SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 15-03-2013 12:15:17 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Filmpje genomen van de top gister'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wowquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gister!
![]()
Heel mooi! (en jaloers)quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gister![]()
De schoonheid is niet te verwoorden...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gisterIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
mooi gesproken DK,je kunt ook uren op de top zitten en in het oneindige staren.,het gaat nooit vervelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De schoonheid is niet te verwoorden...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lieve mosselmossel, mag ik ook bij de Vredesloop gezet worden? 10km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lieve Guppy, dat heb ik gedaan. En ik heb mezelf er ook maar bij gezet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Lieve mosselmossel, mag ik ook bij de Vredesloop gezet worden? 10km
Heb jij trouwens zin om zondagochtend in Arnhem een rondje van 5km te lopen? Ik ben in Arnhem dan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop dan Rondje Nederland met een vriend! Start is 13:45 uur, dus da's niet ochtend... maar inschrijven kan nog!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lieve Guppy, dat heb ik gedaan. En ik heb mezelf er ook maar bij gezet.
Heb jij trouwens zin om zondagochtend in Arnhem een rondje van 5km te lopen? Ik ben in Arnhem dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ooow, dan loop ik gewoon mijn laatste Evy-traininkje wel, laat ik mijn vriendin wel een rondje uitstippelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop dan Rondje Nederland met een vriend! Start is 13:45 uur, dus da's niet ochtend... maar inschrijven kan nog!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kies iets in de omgeving van Park Sonsbeek, is leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ooow, dan loop ik gewoon mijn laatste Evy-traininkje wel, laat ik mijn vriendin wel een rondje uitstippelen![]()
En we gaan nog wel een keertje een rondje hobbelen in Arnhem hè!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeker wel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kies iets in de omgeving van Park Sonsbeek, is leuk![]()
En we gaan nog wel een keertje een rondje hobbelen in Arnhem hè!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooiweerloper meldt
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
I haz a happy!
Net les 1 weer gedaan van Evy.
Geen pijn in mn knie, maar wel in mn schenen. Liep veel te krampachtig, daar had ik zondag helemaal geen last van. Zal ff goede mix moeten vinden
Maar wat was het heerlijk om weer te lopen. Windstil, geen bewolking, geweldig![]()
Hoe is het nu met jou Mossel, al weer helemaal hersteld?![]()
Wow. Vooral dat met stuk met dat waterquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gister![]()
Ik ben vroeg terug van m'n training. De beetjes zijn op, dus ik ben afgehaakt. Niet heel gek, na zondag CPC en m'n vrij pittige training van dinsdag.![]()
Daar lijkt het wel op. Loop al weken pijnvrij en heb nu vrijwel het Evy-schema er weer op zitten. Ben erg happy in elk gevalquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Arquero het volgende:
I haz a happy!
Geen pijn in mn knie, maar wel in mn schenen. Liep veel te krampachtig, daar had ik zondag helemaal geen last van. Zal ff goede mix moeten vinden
Maar wat was het heerlijk om weer te lopen. Windstil, geen bewolking, geweldig![]()
Hoe is het nu met jou Mossel, al weer helemaal hersteld?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Arquero het volgende:
I haz a happy!
Hoe is het nu met jou Mossel, al weer helemaal hersteld?![]()
![]()
![]()
Oh lol, ik ga meer rond een uur of 2quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Nog geen hele concrete plannen. In ieder geval na de formule 1, dus zal rond een uur of 10 zijn. M'n hardloopmaat is herstellende van een griepje, dus we gaan niet te ver. Ik denk de gele route bij beekhuizen, eventueel een stukje zwart erbij.
(Toevallig, mijn schoonouders wonen ook in Zutphen)
, zaterdag 80-jaar feest van de opa van mijn vriendin, dus waarschijnlijk moet ik wel even uitslapen! Als ik volgende keer met de bosloop trouwens weer boven mijn directe concurrent eindig ga ik de laatste bosloop denk ik de 5km lopen op mijn Vibrams, wil wel eens kijken hoeveel daar nu op mogelijk is.
Ik heb vandaag trouwens een klein talentje geschapen! Omdat ik vandaag vroeg klaar was met werk en het nog licht was, kon ik mooi nog door het bos en over de hei!Eerst lekker een stuk losgelopen, een tempoloopje op de FiveFingers, lekker door de bossen en over de hei gecrosst, mooi kleine paadjes gepakt, lekker soepel heen en weer stuiteren en gewoon heerlijk lol maken eigenlijk
. Heb 5km op een redelijk tempo gelopen.
Daarna wou ik nog even afsluiten met 6x200 op hoog tempo met 200 meter rust, dat deed ik dan over het fietspad langs de hei. Daar liepen toen ik begon ook een man, vrouw en jongetje die daar even aan het praten waren met iemand. Toen ik de eerste keer langskwam zag ik het kereltje al vol verbazing kijken, maar toen kwam ik dus nog 5x langs. Hij kwam steeds dichterbij kijken en stond helemaal te glunderen als ik weer langs kwam sprinten. Toen ik de laatste rust in ging zag ik ze even verderop weer doorlopen, de ouders lekker rustig, het jongetje hard aan het rennen en daarna weer terugrennen naar zijn ouders. Dit ging nog een tijdje zo door, hij had er zo te zien erg veel plezier in!
Die zal vanavond wel aan z'n ouders vragen of hij op hardlopen mag
. Was erg leuk om te zien en weer een leuke motivatie!
Voor RD:
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 14-03-2013 20:52:34 ]![]()
Je staat bovenaan in de bosloopcompetitiequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh lol, ik ga meer rond een uur of 2, zaterdag 80-jaar feest van de opa van mijn vriendin, dus waarschijnlijk moet ik wel even uitslapen! Als ik volgende keer met de bosloop trouwens weer boven mijn directe concurrent eindig ga ik de laatste bosloop denk ik de 5km lopen op mijn Vibrams, wil wel eens kijken hoeveel daar nu op mogelijk is.
Ik heb vandaag trouwens een klein talentje geschapen! Omdat ik vandaag vroeg klaar was met werk en het nog licht was, kon ik mooi nog door het bos en over de hei!Eerst lekker een stuk losgelopen, een tempoloopje op de FiveFingers, lekker door de bossen en over de hei gecrosst, mooi kleine paadjes gepakt, lekker soepel heen en weer stuiteren en gewoon heerlijk lol maken eigenlijk
. Heb 5km op een redelijk tempo gelopen.
Daarna wou ik nog even afsluiten met 6x200 op hoog tempo met 200 meter rust, dat deed ik dan over het fietspad langs de hei. Daar liepen toen ik begon ook een man, vrouw en jongetje die daar even aan het praten waren met iemand. Toen ik de eerste keer langskwam zag ik het kereltje al vol verbazing kijken, maar toen kwam ik dus nog 5x langs. Hij kwam steeds dichterbij kijken en stond helemaal te glunderen als ik weer langs kwam sprinten. Toen ik de laatste rust in ging zag ik ze even verderop weer doorlopen, de ouders lekker rustig, het jongetje hard aan het rennen en daarna weer terugrennen naar zijn ouders. Dit ging nog een tijdje zo door, hij had er zo te zien erg veel plezier in!
Die zal vanavond wel aan z'n ouders vragen of hij op hardlopen mag
. Was erg leuk om te zien en weer een leuke motivatie!
Voor RD:Is die in januari niet doorgegaan? Ik hoop dat het in de planning past om nog een keer te lopen dit jaar, dan probeer ik volgend jaar ook een volledig 'seizoen" te doen.
Gaaf filmpje is dat he? Zag 'm ook net voorbij komen op facebook.
Slecht excuus van dat feestje van je schoon opa. Ik heb ook een etentje zaterdagavond (in fukking drenthe...), formule 1 om 6 uur zondagochtend en gewoon lopen hoor om 10 uur, geen probleem![]()
![]()
Jero,ik had dat filmpje al gezien.
sommigen van de beste trailers in de wereld zijn op dit moment in NZ voor een grote wedstrijd dus voldoende publiciteit op FB'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: