaan werkenVant weekend dan maar
Zo doe ik het al 9 jaarquote:
Ja heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje joh
Jup, morgen,overmorgen en over-overmorgen
Die statistiek toetsjes zijn echt simpel imoquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo doe ik het al 9 jaar
[..]
Ja heerlijkEerst vanavond nog Canvas voor EBP afmaken en morgen die statistiek toets
Verdomme drukke periode
87 crossing?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Burak linkerspits zou ik zeggen. Heeft een veel betere curve.
[ afbeelding ]
Ja als alle antwoorden al op FB staan zijn ze wel makkelijk, maar meestal heb ik vrijdag avond geen tijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die statistiek toetsjes zijn echt simpel imo
Vind die van finance echt veeel lastiger.
Spurs nu heel slordig en zwak, dit A/B team is wel zwak ....quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
Is Inter nou beter of is Spurs echt heel slecht?
En ik hoor de commentator hele tijd over de scheids zeurenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spurs nu heel slordig en zwak, dit A/B team is wel zwak ....
Jovetic te duur voor hem ( chem klopt dan nietquote:
Ik maak ze altijd vrijdagmiddag, 4 uurquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja als alle antwoorden al op FB staan zijn ze wel makkelijk, maar meestal heb ik vrijdag avond geen tijdMorgen ga ik het wel eens doen met alle antwoorden
Oneindig vaak winnen zolang als het toernooi open is bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kun je het offline Ireland toernooi oneindig vaak spelen zolang als die open is? En hoelang blijft het toernooi open?
Afkorting voor Sommige Mensen Letten Echt Niet Opquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat is een SMLENO nou?
Ik ben nieuw
http://www.aamcardbase.com/unit_AAM.aspx?unit=147quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat is een SMLENO nou?
Ik ben nieuw
DarkSonic's ® SMLENOquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat is een SMLENO nou?
Ik ben nieuw
Oeps, even vergeten dat je op FOK! nooit serieuze vragen moet stellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Afkorting voor Sommige Mensen Letten Echt Niet Op
Maar dit is toch echt een serieus antwoordquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Oeps, even vergeten dat je op FOK! nooit serieuze vragen moet stellen
Dat is gewoon het antwoord hoor. Is een running gag hier op het forum al vanaf het begin van deze FIFA editie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Oeps, even vergeten dat je op FOK! nooit serieuze vragen moet stellen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dit is toch echt een serieus antwoord
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kun je het offline Ireland toernooi oneindig vaak winnen zolang als die open is? En hoelang blijft het toernooi open?
Uitkijken, als je hem 17 x wint krijg je een ban.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uitkijken, als je hem 17 x wint krijg je een ban.
Dus een SMLENO is een speler waar je goed in kan handelen, die andere mensen over het oog zien?quote:
zo zou je het kunnen zien inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dus een SMLENO is een speler waar je goed in kan handelen, die andere mensen over het oog zien?
Over het oog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dus een SMLENO is een speler waar je goed in kan handelen, die andere mensen over het oog zien?
Is het echt waar? Dit is schokkend nieuws, verandert FUT zoals wij het kennenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik merk nu net pas dat spelers alleen een betere conditie/fitheid krijgen als je ze op de bank of reserve zet bij een actief team. Nu heb ik 3 teams, 2 BPL teams en 1 Duits team.
BPL Team 1 - Bank en reserves van Duits team
Duitsteam - Bank en Reserves van BPL Team 2
BPL Team 2 - Bank en reserves van BPL team 1
Nu kan ik met drie teams afwisselen maar hebben mijn spelers maar 1 wedstrijd echt rust? Want ik merk dat als ik 4 wedstrijden met een ander team speel van spelers die ik wilde discarden dat mijn spelers niet echt hoger kwamen qua fitheid.
Hij is Kroaatquote:
Dit is gewoon irritant, nu heb ik 3 teams en kan ik nog geen team 2 wedstrijden rust geven min of meer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het echt waar? Dit is schokkend nieuws, verandert FUT zoals wij het kennen
Nee want het is onmogelijk om nog een keer je team te maken maar dan met de andere ploeg op de bank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dit is gewoon irritant, nu heb ik 3 teams en kan ik nog geen team 2 wedstrijden rust geven min of meer.
quote:
Team Aquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dit is gewoon irritant, nu heb ik 3 teams en kan ik nog geen team 2 wedstrijden rust geven min of meer.
Ja maar je kan toch niet verwachten dat je dat zelf bedenkt, dat is hogere wiskunde johquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team A
Team B
Team C
Speel 2 wedstrijden met Team A.
Speel 2 wedstrijden met Team B, zet Team A op bank/reserves
Speel 2 wedstrijden met Team A, zet Team B op bank/reserves
Probleem al opgelost. In het geval 3 teams zet je het derde team er nog ergens tussen voor zoiets:
Speel 2 wedstrijden met Team A.
Speel 2 wedstrijden met Team B, zet Team A op bank/reserves
Speel 2 wedstrijden met Team C, zet Team B op bank/reserves
Speel 2 wedstrijden met Team A, zet Team C op bank/reserves
etc
Die gast post hier voor het eerst, laat hem lekker joh. We waren niet allemaal direct FUT wizkids volgens mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet verwachten dat je dat zelf bedenkt, dat is hogere wiskunde joh
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet verwachten dat je dat zelf bedenkt, dat is hogere wiskunde joh
Dit is toch die boii die zijn mening wil geven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast post hier voor het eerst, laat hem lekker joh. We waren niet allemaal direct FUT wizkids volgens mij
Ik ben bereid iedereen te helpen, maar kom op he, dit heeft niets met FUT te maken, maar gewoon met even je brein aanzetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast post hier voor het eerst, laat hem lekker joh. We waren niet allemaal direct FUT wizkids volgens mij
Zo denk ik meestal ook, maar ik ben in een nobele bui.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben bereid iedereen te helpen, maar kom op he, dit heeft niets met FUT te maken, maar gewoon met even je brein aanzetten.
Alles kan, zolang je maar wil.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is het wel of niet mogelijk om het Ierland toernooi meerdere keren te winnen?
Jawel, maar je reward wordt een stuk lager.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is het wel of niet mogelijk om het Ierland toernooi meerdere keren te winnen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar je reward wordt een stuk lager.
Nee, dat zal pas tegen de tijd dat het toernooi afloopt zo zijn denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
edit: is het dan een logische conclusie om te stellen dat in de loop van de middag morgen de Ieren morgen weer goedkoper worden?
Dank voor de antwoorden!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat zal pas tegen de tijd dat het toernooi afloopt zo zijn denk ik.
Wat maakt dat dit kaartje zoveel waard is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
voor 24k gekocht:
[ afbeelding ]
Nu nog 2.
Het speciale toernooi en z'n pacequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat maakt dat dit kaartje zoveel waard is?
Ik kwam net een Steve Ireland tegen voor 6000 ofzo, die heeft meer Pace, is goud maar dus veel minder waard. Wat is de logica daar dan achter?quote:
Graftwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 14-03-2013 om 20:39:29St. Paddy's tournament reqs - full squad of 18 from Rep of Ireland or full squad from N Ireland. No mixing of the two nations. #FUT reageer retweet
Nee, want dan wil ik ook fatsoenlijke speakers en dan krijg ik ruzie met de rest van het huisquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef BDIL het volgende:
Iemand hier een Blu-ray home cinema op kamer ?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik ook fatsoenlijke speakers en dan krijg ik ruzie met de rest van het huis
Ik ook. Weinig balverlies en heel sterk aan de bal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef DuTank het volgende:
Gijpie en Derksen vonden Dembele slecht spelen, ik vond 'm juist best goed
Nu al helemaal
Zij zeiden juist enorm veel balverliesquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Weinig balverlies en heel sterk aan de bal.
Geen zwakke midget als Defour in het midden.quote:
Wie dan ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen zwakke midget als Defour in het midden.
Gonzalez en Fernando van Porto zijn allebei helden en beter voor die plek. Gonzalez is verdedigend ook beter dan zijn stats doen vermoeden imo en heeft een geniaal schot en Fernando is gewoon een solide verdedigende middenvelder.quote:
Toch al genoeg wedstrijden gespeeld hoor. Slechte, lompe spits. Mislukte Jan Koller.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Lazio binnen 10 minuten op 2-0. 2x Kozak, nog nooit van die naam gehoord
Iets zegt me dat jij dat maar eens moet gaan proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef TBakkert het volgende:
Iets zegt me dat als je Kozak en Klose naast elkaar in de spits zet, dat je veel kopduels gaat winnen. [ afbeelding ]
groot Klose fan hier, kan het inderdaad proberenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij dat maar eens moet gaan proberen.
mandzukicquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
groot Klose fan hier, kan het inderdaad proberen
Ik heb IF Klose in 4-5-1 en loopt 1 op 1.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
groot Klose fan hier, kan het inderdaad proberen
En nu zelfs gedeeld topscorer van het toernooi blijkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch al genoeg wedstrijden gespeeld hoor. Slechte, lompe spits. Mislukte Jan Koller.
Klose > Mandzukic.quote:
netjes, ik heb hem een tijdje terug gehad in 3-5-2 naast reus in de spits. Reus scoorde amper, maar Klose liep bijna 4 om 1quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb IF Klose in 4-5-1 en loopt 1 op 1.
Ik kreeg er ook RSI van..vooral icm bronzepacken. Nu heb ik het wel weer gezienquote:
powerpointquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er hier iemand een beetje goed met powerpoint of een ander bewerkingsprogramma die even tijd heeft mij te helpen met het fatsoeneren van de basis voor een Canvas? Is denk ik niet heel veel werk als je er verstand van hebt
Ik kan wat nodig is met Powerpoint, maar aangezien ik op google moest kijken om te zien wat Canvas icm Powerpoint moest zijn ben ik niet je man denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er hier iemand een beetje goed met powerpoint of een ander bewerkingsprogramma die even tijd heeft mij te helpen met het fatsoeneren van de basis voor een Canvas? Is denk ik niet heel veel werk als je er verstand van hebt
Ja ik weet toch niet welke daar goed voor zijn, ik ken alleen een beetje omgaan met paint.netquote:
Altijd handig ook voor presentaties om obscure programma's te gebruiken als je het op de laptop van een ander moet tonen.quote:
Prezi is echt 3 keer niks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd handig ook voor presentaties om obscure programma's te gebruiken als je het op de laptop van een ander moet tonen.
Prezi wordt vaak gebruikt hoor. Heb het zelf pas een keer gebruikt echterquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd handig ook voor presentaties om obscure programma's te gebruiken als je het op de laptop van een ander moet tonen.
Bij ons moet je al oppassen als je een te oude/nieuwe versie van powerpoint hebt voor mijn gevoelquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prezi wordt vaak gebruikt hoor. Heb het zelf pas een keer gebruikt echter
Ziet er wel netjes uit altijd.
Moet dit grappig zijn?quote:
Voordeel van Prezi is dat je die presentatie vanuit je browser kan afspelen en je je dus geen zorgen hoeft te maken over powerpoint-versies enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij ons moet je al oppassen als je een te oude/nieuwe versie van powerpoint hebt voor mijn gevoel
Childish Gambino komt van Tim86 heurquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
prima nummertje hoor.
Uiteraard wel oud, want Rijst enz...
Volgens mij is het nu wel echt doorgebrokenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Voordeel van Prezi is dat je die presentatie vanuit je browser kan afspelen en je je dus geen zorgen hoeft te maken over powerpoint-versies enzo
Maar toen ik nog studeerde deed al altijdals iemand het gebruikte omdat die hipsters zich te tof voelden voor powerpoint.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:36 schreef DePresident. het volgende:
Ik luister de laatste tijd vooral veel naar Kensington. Nederlandse band, en klinkt wel lekker.
Sleep is overrated. Let's have some phun.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het niet moeten doen want dan wordt het weer te laat
Dat is wel vrij veel.quote:
Ik had hem nog in mijn club, iemand kocht hem voor meer dan 2kquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het niet moeten doen want dan wordt het weer te laat
idd te irritant om steeds handmatig die plusjes in te moeten drukkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook RSI van..vooral icm bronzepacken. Nu heb ik het wel weer gezien
Gewoon met CE doen gappie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd te irritant om steeds handmatig die plusjes in te moeten drukken
Nee dat moet jij zeggen een maand niet komen clubsen omdat je een keer een toetsje moet maken ofsoooquote:
Weekje denk ik, en ik had geen toetsenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee dat moet jij zeggen een maand niet komen clubsen omdat je een keer een toetsje moet maken ofsooo
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weekje denk ik, en ik had geen toetsen
Ik wacht even totdat jullie echt doorhebben dat jullie me missen. Kan me niet voorstellen dat het nog niet duidelijk is maar je weet nooit.quote:
Optie 1quote:
missen je nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat jullie echt doorhebben dat jullie me missen. Kan me niet voorstellen dat het nog niet duidelijk is maar je weet nooit.
Geen Keane IF ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk afHopelijk win ik die toernooi online
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk afHopelijk win ik die toernooi online
Dat is wel vrij veel.quote:
Ik ga niet meer uitgeven aan dit kutteamquote:
Waarom geen McGeady ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ga ik het doen. Hopelijk veel noobs
quote:
quote:
Ik zou long wel aanbevelen ipv die rechter STquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ga ik het doen. Hopelijk veel noobs
Kevin Doyle lijkt me ook niet slecht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou long wel aanbevelen ipv die rechter ST
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Ik kan 'm niet vinden daar, of ik ben scheel
Ik net 3,5k voor deze man:quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef Ajacied7 het volgende:
1600c voor een random silver uit Noord-Ierland
Ik vind die Franse LB uit de Pro League beter dan Dabo.quote:
Volgens mij is dat de naam van die gozer want steeds als er een ander in beeld komt, komt er een andere naam daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom niet verder dan dit
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die Franse LB uit de Pro League beter dan Dabo.
Dabo is rechts en kan niets met links..zo onhandig
[ afbeelding ]
Mareval: http://www.futhead.com/fifa/players/1422/
Hahah totaal niet naar gekekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die Franse LB uit de Pro League beter dan Dabo.
Dabo is rechts en kan niets met links..zo onhandig
[ afbeelding ]
Mareval: http://www.futhead.com/fifa/players/1422/
Hij kost geen fuck joh, paar 100 coinsquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah totaal niet naar gekekenThanks!
Eerst dit maar eens proberen. Heeft me al genoeg gekost even
ik zag het al iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kost geen fuck joh, paar 100 coins
Proto ipv Padt joh, of komt Donk dan aan de andere kant in de problemen qua chem?quote:
Proto krijgt dan 7 chemquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Of kan dat uberhaupt niet, geen idee eigenlijk
Padt is echt goed hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Proto ipv Padt joh, of komt Donk dan aan de andere kant in de problemen qua chem?
quote:
Die liet bij mij echt alles door.quote:
een pot natquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Childish Gambino komt van Tim86 heur
rijst post alleen Aziaten en Drakequote:
Samen Justin Bieber filmpjes aan het kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zou het met de date van Rasmus zijn?
Vast linke soepquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zou het met de date van Rasmus zijn?
Niks mis mee. Dit nieuwe album valt me echt zwaar tegen though..alleen Mirrors vind ik tof eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
oldschool
inb4 HAH GAAAAAY
is die al uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dit nieuwe album valt me echt zwaar tegen though..alleen Mirrors vind ik tof eigenlijk
Ik heb alleen Mirrors geluisterd maar die is wel goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dit nieuwe album valt me echt zwaar tegen though..alleen Mirrors vind ik tof eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
geen IF gevonden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel genoeg packs geopend voor vandaag. Nu moet ik nog wat voor school doen, hopelijk duurt dat niet te lang.
Nee, als ik dit jaar een IF krijg dan is dat als ik niet heel veel packs koop en dan krijg ik er toevallig 1. Als ik echt veel packs koop krijg ik er nooit 1.quote:
En toch kan er niemand mooier juichen dan Gerrardquote:
#ikhebvandaagookveelgeluk dus het is hem gegund (en Torres ook)quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
inb4 DS2
#sommigemensenhebbenechtteveelgeluk
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wil ook een bloedneus maar alleen is zij mij behandeld.
Eva![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens, Eva is toch naar Milan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wil ook een bloedneus maar alleen is zij mij behandeld.
Eva![]()
[ afbeelding ]
Da's iemand andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
trouwens, Eva is toch naar Milan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |