SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Sowieso, ik vond koken toen al best wel leuk (niet super, maar had er ook geen hekel aan of zo), alleen ik kon het nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook, daarom weet ik nu hoe het niet moet
Ja je weet, die groene dingen die je water geeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan
plantjes?
Ik heb een overwoekerd aquariumquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja je weet, die groene dingen die je water geeft
Dat zijn ook plantjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een overwoekerd aquarium
met vissen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een overwoekerd aquarium
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn ook plantjes
Niet vergeten ze water te geven he?
Ga jij voor me koken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:36 schreef Purplesparks het volgende:
Ik zag het woord biefstuk staan. Ik moest wel posten.
Jij wil een blowjob uitdelen?quote:
Schijnt dat er vanavond in Purmerend biefstuk wordt gegetenquote:
Biefstuk beter om te bakken,....dohh... haha misschien met wat gebakken aardappeltjes erbij, kmoet nu echt ophouden maak mezelf hongerig.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@ TT: ik kan wel een blowjob gebruiken
Leuke combi zoquote:
En wat moet ik met deze info? Rival ziet me aankomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schijnt dat er vanavond in Purmerend biefstuk wordt gegeten
Die wil vast niet delen inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze info? Rival ziet me aankomen
Ik bedenk me ineens, ik heb nog niks gegeten vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Biefstuk beter om te bakken,....dohh... haha misschien met wat gebakken aardappeltjes erbij, kmoet nu echt ophouden maak mezelf hongerig.
Heb ook nog geen eten gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens, ik heb nog niks gegeten vandaag
P.s., ik heb jouw username ergens in R&P voorbij zien komen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schijnt dat er vanavond in Purmerend biefstuk wordt gegeten
gezelligquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze info? Rival ziet me aankomen
zou hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil vast niet delen inderdaad
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef rival het volgende:
oke trouwens ik wil best mijn biefstuk delen, maar dan zorg jij voor het andere![]()
Voor shit die je normaal niet gekocht zou hebben, maar ja, korting he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo boodschapjes gedaan. Weer flink wat kortingsartikelen ingeslagen
Toch weer ruim 45 euro goedkoper uit dan met de normale prijzen
Nee hoor, ik heb het normaal ook nodig dus..quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor shit die je normaal niet gekocht zou hebben, maar ja, korting he.
Zoo voorspelbaar ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef rival het volgende:
oke trouwens ik wil best mijn biefstuk delen, maar dan zorg jij voor het andere![]()
Ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoo voorspelbaar dit![]()
Kon er op wachten
Complot van huppel en Rival
Kan jij je eigen er niet gewoon buiten houden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In deze misschien, maar verder zou ik jou niet onschuldig willen noemen,
ik rol solo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoo voorspelbaar dit![]()
Kon er op wachten
Complot van huppel en Rival
Hier gaat duidelijk iets misquote:
I would if I could, but I cant so I shantquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij je eigen er niet gewoon buiten houden?
hou je niet van he? als anderen gelijk hebben!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi ditquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag Roy echt niet pesten van jou hequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
hou je niet van he? als anderen gelijk hebben!
Ach er staat voor in de eeuwigheid op mijn FB timeline dat je van me houdt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag Roy echt niet pesten van jou he
Oh ja, even deletenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach er staat voor in de eeuwigheid op mijn FB timeline dat je van me houdt.
Dit ja!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor shit die je normaal niet gekocht zou hebben, maar ja, korting he.
Wij mannen steunen elkaar gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag Roy echt niet pesten van jou he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |