Zitten beiden niet in mijn gamequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor kleine clubjes kan ik trouwens het keeperduo James Gilpin en Greg(ory) Hartley aanbevelen
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competitiesquote:
Dan zitten ze er bij mij ook niet in en ik heb een grote BDquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competities
Dat heb ik, de bovenste 3 leagues.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competities
Altijd een custom DB aanmaken imo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zitten ze er bij mij ook niet in en ik heb een grote BD
Ga ik de volgende keer ook zeker doen! Dit is eigenlijk een uit de hand gelopen test game die ik nu met Sparta hebquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Altijd een custom DB aanmaken imo.
Daarmee kun je per geselecteerd land aangeven dat bv. alle spelers van dat land worden geladen.
Als je gewoon een grote DB kiest en verder niets dan zijn bij lange na niet alle selecties compleet.
Zelf heb ik dus altijd :
NED, ENG, DUI, FRA, ITA, SPA, BEL speelbaar
Custom DB
En dan bij al die landen specifiek aangegeven dat alle spelers van dat land worden geladen.
Nog nooit gehad nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
Dit heb ik ook btw...jullie ook?
http://community.sigames.(...)5e6d05bd7f477c3c0f5e
Dat ga je verliezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, heb een bod van 300k gedaan, willen ze 450k en een clausule dat ze 45% van de winst krijgen bij doorverkoop![]()
Q.P.R. zit ook achter hem aan. Wat te doen.........
Nou...quote:
Dat gebeurt bij mij alleen als ik tijdens een highlight op pauze druk en een wissel toepas bv.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
Dit heb ik ook btw...jullie ook?
http://community.sigames.(...)5e6d05bd7f477c3c0f5e
Ok.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij alleen als ik tijdens een highlight op pauze druk en een wissel toepas bv.
Dan kom je terug in de wedstrijd en staat het ineens 0-1, de highlight die bezig was is dan gewoon overgeslagen maar wel in de stand verwerkt natuurlijk.
Jazeker, ik speelde met een spits van 16 in de Eredivisie in mijn oude Cambuur save, geen problemen mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou...
Heb een tegenbod gedaan van 400k en 40% winst bij doorverkoop, bod is geaccepteerd en nu ben ik aan het onderhandelen met de speler.
Mag je overigens 17jarige jongetjes in de ED laten spelen?
Vind je het overigens waard om zoveel te betalen? Als ik hem overneem gaat zijn contract lopen tot juni 2018, over 3 jaar dus.
Wat vind je van Bram?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jazeker, ik speelde met een spits van 16 in de Eredivisie in mijn oude Cambuur save, geen problemen mee.
Droste is de invaller. Andreu staat in de basis. Maar ja, er zit wel 8 jaar verschil inquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Wout Droste in ieder geval, goed met het oog op de toekomst.
Ik zou Bram halen als je je rechtsback veel aanvallend gebruikt. Die 18 snelheid is dodelijk als je hem over de flank laat komen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Droste is de invaller. Andreu staat in de basis. Maar ja, er zit wel 8 jaar verschil in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snelheid is 15quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:29 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik zou Bram halen als je je rechtsback veel aanvallend gebruikt. Die 18 snelheid is dodelijk als je hem over de flank laat komen.
Ooh oeps, keek bij Doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Snelheid is 15
We zien wel of de deal doorgaat, moet nu eerst tegen VVV
Als je je transferbudget overschreden hebt, wordt dan het resterende bedrag afgeschreven van de balans van je club?
Schokker heeft bij mij nooit echt gescoord.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh oeps, keek bij Doorzettingsvermogen
Michiel Hemmen is terug van een blessure en gelijk scoren we weer veel. Hattrick voor Oebele Schokker. Tevens heeft mijn keeper al 3 wedstrijden de 0 gehouden, goede aankoop gebleken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:46 schreef MMUFC het volgende:
Hehe
Mijn keeper schiet uit, wordt doorgekopt in de handen van keeper tegenstander. Keeper tegenstander schiet uit, wordt doorgekopt in handen van mijn keeper. Vervolgens bouwt mijn keeper over de grond op en gaat de bal over meerdere schijven naar voren en scoor ik er uit
zal zometeen ff kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schokker heeft bij mij nooit echt gescoord.
[..]
Videootje?
Ik maak me daar niet druk om.. ik kreeg dat net ook bij Barreiro, terwijl die al 10 jaar bij de club zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg te zien als comment in de wedstrijd: Michael Rauth lijkt maar niet te kunnen aarden in de selectie.
Hoe kan ik dit oplossen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om.. ik kreeg dat net ook bij Barreiro, terwijl die al 10 jaar bij de club zit.
Toevallig net geblesseerd geweest die speler?
Zou best kunnen zijn dat het dus nog wennen is na een blessure. Bij Barreiro was het ok vlak na een blessure..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, hij staat nu net weer in de basis.
Ok. Naja, hij is goed teruggekomen van zijn blessure want hij heeft er net 2 gemaaktquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zou best kunnen zijn dat het dus nog wennen is na een blessure. Bij Barreiro was het ok vlak na een blessure..
Kan alleen van de goal zelf een filmpje maken.. niet van de uittrappen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Videootje?
Kan je niet de wedstrijd laten spelen en op dat balkje onderaan de wedstrijd vooruitspoelen en dan het handmatig opnemen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Kan alleen van de goal zelf een filmpje maken.. niet van de uittrappen..
De knop record is grijs.. dus dan moet ik met een extern programma gaan zitten opnemen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je niet de wedstrijd laten spelen en op dat balkje onderaan de wedstrijd vooruitspoelen en dan het handmatig opnemen?
Dat deed ik eerst, omdat ik de voorbereidende acties ook belangrijk vond. Maar nu kan ik niet meer opnemen
Dat is nu bij mij ook, maar eerst niet. Eerst kon ik wel gewoon opnemen met dat knopje en dan het filmpje ingame op Youtube zetten. Ik weet niet meer waarom dat nu niet meer kan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De knop record is grijs.. dus dan moet ik met een extern programma gaan zitten opnemen..
Bij mijn vorige save ook niet, nu heeft hij er in 5 wedstrijden alweer 8 in liggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Videootje?
Mijne ook, hij pakt alleen ook iets te vaak rood.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef DeHovenier het volgende:
Bram Hayen kiest voor Q.P.R
En m'n balafpakkende mid leidt het klassement van de meeste gele kaarten (10) van de Eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |