Tof dat ook zwakzinnigen tegenwoordig Fok! bezoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef AF_ het volgende:
We gaan weer met de soap rond meneer doedens. Nadat hij durfde over ons te zeggen dat we marktkleding dragen wordt meneer gebashed. Voor de duidelijlheid. Dit is marktkleding en dit draag ik niet.
[ [url=http://bollenstreek.allesvan.nl uploads/5/images/Regionale_markt_Kleding_Noordwijk_300.jpg]afbeelding[/url] ]
Maar hier gaat mijn klacht niet over. Hier in huize AF stond een of an
der idols programma op met mevrouw als commentaar. Opeens gaat die een kraai nadoen. Dat klonk natuurlijk belachelijk.
Klacht: onze marktboy doet een kraai na
Subklacht: Een topic openen op mobiel is waardeloos.
Weet ze al dat het een bruinwerker is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Terechte klacht, mijn vriendin geilt ook op die mooiboy
Ze zegt nu dat hij bi isquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weet ze al dat het een bruinwerker is?
Ignorance was in dit geval een bliss. Wat een walgelijk zelfingenomen ventje lijkt me dat.quote:
Is dit een bekende Nederlander? Lijkt op het broertje van zanger Rinusquote:
Niet haten op zanger rinusquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dit een bekende Nederlander? Lijkt op het broertje van zanger Rinus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Is het ook. En dan van die semi-grappige teksten bij dat programmaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ignorance was in dit geval een bliss. Wat een walgelijk zelfingenomen ventje lijkt me dat..
Vast, ik heb hem uitgebreid verteld hoe geweldig je bent.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Komt door dat ik er niet was, anders had hij getweet hoe geweldig ik ben.
Alsof het hem boeit, hij is gayquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast, ik heb hem uitgebreid verteld hoe geweldig je bent.
Waarom zou hij tweeten dan hoe geweldig je bent?quote:
Mijn kledingsmaak bedoelde ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou hij tweeten dan hoe geweldig je bent?
Oh die jurk van noedels en soepbladerenquote:
Soepbladeren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh die jurk van noedels en soepbladeren
Ja waar denk je dat ze groentesoep van maken?quote:
Ik weet niet hou jouw moeder dat doet maar bij mij gaan er voornamelijk knollen en wortelen in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja waar denk je dat ze groentesoep van maken?
Dat filmpje. Die mensen.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef tarantism het volgende:
ik snap er geen flikker van maar als je tot doel hebt iemand te beledigen heb je mijn zegen
wat een grootspraak weer zeg, het is bijna niet te bevatten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ojah Ferry Doedens altijd terechte klacht...
Was van plan zelf al eens een topic over die kwezel te openen, die was waarschijnlijk wel iets leuker geworden.
Daag me niet uit. Als het moet maak ik er alsnog een.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat een grootspraak weer zeg, het is bijna niet te bevatten.
Ik zou niet weten waarvan ik 'm zou moeten kennen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Weet je stiekem wel hoor frankie.
Mobiel fokkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ojah Ferry Doedens altijd terechte klacht...
Was van plan zelf al eens een topic over die kwezel te openen, die was waarschijnlijk wel iets leuker geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |