Zitten beiden niet in mijn gamequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor kleine clubjes kan ik trouwens het keeperduo James Gilpin en Greg(ory) Hartley aanbevelen
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competitiesquote:
Dan zitten ze er bij mij ook niet in en ik heb een grote BDquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competities
Dat heb ik, de bovenste 3 leagues.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je persé Engeland aan moet vinken bij speelbare competities
Altijd een custom DB aanmaken imo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zitten ze er bij mij ook niet in en ik heb een grote BD
Ga ik de volgende keer ook zeker doen! Dit is eigenlijk een uit de hand gelopen test game die ik nu met Sparta hebquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Altijd een custom DB aanmaken imo.
Daarmee kun je per geselecteerd land aangeven dat bv. alle spelers van dat land worden geladen.
Als je gewoon een grote DB kiest en verder niets dan zijn bij lange na niet alle selecties compleet.
Zelf heb ik dus altijd :
NED, ENG, DUI, FRA, ITA, SPA, BEL speelbaar
Custom DB
En dan bij al die landen specifiek aangegeven dat alle spelers van dat land worden geladen.
Nog nooit gehad nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
Dit heb ik ook btw...jullie ook?
http://community.sigames.(...)5e6d05bd7f477c3c0f5e
Dat ga je verliezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, heb een bod van 300k gedaan, willen ze 450k en een clausule dat ze 45% van de winst krijgen bij doorverkoop![]()
Q.P.R. zit ook achter hem aan. Wat te doen.........
Nou...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |