Ja oke dat snap ik welquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:08 schreef anna82 het volgende:
Wat mij dwars zit is dat ik elke week wel 1 keer uitgescholden wordt op de fiets. Meestal door chagrijnige oude mannen (50+) en meestal voor iets als "stomme muts" "stom wijf" of "kutwijf"! Nu lijkt het alsof ik niet kan fietsen, maar dit betreft dan dingen als: wachten voor een stoplicht, je hand uitsteken en de rotonde afgaan, van je fiets afstappen op de stoep.
En normaal zeg ik dan: "u ook een fijne dag meneerrrrrrr", maar vanochtend heb ik m'n middelvinger opgestoken
Gaat je lukken!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:52 schreef Nallie het volgende:
Communicatie
Ik heb een prutdag en ik moet ook nog studeren want heb morgen de hele dag cursus met aansluitend een praktijktoets en een schriftelijke toets.. ik ben nu al zenuwachtig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja oke dat snap ik wel
-edit-
dat het irritant is. uitschelden is net zo not-done.
Wat is daar nu weer mis mee? ik steek ook mijn hand uit. Hieruit kunnen de amsterdammers afleiden dat ik een provinciaal ben!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja oke dat snap ik wel
-edit-
dat het irritant is. uitschelden is net zo not-done.
O ik dacht je hand NIET uitsteken en fietsen op de stoep!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee? ik steek ook mijn hand uit. Hieruit kunnen de amsterdammers afleiden dat ik een provinciaal ben!
Wel een leuk plaatje van een stomme muts, is Anna uiteraard niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Nallie het volgende:
Ik vind de TT niet oke Prob!
En hoezo is hand uitsteken irritant? Dat is toch noodzakelijk?
Of heb jij richtingaanwijzers op je fiets?
Automobilistenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:
Haha communiceren
Ik vind hand niet uitsteken ook megairritant. Soms sta je netjes te wachten met de auto om af te kunnen slaan, slaat die verdomde fietser ook af. Dan kan ie van mij ook een rookpluim verwachten. Maar verder een heer in het verkeer hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automobilistenoptiefen met die vieze bak. Alleen elektrische autos zijn win
.
En ik vind "stomme muts" nu niet heel aardig hoor prob!
Ik voel geen liefde in dit topic
Of op een bospaadje... knalt er zo ineens een Landrover het paadje over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef the85mc het volgende:
Normaal ben ik wel lief. Ja mijn auto rookt af en toe, het is al een ouwe diesel. Als je daarmee vlot optrekt krijg je een soort rookpluim.
En over gevaarlijk fietsen gesproken, ik ga zo even mijn MTB opzoeken. Iedere keer als ik daarmee rij word ik bijna omver gereden. En dan rij ik niet door rood ofzo, zie sturen gewoon een bocht in zonder te kijken..
Jij was er nog nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm hello, is de TT "Perruche is een stomme muts"?
Ben je wel eens in Afrika geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef the85mc het volgende:
Nee die komen daar niet. Was laatst wel een keer verdwaald in een bos en toen bleek dat ik op een tankbaan aan het fietsen was. Best diepe poelen daar. Maar tanks hebben we toch niet meer dus daar hoef je niet voor op te passen.
Ik heb een hybride!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automobilistenoptiefen met die vieze bak. Alleen elektrische autos zijn win
.
En ik vind "stomme muts" nu niet heel aardig hoor prob!
Ik voel geen liefde in dit topic
Huh? hoe kan dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef anna82 het volgende:
Mochten jullie denken, wat post ze ineens veel: nog 374 posts voordat dit topic dicht is!
en wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef anna82 het volgende:
Mochten jullie denken, wat post ze ineens veel: nog 374 posts voordat dit topic dicht is!
Slechter dan wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef Mufasa208 het volgende:
Hybrides auto's zijn slechter voor het milieu.
toen het topic nog heette "Anna is een stomme muts" was dat best een reden om het snel vol te willen hebben...quote:
t is nu toch al opgelost?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja daar hebben we gewoon topicreports voor hoor, ik weet niet?
Wist ik ook niet en het maakte me ook niets uit, maar nu hebben we vrede op aarde en dat is fijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
Ja daar hebben we gewoon topicreports voor hoor, ik weet niet?
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat het cht compleet onnodig is om dan een topic vol te gaan spammen.quote:
Dat was een garpje mensch! *stuurt digitale zen-thee* ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat het cht compleet onnodig is om dan een topic vol te gaan spammen.
theequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was een garpje mensch! *stuurt digitale zen-thee* ofzo
daar heb ik toch heul geen tijd voor jonge, ik moet mijn nagels nog lakkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
je WILT gewoon een rel hè? hè? HÈ????
Maar er bleek geen forel te zijn bij de visboer, dus in plaats ervan vanavond vegetarisch. Dit recept:quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef minilot het volgende:
- Forel 'en papillote' met venkel en aardappel. Erbij een waterkerssalade
Was ook een grapje !!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh jee, zie TT (ik maak een grapje hoor, wees gerust)
Dat weet ik wel heur Probjequote:
Okquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel heur Probje![]()
Lijstje:
O: havermout van soja melk met een halve banaan en kaneel
L: een wit visje met een kruidenlaagje, bonensalade en aardappelkroketjes die ik eigenlijk niet had willen opeten, maar die echt super lekker waren + kwark met druiven
D: ? iets op het werk - alweer
T: ?
Sexayquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef the85mc het volgende:
Net even naar de appie gefietst. Stap van de fiets af, scheur ik even helemaal het kruis van mijn broek eruit.. Ideaal bij deze temperaturen.![]()
En heb stevig speltbrood gekocht. Er is helemaal niets gelogen aan dat stevig..
Ben je nog naar de dokter geweest? Klinkt niet helemaal normaal, zo vaak ziek zijn... bah!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben vandaag weer ziek naar huis gegaan van mn werk... vanochtend geprobeerd maar sloeg helemaal nergens op...
tijdens t vijfde lesuur me afgemeld en kids naar de aula gestuurd. meh...
niet sinds gisteravond neequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben je nog naar de dokter geweest? Klinkt niet helemaal normaal, zo vaak ziek zijn... bah!
Ik ben *afkloppen* nog niet echt ziek geweest deze winter, hooguit 1 avond of 1 dag wat minder... wel eens leuk voor de verandering!
Ik zou dit x wel uitzieken anders is je lichaam straks stuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet sinds gisteravond nee
volgens mij is dit gewoon een hoge luchtweginfectie die sluimert onder een slechte weerstand... ik ga niet zo snel naar de dokter want ben er al zo vaak weggestuurd met "ja, je moet gewoon uitzieken"
uitzieken heb ik sinds kerst niet goed gedaan (paar dagen ziek, werken en ziek zijn, paar dagen ziek, werken, vakantie, jetlag, musicalweek met nauwelijks slaap, werken en ziek zijn etc...)
Ah ok, ik had begrepen dat je vandaag zou gaan ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet sinds gisteravond nee
volgens mij is dit gewoon een hoge luchtweginfectie die sluimert onder een slechte weerstand... ik ga niet zo snel naar de dokter want ben er al zo vaak weggestuurd met "ja, je moet gewoon uitzieken"
uitzieken heb ik sinds kerst niet goed gedaan (paar dagen ziek, werken en ziek zijn, paar dagen ziek, werken, vakantie, jetlag, musicalweek met nauwelijks slaap, werken en ziek zijn etc...)
helaas, in het voortgezet onderwijs geen invallers (alleen bij langdurige afwezigheid, langer dan een maand bijvoorbeeld, en dan als je geluk hebt). als ik een dag afwezig ben betekent dat dat ik alles van die dag zelf moet inhalen, herplannen, toetsen schuiven, haasten door de stof, etc.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok, ik had begrepen dat je vandaag zou gaan ofzo. Maar waarom "ziek je dan niet uit"? Ben zelf met 3 dagen vaak wel klaar, maar als je een week nodig hebt dan zou ik die (proberen te) nemen. Weet dat je lerares bent enzo en niet zomaar weg kan, maar beter 1 week een geplande invaller dan dat je steeds weg moet/ ziek bent, toch?
Is dat iets nieuws? Wij hadden vroegah heel veel invallers. Vooral voor de lerares engels (toeval!), die was volgens mij zo overspannen als de pestquote:
als je overspannen bent komt er wel een invaller ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Wij hadden vroegah heel veel invallers. Vooral voor de lerares engels (toeval!), die was volgens mij zo overspannen als de pest.
Maar goed, misschien dan toch eens kijken of er geen mauw aan te passen valt? Dit werkt ook niet, lijkt me.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Wij hadden vroegah heel veel invallers. Vooral voor de lerares engels (toeval!), die was volgens mij zo overspannen als de pest.
Maar goed, misschien dan toch eens kijken of er geen mauw aan te passen valt? Dit werkt ook niet, lijkt me.
ja, ik weet het. maar oprecht: ik wás vorige keer goed uitgeziektquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar wel eens. Zo vaak uitvallen levert meer verlies van lesdagen op dan gewoon een keer goed uitzieken. Lijkt mij.
ik heb geen eetlust als ik koorts heb. (sterker nog, alléén als ik koorts heb heb ik geen eetlust, verder altijd). vanavond voor t eerst weer wat zin in avondeten... duidelijk aan de beterende handquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef Mufasa208 het volgende:
Schrik ervan hoe weinig je eet, wel wat meer eten als je beter wilt worden.
Beterschap
Is de mister alweer thuis?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkert, dik dun of ertussenin, voedingsstofjes zijn altijd nodig he, juist ook om beter te worden!Laat je mister maar goed voor je zorgen
Daar schijnen ook leuke onderzoeken (schreef onderziekenquote:
Hear hearquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkert, dik dun of ertussenin, voedingsstofjes zijn altijd nodig he, juist ook om beter te worden!Laat je mister maar goed voor je zorgen
Ik viel ervan in slaapquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand dwdd nog gezien vandaag met van dis en biesheuvel? Indrukwekkende tv.
Ik was aan het sporten, maar ga hem zeker nog terugkijken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Lol!quote:
Uhuh, 174cm.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef the85mc het volgende:
Als ik echt ziek ben eet ik ook vrijwel niks. Alleen wat licht verteerbaar spul. Geen vlees ofzo.
Mufasa, zo lang ben je niet toch? Maar aan je voeding te zien ben je behoorlijk aan het krachttrainen en gainen geweest of niet?
Ja! Ik vond die eerste twee interviews geweldig! Alleen Biesheuvel kon ik niet goed naar kijken, ik word daar erg verdrietig van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
SPOILER: TMI wellichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:
Mental imagequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens extra B gedurende de werkdag, we hebben nu een lange hal en als ik bepaalde collega's nodig heb moet ik aan de andere kant wezen en als ik het druk heb jog ik of doe ik een rare huppel(bij haast voelt huppelen vaak best logisch!)
I'll take it!
Ook hogere verdieping, dus als ik de deur bij de trap heb uitgevogeld () kan ik ook de trap nemen ipv de lift
![]()
Oh jezusquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar wel eens. Zo vaak uitvallen levert meer verlies van lesdagen op dan gewoon een keer goed uitzieken. Lijkt mij.
Vietnam >> amerika bigtime. Ben in beiden nooit geweest maar per definitie. En waarom zou vietnam niet mooi meer zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zou volgend jaar met vriendlief naar Vietnam op vakantie maar een vriend vertelde dat Vietnam eigenlijk helemaal zo mooi niet (meer) is. En nu ben ik Amerika reizen aan het bekijken, de hele westkust in een maandEn nu ben ik geobsedeerd en wil ik niet nog een jaar wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |