Ja oke dat snap ik welquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:08 schreef anna82 het volgende:
Wat mij dwars zit is dat ik elke week wel 1 keer uitgescholden wordt op de fiets. Meestal door chagrijnige oude mannen (50+) en meestal voor iets als "stomme muts" "stom wijf" of "kutwijf"! Nu lijkt het alsof ik niet kan fietsen, maar dit betreft dan dingen als: wachten voor een stoplicht, je hand uitsteken en de rotonde afgaan, van je fiets afstappen op de stoep.
En normaal zeg ik dan: "u ook een fijne dag meneerrrrrrr", maar vanochtend heb ik m'n middelvinger opgestoken
Gaat je lukken!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:52 schreef Nallie het volgende:
Communicatie
Ik heb een prutdag en ik moet ook nog studeren want heb morgen de hele dag cursus met aansluitend een praktijktoets en een schriftelijke toets.. ik ben nu al zenuwachtig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja oke dat snap ik wel
-edit-
dat het irritant is. uitschelden is net zo not-done.
Wat is daar nu weer mis mee? ik steek ook mijn hand uit. Hieruit kunnen de amsterdammers afleiden dat ik een provinciaal ben!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja oke dat snap ik wel
-edit-
dat het irritant is. uitschelden is net zo not-done.
O ik dacht je hand NIET uitsteken en fietsen op de stoep!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee? ik steek ook mijn hand uit. Hieruit kunnen de amsterdammers afleiden dat ik een provinciaal ben!
Wel een leuk plaatje van een stomme muts, is Anna uiteraard niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Nallie het volgende:
Ik vind de TT niet oke Prob!
En hoezo is hand uitsteken irritant? Dat is toch noodzakelijk?
Of heb jij richtingaanwijzers op je fiets?
Automobilistenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:
Haha communiceren
Ik vind hand niet uitsteken ook megairritant. Soms sta je netjes te wachten met de auto om af te kunnen slaan, slaat die verdomde fietser ook af. Dan kan ie van mij ook een rookpluim verwachten. Maar verder een heer in het verkeer hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automobilistenoptiefen met die vieze bak. Alleen elektrische autos zijn win
.
En ik vind "stomme muts" nu niet heel aardig hoor prob!
Ik voel geen liefde in dit topic
Of op een bospaadje... knalt er zo ineens een Landrover het paadje over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef the85mc het volgende:
Normaal ben ik wel lief. Ja mijn auto rookt af en toe, het is al een ouwe diesel. Als je daarmee vlot optrekt krijg je een soort rookpluim.
En over gevaarlijk fietsen gesproken, ik ga zo even mijn MTB opzoeken. Iedere keer als ik daarmee rij word ik bijna omver gereden. En dan rij ik niet door rood ofzo, zie sturen gewoon een bocht in zonder te kijken..
Jij was er nog nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm hello, is de TT "Perruche is een stomme muts"?
Ben je wel eens in Afrika geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef the85mc het volgende:
Nee die komen daar niet. Was laatst wel een keer verdwaald in een bos en toen bleek dat ik op een tankbaan aan het fietsen was. Best diepe poelen daar. Maar tanks hebben we toch niet meer dus daar hoef je niet voor op te passen.
Ik heb een hybride!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automobilistenoptiefen met die vieze bak. Alleen elektrische autos zijn win
.
En ik vind "stomme muts" nu niet heel aardig hoor prob!
Ik voel geen liefde in dit topic
Huh? hoe kan dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef anna82 het volgende:
Mochten jullie denken, wat post ze ineens veel: nog 374 posts voordat dit topic dicht is!
en wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef anna82 het volgende:
Mochten jullie denken, wat post ze ineens veel: nog 374 posts voordat dit topic dicht is!
Slechter dan wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef Mufasa208 het volgende:
Hybrides auto's zijn slechter voor het milieu.
toen het topic nog heette "Anna is een stomme muts" was dat best een reden om het snel vol te willen hebben...quote:
t is nu toch al opgelost?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja daar hebben we gewoon topicreports voor hoor, ik weet niet?
Wist ik ook niet en het maakte me ook niets uit, maar nu hebben we vrede op aarde en dat is fijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja daar hebben we gewoon topicreports voor hoor, ik weet niet?
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat het cht compleet onnodig is om dan een topic vol te gaan spammen.quote:
Dat was een garpje mensch! *stuurt digitale zen-thee* ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat het cht compleet onnodig is om dan een topic vol te gaan spammen.
theequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was een garpje mensch! *stuurt digitale zen-thee* ofzo
daar heb ik toch heul geen tijd voor jonge, ik moet mijn nagels nog lakkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
je WILT gewoon een rel hè? hè? HÈ????
Maar er bleek geen forel te zijn bij de visboer, dus in plaats ervan vanavond vegetarisch. Dit recept:quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef minilot het volgende:
- Forel 'en papillote' met venkel en aardappel. Erbij een waterkerssalade
Was ook een grapje !!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh jee, zie TT (ik maak een grapje hoor, wees gerust)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |