Ja oke dat snap ik welquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:08 schreef anna82 het volgende:
Wat mij dwars zit is dat ik elke week wel 1 keer uitgescholden wordt op de fiets. Meestal door chagrijnige oude mannen (50+) en meestal voor iets als "stomme muts" "stom wijf" of "kutwijf"! Nu lijkt het alsof ik niet kan fietsen, maar dit betreft dan dingen als: wachten voor een stoplicht, je hand uitsteken en de rotonde afgaan, van je fiets afstappen op de stoep.
En normaal zeg ik dan: "u ook een fijne dag meneerrrrrrr", maar vanochtend heb ik m'n middelvinger opgestoken
Gaat je lukken!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:52 schreef Nallie het volgende:
Communicatie
Ik heb een prutdag en ik moet ook nog studeren want heb morgen de hele dag cursus met aansluitend een praktijktoets en een schriftelijke toets.. ik ben nu al zenuwachtig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja oke dat snap ik wel
-edit-
dat het irritant is. uitschelden is net zo not-done.
Wat is daar nu weer mis mee? ik steek ook mijn hand uit. Hieruit kunnen de amsterdammers afleiden dat ik een provinciaal ben!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja oke dat snap ik wel
-edit-
dat het irritant is. uitschelden is net zo not-done.
O ik dacht je hand NIET uitsteken en fietsen op de stoep!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee? ik steek ook mijn hand uit. Hieruit kunnen de amsterdammers afleiden dat ik een provinciaal ben!
Wel een leuk plaatje van een stomme muts, is Anna uiteraard niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Nallie het volgende:
Ik vind de TT niet oke Prob!
En hoezo is hand uitsteken irritant? Dat is toch noodzakelijk?
Of heb jij richtingaanwijzers op je fiets?
Automobilistenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:
Haha communiceren
Ik vind hand niet uitsteken ook megairritant. Soms sta je netjes te wachten met de auto om af te kunnen slaan, slaat die verdomde fietser ook af. Dan kan ie van mij ook een rookpluim verwachten. Maar verder een heer in het verkeer hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automobilistenoptiefen met die vieze bak. Alleen elektrische autos zijn win
.
En ik vind "stomme muts" nu niet heel aardig hoor prob!
Ik voel geen liefde in dit topic
Of op een bospaadje... knalt er zo ineens een Landrover het paadje over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef the85mc het volgende:
Normaal ben ik wel lief. Ja mijn auto rookt af en toe, het is al een ouwe diesel. Als je daarmee vlot optrekt krijg je een soort rookpluim.
En over gevaarlijk fietsen gesproken, ik ga zo even mijn MTB opzoeken. Iedere keer als ik daarmee rij word ik bijna omver gereden. En dan rij ik niet door rood ofzo, zie sturen gewoon een bocht in zonder te kijken..
Jij was er nog nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm hello, is de TT "Perruche is een stomme muts"?
Ben je wel eens in Afrika geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef the85mc het volgende:
Nee die komen daar niet. Was laatst wel een keer verdwaald in een bos en toen bleek dat ik op een tankbaan aan het fietsen was. Best diepe poelen daar. Maar tanks hebben we toch niet meer dus daar hoef je niet voor op te passen.
Ik heb een hybride!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automobilistenoptiefen met die vieze bak. Alleen elektrische autos zijn win
.
En ik vind "stomme muts" nu niet heel aardig hoor prob!
Ik voel geen liefde in dit topic
Huh? hoe kan dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef anna82 het volgende:
Mochten jullie denken, wat post ze ineens veel: nog 374 posts voordat dit topic dicht is!
en wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef anna82 het volgende:
Mochten jullie denken, wat post ze ineens veel: nog 374 posts voordat dit topic dicht is!
Slechter dan wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef Mufasa208 het volgende:
Hybrides auto's zijn slechter voor het milieu.
toen het topic nog heette "Anna is een stomme muts" was dat best een reden om het snel vol te willen hebben...quote:
t is nu toch al opgelost?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja daar hebben we gewoon topicreports voor hoor, ik weet niet?
Wist ik ook niet en het maakte me ook niets uit, maar nu hebben we vrede op aarde en dat is fijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja daar hebben we gewoon topicreports voor hoor, ik weet niet?
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat het cht compleet onnodig is om dan een topic vol te gaan spammen.quote:
Dat was een garpje mensch! *stuurt digitale zen-thee* ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat het cht compleet onnodig is om dan een topic vol te gaan spammen.
theequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was een garpje mensch! *stuurt digitale zen-thee* ofzo
daar heb ik toch heul geen tijd voor jonge, ik moet mijn nagels nog lakkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
je WILT gewoon een rel hè? hè? HÈ????
Maar er bleek geen forel te zijn bij de visboer, dus in plaats ervan vanavond vegetarisch. Dit recept:quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef minilot het volgende:
- Forel 'en papillote' met venkel en aardappel. Erbij een waterkerssalade
Was ook een grapje !!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh jee, zie TT (ik maak een grapje hoor, wees gerust)
Dat weet ik wel heur Probjequote:
Okquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel heur Probje![]()
Lijstje:
O: havermout van soja melk met een halve banaan en kaneel
L: een wit visje met een kruidenlaagje, bonensalade en aardappelkroketjes die ik eigenlijk niet had willen opeten, maar die echt super lekker waren + kwark met druiven
D: ? iets op het werk - alweer
T: ?
Sexayquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef the85mc het volgende:
Net even naar de appie gefietst. Stap van de fiets af, scheur ik even helemaal het kruis van mijn broek eruit.. Ideaal bij deze temperaturen.![]()
En heb stevig speltbrood gekocht. Er is helemaal niets gelogen aan dat stevig..
Ben je nog naar de dokter geweest? Klinkt niet helemaal normaal, zo vaak ziek zijn... bah!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben vandaag weer ziek naar huis gegaan van mn werk... vanochtend geprobeerd maar sloeg helemaal nergens op...
tijdens t vijfde lesuur me afgemeld en kids naar de aula gestuurd. meh...
niet sinds gisteravond neequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben je nog naar de dokter geweest? Klinkt niet helemaal normaal, zo vaak ziek zijn... bah!
Ik ben *afkloppen* nog niet echt ziek geweest deze winter, hooguit 1 avond of 1 dag wat minder... wel eens leuk voor de verandering!
Ik zou dit x wel uitzieken anders is je lichaam straks stuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet sinds gisteravond nee
volgens mij is dit gewoon een hoge luchtweginfectie die sluimert onder een slechte weerstand... ik ga niet zo snel naar de dokter want ben er al zo vaak weggestuurd met "ja, je moet gewoon uitzieken"
uitzieken heb ik sinds kerst niet goed gedaan (paar dagen ziek, werken en ziek zijn, paar dagen ziek, werken, vakantie, jetlag, musicalweek met nauwelijks slaap, werken en ziek zijn etc...)
Ah ok, ik had begrepen dat je vandaag zou gaan ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet sinds gisteravond nee
volgens mij is dit gewoon een hoge luchtweginfectie die sluimert onder een slechte weerstand... ik ga niet zo snel naar de dokter want ben er al zo vaak weggestuurd met "ja, je moet gewoon uitzieken"
uitzieken heb ik sinds kerst niet goed gedaan (paar dagen ziek, werken en ziek zijn, paar dagen ziek, werken, vakantie, jetlag, musicalweek met nauwelijks slaap, werken en ziek zijn etc...)
helaas, in het voortgezet onderwijs geen invallers (alleen bij langdurige afwezigheid, langer dan een maand bijvoorbeeld, en dan als je geluk hebt). als ik een dag afwezig ben betekent dat dat ik alles van die dag zelf moet inhalen, herplannen, toetsen schuiven, haasten door de stof, etc.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok, ik had begrepen dat je vandaag zou gaan ofzo. Maar waarom "ziek je dan niet uit"? Ben zelf met 3 dagen vaak wel klaar, maar als je een week nodig hebt dan zou ik die (proberen te) nemen. Weet dat je lerares bent enzo en niet zomaar weg kan, maar beter 1 week een geplande invaller dan dat je steeds weg moet/ ziek bent, toch?
Is dat iets nieuws? Wij hadden vroegah heel veel invallers. Vooral voor de lerares engels (toeval!), die was volgens mij zo overspannen als de pestquote:
als je overspannen bent komt er wel een invaller ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Wij hadden vroegah heel veel invallers. Vooral voor de lerares engels (toeval!), die was volgens mij zo overspannen als de pest.
Maar goed, misschien dan toch eens kijken of er geen mauw aan te passen valt? Dit werkt ook niet, lijkt me.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Wij hadden vroegah heel veel invallers. Vooral voor de lerares engels (toeval!), die was volgens mij zo overspannen als de pest.
Maar goed, misschien dan toch eens kijken of er geen mauw aan te passen valt? Dit werkt ook niet, lijkt me.
ja, ik weet het. maar oprecht: ik wás vorige keer goed uitgeziektquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar wel eens. Zo vaak uitvallen levert meer verlies van lesdagen op dan gewoon een keer goed uitzieken. Lijkt mij.
ik heb geen eetlust als ik koorts heb. (sterker nog, alléén als ik koorts heb heb ik geen eetlust, verder altijd). vanavond voor t eerst weer wat zin in avondeten... duidelijk aan de beterende handquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef Mufasa208 het volgende:
Schrik ervan hoe weinig je eet, wel wat meer eten als je beter wilt worden.
Beterschap
Is de mister alweer thuis?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkert, dik dun of ertussenin, voedingsstofjes zijn altijd nodig he, juist ook om beter te worden!Laat je mister maar goed voor je zorgen
Daar schijnen ook leuke onderzoeken (schreef onderziekenquote:
Hear hearquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkert, dik dun of ertussenin, voedingsstofjes zijn altijd nodig he, juist ook om beter te worden!Laat je mister maar goed voor je zorgen
Ik viel ervan in slaapquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand dwdd nog gezien vandaag met van dis en biesheuvel? Indrukwekkende tv.
Ik was aan het sporten, maar ga hem zeker nog terugkijken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Lol!quote:
Uhuh, 174cm.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef the85mc het volgende:
Als ik echt ziek ben eet ik ook vrijwel niks. Alleen wat licht verteerbaar spul. Geen vlees ofzo.
Mufasa, zo lang ben je niet toch? Maar aan je voeding te zien ben je behoorlijk aan het krachttrainen en gainen geweest of niet?
Ja! Ik vond die eerste twee interviews geweldig! Alleen Biesheuvel kon ik niet goed naar kijken, ik word daar erg verdrietig van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
SPOILER: TMI wellichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:
Mental imagequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens extra B gedurende de werkdag, we hebben nu een lange hal en als ik bepaalde collega's nodig heb moet ik aan de andere kant wezen en als ik het druk heb jog ik of doe ik een rare huppel(bij haast voelt huppelen vaak best logisch!)
I'll take it!
Ook hogere verdieping, dus als ik de deur bij de trap heb uitgevogeld () kan ik ook de trap nemen ipv de lift
![]()
Oh jezusquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar wel eens. Zo vaak uitvallen levert meer verlies van lesdagen op dan gewoon een keer goed uitzieken. Lijkt mij.
Vietnam >> amerika bigtime. Ben in beiden nooit geweest maar per definitie. En waarom zou vietnam niet mooi meer zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zou volgend jaar met vriendlief naar Vietnam op vakantie maar een vriend vertelde dat Vietnam eigenlijk helemaal zo mooi niet (meer) is. En nu ben ik Amerika reizen aan het bekijken, de hele westkust in een maandEn nu ben ik geobsedeerd en wil ik niet nog een jaar wachten
Beiden lijken me erg gaafquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vietnam >> amerika bigtime. Ben in beiden nooit geweest maar per definitie. En waarom zou vietnam niet mooi meer zijn?
Japan china en maleisie wil ik ook heeeeeeel graag heenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beiden lijken me erg gaafVolgens die vriend is het veel te toeristisch, slecht onderhouden en heel veel bedelaars. Ben zelf wel 2x in Amerika geweest en vond het toen wel super tof en de westkust staat al jaren op mijn to do list
Maar in principe ligt alles nog open, we willen gewoon een verre reis maken van een maand. Indonesie is ook nog een optie, of Maleisie, of China, of Japan of of of...
Haha, huppeltjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens extra B gedurende de werkdag, we hebben nu een lange hal en als ik bepaalde collega's nodig heb moet ik aan de andere kant wezen en als ik het druk heb jog ik of doe ik een rare huppel(bij haast voelt huppelen vaak best logisch!)
I'll take it!
Ook hogere verdieping, dus als ik de deur bij de trap heb uitgevogeld () kan ik ook de trap nemen ipv de lift
![]()
Het liefst wil ik het allemaal maar als je maar een maand de tijd hebt moet je keuzes makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Japan china en maleisie wil ik ook heeeeeeel graag heen
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
Toeristisch en slecht onderhouden gaat natuurlijk ook op voor amerika.
Imo is toch te merken dat het daar ook niet zo tof meer gaat. De regio rond atlantic city bijvoorbeeld is duidelijk verarmd, net als rest van het gebied waar wij de laatste vakantie waren eigenlijk.
Toch heeft het land mij gek genoeg wel geraakt en wil ik zsm weer terug, verder met ons rondje vs.
Alleen zo godsgruwelijk duurquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef Mufasa208 het volgende:
En Japan lijkt me ook tof, vooral de cultuurclash.
Maar een maand....quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het liefst wil ik het allemaal maar als je maar een maand de tijd hebt moet je keuzes makenMaleisie zou nog gecombineerd kunnen worden met Indonesie, of Vietnam met Cambodja maar het liefst ga ik er gewoon een half jaar heen
Daar zou ik ook graag eens heen willen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef Mufasa208 het volgende:
En Japan lijkt me ook tof, vooral de cultuurclash.
Ja maar we hebben nog geen kinderen, vandaar ook deze reisquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar een maand....
Wacht maar tot je kinderen hebt, dan knijp je al in je handen voor 3 weken vakantie. De rest is opgegaan aan alle andere schoolvakanties gedurende het jaar.
Mental image van butlers op sokken/in ondergoed met zonnebril in tv-seriesquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Haha, huppeltjes.
Ik ren altijd door het appartement en dan driften op mijn sokken door de bochten.
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Mufasa208 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam het tegen en moest het even delen.
/herkenbaar
Ga ik zeker ook doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef anna82 het volgende:
Majo, je kan het ook aan Co vragen als ze terug is!
True that!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mental image
Maar alles is mooi meegenomen toch?
Janken doe ik tegenwoordig ook niet meer, maar vroeger wel van pure ellende. Ik kon echt niet plannen (had ik toen maar ritalin ontdektquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Janken vanwege werk of stress doe ik nooit. Uitstellen wel. Komt het eindresultaat alleen maar ten goede.
Oui!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Mufasa208 het volgende:
@Maria, jij kent Ghibli.
Tofheid! Spirited Away, Grave of the Fireflies, Castle in the Sky, Howl's Moving Castle, Princess Monoke.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben in Vietnam, Maleisië en Thailand geweest idd. Ik herken niet wat je vriend zegt, majo, maar daar kom ik morgen ff op terug (post nu mobiel vanuit bed)
Ja, daarom. Ik heb ook zo'n 'knusse' keuken, maar wel ietsje groter dan dat. Mijne is wel wat minder fotogeniek. Ik vind het wel mooi, maar ik zou echt gek worden van zoveel spullen die hangen en staan overal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het juist knus! Ik heb ook zo'n piepkleine, propvolle, rommelige keuken. Alleen is die van haar sfeervoller + ze heeft een jaloersmakende spoelbak.
Vooruitzichten ftwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:17 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Ik ga over 7 maanden de keuken verbouwen. Dan heb ik eenawesome keuken
Klinkt lekker ML
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik val heeeeel langzaam af, maar een half kilo per week...maar kleine beetjes doen 't 'm![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Mufasa208 het volgende:
@Maria, jij kent Ghibli.
Tofheid! Spirited Away, Grave of the Fireflies, Castle in the Sky, Howl's Moving Castle, Princess Monoke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totoro is inderdaad tof! En Arrietty, en Kiki's, vond Tales of Earthsea alleen wat minder
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Grave of the fireflies
Echt hele hele mooie film
Als tussendoortje!? Gaaf! Rauw, of doe je er nog iets mee?quote:
Nee gewoon gekookt met een beetje zout, had ze nog in de koelkast liggen en morgen is mijn boodschappen dag dus het moet opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Als tussendoortje!? Gaaf! Rauw, of doe je er nog iets mee?
Jaquote:
Misschien een gekke vraag, maar weet die deelnemer dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:29 schreef An24 het volgende:
Morgen!
Vandaag op An-tijd beginnen met werken. En ik ga vandaag mijn eerste real life analise op een deelnemer doen waaraan ik training geef.
Yep. Dat is van tevoren besproken. Ze wil het zelf ook heel graag. Ik doe zelf het interview en ga dan samen met haar terug kijken en vertellen welk type zij is en waaraan je dat ziet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar weet die deelnemer dat?
Ah ok. Veel succes!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep. Dat is van tevoren besproken. Ze wil het zelf ook heel graag. Ik doe zelf het interview en ga dan samen met haar terug kijken en vertellen welk type zij is en waaraan je dat ziet.
Lijkt me goede info over jezelf, kennis is macht enzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep. Dat is van tevoren besproken. Ze wil het zelf ook heel graag. Ik doe zelf het interview en ga dan samen met haar terug kijken en vertellen welk type zij is en waaraan je dat ziet.
Ja klopt, daarom doe ik het ook. Zij gaat hetzelfde werk doen als ik en weet nog niet goed welk effect haar voorkomen op een ander heeft. Zo maak ik haar repetoire aan gesprekstechnieken groter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me goede info over jezelf, kennis is macht enzo.
Tof, ik kan snappen dat dat ook voor haar interessant en leuk is, altijd bijzonder/interessant om te leren over hoe je naar buiten toe functioneert vind ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen 2 rijstwafels pindakaas? Tsss.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Lekker Kwak!Mijn kat heeft snoozen op de laptop ook ontdekt, zal wel lekker warm worden na een tijdje
Ik heb net ontbeten met 2 rijstwafels pindakaasHad 5 dagen geen pindakaas op bij het ontbijt en dat resulteerde dat ik om 10:30 vet hongerig op m'n werk zat. Pindakaas
![]()
Vanavond eet ik restjes uit de koelkast, morgen weer lekker spul!
Gisteren de eerste 2 eps van Masterchef UK gekeken en weer helemaal geïnspireerd om nieuwe dingen te leren koken. Heb al een tijdje het boek van le Cordon Bleu met basiskooktechnieken, dus daar ga ik maar weer eens wat mee oefenen.
Princess Mononoke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er waarschijnlijk niet vrolijk van worden dus ik laat mezelf het liefst in het ongewissequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tof, ik kan snappen dat dat ook voor haar interessant en leuk is, altijd bijzonder/interessant om te leren over hoe je naar buiten toe functioneert vind ik.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:21 schreef V1z0R het volgende:
kwak, je kunt ook je PC locken (windowsteken+L)
Maar zo ken ik er meer ...Mijn ervaring is dat het juist heel erg mee valt. Ben zelf ook bijzonder kritisch over mijn eigen functioneren, maar gek genoeg blijkt het gedrag waar ik mezelf het meest aan ergerde (mijn enthousiasme, direct meedoen, bijzonder actief en energiek) juist mijn grootste kracht te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zou er waarschijnlijk niet vrolijk van worden dus ik laat mezelf het liefst in het ongewisse
Anderzijds blijk ik ook bijzonder kritisch en streng over te komen, terwijl ik vroeger dacht dat ik juist lief en zachtaardig overkwam. Is fijn om te weten, want daardoor kan ik mijn energie een stuk effectiever inzetten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Jupquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Alleen 2 rijstwafels pindakaas? Tsss.
Je wast te heetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je trouwens wat ik stom vind?
Mijn weegschaal zegt dat ik "op gewicht" ben (59,7 kg - 1.65m).
Mijn spiegel en vooral mijn kleding zeggen wat anders. Mijn spijkerbroeken worden te krap en truitjes zitten ook niet helemaal lekker
Da's ook weer zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het juist heel erg mee valt. Ben zelf ook bijzonder kritisch over mijn eigen functioneren, maar gek genoeg blijkt het gedrag waar ik mezelf het meest aan ergerde (mijn enthousiasme, direct meedoen, bijzonder actief en energiek) juist mijn grootste kracht te zijn.
Anderzijds blijk ik ook bijzonder kritisch en streng over te komen, terwijl ik vroeger dacht dat ik juist lief en zachtaardig overkwam. Is fijn om te weten, want daardoor kan ik mijn energie een stuk effectiever inzetten.
Over dat soort effectiviteit heb ik het inderdaad. Als ik het zo hoor, ben jij voornamelijk een fight type. (Gebruik je veel je wenkbrauwen en kun je erg verrast kijken?) Voor het freeze type (die juist heel rustig is, teruggetrokken en op gevoel zittend) kan jouw type heftig binnen komen. Als je dat weet, kun je je strategie aanpassen voor meer effectiviteit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het juist heel erg mee valt. Ben zelf ook bijzonder kritisch over mijn eigen functioneren, maar gek genoeg blijkt het gedrag waar ik mezelf het meest aan ergerde (mijn enthousiasme, direct meedoen, bijzonder actief en energiek) juist mijn grootste kracht te zijn.
Volg op dit moment een training rond dit soort thema's. Het werkt wel, maar stom genoeg heb ik wel een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat steeds heel zachtjes roept dat het stom is dat ik mijn strategie moet aanpassen, terwijl de andere partij dat niet hoeft te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Over dat soort effectiviteit heb ik het inderdaad. Als ik het zo hoor, ben jij voornamelijk een fight type. (Gebruik je veel je wenkbrauwen en kun je erg verrast kijken?) Voor het freeze type (die juist heel rustig is, teruggetrokken en op gevoel zittend) kan jouw type heftig binnen komen. Als je dat weet, kun je je strategie aanpassen voor meer effectiviteit.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volg op dit moment een training rond dit soort thema's. Het werkt wel, maar stom genoeg heb ik wel een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat steeds heel zachtjes roept dat het stom is dat ik mijn strategie moet aanpassen, terwijl de andere partij dat niet hoeft te doen(stom en onzinnig, ik weet het
)
Weet ik. Mijn grootste irritatie (op gebied van mijn huidige werk, want daar gaat dit over) ligt op het vlak van de niet matchende doelstellingen. Sterker nog, juist vanwege dit probleem werk ik hier. Fijn mensen enthousiasmeren en de neuzen de zelfde kant op krijgen. Het zou alleen wel fijn als het top-management aangeeft welke kant dat dat moet zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:52 schreef MarMar het volgende:
Misschien helpt het als je het ziet als de strategie aanpassen aan je doel, niet aan de persoon
ja, tijdens een presentatie van 20 minuten ben ik ook anders dan normaal. Maar, tijdens een college van 2 uur moet ik op mezelf terugvallen, want anders hou ik dat niet vol. Dan kan ik niet doen alsof het een presentatie van 2 uur is. Er is ook veel interactie met studenten in die twee uur. Maar, het is inderdaad nog steeds anders dan normaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.
Presentaties vind ik dan al weer anders, Jagar. Niet dat he filmen ervan niet helpt, dat niet, maar gedragingen tijdens een presentatie vind ik vaak veel anders dan hoe ik normaal doe.
Is ook veel meer eenzijdig.
Ik denk dat alleen al het geobserveerd worden maakt dat je je bewuster bent van wat je eigenlijk aan het doen bent. Mijn ervaring is dat ik er iets scherper op mezelf door word.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, tijdens een presentatie van 20 minuten ben ik ook anders dan normaal. Maar, tijdens een college van 2 uur moet ik op mezelf terugvallen, want anders hou ik dat niet vol. Dan kan ik niet doen alsof het een presentatie van 2 uur is. Er is ook veel interactie met studenten in die twee uur. Maar, het is inderdaad nog steeds anders dan normaal.
Maar, ik denk ook dat zodra je weet dat je geobserveerd wordt, je anders bent dan normaal. Zou ik iig wel zijn.
Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet. Ben je nog steeds zo slank als vorig jaar? je bent op het moment zo actief aan de slag dat ik me weleens zorgen om je maak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef MarMar het volgende:
Gewicht ism met spiegelbeeld zegt genoegIk zie dat het laagje op mijn inmiddels zichtbare spieren een beetje verdwijnt, dat was het doel
Daarna zal ik wel weer zwaarder worden aangezien ik nogsteeds spieren opbouw.
Nee precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, tijdens een presentatie van 20 minuten ben ik ook anders dan normaal. Maar, tijdens een college van 2 uur moet ik op mezelf terugvallen, want anders hou ik dat niet vol. Dan kan ik niet doen alsof het een presentatie van 2 uur is. Er is ook veel interactie met studenten in die twee uur. Maar, het is inderdaad nog steeds anders dan normaal.
Maar, ik denk ook dat zodra je weet dat je geobserveerd wordt, je anders bent dan normaal. Zou ik iig wel zijn.
ik ben altijd een beetje gespannen van te voren, en compleet moe na die tijd. En ik zweet erg veel. Daarom standaard jasje en t-shirt, en na de eerste 10 minuten ga ik verder in tshirt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee precies.
Zou echt peentjes zweten als ik voor een klas moet staan denk ik
Kwantummechanica![]()
*duim*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
Stress, zometeen belangrijk gesprek leidinggevende. Duim voor me!
Haha, snap het. Wat Mar zegt is een goede tip. En waar ik training in geef is dat je zo je strategie aanpast, dat de ander dat automatisch doet. Die is er alleen wat minder bewust vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volg op dit moment een training rond dit soort thema's. Het werkt wel, maar stom genoeg heb ik wel een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat steeds heel zachtjes roept dat het stom is dat ik mijn strategie moet aanpassen, terwijl de andere partij dat niet hoeft te doen(stom en onzinnig, ik weet het
)
Niet dus. Onder stress gaat je lichaam spanning vertonen. Die spanning komt altijd op dezelfde manier terug op je gezicht en onder stress ook sneller. Je bent dus altijd jezelf, maar je herkent jezelf minder terug, omdat je in je overlevingsstrategie zit en die is natuurlijk minder vaak aanwezig dan je ontspannen modus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Primaire reactie, dat is hetgeen waar je onder spanning op terug valt en die vallen onder de drie noemers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet dus. Onder stress gaat je lichaam spanning vertonen. Die spanning komt altijd op dezelfde manier terug op je gezicht en onder stress ook sneller. Je bent dus altijd jezelf, maar je herkent jezelf minder terug, omdat je in je overlevingsstrategie zit en die is natuurlijk minder vaak aanwezig dan je ontspannen modus.
Oei, mijn vlaams kwam toch naar boven, ik had nochtans zo mijn best gedaan met kwark bij mijn o...quote:
Ik vind het wel plezantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:31 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oei, mijn vlaams kwam toch naar boven, ik had nochtans zo mijn best gedaan met kwark bij mijn o...
Succes!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
Stress, zometeen belangrijk gesprek leidinggevende. Duim voor me!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Primaire reactie, dat is hetgeen waar je onder spanning op terug valt en die vallen onder de drie noemers.
Die dan uiteraard weer op te splitsen zijn, want je bent vaak niet alleen fight of flight of freeze.
Primaire reactie zal altijd gelijk zijn maar enigzins beïnvloeden kun je het wel maar dan ben je heel druk met jezelf controleren.
Liefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet. Ben je nog steeds zo slank als vorig jaar? je bent op het moment zo actief aan de slag dat ik me weleens zorgen om je maak.
nais!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn paasbestemming ook een winkel van Electrostock heeft? En dat ze daar dus die kitchenaids "met kleine beschadiging" verkopen?![]()
Goed genoeg om kort auto te rijden en een paar uur te werken. Voor de rest moet ik rustig aan doen. Baal er vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pannenkoek met appelnom!
Maar wel een koesje voor slecht voelenNu alweer iets beter?
Daar begon het bij mij ook mee, nu 1,5 week geleden. Zit nu alweer een weekje thuis. En iedere keer als ik denk dat het beter gaat, voel ik me weer slechter. Nu weer heftige keelpijn, terwil ik dacht op de weg terug te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef An24 het volgende:
Maar weer ontopic:
Had vanmorgen weer nek, hoofdpijnprobleem, dus mijn eitje en jus gingen er sneller uit dan in![]()
Tweede poging O:
Pannenkoek met appel, boter en suiker
Lunch straks
Sperziebonen met een eitje, bacon en kaas.
Even goede bodem om weer bij te komen en straks te kunnen werken.
Nou soms welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef _aurum_ het volgende:
ziek zijn komt nooit goed uit An. Nooit.
Maar ik ben niet ziekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar begon het bij mij ook mee, nu 1,5 week geleden. Zit nu alweer een weekje thuis. En iedere keer als ik denk dat het beter gaat, voel ik me weer slechter. Nu weer heftige keelpijn, terwil ik dacht op de weg terug te zijn.
Sterkte.
Is altijd irritant idd! Alleen hoognodige doen dan denk ik?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed genoeg om kort auto te rijden en een paar uur te werken. Voor de rest moet ik rustig aan doen. Baal er van
Wat een mega lunch!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:49 schreef V1z0R het volgende:
L is geworden 2 H/K-croissants, 2bth ei en bacon, 2 bth beenham met saus.
Valt mee, maar veel meer KH's dan ik normaal doe maar daar had ik zin aan en het was lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een mega lunch!!
Mijn L was een tomatensoep en een hard bruin broodje bacon.
Broodjes baconquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn L was een tomatensoep en een hard bruin broodje bacon.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt vet lekker! en waren 2 plakjes en wat tomaat/sla dus wel prima.
Soort BLT dus! Lekker ^^quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt vet lekker! en waren 2 plakjes en wat tomaat/sla dus wel prima.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soort BLT dus! Lekker ^^
Ondanks dat mijn wrap uit 'nood' ontstond was ie ook goed te doen
Jup, nog altijd gruwel alom!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef anna82 het volgende:
Welkom terug voor Sjaap, werk je nog aan de kust in het vervelende hospitaal?
Die zat ook niet op de wrap, die at ik terwijl ik wachtte tot de oven warm wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
die van jouw klinkt ook goed idd, behalve de leverworst!
Ja misschien wel. Ik ben er al eens geweest maar vond het een beetje uitvergrote amsterdamse wallen idee.quote:
Misschien moet je dan een hapje karton proberen en kijken hoe dat smaakt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef Perruche het volgende:
Hoe krijgt de Dirk het voor elkaar om de blokjes-mango-in-de-vriezer naar karton te laten smaken?
Dat zeg ik, die mango smaakt naar karton. Ik gok dat karton ook naar karton smaakt, tenzij het revolutionair kauwgomballenkarton ofzo isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een hapje karton proberen en kijken hoe dat smaakt?
Budapest is ook leuk, heel budget (zowel vlucht als verblijf) ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef the85mc het volgende:
Hoi hier!
Ik dacht dat ik een wintermens was, maar nu ben ik er wel helemaal klaar mee. -20 op wintersport vind ik prima, maar hier word ik zelfs depressief van.
Maar ook bijna weekend! Ga morgen weekendje weg plannen, we gaan met 6 gasten ergens een weekend naar toe. Ik regel het met 1 iemand anders, voor de rest is het verrassingWe denken aan een engelse stad, manchester of liverpool ofzo. Lijkt ons ook mooi om naar een engelse voetbalwedstrijd te gaan.
Iemand andere tips? (Barca, Londen, Parijs zijn we al geweest..) Budget voor vlucht ongeveer 150-200 euro. Heb ook veel positieve verhalen over Krakow gehoord.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef V1z0R het volgende:
Verstandiger dan met vreemden die toevallig een geblindeerd busje hebben!
Check!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nais!
Mocht je een ijsmakeropzetding zien dan weet je me te vinden
Ook al zo goed bezig!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:07 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Leuke stagedag gehad, uitgenodigd door stagebegeleider om vanaaf een hapje te eten bij San Marco in Delft. Leuke reviews...Dan doen we het wel voor het netwerken.
Dat ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:59 schreef Novem het volgende:
Bweh, klinkt minder An! Zit er dan een zenuw tussen een werveltje ofzo?
Ik zit te wachten op de verhuizers die vandaag de dozen komen bezorgen, kan ik zo slecht tegen he, dat wachten, kan ook nergens aan beginnen of de deur uit.
Witte bonen in tomatensaus met merguez worstjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan niet meer nadenken. Iemand nog suggesties voor wat ik zo zal gaan koken?
Hmmmm... dat klinkt wel lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus met merguez worstjes
Hier als " hier in dit topic" of hier als "hier op mijn werk"?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef Perruche het volgende:
Jezus volgens mij ligt het echt aan mij. Iedere dag dat ik hier ben wordt ik gewoon chagrijniger.
Jeuj!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat ja!
Ben weer thuis. De analyse is goed gegaan. Ze had er veel aan zei zeEn ik weet nu dat ik al een beetje kan profilen
![]()
Ik wil ook paaseitjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:40 schreef MarMar het volgende:
bij mijn lijstje: prosecco en 3 paaseitjes.
Het tweede.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmmm... dat klinkt wel lekker.
[..]
Hier als " hier in dit topic" of hier als "hier op mijn werk"?
En binnen een kwartier op tafel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmmm... dat klinkt wel lekker.
[..]
Hier als " hier in dit topic" of hier als "hier op mijn werk"?
Het goede levenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En binnen een kwartier op tafel!
Bonen met saus in de pan, worst in de pan, snel naar de slaapkamer korte-/joggingbroek en dikke slobbertrui aan...
Enige afwas dat je ook hebt is een koekepan, pannetje, diep bord en een lepel.
Bonen in bord in de magnetronquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En binnen een kwartier op tafel!
Bonen met saus in de pan, worst in de pan, snel naar de slaapkamer korte-/joggingbroek en dikke slobbertrui aan...
Enige afwas dat je ook hebt is een koekepan, pannetje, diep bord en een lepel.
DMquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Meh, dat is vervelend... Door het werk zelf of door collega's?
Maar magnetron moet je om de halve minuut roeren anders krijg je helft kapotte bonen en andere helft koudquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bonen in bord in de magnetronscheelt afwas.
Dan worden het allemaal kapotte bonen. Hoef je ook weer minder te kauwen.. Er is geen probleem zo groot of er is een oplossing voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar magnetron moet je om de halve minuut roeren anders krijg je helft kapotte bonen en andere helft koud
/ ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar magnetron moet je om de halve minuut roeren anders krijg je helft kapotte bonen en andere helft koud
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Nallie het volgende:
Vervelend dat t niet leuk is op werk Perr, gelukkig bijna weekend!
Ik heb m'n examen gehaaldmet een 9,5 voor m'n theorietoets /nerd
Ben benieuwd wanneer ik echt aan de slag kan
Ben nu wel moe! Wel prima gegeten en nu bij m'n ouders eten die op de gezonde tour zijn dus dat scheelt weer
Oh en witte bonen
Netjes!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Nallie het volgende:
wat goed! Wat gooi je er allemaal op?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Skoap het volgende:
Wat een schijtdag... 2 beoordelingsgesprekken gehad. 1 van mijn collega's werd zo onbeschoft. Ik heb het er even helemaal mee gehad. Maak je speciaal tijd op je vrije dag om zo'n gesprek te hebben en dan loopt het ook nog eens super k*t . Naja vrij duidelijk, die gozer gaat eruit. Daar was mijn baas het dan gelukkig wel weer mee eens. Dat is dan weer het goede aan deze dag. Maar toch jammer dat het zo loopt.
Tegen mij?quote:
Pfoeh een maand! Jammer dat 'met ingang van gisteren' nu even niet kanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef Skoap het volgende:
@Maria: Ja nog 1 maand... Dat is t doen.
Wow een 9.5 wat goed nallie!
Mijn man is weg vanavond dus ik eet sushi, hij is daar niet zo'n fan van.
Zin in
An wat jij doet lijkt me echt super interessant!
Dank, het is ook leuk om te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef Skoap het volgende:
@Maria: Ja nog 1 maand... Dat is t doen.
Wow een 9.5 wat goed nallie!
Mijn man is weg vanavond dus ik eet sushi, hij is daar niet zo'n fan van.
Zin in
An wat jij doet lijkt me echt super interessant!
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tegen mij?
[..]
Pfoeh een maand! Jammer dat 'met ingang van gisteren' nu even niet kan
Sushi, lekker!
Staat zeker ook op ons lijstjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:01 schreef Phaidra het volgende:
Majo, ik kan je Peru ook heel erg aanraden als je een maand weg wil. Afwisselend, want je hebt woestijn/strand in het westen, mooie steden als Cusco en Arequipa, heerlijk eten als je van vis houdt (anders zijn er ook wel opties hoor, maar de visgerechten waren echt heel lekker!), bergen in het binnenland en dan in het oosten de jungle. Cultuur is ook erg interessant. Reizen met bussen is supergoed geregeld en verblijf is niet duur.
Japan staat ook nog op mijn lijstje! Maar eerst over 2,5 maand naar Toscane.
Minilot, sterkte!
Ik heb mezelf afgeleid met stukje werk en heb het geredquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jachili is het lekkerst als het poosje staat.
Feli voor Nallie! Strebertje
Ik had maar twee kommen. Jij wintquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vamdaag heel veel chips enbier. Een ijs en gebak en vlees en pasta en nog meer gebak. Stuk of acht stukken. Een vijf kommen chips. Doei
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Nallie het volgende:
Vervelend dat t niet leuk is op werk Perr, gelukkig bijna weekend!
Ben nu wel moe! Wel prima gegeten en nu bij m'n ouders eten die op de gezonde tour zijn dus dat scheelt weer
Oh en witte bonen
Meer lunchen en een stevige T dan! Kwark ofzo! Maar op een salade met kip trek ik t ook niet 3 uur hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:09 schreef MaJo het volgende:
Raar lijstje vandaag:
O: yoghurt met blauwe bessen en frambozen
T: eierkoek, appel
L: salade met kip
T: 4 bth met vruchtenhagel, paar aardbeien, smarties
D: volkeren wraps met roomkaas en zalm
Bij mij zit het lastigste moment tussen de lunch en avondeten, daar zit vaak 7 à 8 uur tussen en dan krijg ik trek
Ik moet daar nog eens goede alternatieven voor vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Meer lunchen en een stevige T dan! Kwark ofzo! Maar op een salade met kip trek ik t ook niet 3 uur hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |