PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
alle niveau's geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welk niveau is het toernooi met die Ieren morgen?
Of met Wingers en dan zet je Amrabat erin, of 41212 met Turan op Cam en Amrabat op RM. Falcao als andere spitsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
Kan echt geen goed team met Burak verzinnen.Iemand hulp?
Dit is wel een goed begin denk ik..beetje simpel wellicht met allemaal Gala en Atletico, maar het past wel mooi in elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maakt me niet erg veel uit, als het maar past eerlijk gezegd.En ik dus geen trage wingers heb o.i.d.
fitness kaarten gewoon bewaren tot het weekend of na het weekend zelfsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn geluk houdt nog niet op.. Weston 4-1-2-1-2Het wordt steeds moeilijker om fitnesses voor 200 te verkopen omdat mensen waarschijnlijk de wedstrijd kijken en er zijn veel mensen die nu bronze packs openen.
quote:
Ik heb het geduld niet maar ik maak toch wel winst ook al zet ik ze voor 200 BIN erop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
fitness kaarten gewoon bewaren tot het weekend of na het weekend zelfs
Sinds een paar weken geloof ik jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kun je op de Iphone App ook teams maken?
Wacht nog een paar uur, dan lukt het wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg maar geen LB te pakken voor een normale prijs
Ook opstaanquote:
Volgens mij was het sowieso een fail, maar weet niet of hij hem aanraaktequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook opstaanHad keeper hem nou op het eind of gewoon fail van Adebayor?
Ik denk dat dat zijn beste positie/opstelling is, qua stats.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Reemi het volgende:
Zal UP Turan als CAM in 3-5-2 goed zijn?
Dan ga ik hem proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn beste positie/opstelling is, qua stats.
Ja die fout maak ik keer op keerquote:
Daar hoor ik hele goede verhalen overquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem proberen.Met die zilveren Turk uit de Championship naast Burak, hoe is die?
Stats zien er aardig uit.
Goeie ja, veel goeds over gehoord. Kazim Kazimquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem proberen.Met die zilveren Turk uit de Championship naast Burak, hoe is die?
Stats zien er aardig uit.
quote:
Komt door de handicapquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef quer het volgende:
zilveren ieren zijn duurder dan gold ieren?
Gave naam ook ja. Weer eens wat anders zo'n team, lekker goedkoop ook. Even afmakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goeie ja, veel goeds over gehoord. Kazim Kazim
Beide 3 ster weakfoot dus maakt niet heel veel uit. Ligt er ook aan hoe je vaak op goal schietquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gave naam ook ja. Weer eens wat anders zo'n team, lekker goedkoop ook. Even afmaken
Burak linker of rechterspits?
Burak linkerspits zou ik zeggen. Heeft een veel betere curve.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beide 3 ster weakfoot dus maakt niet heel veel uit. Ligt er ook aan hoe je vaak op goal schiet
WTF hoe dan? Goedkoop massaal spelers in kopen en duur verkopen ofzo? Ik zit toernooien te spelen voor 2000 muntjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
200k winst nu al gemaakt met de ieren, en we gaan vrolijk verder
Paar dagen geleden massaal ieren gekocht voor 150 coins open bid, stonden er giga veel in me watchlist, nu alles verkopen voor 550 coins non rare en rare 800 ongeveerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF hoe dan? Goedkoop massaal spelers in kopen en duur verkopen ofzo? Ik zit toernooien te spelen voor 2000 muntjes
Netjesquote:
Habemus wedstrijdquote:
Goede tip, helaas te laat nuquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar dagen geleden massaal ieren gekocht voor 150 coins open bid, stonden er giga veel in me watchlist, nu alles verkopen voor 550 coins non rare en rare 800 ongeveer
JBGSquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes
Ik 4/5. Denk een fout gemaakt bij het antwoord kiezen bij 1
Naja was een beetje vaag bij mij, maja boeie, 9/10 zorgt makkelijk voor hele punt bonusquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JBGS
Ik moet wel echt nog flink aan de bak voor de mid terms![]()
Mañana, mañanaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja was een beetje vaag bij mij, maja boeie, 9/10 zorgt makkelijk voor hele punt bonus
En ja moet ook nog flink gaan werkenVant weekend dan maar
Maakte maar een grapje johquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja was een beetje vaag bij mij, maja boeie, 9/10 zorgt makkelijk voor hele punt bonus
En ja moet ook nog flink gaan werkenVant weekend dan maar
Zo doe ik het al 9 jaarquote:
Ja heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje joh
Jup, morgen,overmorgen en over-overmorgen
Die statistiek toetsjes zijn echt simpel imoquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo doe ik het al 9 jaar
[..]
Ja heerlijkEerst vanavond nog Canvas voor EBP afmaken en morgen die statistiek toets
Verdomme drukke periode
87 crossing?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Burak linkerspits zou ik zeggen. Heeft een veel betere curve.
[ afbeelding ]
Ja als alle antwoorden al op FB staan zijn ze wel makkelijk, maar meestal heb ik vrijdag avond geen tijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die statistiek toetsjes zijn echt simpel imo
Vind die van finance echt veeel lastiger.
Spurs nu heel slordig en zwak, dit A/B team is wel zwak ....quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
Is Inter nou beter of is Spurs echt heel slecht?
En ik hoor de commentator hele tijd over de scheids zeurenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spurs nu heel slordig en zwak, dit A/B team is wel zwak ....
Jovetic te duur voor hem ( chem klopt dan nietquote:
Ik maak ze altijd vrijdagmiddag, 4 uurquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja als alle antwoorden al op FB staan zijn ze wel makkelijk, maar meestal heb ik vrijdag avond geen tijdMorgen ga ik het wel eens doen met alle antwoorden
Oneindig vaak winnen zolang als het toernooi open is bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kun je het offline Ireland toernooi oneindig vaak spelen zolang als die open is? En hoelang blijft het toernooi open?
Afkorting voor Sommige Mensen Letten Echt Niet Opquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat is een SMLENO nou?
Ik ben nieuw
http://www.aamcardbase.com/unit_AAM.aspx?unit=147quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat is een SMLENO nou?
Ik ben nieuw
DarkSonic's ® SMLENOquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat is een SMLENO nou?
Ik ben nieuw
Oeps, even vergeten dat je op FOK! nooit serieuze vragen moet stellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Afkorting voor Sommige Mensen Letten Echt Niet Op
Maar dit is toch echt een serieus antwoordquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Oeps, even vergeten dat je op FOK! nooit serieuze vragen moet stellen
Dat is gewoon het antwoord hoor. Is een running gag hier op het forum al vanaf het begin van deze FIFA editie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Oeps, even vergeten dat je op FOK! nooit serieuze vragen moet stellen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dit is toch echt een serieus antwoord
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kun je het offline Ireland toernooi oneindig vaak winnen zolang als die open is? En hoelang blijft het toernooi open?
Uitkijken, als je hem 17 x wint krijg je een ban.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uitkijken, als je hem 17 x wint krijg je een ban.
Dus een SMLENO is een speler waar je goed in kan handelen, die andere mensen over het oog zien?quote:
zo zou je het kunnen zien inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dus een SMLENO is een speler waar je goed in kan handelen, die andere mensen over het oog zien?
Over het oog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dus een SMLENO is een speler waar je goed in kan handelen, die andere mensen over het oog zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |