Zitten beiden niet in mijn gamequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor kleine clubjes kan ik trouwens het keeperduo James Gilpin en Greg(ory) Hartley aanbevelen
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competitiesquote:
Dan zitten ze er bij mij ook niet in en ik heb een grote BDquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competities
Dat heb ik, de bovenste 3 leagues.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competities
Altijd een custom DB aanmaken imo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zitten ze er bij mij ook niet in en ik heb een grote BD
Ga ik de volgende keer ook zeker doen! Dit is eigenlijk een uit de hand gelopen test game die ik nu met Sparta hebquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Altijd een custom DB aanmaken imo.
Daarmee kun je per geselecteerd land aangeven dat bv. alle spelers van dat land worden geladen.
Als je gewoon een grote DB kiest en verder niets dan zijn bij lange na niet alle selecties compleet.
Zelf heb ik dus altijd :
NED, ENG, DUI, FRA, ITA, SPA, BEL speelbaar
Custom DB
En dan bij al die landen specifiek aangegeven dat alle spelers van dat land worden geladen.
Nog nooit gehad nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
Dit heb ik ook btw...jullie ook?
http://community.sigames.(...)5e6d05bd7f477c3c0f5e
Dat ga je verliezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, heb een bod van 300k gedaan, willen ze 450k en een clausule dat ze 45% van de winst krijgen bij doorverkoop![]()
Q.P.R. zit ook achter hem aan. Wat te doen.........
Nou...quote:
Dat gebeurt bij mij alleen als ik tijdens een highlight op pauze druk en een wissel toepas bv.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
Dit heb ik ook btw...jullie ook?
http://community.sigames.(...)5e6d05bd7f477c3c0f5e
Ok.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij alleen als ik tijdens een highlight op pauze druk en een wissel toepas bv.
Dan kom je terug in de wedstrijd en staat het ineens 0-1, de highlight die bezig was is dan gewoon overgeslagen maar wel in de stand verwerkt natuurlijk.
Jazeker, ik speelde met een spits van 16 in de Eredivisie in mijn oude Cambuur save, geen problemen mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou...
Heb een tegenbod gedaan van 400k en 40% winst bij doorverkoop, bod is geaccepteerd en nu ben ik aan het onderhandelen met de speler.
Mag je overigens 17jarige jongetjes in de ED laten spelen?
Vind je het overigens waard om zoveel te betalen? Als ik hem overneem gaat zijn contract lopen tot juni 2018, over 3 jaar dus.
Wat vind je van Bram?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jazeker, ik speelde met een spits van 16 in de Eredivisie in mijn oude Cambuur save, geen problemen mee.
Droste is de invaller. Andreu staat in de basis. Maar ja, er zit wel 8 jaar verschil inquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Wout Droste in ieder geval, goed met het oog op de toekomst.
Ik zou Bram halen als je je rechtsback veel aanvallend gebruikt. Die 18 snelheid is dodelijk als je hem over de flank laat komen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Droste is de invaller. Andreu staat in de basis. Maar ja, er zit wel 8 jaar verschil in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snelheid is 15quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:29 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik zou Bram halen als je je rechtsback veel aanvallend gebruikt. Die 18 snelheid is dodelijk als je hem over de flank laat komen.
Ooh oeps, keek bij Doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Snelheid is 15
We zien wel of de deal doorgaat, moet nu eerst tegen VVV
Als je je transferbudget overschreden hebt, wordt dan het resterende bedrag afgeschreven van de balans van je club?
Schokker heeft bij mij nooit echt gescoord.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh oeps, keek bij Doorzettingsvermogen
Michiel Hemmen is terug van een blessure en gelijk scoren we weer veel. Hattrick voor Oebele Schokker. Tevens heeft mijn keeper al 3 wedstrijden de 0 gehouden, goede aankoop gebleken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:46 schreef MMUFC het volgende:
Hehe
Mijn keeper schiet uit, wordt doorgekopt in de handen van keeper tegenstander. Keeper tegenstander schiet uit, wordt doorgekopt in handen van mijn keeper. Vervolgens bouwt mijn keeper over de grond op en gaat de bal over meerdere schijven naar voren en scoor ik er uit
zal zometeen ff kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schokker heeft bij mij nooit echt gescoord.
[..]
Videootje?
Ik maak me daar niet druk om.. ik kreeg dat net ook bij Barreiro, terwijl die al 10 jaar bij de club zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg te zien als comment in de wedstrijd: Michael Rauth lijkt maar niet te kunnen aarden in de selectie.
Hoe kan ik dit oplossen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om.. ik kreeg dat net ook bij Barreiro, terwijl die al 10 jaar bij de club zit.
Toevallig net geblesseerd geweest die speler?
Zou best kunnen zijn dat het dus nog wennen is na een blessure. Bij Barreiro was het ok vlak na een blessure..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, hij staat nu net weer in de basis.
Ok. Naja, hij is goed teruggekomen van zijn blessure want hij heeft er net 2 gemaaktquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zou best kunnen zijn dat het dus nog wennen is na een blessure. Bij Barreiro was het ok vlak na een blessure..
Kan alleen van de goal zelf een filmpje maken.. niet van de uittrappen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Videootje?
Kan je niet de wedstrijd laten spelen en op dat balkje onderaan de wedstrijd vooruitspoelen en dan het handmatig opnemen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Kan alleen van de goal zelf een filmpje maken.. niet van de uittrappen..
De knop record is grijs.. dus dan moet ik met een extern programma gaan zitten opnemen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je niet de wedstrijd laten spelen en op dat balkje onderaan de wedstrijd vooruitspoelen en dan het handmatig opnemen?
Dat deed ik eerst, omdat ik de voorbereidende acties ook belangrijk vond. Maar nu kan ik niet meer opnemen
Dat is nu bij mij ook, maar eerst niet. Eerst kon ik wel gewoon opnemen met dat knopje en dan het filmpje ingame op Youtube zetten. Ik weet niet meer waarom dat nu niet meer kan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De knop record is grijs.. dus dan moet ik met een extern programma gaan zitten opnemen..
Bij mijn vorige save ook niet, nu heeft hij er in 5 wedstrijden alweer 8 in liggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Videootje?
Mijne ook, hij pakt alleen ook iets te vaak rood.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef DeHovenier het volgende:
Bram Hayen kiest voor Q.P.R
En m'n balafpakkende mid leidt het klassement van de meeste gele kaarten (10) van de Eredivisie
Doet 'ie goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Bij mijn vorige save ook niet, nu heeft hij er in 5 wedstrijden alweer 8 in liggen
Wat doe je eraanquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Mijne ook, hij pakt alleen ook iets te vaak rood.
Is je stadion regelmatig uitverkocht?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kut bestuurWillen ze nog niet mijn stadion uitbreiden
Altijd. En ik heb 100 miljoen op de balans.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is je stadion regelmatig uitverkocht?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd. En ik heb 100 miljoen op de balans.En als die optie er is, kan je dus wel uitbreiden. Dat bestuur naait me gewoon
Zoveel verschil zal dat toch niet uitmaken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer het verkeerde gebruikt hebben in het gesprek
Weet niet, misschien zijn ze soms gevoeliger voor meer geld als voor meer status ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoveel verschil zal dat toch niet uitmaken?
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet, misschien zijn ze soms gevoeliger voor meer geld als voor meer status ofzo.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Trouwens voor het eerst dat er de gehele 1e helft geen hoogtepunt is. Maar Kashi krijgt uiteraard zijn standaard gele kaart, z'n 11e
Ik wel. Heb gewoon hoogtepunten aanstaan en kijk diequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Maar jij kijk dat helemaal die eerste helft hoogtepunten?
Ik kijk alle wedstrijden met hoogtepunten!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Maar jij kijk dat helemaal die eerste helft hoogtepunten?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maher die vind dat hij genoeg speelt bij Man Utd terwijl hij 0 competitiewedstrijden heeft mee mogen doen
Haha, arme sloeber. Ik heb 34k te besteden per week.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen pimpen met z'n miljoenen, zit ik hier met een salarisbudget van 16k per week
Terwijl ik hem meestal nog wel oproepquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden met hoogtepunten!
[..]
Blijkbaar is deel van het team uitmaken bij City al genoeg voor hem.
Wat moet jij je stoer voelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Keselo het volgende:
[..]
Haha, arme sloeber. Ik heb 34k te besteden per week.
Ik 1,5 miljoen per week aan salaris.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Keselo het volgende:
[..]
Haha, arme sloeber. Ik heb 34k te besteden per week.
Ik zwem in de centjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat moet jij je stoer voelen
Teach me, master!quote:
Met wie speel jij?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Cool, thuiswedstrijd tegen aartsrivaal (en huidige nr 1) Napoli nu, ben benieuwd.
Avellino.quote:
Video niet beschikbaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso een heerlijke pot, maar mijn keeper, ex-Genoa notabene, scoort ook.
Nog aan 't processen zo te zien, even geduld nog, keepersgoal is de moeite waard.quote:
Maximale snelheid en alleen hoogtepunten laten zienquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Cassanway het volgende:
Hoe spelen jullie dit eigenlijk. Alle wedstrijd versneld afspelen of????
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit in mijn FM-dipHeb er eigenlijk geen zin meer in
quote:
Kalender bijhouden en iedere dag afstrepenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Fuck it. Heb ik er over een paar weken weer zin in
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kalender bijhouden en iedere dag afstrepen![]()
Dag 22 FM-dip ---> 5 dagen tot het laden van een nieuw spel
Zag jou ook ergens voorbij komen in het Far Cry topic..quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden met hoogtepunten!
Zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ach dan maar karikaturen tekenen en voetbal kijken. Dat is ook leuk
Net zo'n goal als ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog aan 't processen zo te zien, even geduld nog, keepersgoal is de moeite waard.
edit: moeilijk te zien zo, had m nog op lage resolutie staan.
Hier nog de goal alleen na 't processen.
Mwoch, Fc3 is tof, maar de omgeving blijft na een tijdje wel te vervelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zag jou ook ergens voorbij komen in het Far Cry topic..
Heb het spel net gekocht op MP voor 15 euro (wel in het Engels) nog in de seal![]()
Het spel staat erg goed aangeschreven dus ben benieuwd, hopelijk is het zo tof dat ik mijn FM-dip even kan vergeten
Luukinhoquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Barcelona heeft bij mij een voorhoede met Messi, Neymar en Luuk de Jong
Deze zin doet pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwoch, Fc3 is tof, maar de omgeving blijft na een tijdje wel te vervelen
quote:
Mijn regenspits heeft ongeveer 1 afgekeurde goal per wedstrijd, omdat hij kennelijk altijd buitenspel staat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Voltreffer het volgende:
En mijn 17 jarige regen spits schiet alles op de paal of lat. In totaal al 6x![]()
.
/Edit En nu scoort ie de 1-0 tegen Fiorentina.
Makkie!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef Keselo het volgende:
Fraai dit, versla met moeite Ajax Reserves in de 2e ronde van de KNVB beker, moet ik in de 3e ronde tegen Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owww yeaaahh.
Ken ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef Keselo het volgende:
Ik word hier echt helemaal gek. Iedere keer als ik een veelbelovende aanval heb en er met 1 steekpass iemand voor de keeper gezet kan worden, besluit zo'n hoerige tyfusmongool vanaf 30 meter te gaan schieten.
Ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ken ikDan heb je een hele wedstrijd met alleen maar kutte afstandsschoten die er niet in gaan en prikt de tegenstander aan het einde de 0-1 er in met een counter
Je zou bijna zelf zo gaan spelen he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit
Net met Nederland thuis van Montenegro verloren omdat die apen niet kunnen schieten. 28 schoten, niet een raak.
Die kutKrul die weer volledig een bal mist waardoor je met 1-0 de boot in gaat. 1 kans, 1 goal. Zucht...
Bijna wel, ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou bijna zelf zo gaan spelen he?
Ik moet in de halve finale tegen Ajax.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef Keselo het volgende:
Fraai dit, versla met moeite Ajax Reserves in de 2e ronde van de KNVB beker, moet ik in de 3e ronde tegen Ajax.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:31 schreef Voltreffer het volgende:
Oh, ik zie dat m'n vorige screens het niet deden:Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owww yeaaahh.Dat heb ik ook....maar dan verander je toch de instellingen van de speler dat ze meer passjes moeten geven en minder vaak op doel schieten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef Keselo het volgende:
Ik word hier echt helemaal gek. Iedere keer als ik een veelbelovende aanval heb en er met 1 steekpass iemand voor de keeper gezet kan worden, besluit zo'n hoerige tyfusmongool vanaf 30 meter te gaan schieten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit
Net met Nederland thuis van Montenegro verloren omdat die apen niet kunnen schieten. 28 schoten, niet een raak.
Die kutKrul die weer volledig een bal mist waardoor je met 1-0 de boot in gaat. 1 kans, 1 goal. Zucht...Ik heb nog nooit een goede regen gehad...ja 1x, maar toen herlaadde ik m'n save en toen kreeg ik slechtere regens. Die save herladen was trouwens niet daarom hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Regens
Dit jaar 3 linksbacks, 3 rechtshalven, 2 spitsen, een centrale verdediger en een keeper.
Keeper is weer teringslecht. Linksbacks ook slecht, 1 goede rechtsbuiten, waarvan ik er al 2 had van vorig jaar. De centrale verdediger is de beste, alleen is die blessuregevoelig zo blijkt. Non-stop geblesseerdZou ik denken!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kampioen geworden, halve finale beker verloren. Sta in de halve finale van de Europa League tegen Bibao.
Kampioen geworden met 0 verloren partijen. 30 overwinningen en 4 gelijke spelen. 94 goals voor, 17 tegen. Best aardige cijfers.Children of the night. What music they make.
Van mijn regens zitten er 3 met een PA boven de 165. Ik heb dus net mijn regens voor 19-20 gekregen, valt best mee dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goede regen gehad...ja 1x, maar toen herlaadde ik m'n save en toen kreeg ik slechtere regens. Die save herladen was trouwens niet daarom hoor
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Eerste 3 wedstrijden van het nieuwe seizoen:
Arsenal - Wolves 2-4
Wolves - Man Utd 0-1
Liverpool - Wolves 1-2
Wat een begin van het nieuwe seizoen.
Hoe kan je die PA dan zien?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mijn regens zitten er 3 met een PA boven de 165. Ik heb dus net mijn regens voor 19-20 gekregen, valt best mee dus.
Ik weet ook niet wat er allemaal invloed op heeft, ik weet dat je goede jeugdfaciliteiten moeten hebben, goede jeugdopleiding, goede hoofd jeugdopleidingen. Misschien moet je daar iets verbeteren.
Lekker,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, Bilbao verslagen. 4-0 thuis en 2-1 uit.
Finale tegen Schalke nu. 3de finale op rij, hopelijk win ik nu wel.
Hoe is de moraal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Lekker,
Bij mij gaat het niet zo geweldig.
[ afbeelding ]
FM Scout.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kan je die PA dan zien?
Een betere jeugdfaciliteit is momenteel in aanbouw
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is de moraal?
[..]
FM Scout.
Kijk, dat schiet al op.
Hoeveel sterren zijn je trainingen?
Jij hebt meer trainers dan ikquote:
Heb ff aan m'n assistentmanager gevraagd of hij het wilde indelen, en het is nu ietsje anders:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt meer trainers dan ik
Maar best goed, zo te zien.
Hier ook al niet. Wist de vorige wedstrijd maar liefst 2 keer op doel te schieten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Lekker,
Bij mij gaat het niet zo geweldig.
[ afbeelding ]
Loos een of twee van die trainers man, kostenpost. Werk wordt nu dubbel gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ff aan m'n assistentmanager gevraagd of hij het wilde indelen, en het is nu ietsje anders:
[ afbeelding ]
Er is nu een halve ster weg bij tactiek, maar er is 1 ster bij aanvallen gekomen.
Er kunnen wel 2 trainers weg ja, maar het kost geld om die contracten nu al te beëindigen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loos een of twee van die trainers man, kostenpost. Werk wordt nu dubbel gedaan.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er kunnen wel 2 trainers weg ja, maar het kost geld om die contracten nu al te beëindigen.
Train je veel op Aanvallende Standaardsituaties?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
119de minuut, vrije trap erin. 2-1 voor!
Nee, nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Train je veel op Aanvallende Standaardsituaties?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewonnen
Mijn eerste europese hoofdprijs
Ik wel, en ook op Defensieve Standaardsituaties. Daar is m'n team nog slecht in.quote:
Net tegen Feyenoord kon ik maar 1x op doel schietenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:49 schreef Silv het volgende:
[..]
Hier ook al niet. Wist de vorige wedstrijd maar liefst 2 keer op doel te schieten.
Kut is dat altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Net tegen Feyenoord kon ik maar 1x op doel schieten
1-0 verloren door een penalty, anders was het gewoon 0-0 geweest.
En een blessure van m'n gehuurde spits, een gescheurde hamstring. 3 tot 4 maanden weg
quote:
Ik had dan wel het geluk dat Sokratis 2 keer vrij kon inkoppen bij een standaardsituatie waardoor de ploeg opeens veel makkelijker begon te voetballenquote:
Succes!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komend seizoen maar proberen de Europese Supercup en de CL te pakken.
Denk dat ik na dit seizoen sowieso ophoud met Ajax. Boilesen gaat nu ook weg.
Heb weinig spelers meer over van het begin. Ook heb ik niet echt veel band met al die random jeugdspelers die eigenlijk net niet goed genoeg zijn voor Ajax.
Barca verslagenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had dan wel het geluk dat Sokratis 2 keer vrij kon inkoppen bij een standaardsituatie waardoor de ploeg opeens veel makkelijker begon te voetballen
Ik heb een spits verhuurd, maar hij komt daar niet eens aan spelen toe. Dan slaat het toch nergens opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verhuur mijn spelers iedere keer, maar ze worden niet beter lijkt het.
Ik kan ze beter gewoon in het tweede mee laten doen, daar hebben ze veel meer aan
Je moet wel kijken wat de selectiestatus zal zijn van die speler, staat in de aanbieding.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb een spits verhuurd, maar hij komt daar niet eens aan spelen toe. Dan slaat het toch nergens op
Ik kan het niet eens zien, want die ploeg zit in de Topklasse.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel kijken wat de selectiestatus zal zijn van die speler, staat in de aanbieding.
En ik kijk ook altijd even hoe de selectie er uit ziet. Keer een keeper verhuurd, hadden ze al 3 keepers die beter waren.
Dubbel zo leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht zelf dat ik daar verkracht ging worden . Had dit nooit verwacht
Jong AZ ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
Headline: "Van der Vaart maakt indruk bij Jong AZ"
Hij is zelfs MoM geworden
Ook vieze overwinningen leveren 3 punten opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had dan wel het geluk dat Sokratis 2 keer vrij kon inkoppen bij een standaardsituatie waardoor de ploeg opeens veel makkelijker begon te voetballen
Wel belangrijk in een poule met verder PSG en AZ (quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook vieze overwinningen leveren 3 punten op
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef bizzle het volgende:
In 2033 dan eindelijk de Champions League gewonnen met Dover Athletic
Idd...quote:
Heldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef bizzle het volgende:
In 2033 dan eindelijk de Champions League gewonnen met Dover Athletic
Ik train nooit om.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef DeHovenier het volgende:
e regens zijn er weer, ff kieken.
En heb een leuk 19jarig spelertje een contract aangeboden, maar ik moet hem nog wel omtrainen naar AMr/l.
In dit geval kun je regen wel omdraaienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens 3 regens in mijn 2de rondlopen met een dubbele nationaliteit. 1 Surinamer, 1 Arubaan en 1 Curaçaoënaar. Ik roep ze niet op voor Oranje omdat ik hoop dat die andere landen dan beter zullen worden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:07 schreef GluonC het volgende:
En opnieuw heb ik een crashdump
Ik kan niet eens meer een half seizoen spelen of ik krijg alweer een crashdump, betaal ik hier geld voor?
[ afbeelding ]
Wat is hier aan te doen? men hele spelplezier is naar de klote
Hij hangt ook vaker vast als hij een wedstrijd aan het laden is en naar een paar minuten sluit hij FM af
Daar zit wel wat muziek in.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In dit geval kun je regen wel omdraaien
Ik speel met wat voor spelers in heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik speel niet met een AMc
Normaal ik ook, maar ik vond deze te mooi om te laten lopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zit wel wat muziek in.
[..]
Bij Denswil duurde het tot zijn 25ste ofzo totdat hij voor Suriname koos. Duurt veel te lang, die mensen spelen ook veel te weinig interlands.
[..]
Ik speel met wat voor spelers in heb.
Da's heul normaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Het salarisbudget is verhoogd naar 87.24k, maar ik kan het budgetbalkje niet verschuiven omdat "Het bestuur verleent geen toestemming voor verhoging van het salarisbudget omdat hiervoor onvoldoende transferbudget rest""......![]()
Heb je hard een spits nodig dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
Kermit vraagt 34k/maand, maar ik mag maar 31k betalen
Hij is zoveel meer beter dan wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je hard een spits nodig dan?
Dat had Twente in het echt ook belachelijk vaak dit seizoen dus zo realistisch is het spelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Maravilla het volgende:
Ik had wat geluk..
[ afbeelding ]
En een week later:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je spelers genoeg conditie hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef MMUFC het volgende:
Komende duels:
Ajax - PSV
Man Utd - PSV(halve finale CL)
PSV - Ajax(beker finale)
PSV - Man Utd(halve finale CL)
Ben al kampioen en beker finale is een leuke bijkomstigheid. De 11 spelers die tegen Ajax spelen zullen niet tegen Man Utd in de basis staan..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
Dit team zit in dezelfde groep als Nederland Under 21....
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop dat je spelers genoeg conditie hebben
Wel lekker dat je ff tegen een veredeld cafe-elftal moraal op mag bouwen voor die belangrijke Champions League wedstrijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef MMUFC het volgende:
Komende duels:
Ajax - PSV
Man Utd - PSV(halve finale CL)
PSV - Ajax(beker finale)
PSV - Man Utd(halve finale CL)
Mja, en soms heb ik teveel bier op en ga ik slapen met alle lichten en de pc aan, en met FM13 nog draaiende.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bijna 500
Maar soms staat het ook op de achtergrond aan terwijl ik er niet veel mee doe
Afgelopen 3 jaar heb ik de laatste duels al laten lopen.. 2x beker finale van Feyenoord verloren en 1x gewonnen van Vitesse..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wel lekker dat je ff tegen een veredeld cafe-elftal moraal op mag bouwen voor die belangrijke Champions League wedstrijd
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hahaha herkenbaar. Heb ook ooit dronken een blik Afrikanen gekocht omdat ze hele leuke namen hadden. Eentje werd uiteindelijk nog een prima speler ook
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hahaha herkenbaar. Heb ook ooit dronken een blik Afrikanen gekocht omdat ze hele leuke namen hadden. Eentje werd uiteindelijk nog een prima speler ook
Bij FML hadden we in Valderrama de legendarische Anel Cock ofzo, kon er niks van maar iedereen wilde hemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Leuke spelersnamen die ik nog ben tegengekomen: Sjoer Ars (S Ars), Sven Schimmel en Rok Roj.
Rok Roj is wel een bazige naam trouwens
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bij FML hadden we in Valderrama de legendarische Anel Cock ofzo, kon er niks van maar iedereen wilde hem
Dat waren nog eens tijden, mis dat spel echt. Ik had toen dit beest in de spits bij mijn volledige Nederlandse team:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik weet het weer, het was Anel Cox
NEE, gewoon NEEquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik weet het weer, het was Anel Cox
Had ik maar zoveel succes als jouquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:46 schreef MMUFC het volgende:
Je hebt 6 schoten op doel, de tegenstander geen. Je heft 65% balbezit, de tegenstander 35%. Je staat 3-0 voor.
En vervolgens komt de assistent met de mededeling dat ons middenveld compleet overlopen wordt.. Boeiend..
Dit komt uit het 2e duel met Man Utd.
Het eerste duel met 3-1 verloren. Beker finale tegen Ajax door mijn B elftal met 2-1 gewonnenEn 2e duel Man Utd na 30 minuten 3-0 voor. Uiteindelijk veroorzaakt Alonso in 80e minuut een penalty en staat het 3-1. Na 120 minuten nog steeds, dus penalties.
Ik scoor 3x in de rechter onderhoek. Klomp schiet laag tegen de rechterpaal. Recalde, mijn keeper, stopt 3!! van hun penalties. Op naar de 5e finale op rij! PSV gaat dus op voor de 5e CL totaal. Na 1988, 2020, 2022 en 2023 komt daar dus mogelijk 2024 bij!
Tegenstander is Olympique Lyon.
Na een tijdje wordt het ook saai.. Er zijn in een seizoen slechts een handje vol wedstrijden waar ik me druk om maak. En geloof me, deze vallen niet binnen een van de Nederlandse competities..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel succes als jou
Maar wat nog niet is, kan nog komen
Ik denk dat je het zo moet zien: speler kan door spelen en wordt na de wedstrijd geanalyseerd. Als hij al eerder eraf mag dan wordt hij dan geanalyseerd. Je heb ook weleens dat je dat bericht niet krijgt namelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wat ik stom vind, is dat je leest dat een speler een tik heeft gekregen, dus dan wissel je hem, en dan staat er dat hij een blessure heeft gekregen. Maar je hebt hem toch al gewisseld
Maar ik laat die speler niet doorspelen, ik wissel hem gelijk. Maar dan toch die blessurequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zo moet zien: speler kan door spelen en wordt na de wedstrijd geanalyseerd. Als hij al eerder eraf mag dan wordt hij dan geanalyseerd. Je heb ook weleens dat je dat bericht niet krijgt namelijk.
Doe je goed, H'veenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef Winski05 het volgende:
Ha! Nog altijd seizoen 3 met Heerenveen. CL poule met Atletico Madrid, Borussia Dortmund en Olympique Marseille. Win ik gewoon alle wedstrijden! Achttien punten uit 6 wedstrijden![]()
In de eerste knockoutfase heb ik nu AC Milan geloot.
Op die manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja dus hij heeft een blessure opgelopen waarmee hij door kan spelen.
Narsingh speelde ook door met een afgescheurde knieband ofzo. Pas nadat hij onderzocht is weet je dat het een blessure is.
Wie?quote:
Doe je goed... m'n fans beginnen te morren en te klagen... maar ik verlies alleen van de topclubs.... ach stik erinquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:27 schreef MMUFC het volgende:
Win CL finale met 3-0.
9 spelers in de basis van het dream team..
Zit er stevig over te twijfelen om een nieuwe game te beginnen..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doe je goed... m'n fans beginnen te morren en te klagen... maar ik verlies alleen van de topclubs.... ach stik erin![]()
Damn, luxeproblemen en allesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit er stevig over te twijfelen om een nieuwe game te beginnen..
De doelen die ik nog heb:
Recordhouder Eredivisie
Sta nu op 31, Ajax op 32. Dus nog 1 seizoen om te evenaren, 2 op voorbij te gaan.
Recordhouder CL, sta nu op 5, Real op 9.
Dat zijn nu niet echt doelen waar ik warm van wordt..
Eredivisie is 2 vingers in de neus.. CL wordt niet zo makkelijk als Eredivisie maar dan moet ik nog 5 jaar eenvoudig de titel pakken enzo..
Geen Nedelander died] de K1 wintquote:
K1 is kut manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen Nedelander died] de K1 wint
Dan maar darts kijken
Ben et nu ook aan t kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
K1 is kut man![]()
Dartsen is wel leuk
Die is vies dik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben et nu ook aan t kijken
Van Gerwen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:12 schreef MMUFC het volgende:
Heb een zip gedownload met alle competities. En heb nu een serie kleine landen ingeladen en ben daar begonnen.
Heb het systeem een club laten kiezen en dat is Sithoc uit Curacao.
Het is echt een club van niets. Het heeft niet eens een stadion(wordt dat dan ooit gebouwd?).. Kan er in ieder geval bij het bestuur (nog) niet om vragen. Het stadium gedeelte ontbreekt gewoon..
Waarom doen ze dat bij mij nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:48 schreef Silv het volgende:
Cool. Ik bied mijn spits een nieuw contract aan, vraagt hij om een salaris van 21k per week, terwijl hij nu op een contract van 44k per week zit.
Succes!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Mike009000 het volgende:
Nog 8 finales met Altrincham. Dit seizoen doe ik voor het eerst serieus mee voor de titel en sta na 30 wedstrijden eerste met 1 punt voor op Chelsea en 2 op Man Utd.
Heb wel nog een loodzwaar programma. Ik moet tegen Liverpool Arsenal Chelsea en Manchester City.
RAAAAAZZEEEENNNDDDDD.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:56 schreef Mike009000 het volgende:
Wat een klotespel is het ook! In de 94e minuut maakt Chelsea de 2-1.
Nice. Volgende wedstrijd wel even winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:42 schreef Mike009000 het volgende:
Krankzinnige slotfase van de competitie hier.. Wij verliezen aldus van Chelsea, en Chelsea verliest de week erop met 2-1 van Norwich. Wij winnen dan met 4-1 van Manchester City en United wint ook. Zie hier de stand na speelronde 37..
[ afbeelding ]
Dankjewel voor de tip. Volgens mij heb ik het nu wel goed gedaan.
Overigens de FA Cup ook nog gewonnen! Tegen Bristol City met strafschoppen.
Spanneund!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:42 schreef Mike009000 het volgende:
Krankzinnige slotfase van de competitie hier.. Wij verliezen aldus van Chelsea, en Chelsea verliest de week erop met 2-1 van Norwich. Wij winnen dan met 4-1 van Manchester City en United wint ook. Zie hier de stand na speelronde 37..
[ afbeelding ]
Download even een logo pack man ziet er veel strakker uit dan!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:42 schreef Mike009000 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke tactiek gebruik je en zou je hem willen uploaden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:42 schreef Mike009000 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zo lang wachten met verlengen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef Wicky15 het volgende:
Verdomme. Heeft Leon de Kogel een contract getekend bij Willem 2.![]()
Terwijl ik gewoon eerste sta en hij basisspeler is bij mij.
In 10 wedstrijden had hij 14 goals. Had hem nog wel een dik contract aangeboden.
Wuytens en Kali hebben ook allebei een contract getekend bij een andere club en die trasnfer vind plaats in de zomer. Ook transfervrij weg dus![]()
Succes. Ik sta nu 3 miljoen in de plus, maar dat komt voornamelijk door bekerinkomsten.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen Sparta maar eens naar de EL brengen. Sta 3de in Januari dus het zou moeten lukken en hopelijk is de club dan eindelijk financieel gezond
Doe je goedquote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik sluit af met een dikke 4-0 overwinning. Ik sta na 3 wedstrijden 1e met 9 punten en een doelsaldo van 11-3
Beker heb ik erg veel pech mee gehad lootte vorig seizoen Ajax in de 2de ronde en dit seizoen Twente dus vloog er direcht uit beide kerenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Succes. Ik sta nu 3 miljoen in de plus, maar dat komt voornamelijk door bekerinkomsten.
Jammer dat ik de finale niet heb gewonnen, had me zo 1,5 mlijoen gescheeld (minstens).
Ik lootte Ajax in de halve finale, 2-1 gewonnen maar ze speelden niet met hun sterkste team. Toen ze dat wel deden in de competitie verloor ik met 5-1quote:Op zondag 17 maart 2013 03:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beker heb ik erg veel pech mee gehad lootte vorig seizoen Ajax in de 2de ronde en dit seizoen Twente dus vloog er direcht uit beide keren
Kali en Wuytens wou ik allebei verkopen, maarja niet gelukt, zal er wel mee te maken hebben dat ze geblesseerd waren.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom zo lang wachten met verlengen dan?
Het is wel een trage slakquote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Topschutter Denis Alibec bleek onhoudbaar en is vertrokken naar Juventus.
Zijn vervanger, voor de minimale transferclausule som van 1,3 miljoen euro:
[ afbeelding ]
Nu met Pelle, Salim Cissé en deze jongen 3 goede spitsen voor 2 posities.
Nog bezig met een Servische regen MC en een italiaanse linksback en ik heb er vertrouwen in om hoger te eindigen dit seizoen.
Maar nu eerst FEY-UTR kijken.
Hij draaide om zijn as?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef MMUFC het volgende:
Let vooral op hoe de voorzet gegeven wordt..
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga al m'n savegames eens weggooien en helemaal opnieuw beginnen met MansfieldHeb geen zin meer in Farnborough, m'n ouwe savegames van Twente en Inverness interesseren me niet meer en de huidige savegame van Mansfield is eigenlijk niet leuk meer omdat ik zo ontzettend snel gestegen ben
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben maar een nieuw spel met San Marino begonnen
Haters gaan haten.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Silv het volgende:
Whehehe. Asare transfervrij van Utrecht overgenomen als backup. Die man is dit seizoen 7 keer geblesseerd geraakt, heeft letterlijk nog geen wedstrijd af kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |