Tof dat ook zwakzinnigen tegenwoordig Fok! bezoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef AF_ het volgende:
We gaan weer met de soap rond meneer doedens. Nadat hij durfde over ons te zeggen dat we marktkleding dragen wordt meneer gebashed. Voor de duidelijlheid. Dit is marktkleding en dit draag ik niet.
[ [url=http://bollenstreek.allesvan.nl uploads/5/images/Regionale_markt_Kleding_Noordwijk_300.jpg]afbeelding[/url] ]
Maar hier gaat mijn klacht niet over. Hier in huize AF stond een of an
der idols programma op met mevrouw als commentaar. Opeens gaat die een kraai nadoen. Dat klonk natuurlijk belachelijk.
Klacht: onze marktboy doet een kraai na
Subklacht: Een topic openen op mobiel is waardeloos.
Weet ze al dat het een bruinwerker is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Terechte klacht, mijn vriendin geilt ook op die mooiboy
Ze zegt nu dat hij bi isquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weet ze al dat het een bruinwerker is?
Ignorance was in dit geval een bliss. Wat een walgelijk zelfingenomen ventje lijkt me dat.quote:
Is dit een bekende Nederlander? Lijkt op het broertje van zanger Rinusquote:
Niet haten op zanger rinusquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dit een bekende Nederlander? Lijkt op het broertje van zanger Rinus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Is het ook. En dan van die semi-grappige teksten bij dat programmaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ignorance was in dit geval een bliss. Wat een walgelijk zelfingenomen ventje lijkt me dat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |