SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 14-03-2013 18:16:19 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
2010 geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Wanneer was de laatste regenrace in Melbourne?
Geweldig! En iedereen zit een beetje droog te kijken (Rosberg alsof hij bijna moet huilen), alleen Alonso ligt helemaal in een deuk.quote:
Waar zie jij Rosbergquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geweldig! En iedereen zit een beetje droog te kijken (Rosberg alsof hij bijna moet huilen), alleen Alonso ligt helemaal in een deuk.
Rosberg?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geweldig! En iedereen zit een beetje droog te kijken (Rosberg alsof hij bijna moet huilen), alleen Alonso ligt helemaal in een deuk.
quote:
dat is Vettel, jongedamequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Emotioneel ventje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Oh, ik moet echt aan een bril gaan denken! Sorry ik bedoel Vettel. Dat is natuurlijk ook de enige die er altijd uit ziet alsof hij gaat huilen.....
Toch hoop ik dat we hem dit seizoen eens echt zien janken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Waffle het volgende:
[..]
Emotioneel ventje.
Helaas komt het altijd als nep over
Idem. Hele weekend niet. Godzijdank kan ik nu wel races gewoon opnemen in FullHD en kan ik direct kijken als ik thuis kom. Ook als bv om 14:00 de race begint en ik kom na een ochtenddienst om 15:30 thuis dan hoef ik niet meer te wachten tot de race klaar is en vervolgens door iemand op internet gezet is, maar kan ik gewoon meteen vanaf het begin kijken.quote:
op extra 2 is geen Van Damquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef RingBewoner het volgende:
Van Dam: "hier de Drs zones. Waar de coureurs extra pk's kunnen genereren om mogelijk een voorligger in te halen." En "hopelijk gaat massa beter als vorig jaar." En dat binnen 3 minuten........
Is dat F1 op je tablet?quote:
Is t niks?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:41 schreef Waffle het volgende:
Wat een kut kwaliteit had ik het nou maar eerder aangevraagd dan had ik mooi hd
Van Dam is weer even wennen.quote:
Hier is het puntgaaf, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef Waffle het volgende:
Hoe krijg je dit op android?
EDIT: kwaliteit van de stream vind ik niet echt super. Valt me persoonlijk erg tegen.
Op een laptop full screen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het puntgaaf, eerlijk gezegd.
Hij zal wel het motorblok bedoelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:08 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Hoort ook te kunnen.
Via welk device kijk jij dan Waffle?
Volgens van Dam is STR het zusterteam van ferrari???
Die tijd is zojuist verbrokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:24 schreef JohnB52 het volgende:
Vorig jaar was Button het snelste met 1.27:560
Ah oké ik zag die pit screen en kon niet zien dat het een herhaling was.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:35 schreef JohnB52 het volgende:
Hoop dat de Marussia en Caterham wat sneller gaan, gat is nu 5 seconden.
Kennelijk was olav niet zo ergquote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Webber's debuut in 2012?
Van Dam is nog niet helemaal wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |