Stroom is overigens dezelfde als van de NES en de videokabel van de N64 past ook. (beide heb ik helaas niet over)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben kabels van mijn SNES kwijt... zoek die nog (of de stroom of de tv kabel.. ben vergeten welke)
Ik wil je oude kabels!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik die PM ook??
Mijn SNES is ook kapoet
Zodra ik m'n zolder kan inrichten tot ruk gamebunker kan ik kijken wat ik overhouquote:
Okquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodra ik m'n zolder kan inrichten tot ruk gamebunker kan ik kijken wat ik overhou
Zekersquote:
Ga weg met dat kut filmpje XDquote:
Waardeer je deze music niet DJ?quote:
Eindelijk iemand die het waardeert!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:19 schreef shaderon het volgende:
I say boom boom boom now let me hear you say weeeeehoooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo zeer neequote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:53 schreef badboynova het volgende:
De shandy had weer toegeslagen bij AQ'tje zie ik alweer
Zing mee dan!quote:
Indoctrinatie hieroquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zing mee dan!
I say boom boom boom now let me hear you say weeeeehoooooo
Dan waardeer je het sneller net zoals Shaderon het inmiddels op waarde kan schatten.
het begint met boom boom boom en een weeehoooquote:
Haha jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
het begint met boom boom boom en een weeehooo
en voor je het weet zing je het hele lied mee. jwz
Gast vertel mij wat!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:04 schreef shaderon het volgende:
Helemaal Worms verslaafd
echt een awesome spel
Nice, speel het op de pc, maar op de xbox720 is die vast ook te krijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast vertel mij wat!
Een paar jaar terug deden we wel eens een Worms Toernooitje met een aantal mensen van GAM.
GAM / [XBLA][360] Worms Toernooi !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |