PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
alle niveau's geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welk niveau is het toernooi met die Ieren morgen?
Of met Wingers en dan zet je Amrabat erin, of 41212 met Turan op Cam en Amrabat op RM. Falcao als andere spitsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
Kan echt geen goed team met Burak verzinnen.Iemand hulp?
Dit is wel een goed begin denk ik..beetje simpel wellicht met allemaal Gala en Atletico, maar het past wel mooi in elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maakt me niet erg veel uit, als het maar past eerlijk gezegd.En ik dus geen trage wingers heb o.i.d.
fitness kaarten gewoon bewaren tot het weekend of na het weekend zelfsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn geluk houdt nog niet op.. Weston 4-1-2-1-2Het wordt steeds moeilijker om fitnesses voor 200 te verkopen omdat mensen waarschijnlijk de wedstrijd kijken en er zijn veel mensen die nu bronze packs openen.
quote:
Ik heb het geduld niet maar ik maak toch wel winst ook al zet ik ze voor 200 BIN erop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
fitness kaarten gewoon bewaren tot het weekend of na het weekend zelfs
Sinds een paar weken geloof ik jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kun je op de Iphone App ook teams maken?
Wacht nog een paar uur, dan lukt het wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg maar geen LB te pakken voor een normale prijs
Ook opstaanquote:
Volgens mij was het sowieso een fail, maar weet niet of hij hem aanraaktequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook opstaanHad keeper hem nou op het eind of gewoon fail van Adebayor?
Ik denk dat dat zijn beste positie/opstelling is, qua stats.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Reemi het volgende:
Zal UP Turan als CAM in 3-5-2 goed zijn?
Dan ga ik hem proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn beste positie/opstelling is, qua stats.
Ja die fout maak ik keer op keerquote:
Daar hoor ik hele goede verhalen overquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem proberen.Met die zilveren Turk uit de Championship naast Burak, hoe is die?
Stats zien er aardig uit.
Goeie ja, veel goeds over gehoord. Kazim Kazimquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem proberen.Met die zilveren Turk uit de Championship naast Burak, hoe is die?
Stats zien er aardig uit.
quote:
Komt door de handicapquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef quer het volgende:
zilveren ieren zijn duurder dan gold ieren?
Gave naam ook ja. Weer eens wat anders zo'n team, lekker goedkoop ook. Even afmakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goeie ja, veel goeds over gehoord. Kazim Kazim
Beide 3 ster weakfoot dus maakt niet heel veel uit. Ligt er ook aan hoe je vaak op goal schietquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gave naam ook ja. Weer eens wat anders zo'n team, lekker goedkoop ook. Even afmaken
Burak linker of rechterspits?
Burak linkerspits zou ik zeggen. Heeft een veel betere curve.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beide 3 ster weakfoot dus maakt niet heel veel uit. Ligt er ook aan hoe je vaak op goal schiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |