Ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het vreemde gele vlag gebruik opgevallen is?
Beetje voorbarig he om dat te baseren op twee vrije trainingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat de uitdaging voor dit jaar voor Van de Garde zal zijn om een keer niet als laatste te finishen.
alsof of dat voor de rest van je carriere bepaald 2 vrije trainingen achteraan.... Herriner me nog wel Button tijdens z,n eerste weekend , continu 1 na laatse in de trainingen, alleen mazzacane was nog langzamer , en Button reed voor Williams....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat de uitdaging voor dit jaar voor Van de Garde zal zijn om een keer niet als laatste te finishen.
quote:
Sommige liefhebbers moeten werken in het weekendquote:Echte liefhebbers kijken live, in HD (of zoals ik, in SD, terwijl ik HD heb)
Daarom, gewoon zijn race uitrijden is het belangrijkste en dan zien waar hij eindigtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef vosss het volgende:
@Funzel: had je meer verwacht van vd Garde? Hij staat tegenover een teamgenoot die meer ervaring heeft in de F1 en hij is nieuw.
Dat ie een paar tienden langzamer is maakt niks uit. Zeker de eerste trainingen niet.
En zo een foutje kan altijd gebeuren. Dat gebeurt de kopstukken in de F1 ook meer dan eens.
Naja ik verwachtte geen wonderen, maar twee keer laatste is ook weer wat..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef vosss het volgende:
@Funzel: had je meer verwacht van vd Garde? Hij staat tegenover een teamgenoot die meer ervaring heeft in de F1 en hij is nieuw.
Dat ie een paar tienden langzamer is maakt niks uit. Zeker de eerste trainingen niet.
En zo een foutje kan altijd gebeuren. Dat gebeurt de kopstukken in de F1 ook meer dan eens.
Je zou maar zo'n race in het bijprogramma hebben. Damn wat gaafquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:18 schreef Nober het volgende:
Op dat kanaal ook de eerste race van Melbourne 2013...
Er zijn dit jaar geen rode T-cams, ze zijn vervangen door zwarte. De gele zijn nog wel geel. Dat vertelden ze op het Sky1 commentaar van FP1 waarvan ik vanochtend een stukje gedownload en gekeken heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef vosss het volgende:
Nou VT2 ook gekeken.
Volgens mij moeten zowel Charlie Whiting als het hele circus als van Dam nog ontwaken uit hun winterslaap.
Kijk dat ze 2 VT's zonder rode T-cams rijden bij alle coureurs dat kan altijd gebeuren dat de rode stickertjes een vliegtuig gemist hebben of gewoon op zijn.
Wat ik echter zeer vreemd en opvallend vond waren de gele vlaggen.
Meerdere malen mensen vol van de baan en helemaal geen gele vlag. Vorig jaar was dat automatisch als een auto met 4 wielen langs de baan schoot.
Is dat veranderd? Dus dat bv een auto 5 of 10 seconden naast de baan moet staan voordat automatisch geel gegenereerd wordt? Iemand die dat weet?
Tevens waarom gaat het geel van Lewis en Nico weg op het moment dat Webber vlak na een bocht compleet dwars over de baan gaat en daar stil staat????????
Dikke blunder van Whiting lijkt me. Zoiets hoort per direct geel te zijn! Hij stond daar seconden lang zowat midden op de baan, maar geel ho maar. WTF was dat dan?
En verder van Dam. Die moet nog leren dat ie zn bek dicht moet houden als er een radio in beeld komt. En die moet leren dat Rosberg aan de gele helm te herkennen is en Lewis aan de gele helm
Ik vond Olav beter. Maargoed ik geef hem nog wel een kans
Duitse RTLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef maniack28 het volgende:
Hmmzzz.. eens kijken hoe ik dit live ga zien. Is het ergens nog gratis of kan ik dat vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |