abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:54:50 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124043852
Zwangerschap & geboorte

18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

06 september sharpdressedman
13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme

03 oktober: -Bubseltje-
06 oktober: GotC (formerly known as Blokje) en YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: happyme28

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:55:00 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124043857
Oh mên, ik kan me *nu* nog niet voorstellen dat al die gene dan compleet weg is. Ik ben best wel preutsig :') ga ook niet naar de sauna ofzo, want dan voel ik me zoooooooo ongemakkelijk. Door blaasproblemen en zulks al best wel veel onderzoekjes down there gehad, daar ben ik inmiddels wel redelijk aan gewend. Maar, helemaal naakt en poepen en weet ik wat, daar moet ik echt nog ff niet aan denken hoor _O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124043909
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik kan me *nu* nog niet voorstellen dat al die gene dan compleet weg is. Ik ben best wel preutsig :') ga ook niet naar de sauna ofzo, want dan voel ik me zoooooooo ongemakkelijk. Door blaasproblemen en zulks al best wel veel onderzoekjes down there gehad, daar ben ik inmiddels wel redelijk aan gewend. Maar, helemaal naakt en poepen en weet ik wat, daar moet ik echt nog ff niet aan denken hoor _O-.
Ik had zelf een lang topje aan (tot aan de ks dan, toen moest dat uit en kreeg ik zo'n ziekenhuisding). Heb niet de behoefte gehad om helemaal naakt te zijn. Maar als je het zó warm hebt en alles, dan gooi je waarschijnlijk met liefde die kleren uit :D :Y
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:56:38 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124043910
quote:
Niet doen ook!
Zoals ze zeggen: Shit happens. :Y :D

(Ik vond het ook vreselijk hoor. :Y )
pi_124043919
quote:
Waarom zou je helemaal naakt moeten? :@
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:57:39 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124043943
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom zou je helemaal naakt moeten? :@
Moet ook niet denk ik, maar Phaidra postte net dat zij dat wel had gedaan omdat ze het bloedheet had.
pi_124043949
Ik was ook helemaal naakt, maar dat hoeft natuurlijk niet!
Ik kwam alleen onder de douche vandaan en had een weeenstorm en echt geen zin om me aan te kleden.
Die baby moest eruit en wel nu! :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_124043970
Oh op die manier, ik schrok al :') Dacht dat ik even een newsflash had gemist ofzo... daar zit ik ook niet op te wachten hoor. Ik trek mooi een tshirt of een hemdje aan en wat ik daarna doe dat zie ik dan wel weer.
Sarcasme. Herken het.
pi_124043993
Ik zou iig je onderbroek uit doen dat perst wat makkelijker :+

ik was bij beide bevallingen niet naakt en ik had het juist heel koud.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:02:06 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124044084
Tip, haal zo'n ouderwetsche pon of lang nachthemd. Makkelijk omhoog te hijsen wanneer nodig. En omlaag trekken zodat je even decent naar de wc kan.
pi_124044111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Aventura het volgende:
Tip, haal zo'n ouderwetsche pon of lang nachthemd. Makkelijk omhoog te hijsen wanneer nodig. En omlaag trekken zodat je even decent naar de wc kan.
Dan heb ik nog een extra tip.. als je borstvoeding wil geven doe er 1 met knoopjes :D
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:04:43 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124044163
Check, had ik. Openknopen, tiet eruit en hop,
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:17:37 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124044607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Aventura het volgende:
Dat had ik ook allemaal gekocht. Uiteindelijk ben ik gewoon bevallen in de kleren die ik die dag aanhad (mijn goeie witte shirtje ;( die de kraamzorg weer helemaal wit heeft gekregen O+ ). Er is bij mij toen geen moment de mogelijkheid of het idee geweest om me om te kleden :)
pi_124045114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:57 schreef Skoap het volgende:
Ik was ook helemaal naakt, maar dat hoeft natuurlijk niet!
Ik kwam alleen onder de douche vandaan en had een weeenstorm en echt geen zin om me aan te kleden.
Die baby moest eruit en wel nu! :D
Herkenbaar, had ik ook, en die verpleegkundige bleef maar aansjouwen met mn shirt en mn sokken :') ga weg! ik heb het blóedheet :X

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef Suikertante het volgende:

Maar überhaupt vond ik een bevalling live (bijwonen) veel minder heftig dan ik dacht, zelfs de knip, waar ik wel van schrok, vond ik toch meevallen. Als je gewend bent aan het idee van weeën dan is een ruggenprik ineens vergelijkbaar met een paracetamol innemen. Alles gaat zo snel terwijl het 12 uur duurde, het was echt een soort andere wereld, niet vergelijkbaar met je perceptie van vandaag, zeg maar.
Ik vind het moment dat er door al dat vlees heen geknipt wordt nog steeds smerig om te zien. En zelf knippen is nog veel ranziger. :D

haat aan spuitende bloedvaten overigens :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over filmpjes, deze zijn erg informatief zonder dat ze smerig zijn :+

Deze laat de inwendige en uitwendige spildraai leuk zien

uitgebreider filmpje

en bonus, deze over borstvoeding.
:)
pi_124045144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik had zelf een lang topje aan (tot aan de ks dan, toen moest dat uit en kreeg ik zo'n ziekenhuisding). Heb niet de behoefte gehad om helemaal naakt te zijn. Maar als je het zó warm hebt en alles, dan gooi je waarschijnlijk met liefde die kleren uit :D :Y
Ik had ook gewoon een hemdje aan eerst, maar halverwege begon ik vet te zweten en werd een beetje naar van de hitte, dus tussen twee weeën in heb ik heel dramatisch dat hemdje uitgetrokken en weggesmeten :') (had niet zoveel tijd en moest en zou het minder warm krijgen).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124045240
mignonne thnx voor de filmpjes! Super interessant.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_124045265
Hee top Mignonne die filmpjes! ^O^
pi_124045284
Ik had toen ook alleen zo'n operatiehemdje aan, open van achter voor de ruggenprik enzo.. en jee, wat had ik het warm!
En ik dacht ook dat ik best preuts was, maar tijdens een bevalling kon me echt niets boeien wat dat betreft. Als ze maar hielpen dat kleine jongetje goed op de wereld te zetten... O+

Ik ben net gebeld door de kraamzorg... afspraak gemaakt voor intakegesprek. Dat is toch helemaal nog niet nodig?! Het duurt nog ééuwen voordat ik moet bevallen toch? (aargh! waarom gaat de tijd toch zo snel tegenwoordig?)
pi_124045651
Ik had bij de 1e een nachthemdje aan. Speciaal gekocht voor de bevalling. Bij de 2e ( en 3e ;) ) het nachthemd dat ik toevallig aanhad die nacht (tot aan de ks, toen een ok hemd). Tijdens de weeën kon ik alle preutsheid laten varen en interesseerde het me helemaal niks. Ik vond het wel gênant en vervelend om half naakt te zijn en gerommel aan mijn lijf toen de vliezen waren gebroken en er verder nog geen weeën waren. Heb toen anderhalve dag met ontbloot onderblijf in bed gelegen omdat alles toch steeds drijfnat werd. En toen dus ook nog in een rolstoel naar de poli voor een echo, wel met deken om me heen maar toch :X
pi_124045733
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef mignonne het volgende:

uitgebreider filmpje

Als ik Vaginal Birth: Baby CROWNING! zie staan brrrrr..
Omfg had iemand daar mij niet voor kunnen waarschuwen..
X was echt zo vadsig en dat hoofdje dat stond au au au au au }:|

pi_124046040
Ik heb er bij mijn bollo's nooit wat van gevoeld :+ maarja, bij allebei een knip hè :P
:)
pi_124046250
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Als ik Vaginal Birth: Baby CROWNING! zie staan brrrrr..
Omfg had iemand daar mij niet voor kunnen waarschuwen..
X was echt zo vadsig en dat hoofdje dat stond au au au au au }:|

[ afbeelding ]
Ja idd, brrrr :X. Eerst stond het hoofdje, maar polpte hij weer terug. Bij volgende wee bleef hij wel staan maar toen moest ik ontzettend lang wachten op de volgende wee. Zegt de vk nog: "Dat is een goed teken, dan is de volgende wee lekker krachtig." Fijn hoor, hele geruststelling }:| :D (aan krachtige weeën had ik sowieso al geen gebrek).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124046313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef mignonne het volgende:
Ik heb er bij mijn bollo's nooit wat van gevoeld :+ maarja, bij allebei een knip hè :P
Wat ik me nog afvroeg bij die filmpjes: als je een knip krijgt, zit het hoofdje dan al heel erg tegen de uitgang aan? Moet je dan oppassen dat je de baby niet raakt of zit hij dan nog veel verder naar binnen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124046335
Hoofdje staan heb ik niet gevoeld :N Terwijl mijn kind toch best een noemenswaardig hoofd had :D Sowieso vond ik die hele persfase nergens echt pijnlijk. Wel zwaar, en het voelde wel heel 'raar' allemaal. Maar onsluitingsweeën vond ik 100x akeliger en pijnlijker. Oh, afgezien van dat terugglibberen van dat lijfje na elke perswee. Dat deed ook geen zeer, maar wat een bizar gevoel. Brrrr :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_124046381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja idd, brrrr :X. Eerst stond het hoofdje, maar polpte hij weer terug. Bij volgende wee bleef hij wel staan maar toen moest ik ontzettend lang wachten op de volgende wee. Zegt de vk nog: "Dat is een goed teken, dan is de volgende wee lekker krachtig." Fijn hoor, hele geruststelling }:| :D (aan krachtige weeën had ik sowieso al geen gebrek).
Bij mij stond het hoofdje van X dus ook best wel even dat vond ik echt zoo pijnlijk.
Was ook helemaal zonder pijnstilling etc :{ :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')