SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Sowieso, ik vond koken toen al best wel leuk (niet super, maar had er ook geen hekel aan of zo), alleen ik kon het nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook, daarom weet ik nu hoe het niet moet
Ja je weet, die groene dingen die je water geeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan
plantjes?
Ik heb een overwoekerd aquariumquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja je weet, die groene dingen die je water geeft
Dat zijn ook plantjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een overwoekerd aquarium
met vissen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een overwoekerd aquarium
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn ook plantjes
Niet vergeten ze water te geven he?
Ga jij voor me koken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:36 schreef Purplesparks het volgende:
Ik zag het woord biefstuk staan. Ik moest wel posten.
Jij wil een blowjob uitdelen?quote:
Schijnt dat er vanavond in Purmerend biefstuk wordt gegetenquote:
Biefstuk beter om te bakken,....dohh... haha misschien met wat gebakken aardappeltjes erbij, kmoet nu echt ophouden maak mezelf hongerig.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@ TT: ik kan wel een blowjob gebruiken
Leuke combi zoquote:
En wat moet ik met deze info? Rival ziet me aankomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schijnt dat er vanavond in Purmerend biefstuk wordt gegeten
Die wil vast niet delen inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze info? Rival ziet me aankomen
Ik bedenk me ineens, ik heb nog niks gegeten vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Biefstuk beter om te bakken,....dohh... haha misschien met wat gebakken aardappeltjes erbij, kmoet nu echt ophouden maak mezelf hongerig.
Heb ook nog geen eten gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens, ik heb nog niks gegeten vandaag
P.s., ik heb jouw username ergens in R&P voorbij zien komen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schijnt dat er vanavond in Purmerend biefstuk wordt gegeten
gezelligquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze info? Rival ziet me aankomen
zou hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil vast niet delen inderdaad
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef rival het volgende:
oke trouwens ik wil best mijn biefstuk delen, maar dan zorg jij voor het andere![]()
Voor shit die je normaal niet gekocht zou hebben, maar ja, korting he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo boodschapjes gedaan. Weer flink wat kortingsartikelen ingeslagen
Toch weer ruim 45 euro goedkoper uit dan met de normale prijzen
Nee hoor, ik heb het normaal ook nodig dus..quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor shit die je normaal niet gekocht zou hebben, maar ja, korting he.
Zoo voorspelbaar ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef rival het volgende:
oke trouwens ik wil best mijn biefstuk delen, maar dan zorg jij voor het andere![]()
Ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoo voorspelbaar dit![]()
Kon er op wachten
Complot van huppel en Rival
Kan jij je eigen er niet gewoon buiten houden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In deze misschien, maar verder zou ik jou niet onschuldig willen noemen,
ik rol solo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoo voorspelbaar dit![]()
Kon er op wachten
Complot van huppel en Rival
Hier gaat duidelijk iets misquote:
I would if I could, but I cant so I shantquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij je eigen er niet gewoon buiten houden?
hou je niet van he? als anderen gelijk hebben!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag Roy echt niet pesten van jou hequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
hou je niet van he? als anderen gelijk hebben!
Ach er staat voor in de eeuwigheid op mijn FB timeline dat je van me houdt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag Roy echt niet pesten van jou he
Oh ja, even deletenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach er staat voor in de eeuwigheid op mijn FB timeline dat je van me houdt.
Dit ja!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor shit die je normaal niet gekocht zou hebben, maar ja, korting he.
Wij mannen steunen elkaar gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag Roy echt niet pesten van jou he
Ik twijfel nog steeds aan Roy zijn mannelijkheidquote:
Nee, gewoon verwijderenquote:
Zal hem de volgende keer in je gezicht slingerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds aan Roy zijn mannelijkheid
Blufquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal hem de volgende keer in je gezicht slingeren
hoeveel heb je uitgegeven voor hoelang?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo boodschapjes gedaan. Weer flink wat kortingsartikelen ingeslagen
Toch weer ruim 45 euro goedkoper uit dan met de normale prijzen
Wasmiddel, schoonmaakspullen. Altijd kopen in de aanbieding.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef rival het volgende:
ik koop ook vaak aanbiedingen, maar dat is toch echt shit die ik normaal ook koop.
dan heb ik het op dat moment misschien niet nodig, maar wel voorraadje in huis
En Bierquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wasmiddel, schoonmaakspullen. Altijd kopen in de aanbieding.
Vlees ook meestal wel, net als potjes/blikjes groenten en soep.
ja sowieso dat soort dingen... maar ook bier en cola. daar ben ik grootverbruiker meequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wasmiddel, schoonmaakspullen. Altijd kopen in de aanbieding.
Vlees ook meestal wel, net als potjes/blikjes groenten en soep.
Daar red ik het echt geen week meequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
standaard 1 krat per week![]()
alleen nu ff niet
Ik doe gerust 2 weken met een krat bierquote:
Blufquote:
2 dagen bedoel jequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe gerust 2 weken met een krat bier
Uh alles bij elkaar 68 euro nog watquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeveel heb je uitgegeven voor hoelang?
Pakken drinken.. Die moeten echt bij de AH in de aanbieding zijn. Vorige keer liep ik met 32 1,5 l pakken naar buitenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja sowieso dat soort dingen... maar ook bier en cola. daar ben ik grootverbruiker mee
ik heb 58 euro uitgegeven voor 2 weken voedsel en snoep en fris enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uh alles bij elkaar 68 euro nog wat
Alleen op wasmiddel al 35.54 korting vandaag
Nee ik bedoel 2 wekenquote:
Dit is dan met wasmiddel en wat schoonmaakmiddel erbij voor één week. En dan moet ik zaterdag nog even terugquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 58 euro uitgegeven voor 2 weken voedsel en snoep en fris enzo.![]()
29 euro per week
Nee, ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je een grote mond hebt maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een doetjequote:
Iedereen hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je een grote mond hebt maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een doetje
Je snapt dat ik dit nu niet over mijn kant kan laten gaan omdat dan mijn Fok! imago er aan gaat he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je een grote mond hebt maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een doetje
In jouw geval zou ik juist blij zijn om het imago dat je nu hebt kwijt te rakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dit nu niet over mijn kant kan laten gaan omdat dan mijn Fok! imago er aan gaat he.
Iedereen een doetje of denkt iedereen dat over Roy?quote:
Dat beeld heb ik nou ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij vast niet, want ik ben super bad assquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nou ook
Bij wel meer mensen hoor
Welk imago?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dit nu niet over mijn kant kan laten gaan omdat dan mijn Fok! imago er aan gaat he.
Zelfs in je dromen ben je nog niet bad ass!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij vast niet, want ik ben super bad ass
Ik hou wijs mijn mondquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij vast niet, want ik ben super bad ass
quote:
Daag me niet uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent wel het doetje van de doetjes
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen ben je nog niet bad ass!!
quote:
Ik zie net op FB dat J. heeft ontdekt wat voor dag het vandaag isquote:
Godverdomme....quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie net op FB dat J. heeft ontdekt wat voor dag het vandaag is
Whehehequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godverdomme....
Sorry Rival ik kom niet eten ander keertje
Moet ik je effe wakker schoppen of zet je zelf de wekker?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn mysterieuze bad ass imago wat ik hier heb.
Toch?
SCHOPPEN!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik je effe wakker schoppen of zet je zelf de wekker?
Is vandaag weer iedereen tegen mij ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik je effe wakker schoppen of zet je zelf de wekker?
Niet alleen vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vandaag weer iedereen tegen mij ofzo?
Pulp Fictionquote:
Je gaat al huilen zodra ze haar hand heft!!quote:
Ik huil niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat al huilen zodra ze haar hand heft!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen van het lachen zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat al huilen zodra ze haar hand heft!!
Pardon?quote:
zakflacon wodkaquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Fera het volgende:
Bah, straks buiten een big ass ruit schoonmaken. Koud.
Drinken onder werktijd.quote:
Niet drinken onder werktijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Drinken onder werktijd.
Maar ik ben klaar! Freie Zeit, woohoo.
Das ook toevalligquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Heej, volgende week dinsdag gesprek voor een simpel administratief baantje voor 3 dagen in de week
Als het hier normaal was, zou ik het nog niet doen. Ik drink alleen in het weekend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet drinken onder werktijdGewoon bij de lunch een biertje, wijn, etc. Is in sommige landen heel normaal hoor
Ik drink bijna elke dagquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het hier normaal was, zou ik het nog niet doen. Ik drink alleen in het weekend.
In Venlo zeker ook nog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Das ook toevallig![]()
Ik heb dinsdag iemand die op sollicitatiegesprek komt voor een simpel administratief baantje voor 3 dagen in de week
Om je huiswerk te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Das ook toevallig![]()
Ik heb dinsdag iemand die op sollicitatiegesprek komt voor een simpel administratief baantje voor 3 dagen in de week
Daar ben ik morgenquote:
Houden zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik drink bijna elke dag![]()
Maar ik sta al 2 weken sober te zijn
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar ben ik morgen
Maar zou wel blij zijn... standaard paar daagjes in de week wat werk hebben
Halenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:23 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik een chili chicken wrap ga halen of niet.
Niet gedaan, dan zou ik de bus missen. Morgen.quote:
Wie weet ben je morgen wel dood, en dan heb je geen chili chicken vrep gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet gedaan, dan zou ik de bus missen. Morgen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet ben je morgen wel dood, en dan heb je geen chili chicken vrep gehad
Nah, beetje rekening houden met de toekomst mag bestquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
live everyday like it's your last
Klopt, maar je moet elke dag genietenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nah, beetje rekening houden met de toekomst mag best
Ligt eraan. Als je ook graag op tijd thuis wilt zijn moet je een afweging maken. Ze kiest ervoor om liever eerder thuis te zijn. Dus dat was de wrap niet waard vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet elke dag genietenZoals nu, Fera heeft zin in een wrap. Maar besluit die niet te eten omdat ze anders 20 minuten moet wachten
Had ze beter een wrap én een ijsje kunnen eten en had ze gewoon de volgende bus gepakt. Leuker én lekkerder
En zo zie je maar in wat voor samenleving wij eigenlijk levenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je ook graag op tijd thuis wilt zijn moet je een afweging maken. Ze kiest ervoor om liever eerder thuis te zijn. Dus dat was de wrap niet waard vandaag
Het gaat snel achteruit hequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zo zie je maar in wat voor samenleving wij eigenlijk levenwaar eerder thuis zijn wordt geprefereerd boven een chili wrap
Jaquote:
sport natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Spinnen als sport of spelen met beestjes?
Waar wil je heen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja![]()
Zal blij zijn als ik met Kerst weer de backpack op mijn rug heb en me losruk van de maatschappelijke kettingen![]()
Je gaat het waarschijnlijk niet geloven, maar ik kan alles eten zonder dik te wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een chili wrap eraf sporten?
Ik word ook niet dikquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je gaat het waarschijnlijk niet geloven, maar ik kan alles eten zonder dik te worden![]()
En je weet volgens mij al wat mijn eetpatroon is
Leuk! Wil ik ook nog wel eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga naar Mexico![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je gaat het waarschijnlijk niet geloven, maar ik kan alles eten zonder dik te worden![]()
En je weet volgens mij al wat mijn eetpatroon is
Lijkt me ook mega vetquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk! Wil ik ook nog wel eens
Wat kost een ticket ongeveer? 800-900 euro?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me ook mega vet
ben nu aan het wachten op de calender van de uni, en dan ga ik een ticket boeken
de reactie van mijn ouders: Mexico!?
En dan in je eentje?
ticket is vanaf 700 ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat kost een ticket ongeveer? 800-900 euro?
Uhm, met m'n vriend en/of broertje dan denk ik
Hoeveel ben je aangekomen inmiddels?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik ook, niet aan kunnen komen zuigt ook
Ah, natuurlijk ook afhankelijk van wanneer je gaat en of je op tijd boekt ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ticket is vanaf 700 ofzo
als schone deerne ligt het misschien anders inderdaad
Alleen op vakantie gaan is het gaafste wat er isquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk ook afhankelijk van wanneer je gaat en of je op tijd boekt ja.
Mja, alleen op vakantie gaan vind ik sowieso wat saai..
is dat niet iets met pi?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet hoe je de lengte van een horizontale lijn kunt berekenen in een cirkel van verticale centerlijn tot aan de cirkelijn?
Nee joh, moet altijd iemand om me heen hebben om mee te lullenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan is het gaafste wat er is
Geen idee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen inmiddels?
Plaatje?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet hoe je de lengte van een horizontale lijn kunt berekenen in een cirkel van verticale centerlijn tot aan de cirkelijn?
huh?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
Nee joh, in India werd me de oren van de kop geluld elke dag, elk uur, elk kwartier, elke minuutquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee joh, moet altijd iemand om me heen hebben om mee te lullen
Nou, daar houdt mijn kennis bij op, heb nooit meetkunde gehad, alleen statistiekquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pi heeft iets met cirkels te maken ja, dat weet ik ook wel
Zo niets voor mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee joh, in India werd me de oren van de kop geluld elke dag, elk uur, elk kwartier, elke minuut![]()
Alle lokale mensen zijn super nieuwsgierig enzoen tijdens het reizen ontmoet je wel andere mensen in een trein ofzo, en dat maakt de reis ook weer aangenamer, en anders is er nog altijd het landschap, muziek, boek, mensen kijken etc
Ja, ieder mens is verschillend he (gelukkig ook maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo niets voor mij
Ik moet echt minstens één bekende bij me hebben als ik weken weg ben
Gelukkig maar jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ieder mens is verschillend he (gelukkig ook maar)
Maar ik kan heel goed alleen zijn, dus dat scheelt dan ook welEn als je in de shit zit is het in principe wel fijn als je iemand bij je hebt, maar je wordt er wel sterker van als je het in je eentje allemaal 'moet' doen. Tenminste, zo ervaarde ik dat
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godverdomme....
Sorry Rival ik kom niet eten ander keertje
Jup.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je wil alleen dat kleine stukej weten?
ik zou zeggen 1/2 * de lengte van centrum naar rand, maar ik doe dan ook een business studiequote:
aan biefstukquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik zo even geld uit ga geven
ja goed hequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan heb je de omtrek van de cirkel
Een schoolmeisjes uniform?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee iets duurders
Mits ik goedkeuring krijg
Zat ik nog goddomme in de buurt ookquote:
Sleeeeeecht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een creme fraiche wrap voor je
Oh, ik ken die formules allemaal niet meer pff.. zou ik echt moeten googlenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik zei was oppervlakte
Maar dat heb ik dus niet nodig
ok coolquote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen waardige vervanger voor de Sybian
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen waardige vervanger voor de Sybian
teken er een 3hoek in en gebruik de stelling van pietjequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik zei was oppervlakte
Maar dat heb ik dus niet nodig
Dat heeft toch geen zin als je de lengtes niet weetquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
teken er een 3hoek in en gebruik de stelling van pietje
vandaar dequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin als je de lengtes niet weet
Ik hoor heel veel positieve reacties en lees veel goede reviews ja...quote:
Ik had wel verwacht dat er een paar nerds waren die het antwoord wistenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut, nu zit ik steeds over die cirkel te denken
het is een lekker hebbedingetje en ik hoor ook niet anders dan dat ie goed werktquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel positieve reacties en lees veel goede reviews ja...
En ik kreeg een dagaanbieding in mijn mail...
Maar J. kennende wil die eerst het hele apparaat al uitpluizen alvorens ik bestel.
Ik heb zoiets van gewoon bestellen
Iets met impulsiviteit
Ik zou het moeten weten maar... te lang eruit geweest..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er een paar nerds waren die het antwoord wisten![]()
ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut, nu zit ik steeds over die cirkel te denken
Ik weet veel, maar heb nooit iets met circkels gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er een paar nerds waren die het antwoord wisten![]()
Hebbedingetje?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
het is een lekker hebbedingetje en ik hoor ook niet anders dan dat ie goed werkt
Gewoon bestellen, werkt super goed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel positieve reacties en lees veel goede reviews ja...
En ik kreeg een dagaanbieding in mijn mail...
Maar J. kennende wil die eerst het hele apparaat al uitpluizen alvorens ik bestel.
Ik heb zoiets van gewoon bestellen
Iets met impulsiviteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad een optie. Ware het niet dat ik nog meer parameters hebquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
teken er een 3hoek in en gebruik de stelling van pietje
flikker opquote:
Maak een topic aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie. Ware het niet dat ik nog meer parameters heb
ik spreek dan in mijn geval, ik heb namelijk al apparaten die muziek streamen..... maar heb er ook naar gekeken.quote:
Mja ik kan ook wel een dolby surround set kopen en een mediaplayerdingofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik spreek dan in mijn geval, ik heb namelijk al apparaten die muziek streamen..... maar heb er ook naar gekeken.
dan ben je vast duurder uit...quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan ook wel een dolby surround set kopen en een mediaplayerdingofzo
In dit geval gaat het over een play 5 niet om een play 3 dus ik heb geen idee, vind het sowieso een hoop geldquote:
ik zag hem gisteren ook ergens voorbij komen.quote:
is 400 op de website... maar jij had korting zei je.... en dan weet ik eigenlijk niet wat je anders kwijt zou zijn voor een mediading en een suroundset...quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dit geval gaat het over een play 5 niet om een play 3 dus ik heb geen idee, vind het sowieso een hoop geld
Moet wel een beetje de buren kunnen plagen
Ja ook vast wel zoiets denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
is 400 op de website... maar jij had korting zei je.... en dan weet ik eigenlijk niet wat je anders kwijt zou zijn voor een mediading en een suroundset...
of neef stanley.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Neeee.. potloodpunt afgebroken. Moet ik een slijper zoeken
ik stream met een WD TV live (ofzo, iig die zonder HDD)quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook vast wel zoiets denk ik
Mag ik vragen wat jij heb? Of waar stream jij mee?
De play 5 wordt nu aangeboden voor 319 (ex 5.95 verzendkosten)
prutserquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar op een bloedbad uitlopen
WD als in Western Digital?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik stream met een WD TV live (ofzo, iig die zonder HDD)
en dan zit daar toevallig spotify al op als service. en ik heb een spotify account.
maar kan verder alles wat ergens in het netwerk op staat afspelen... ben nog niks tegen gekomen wat hij niet speelde
Mooie stad he?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:51 schreef Viro het volgende:
En ik ben weer in Rdam, weer een klusje.
Ik ben sinds vorig week serieus aan het overwegen om zwart te gaan klussen als all-round timmerman.
ohai ik heb nog een achtertuinquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:51 schreef Viro het volgende:
En ik ben weer in Rdam, weer een klusje.
Ik ben sinds vorig week serieus aan het overwegen om zwart te gaan klussen als all-round timmerman.
dat klopt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WD als in Western Digital?
Maar heb je wel dolby surround set? of gebruik je het geluid van je tv
wel een goed punt eigenlijk ja!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Belangrijk om je eigen beperkingen te kennen
Oh hoi.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij ook in te huren als huurmoordenaar?
ook interessant ja...quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt!
ik moet nog een surround setje vinden met een hdmi ingang.. want ik heb nog een oud systeem... dus gaat dat via de tv momenteel...
Voor geld doet dat volk alles.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kan hem vast overhalen met wat S&BJquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook interessant ja...
vanavond vergadering... maar ik weet wel wat ik wil![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NEEEquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem vast overhalen met wat S&BJ
kan je niet betalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo te zien kan ik gewoon mijn eigen huurleger via FOK! kopen
het gaat vandaag niet om jou, maar om S&BJ.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vraag toch ook niet om die valentijnsmeuk...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat vandaag niet om jou, maar om S&BJ.
altijd maar dat ikke ikke ikke
Kleine sneeuwvlokjes vallen omlaag, geen muziek aan, samenvatting lezen, raam pot dicht. Wat een kut leven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Zonnetje schijnt, raam is open, zonnebril op, muziek aan, samenvatting lezen, the good life
ah moeperdquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kleine sneeuwvlokjes vallen omlaag, geen muziek aan, samenvatting lezen, raam pot dicht. Wat een kut leven.
Aardbeienseizoen is nog niet bezigquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache gooit een aarbei naar Foto![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aardbeienseizoen is nog niet bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |