quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank (nog) geen last van, maar ik ga het onthouden voor als!!
ik zei dat ik iets ging onthouden
Ik twijfel dus of ik wel hoogzwanger over de markt wil lopen. Aan de andere kant, ik kijk er op vanuit ons appartement.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind het sowieso al stom dat ik tv zit te kijken dan want ik wil gewoon naar buiten met koninginnenacht en koninginnedag (en ga daar ook mijn best voor doen, als ik nog niet bevallen ben dus). Dus ach, die weeën kunnen er ook nog wel bij.
Dat past nooit?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch best verontrustend, de verhouding tussen dat geboortekanaal en dat hoofdje![]()
Wacht, ik zal nog een plaatje opzoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch best verontrustend, de verhouding tussen dat geboortekanaal en dat hoofdje![]()
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb van de week op YouTube filmpjes van bevallingen bekeken, WHY?!
En waaaarom zetten mensen dat soort filmpjes van zichzelf op internet
Blaas zit op het eerste plaatje bij het koppie van het kindje, en op het tweede plaatje bij de schoudertjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap het plaatje niet.
Zit hier de blaas nou aan de bovenkant? Anders zie ik het geplet niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |