Belachelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Clubsoda het volgende:
Voorwaarde van de praktijk. Hij zat ook in het ziekenhuis en de verloskundigen deden alleen daar de bevallingen. Gewoon eerstelijns inderdaad.
ah dat maakt het heel anders!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had zeker vrije keus voor een andere praktijkSterker, er zijn in mijn woonplaats meerdere praktijken en heb bewust voor deze in een andere stad gekozen. En het staat heel duidelijk vermeld, op de website al, bij de intake nog eens. Ze doen geen thuisbevallingen en als je dat niet wilt, dan staat het je geheel vrij om ergens anders heen te gaan. Maar ik wilde sowieso een ziekenhuisbevalling en vond dit om verschillende redenen een praktische praktijk. En de verloskundige zei dus na de bevalling tegen me dat ik de volgende keer maar moest overwegen thuis te bevallen. Er was dus geen anti-thuisbevalsfeer. En achteraf gezien was het fijn, want als ik de vk had moeten bellen om eerst bij me thuis langs te komen, dan had ik de persweeën in de auto gehad. Ik dm je!
Gewoon een andere bellen dan dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef danic het volgende:
Ja dat over dat roken kwam nav quizvragen aan het einde. Hierbij hoorde de vraag of je alles mocht eten en drinken bij bv. Toen vroegiemand hoe het zat met roken. En daar kwam dus dit antwoord uit.![]()
Vervolgens gaf ze aan dat drinken wel mocht. Een enkel glaasje en dan direct na de voeding zodat de alcohol uit je systeem is voor de volgende voeding. nou had ik dat al meer gehoord dus mijn aansluitende vraag was hoe lang het dan duurt voordat dat glas uit je systeem is.
Die vraag begreep ze niet![]()
Ik: nou, als je iedere 4 uur voedt zal het wel uit je systeem zijn, maar je promoot voeden op vraag. Dus wat nou als je kindje al na 2 uur weer komt? Is die alcohol dan al opgelost?
Antwoord: zo vaak komen ze alleen in het begin (ja want regeldagen bestaan in onze regio niet ofzo....) en anders de voeding maar afkolven en weggooien![]()
Nee das niet zonde!
Oh en dit was dus de lactatiekundige waar ik straks mijn vragen bij moet stellen
Zeker weten dat het echt een lactatiekundige was en niet gewoon een vbn of lll persoon? want dit vind ik nog het meest shocking eigenlijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef danic het volgende:
en anders de voeding maar afkolven en weggooien
Uit mn hoofd dacht ik dat 2 uur per glas alcohol wordt aangehouden, als safe-zonequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef danic het volgende:
En na hoeveel tijd is het uit je bloed? Daar heb ik nog steeds geen antwoord op
Afkolven van te voren is een prima advies..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:36 schreef L-E het volgende:
En afkolven als je een glaasje alcohol gaat nemen is toch een prima advies? Of mis ik nu iets, gezien het tijdstip?
Ik snap m nu pas!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef mignonne het volgende:
t beïnvloedt wel je reactievermogen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |