Maar ik neem aan dat dat tegenwoordig niet zo vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef OProg het volgende:
Mij ook niet. Alleen wel als iemand rook in mijn gezicht blaast als ik aan het eten ben.
Dat kan buiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
Tijdens het eten zit ik er ook niet op te wachten, ook al rook ik zelf. Maar tussen de gangen door vond ik het altijd wel lekker om even te roken.
Hoort bij een kroeg, of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef OProg het volgende:
Gelukkig kan dat niet meer maar bij ons in de kroeg is het 's avonds ook gewoon letterlijk en figuurlijk 'dampend'.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roken en drinken is zo'n twee-eenheid die je niet moet scheiden.
Ook allemaal meegemaakt. Nog maar relatief kort geleden, jaartje of 12 ofzo. Toen besloten we in het kader van 'Roken - we lossen het samen wel op' dat de ene kant van de afdeling gebruikt kon worden om te roken en de ander om rookvrij te maken. En iedereen was daar tevreden over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
Nu kan het buiten, ik heb het over vroeger. Toen zat iedereen tussen de gangen door te paffen. En heel vroeger zat ik zelfs gewoon op mijn werk te roken.
Dit is toch wel een dieptepuntje.twitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |