Cool!quote:
Veilig!quote:
Heb het een jaartje of 2/3 gedaan en toen moest ik ivm carpaal tunnel sydroom stoppenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Erg hè?!
[..]
Oh ja hoor! Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog maar drie jaar speel hoor. En jij?
quote:Eigenwijze sorteermachine kent de straat Bus niet
In Nistelrode bestaat de straatnaam Bus. Onze sorteermachines zien dat adres aan voor een postbus. En dan gaat het mis. De post komt terecht bij de post voor de postbussen en de bewoners van de Bus krijgen de post vertraagd. Daar gaan we nu iets aan doen.
Wat is het probleem?
Onze sorteermachines lijken erg eigenwijs. De straatnaam Bus ‘lezen’ de machines als ‘postbus’. Ze maken dus eigenlijk van een goed adres een fout adres en dat is een probleem. Maar wel ons probleem en niet van de bewoners. Die kunnen er ook niets aan doen dat hun straat zo heet.
Hoe lossen we het op?
Wij vinden het vervelend dat de bewoners van Bus hun post te laat ontvangen. We moeten het sorteersysteem dus aanpassen. De machine kunnen we niet iets nieuws leren. Maar we kunnen wel de software aanpassen. We moeten dan de post voor de Bus in Nistelrode handmatig de juiste sorteercode geven. Dat zijn we nu aan het regelen.
Oh dat is de weersvoorspelling hierquote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgens Weerplaza, de voorspelling voor mijn woonplaats:
De komende 2 uur blijft het droog en schijnt de zon geregeld.
KIjk ik naar buiten: Bewolkt en nat
we zitten in het oog van een depressie(vandaar gisteren het redelijke weer)volgende week verwacht ik wel 16-18grquote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgens Weerplaza, de voorspelling voor mijn woonplaats:
De komende 2 uur blijft het droog en schijnt de zon geregeld.
KIjk ik naar buiten: Bewolkt en nat
Verschilt per punt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef Loll het volgende:
Tot hoelaat kan je pakketjes aanbieden bij het post nl postkantoor of sevice punt?
Dat hangt van het servicepunt af en wanneer de chauffeur de rolcontainers komt ophalen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef Loll het volgende:
Tot hoelaat kan je pakketjes aanbieden bij het post nl postkantoor of sevice punt?
En dat is dus de reden dat de BUBA's en BUPO's open hadden moeten blijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hangt van het servicepunt af en wanneer de chauffeur de rolcontainers komt ophalen.
Zelf hou ik ivm mijn webshop altijd max. 17:00 aan. Dan zit je altijd veilig.
Net weer pakketten weggebracht naar een servicepunt, een ander punt waar ik normaal mijn pakketten aflever, mensen kinderen zeg, wat zijn die mensen DOM!!
Ik print zelf de stickers met barcode uit, alles voorgemeld in systeem, en kan het normaliter gewoon op de balie leggen en hun scannen de barcode dan.
Maar nee hoor, bij dat punt gewoon achter in de rij aansluiten. Wat een gedoe. Daar breng ik het dus nooit meer.
Nu ja, als ik een late bestelling binnenkrijg rij ik zelf wel ff naar de vestiging en leg het daar binnen in de LoLa op een rolcontainer en drink ff een bak koffie met de avond Hub Coördinatorquote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat de BUBA's en BUPO's open hadden moeten blijven.
Niet iedereen heeft die mogelijkheid natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, als ik een late bestelling binnenkrijg rij ik zelf wel ff naar de vestiging en leg het daar binnen in de LoLa op een rolcontainer en drink ff een bak koffie met de avond Hub Coördinator
Dat privilege heb ik dan wel weer
Klopt, voor "gewone" klanten, die zijn nu helaas aangewezen op die "servicepunten".quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die mogelijkheid natuurlijk.
Ik deed het vroeger ook altijd met pakjes of aangetekende. Om 15.00 waren de medewerkers van de BUPO bij ons er al en om 16.00 ging die open dus ik kon om 15.05 altijd al spullen dumpen, afrekenen etc etc.
Werken bij de post heeft ook af en toe z'n voordelen.
Hou op hou op!!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef dud0r het volgende:
Die punten bij de AH zijn echt verschrikkelijk. Daar staan toch een stel incompetente mensen achter de balie.
Daar had ik al een hekel aan toen ik nog haalritten reed. Geen idee wat mee moest, wat dichtgebonden moest worden, waar een loodje op moest, welk kaartje op welke zak, pakketten stapelen konden ze ook niet en NOOIT op tijd het spul klaar. Echt nooit.
Tot ik het een keer heb laten staan.
Was m'n TC toen niet blij mee maar dat is een ander verhaal.
Op dat service punt na vond ik de haalritten altijd hartstikke leuk. Ook een boel klanten erbij die gezellig waren. Gezellig team bij ons op de vestiging en op de andere vestiging waar we officieel moesten lossen. Leuke dames ook enzoquote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hou op hou op!!!!
Ben blij dat ik geen haalritten meer rij
Kan tegenwoordig idd niet meer, want scanpen hè?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op dat service punt na vond ik de haalritten altijd hartstikke leuk. Ook een boel klanten erbij die gezellig waren. Gezellig team bij ons op de vestiging en op de andere vestiging waar we officieel moesten lossen. Leuke dames ook enzo
Maar dat AH servicepunt werd ik op een bepaald moment gewoon zat.
Als ik 2 weken achter elkaar, 4 dagen in de week zeg dat het om 17.30 klaar moet staan en ik krijg dan nog opmerkingen van "oh dat wist ik niet, dat is mij nooit verteld" dan ben je er wel klaar mee.
Stomste opmerking was: je collega op de dinsdag is er altijd pas na 18.00 dus waarom moet het voor 17.30 klaar zijn?
Misschien omdat ik wel door rij en ik om 18.05 al gelost heb. En dan nog maar 1 klant hoef waardoor ik om 18.30 weer op de vestiging was en tot 19.15 betaald krijg.
Tegenwoordig kan dat volgens mij ook niet meer. Die goede oude tijd.
Zoals eten bij de Mc Drekquote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
tegenwoordig staat alles veel strakker ja.
Heb zelf ook een tijdje haalritten gereden en dat was altijd wel gezellig. Was ook nog in een tijd dat het nog ruim stond en je tussen het bedienen van de klanten door nog wel eens wat andere dingen kon doen
tot een paar jaar geleden was het gewoon goed als je de klanten maar op tijd bediende. Wat je tussen de tijdvakken door deed maakte niet uitquote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig idd niet meer, want scanpen hè?
Daarop ziet de baas precies welke tijden je hebt gemaakt.
ben blij dat er bij ons vestiging van destijds niet eentje in de buurt zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |