En toch snap ik wel dat 'ie bij heeft getekend bij Red Bull; bij een team van die status zal hij niet snel meer terecht komen.quote:
Prost heeft in '96 wel nog getest voor McLaren, als mijn herinnering mij niet in de steek laat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:51 schreef JohnB52 het volgende:
Jawellllll
alain prost in 1996 nog in de formule 1?
Ik heb wat gemist!
(Of hij bedoelt natuurlijk olivier panis in de prost ;-))
Edit: toen was t nog Ligier
Half 7quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:06 schreef JohnB52 het volgende:
Nou die str had ik wat vlotter verwacht eigenlijk...
Williams gaat voorlopig ook niet echt als de brandweer.
Voor de rest zit t allemaal lekker dicht bij elkaar,
Ik zie jullie allemaal wel weer om 06:00?
Hij heeft een jaartje aan z'n ren techniek kunnen werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:33 schreef JohnB52 het volgende:
Sutil zit er lekker bij, na n jaartje bierglazen schoonmaken zeg!
ja beetje jammer. Dan maar de live timing van de PCquote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:37 schreef franklop het volgende:
Bij de basic live timing app moet je nu de sessies kopen
zag er ook uit als gevalletje rempunt missen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:08 schreef Tarahumara het volgende:
Caterham zegt tegen SKY, dat er geen technisch probleem was. Einde training voor vdg in ieder geval.
Ik heb alleen geslapen tussen half 6 en 7quote:
ok, ik zag geen lockup of wat dan ook...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:09 schreef WEST het volgende:
[..]
zag er ook uit als gevalletje rempunt missen.
nee maar dat moment was waarschijnlijk al eerderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
ok, ik zag geen lockup of wat dan ook...
in het gewone kanaal van sport1?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:16 schreef Tarado het volgende:
Geen enkel commentaar in "soundtrack origineel", wel te hopen dat dit met quali en race anders is
HD Recorders zijn coolquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Idem. Hele weekend niet. Godzijdank kan ik nu wel races gewoon opnemen in FullHD en kan ik direct kijken als ik thuis kom. Ook als bv om 14:00 de race begint en ik kom na een ochtenddienst om 15:30 thuis dan hoef ik niet meer te wachten tot de race klaar is en vervolgens door iemand op internet gezet is, maar kan ik gewoon meteen vanaf het begin kijken.
Dat had ik veel eerder moeten hebben man! Waarom heeft nooit iemand in deze topics me verteld dat die dingen bestonden!
ik heb wel commentaar, misschien dat je instelling op dutch moet zetten?quote:
Dat klopt dan heb ik wel commentaar maar ik had SKY verwacht op "origineel"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb wel commentaar, misschien dat je instelling op dutch moet zetten?
ow tja dat hoopte ik ook. Maar orgineel is gewoon geluiden vanaf het circuit zonder commentaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt dan heb ik wel commentaar maar ik had SKY verwacht op "origineel"
hij herhaald wel veel. Maar hij moet ook 1,5 uur vol lullen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Althans, dat heb ik van Dam nu al minimaal 5x horen zeggen.
Dan inderdaad liever geen commentaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Althans, dat heb ik van Dam nu al minimaal 5x horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |