SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Dit is denk ik de meest accurate samenvatting van SOA die ik ooit heb gelezen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[...] ongelofelijk veel [...] plotgaten.
Ah die animequote:
Modelbouw club. Meer weet ik eigenlijk ook nietquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ben je ook gezwicht voor de Clannadrazzia?valt me tegen
Idd veel beter dan die zuurpruimquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Clannad 10/10, after story weet ik nog niet.
Edit: Robins UI![]()
Waarom u Adam Smith niet leuk vinden?quote:
Ze houdt van dikkertjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En jij kon Boku no Pico nauwelijks bekijken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom u Adam Smith niet leuk vinden?
[..]
Ze houdt van dikkertjes.
clannad 10/10 gaat erg ver.. AS daarin tegen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Clannad 10/10, after story weet ik nog niet.
Edit: Robins UI![]()
jouw UIquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Binnenkort ook bij u thuis. Een Clannad-razzia near you.
Misaki Nakaharu uit Welcome to the NHK. Geen dank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw UI
als ik thuis ben eff image search eroverheen...
Neen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom u Adam Smith niet leuk vinden?
[..]
Ze houdt van dikkertjes.
dus tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misaki Nakaharu uit Welcome to the NHK. Geen dank.
quote:
Ik vermoed dat Robin onze Misaki wil worden en ons wil redden van die rare Chinese tekenfilms en het hikkikomori-schap dat ons tekenfilmkijkers ongetwijfeld staat te wachten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dus toch(ik had al zo'n sterk vermoeden
)
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vermoed dat Robin onze Misaki wil worden en ons wil redden van die rare Chinese tekenfilms en het hikkikomori-schap dat ons tekenfilmkijkers ongetwijfeld staat te wachten.
daar issie dan ruim te laat meequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vermoed dat Robin onze Misaki wil worden en ons wil redden van die rare Chinese tekenfilms en het hikkikomori-schap dat ons tekenfilmkijkers ongetwijfeld staat te wachten.
Correct.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
WE AINT GOT NO TIME FO YOU FOOL. Ik wil niet genezen worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Correct.
Jullie zijn te genezen.
Wie zegt dat wij niet de ziekte zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Correct.
Jullie zijn te genezen.
Oe. Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:23 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vriendin is een soort Misaki voor me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad, maar situaties kun je natuurlijk wel vergelijken.
Overigens valt het met mij wel mee, maar anime kijk ik niet echt meer. Soms even de NGE-intro om wat nostalgische gevoelens op te halen.
You can't be doing that man, come on.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad, maar situaties kun je natuurlijk wel vergelijken.
Overigens valt het met mij wel mee, maar anime kijk ik niet echt meer. Soms even de NGE-intro om wat nostalgische gevoelens op te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Qunix het volgende:
Ik kijk ook al een tijdje geen anime meer...Voor jouw doen is dat misschien veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je geen anime kijkt krijg je excessieve haargroei op je vingers en raak je blind.
Der Krieg ist eine bloße Fortsetzung der Politik mit anderen Mittelnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You can't be doing that man, come on.
Hier wat muziek om je te motiveren.
Aaah al zolang geen marsliederen geplaatst in de reeks. Voelt goed.
Oke, maar nu serieus. Als je geen anime kijkt krijg je excessieve haargroei op je vingers en raak je blind.
H.M. Koningin Beatrix' Huis ten Bosch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag in Hong Kong even langs de CCC-beurs gegaan, wat dan een beetje een manga/anime beursje zou moeten zijn, maar het was fucking klein en stelde dus niet veel voor. Paar stands met dure meuk, figma's, t-shirtjes, etc etc. Paar cos-playertjes die daar aan het ronddartelen waren, en verder eigenlijk niets.
Even een paar folders/aanbiedingen gescoord voor als ik op vakantie wil naar Japan. Stond ook iets bij van Huis ten Bosch gekoppeld aan een One Piece actie (volgens mij kun je een hotelkamer boeken compleet in de stijl van One Piece).
Maar goed, was weinig aan, en was binnen anderhalf weer weg.
Wel in Tsim Sha Tsui later op de avond de Limited Edition BR-box van 'Children who Chase Lost Voices...' gescoord voor 17 euro. Al zit er niet echt veel bijzonders bij. Een dun boekje met interviews in het chinees (kan ik niet lezen), en een setje postcards.
Geen idee. Het is zo'n Nederlands 'themapark' gedoetje in Japan, met molens en een Amsterdam hotel en tulpen enzo. Misschien ook wel een gevolg van interesse in Belgie/Nederland na het succes van de anime Dog of Flanders. Of van de uitzonderlijke relatie die Japan vroeger had met Nederland qua handel enzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
H.M. Koningin Beatrix' Huis ten Bosch?
Ow, ik dacht aan de residentie van de koningin, maar er zijn er dus meer oke. Daar wil ik ooit ook wel eens naar toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Het is zo'n Nederlands 'themapark' gedoetje in Japan, met molens en een Amsterdam hotel en tulpen enzo. Misschien ook wel een gevolg van interesse in Belgie/Nederland na het succes van de anime Dog of Flanders. Of van de uitzonderlijke relatie die Japan vroeger had met Nederland qua handel enzo.
Arme Ginoza.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ow, ik dacht aan de residentie van de koningin, maar er zijn er dus meer oke. Daar wil ik ooit ook wel eens naar toe.
[..]
Arme Ginoza.
SPOILER: FUCKING ENGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Kyubey op 15-03-2013 22:45:49 ]Helemaal super.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanshikan Ginoza Pietermaai
Wat is dit voor pulpquote:
Ik ben zo blij dat Kiroumaru mijn gelijk over de molratten aantoont.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat Kiroumaru mijn gelijk over de molratten aantoont.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was min of meer al wat ik vermoedde vanaf aflevering vijftien.“An interesting thing is a good thing.”
Shinsekai Yoriquote:Op zondag 17 maart 2013 00:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke serie is dat eigenlijk origineel?
Het is gebaseerd op wat alleen de meest tragische en avontuurlijke bildungsroman die zich afspeelt in de dystopische niet zo nabije toekomst (3000 n.Chr.) moet zijn.quote:
Klinkt wel goed, animatie is imho ondergeschikt aan verhaal. Al staat mijn smaak qua series en films tot die van jullie als McDonald's staat tot de Librije: simpele shonens maken mij blij. Maar zal het dan eens een kansje geven.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op wat alleen de meest tragische en avontuurlijke bildungsroman die zich afspeelt in de dystopische niet zo nabije toekomst (3000 n.Chr.) moet zijn.
Wat mij betreft een van de beste en meest gedurfde verhalen in een tekenfilm sinds... weet ik veel... Michiko e Hatchin ofzo. Of sinds Donald Duck van Hitler droomde.
Het is natuurlijk een commerciële flop, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niemand interesseert van Japan van tekenfilms vindt.
Op de bijsluiter staat dat de animatie soms erg goedkoop is en dat de tekenfilm het bestaan van homoseksualiteit onderkent.
Ja, het is zeer zeker wat.quote:
lolquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat Kiroumaru mijn gelijk over de molratten aantoont.
btoom?quote:
31 aprilquote:
inb4 Maus iets met kusje en leuter.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe oreimo PV
http://www.oreimo-anime.com/special/pv02.html
Van de maker van Bebop en Champloo toch? Best een aardige serie idd, maar vond het toch halverwege een beetje saai worden. Het is GOED, maar niet echt verslavend helaas. Al heb ik dat bij wel meer series, dat ik toch op een gegeven moment 'afhaak'.quote:
Evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we gaan door naar de chimera ants
:')
Leuk, op de to watch listquote:Op zondag 17 maart 2013 13:35 schreef Qunix het volgende:
[Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai] 2nd Season PV2
Muziek in de PV is de OP.
X en Y staan niet met elkaar in verband hè?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk, op de to watch list
X) Ik vond dat zusje na een tijdje wel heeeel erg irritant hoor. En Y) waarom wil ze geen sex met haar broer als ze zo obsessief bezig is met eroge's
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Qunix het volgende:
Psycho Pass... Volgende week de laatste... Wat een cliffhanger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Goed hequote:
urobochi als schrijver = iedereen doodquote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Qunix het volgende:
Psycho Pass... Volgende week de laatste... Wat een cliffhanger!
En de belangrijkste heldin wordt God.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
urobochi als schrijver = iedereen dood
SPOILER: Puella Magi Madoka MagicaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fate/ZeroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Psycho-PassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze klonk net als een kip hier![]()
[ afbeelding ]![]()
Welke anime?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Clannadquote:Op maandag 18 maart 2013 16:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze klonk net als een kip hier![]()
[ afbeelding ]
Helemaal super.![]()
Is van voor jouw tijd. Een Dance Dance Revolution kampioen die deed alsof hij een meisje was.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
We noemden hem/haar ook wel Kliptrap.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd. Een Dance Dance Revolution kampioen die deed alsof hij een meisje was.![]()
quote:Helemaal geweldig
![]()
I like.quote:
EGOIST is denk ik wel het enige goede dat is voort gekomen uit GC...
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Misschien ga ik vanavond wel Psycho Pass inhalen, voor de lulz. Heb het echt al een paar weken niet meer gezien...ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Goedzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef .Cake. het volgende:
Misschien ga ik vanavond wel Psycho Pass inhalen, voor de lulz. Heb het echt al een paar weken niet meer gezien...Helemaal super.![]()
Ik heb hem nu uitgekeken. Wat-een-toffe-anime!!!!![]()
![]()
![]()
Eens kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die Gunslinger Stratos van aankomend seizoen? Lijkt me wel tof namelijk.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Mauskoekwaus op 18-03-2013 21:37:38 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
[Nipponsei] PSYCHO-PASS OP2 Single - Out of Control [Nothing's Carved In Stone].zip
[Nipponsei] PSYCHO-PASS ED2 Single - All Alone With You [EGOIST].zip![]()
YOURU NEVAH WARUKU ARONUquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef Qunix het volgende:
[Nipponsei] PSYCHO-PASS OP2 Single - Out of Control [Nothing's Carved In Stone].zip
[Nipponsei] PSYCHO-PASS ED2 Single - All Alone With You [EGOIST].zipHelemaal super.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef .Cake. het volgende:
Misschien ga ik vanavond wel Psycho Pass inhalen, voor de lulz. Heb het echt al een paar weken niet meer gezien...![]()
![]()
Als onze .Cake weer een beginnetje maakt kan ik haast niet achterblijven. Misschien.. heel misschien.quote:![]()
Goedzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als onze .Cake weer een beginnetje maakt kan ik haast niet achterblijven. Zeker weten.Helemaal super.![]()
Beweer je dat ik het al die jaren fout heb gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja he.
"Goedzo" is overigens geen woord.![]()
Helemaal super.![]()
![]()
Ik vond ze al tof en deze is ook wel tof. Sinds een Naruto ending volg ik ze. Beetje jammer dat de gain te hoog staat.
" LOCK AND LOLL IS NOTO DEADU!! "![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je er zelfs wel eens eerder op verbeterd.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Beweer je dat ik het al die jaren fout heb gedaan?Hmm, mweh.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Qunix het volgende:
Ik vond ze al tof en deze is ook wel tof. Sinds een Naruto ending volg ik ze. Beetje jammer dat de gain te hoog staat.![]()
Als je Clannad vergelijkt met K-on,Chuunibyou, Tamako market dan heeft kyoani best wat kwalitatief mindere anime's gemaakt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb gefaald. Ik heb wel iets gerelateerds gekeken: Blade Runner.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als onze .Cake weer een beginnetje maakt kan ik haast niet achterblijven. Misschien.. heel misschien.
Maar als je toch één serie van dit afgelopen seizoen gaat kijken, doe dan Psycho Pass.
Holy crap, net pas door dat er een nieuw seizoen voor de deur staat. Als ik thecartdriver er zo vlug op nalees zijn er maar twee of drie die me überhaupt aanspreken. Die met Titan, de mecha van Urobuchi Gen en de mecha van Sunrise. En heul misschien dat Evil Flower uit pure nieuwschierigheid.
Eerst maar eens zien of ik überhaupt ga kijken though...ANIMEES.
- Scamp![]()
Taalevolutie is een trut. endequote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja he.
"Goedzo" is overigens geen woord.
Shinsekai Yori is de betere dystopie.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als onze .Cake weer een beginnetje maakt kan ik haast niet achterblijven. Misschien.. heel misschien.Als ik Clannad niet van te voren gezien zou hebben had ik van misschien van K-ON genoten? Dat is best triest maat.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als je Clannad vergelijkt met K-ON, Chuunibyou en Tamako Market dan heeft Kyoani best wat kwalitatief mindere anime's gemaakt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Repelsteeltju op 19-03-2013 00:32:19 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dakgoot heeft After Story nog niet gezien jongens, ik heb nog hoop voor Dakgoot.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fairy Tail is nog best geinigNee eigenlijk niet. Alleen maar fanservice. Er zit geen logisch verhaal in.
Shounen hoeven niet logisch te zijn. Alleen vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Nee eigenlijk niet. Alleen maar fanservice. Er zit geen logisch verhaal in.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik wil Spongebob-anime, geen Schindlers List-animequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Nee eigenlijk niet. Alleen maar fanservice. Er zit geen logisch verhaal in.
![]()
Chuunibyou een kwalitatief mindere anime noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als je Clannad vergelijkt met K-on,Chuunibyou, Tamako market dan heeft kyoani best wat kwalitatief mindere anime's gemaakt.
Helemaal super.![]()
Darrom, als ik negen uur werk wil ik daarna iets simpels zien. Dan zijn shonens wel de Steven Seagal films van de anime.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shounen hoeven niet logisch te zijn. Alleen vermakelijk.![]()
Als dat zo was zou ik shonen wel waarderen, dus het klopt niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Darrom, als ik negen uur werk wil ik daarna iets simpels zien. Dan zijn shonens wel de Steven Seagal films van de anime.Helemaal super.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Chuunibyou een kwalitatief mindere anime noemenJij telt nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik shonen wel waarderen, dus het klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Jij telt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steven Seagal is een baas der bazen![]()
Helemaal super.![]()
Mwoah. Slechterik doet iets slechts. Held gaat vechten. Boem bam boem pets kadeng boem. Slechterik blijk sterker. Held krijgt power-up door de magie van vriendschap. Held wint.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik shonen wel waarderen, dus het klopt niet.
De Held doet iets onnozels. Iedereen lachen.
Net Fairy Tail, Naruto, Bleach en One Piece beschreven. Veel simpeler moet het niet worden.![]()
Maar Steven Seagal spuit one liners enzo. Een of andere mooiboy uit shounen kan hier niet aan tippen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah. Slechterik doet iets slechts. Held gaat vechten. Boem bam boem pets kadeng boem. Slechterik blijk sterker. Held krijgt power-up door de magie van vriendschap. Held wint.
De Held doet iets onnozels. Iedereen lachen.
Net Fairy Tail, Naruto, Bleach en One Piece beschreven. Veel simpeler moet het niet worden.Helemaal super.![]()
Maar Steven Seagal heeft geen nakama, alleen ontvoerde dochters en elke film een nieuwe al dan niet overleden partner.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar Steven Seagal spuit one liners enzo. Een of andere mooiboy uit shounen kan hier niet aan tippen.![]()
Net als Steven Seagal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat ik onder een steen leef.
Wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakgoot heeft After Story nog niet gezien jongens, ik heb nog hoop voor Dakgoot./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Schindlers List-anime
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Niet mee eens, eigenlijk. Als het nou een shounen als Ao no Exorcist, dan had ik je gelijk gegeven. In Naruto en Bleach (One Piece ben ik nog niet helemaal bij mee) zit een heel tof verhaal verwerkt, ondanks dat het een ''shounen fighter'' is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shounen hoeven niet logisch te zijn. Alleen vermakelijk.
GIRLS UND PANZER![]()
Die maus![]()
Michael Wittman's Tiger![]()
Deze ep![]()
Panzerlied![]()
AOTS Dec 2012
Maar wel simpele verhalen. En Fairy Tail is minder grappig dan One Piece, heeft minder interessant gevechten dan Bleach en minder verhaal dan Naruto maar het scheelt weinig. Gewoon lekker makkelijk te kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet mee eens, eigenlijk. Als het nou een shounen als Ao no Exorcist, dan had ik je gelijk gegeven. In Naruto en Bleach (One Piece ben ik nog niet helemaal bij mee) zit een heel tof verhaal verwerkt, ondanks dat het een ''shounen fighter'' is.![]()
De Maus is een gestoord zware tank uit de Tweede Wereldoorlog. Er zijn er ongeveer anderhalf van gemaakt.quote:![]()
De verhalen lijken simpel, maar kennen meer diepgang dan je denkt hoor. Met name Naruto en Bleach. Klinkt misschien heel dom, maar het is gewoon een heel uitgebreid en best diep verhaal, met veel stukken die gebaseerd zijn op bijvoorbeeld Japanse (en dat is niet de enige) mythologie. Lees voor de gein maar eens een Bleach thread op /a/, en dan met name de Aztec ttheory, dat is echt ontzettend boeiend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar wel simpele verhalen. En Fairy Tail is minder grappig dan One Piece, heeft minder interessant gevechten dan Bleach en minder verhaal dan Naruto maar het scheelt weinig. Gewoon lekker makkelijk te kijken
Ik ken het wel, maar als je de diepgang niet zoekt kijk het erg makkelijk weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De verhalen lijken simpel, maar kennen meer diepgang dan je denkt hoor. Met name Naruto en Bleach. Klinkt misschien heel dom, maar het is gewoon een heel uitgebreid en best diep verhaal, met veel stukken die gebaseerd zijn op bijvoorbeeld Japanse (en dat is niet de enige) mythologie. Lees voor de gein maar eens een Bleach thread op /a/, en dan met name de Aztec ttheory, dat is echt ontzettend boeiend.![]()
Hahaha... minder dan 4 minuten Inferno Cop en de rest van de 12 minuten credits
Was een aparte serie![]()
![]()
Gebruik een spiegel. Het beeld is vluchtiger en het is legaal enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:43 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
The poster says "Taking upskirt photos is a crime"Ik begrijp wat je bedoelt. Toen ik Bleach nog volgde was er 'The Heart', dat was ook complex man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De verhalen lijken simpel, maar kennen meer diepgang dan je denkt hoor. Met name Naruto en Bleach. Klinkt misschien heel dom, maar het is gewoon een heel uitgebreid en best diep verhaal, met veel stukken die gebaseerd zijn op bijvoorbeeld Japanse (en dat is niet de enige) mythologie. Lees voor de gein maar eens een Bleach thread op /a/, en dan met name de Aztec ttheory, dat is echt ontzettend boeiend.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Inferno Cop is pas diep, veel plottwists en ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gebruik een spiegel. Het beeld is vluchtiger en het is legaal enzo.
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Toen ik Bleach nog volgde was er 'The Heart', dat was ook complex man.
Helemaal super.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Toen ik Bleach nog volgde was er 'The Heart', dat was ook complex man.Tite Kubo is een held, hoe je het ook bekijkt.
HELLFIRE BOY!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inferno Cop is pas diep, veel plottwists en ik snap er niets van
Komt door de straling.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Tite Kubo is een held, hoe je het ook bekijkt.
100+ ep animes word ik meestal niet eens zat vanwege het verhaal, maar vanwege de cameos/fillers en omdat ik de mangas over het algemeen wel meepik waardoor ik geen reden heb om de mainstory anderhalf jaar later nog eens te gaan bekijken.
Ik noem Garlic jr., ik noem Bount, ik noem de +/-100 eps tussen sasuke retrieval arc en shippuden.
[ Bericht 18% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 19-03-2013 23:02:28 ]![]()
Ik heb al bijna een twee jaar geen bleach en naruto meer gezien en een jaar geen van de manga meer gelezen en de anime is nog steeds niet waar ik toen was. Ik vervloek gij fillers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
100+ ep animes word ik meestal niet eens zat vanwege het verhaal, maar vanwege de cameos/fillers en omdat ik de mangas over het algemeen wel meepik waardoor ik geen reden heb om de mainstory anderhalf jaar later nog eens te gaan bekijken.“An interesting thing is a good thing.”![]()
dat is de hoofdreden dat ik naruto en fairy tail gedropt heb..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een twee jaar geen bleach en naruto meer gezien en een jaar geen van de manga meer gelezen en de anime is nog steeds niet waar ik toen was. Ik vervloek gij fillers.
bleach wil ik, omdat die sort van "gestopt' is wel afkijken, maar zal vermoedelijk niet verder gaan met eventuele vervolg series![]()
Ik heb de fullbring arc van bleach nog wel proberen te kijken, maar ik trok deze niet, naruto gooi ik wel wekelijks aan via stream, maar alleen om te kijken of men bezig is met de storyline, aangezien deze qua fillers niet eens te voorspellen valtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een twee jaar geen bleach en naruto meer gezien en een jaar geen van de manga meer gelezen en de anime is nog steeds niet waar ik toen was. Ik vervloek gij fillers.![]()
![]()
Fillers worden van te voren aangekondigd en als je afleveringen opspaart kun je ook op Wikipedia (en de speciale wikia) zien wat je moet overslaan. Het echte probleem zijn de fillers die ze in belangrijke afleveringen stoppen (e.g. lange recaps, extra subplots domme dialogen.)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb de fullbring arc van bleach nog wel proberen te kijken, maar ik trok deze niet, naruto gooi ik wel wekelijks aan via stream, maar alleen om te kijken of men bezig is met de storyline, aangezien deze qua fillers niet eens te voorspellen valt“An interesting thing is a good thing.”![]()
Bij Bleach had ik sowieso al het gevoel dat je van een aflevering van ong 23 minuten al 5 minuten recap had en dan nog eens 2-3 minuten voor zowel intro en outro waardoor je zelfs in de story arcs zelfs om de aflevering kon overslaan zonder dat je enigzins iets van het verhaal miste, tenzij tite kubo weer eens besloot om een van in de vele dozijnen getekende characters zonder enige reden af te slachten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fillers worden van te voren aangekondigd en als je afleveringen opspaart kun je ook op Wikipedia (en de speciale wikia) zien wat je moet overslaan. Het echte probleem zijn de fillers die ze in belangrijke afleveringen stoppen (e.g. lange recaps, extra subplots domme dialogen.)
Daarbij de fillers bij shippuden duren gewoon langer dan de storyline
[ Bericht 6% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 19-03-2013 23:36:55 ]![]()
Too soon Tepeltje, too soon.quote:
Ja ik kijk alleen nog maar de anime omdat ik bepaalde stukken uit de manga geanimeerd terug wil zien. Bij dit soort anime (Naruto, Bleach, One Piece) lees ik altijd liever de manga, geen fillers daar gelukkig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij Bleach had ik sowieso al het gevoel dat je van een aflevering van ong 23 minuten al 5 minuten recap had en dan nog eens 2-3 minuten voor zowel intro en outro waardoor je zelfs in de story arcs zelfs om de aflevering kon overslaan zonder dat je enigzins iets van het verhaal miste, tenzij tite kubo weer eens besloot om een van in de vele dozijnen getekende characters zonder enige reden af te slachten.
Daarbij de fillers bij shippuden duren gewoon langer dan de storyline
Ik had het geluk dat ik een broertje had die zowel Naruto als Shippuuden al gezien had en mij precies kon vertellen wat ik wel en niet moest gaan kijken. Dus ik heb weinig fillers meegemaakt.
Dat gezegd hebbende, ik heb al in geen maanden Shippuuden gekeken, omdat er de één of andere filler was![]()
Ik zou misschien ooit nog wel eens aan Bleach willen beginnen, maar kan niet de tijd/energie vinden op het moment om het te downloaden en om uit te zoeken wat ik over kan slaan en wat niet.ANIMEES.
- Scamp![]()
Wat een kut eps zijn dit wel trouwens. Gebeurt echt weinig eigenlijk, met dank aan de recaps en het geneuzel van Smoker en die gozerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef Qunix het volgende:
Sanji en Nami tijdens de switch in de episode van van deze week (586)![]()
![]()
![]()
![]()
Sla zelf liever geen fillers over, tenzij het een compleet seizoen is (HE BLEACH?). Een paar afleveringen of een korte arc trek ik nog wel.
Irritanter is als ze eeuwen de motieven uitleggen of beschrijven wat ze gaan doen/ER gebeurt. Ga gewoon vechten, kneuzen.![]()
Het is wat minder, maar de reactie vond ik echt briljantquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat een kut eps zijn dit wel trouwens. Gebeurt echt weinig eigenlijk, met dank aan de recaps en het geneuzel van Smoker en die gozer![]()
![]()
Dat welquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is wat minder, maar de reactie vond ik echt briljant![]()
![]()
Fillers die nergens op slaan ala naruto/fairy tail
Fillers slaan sowieso nergens op..quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fillers die nergens op slaan ala naruto/fairy tail
Niet eens Boku no Pico?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Kura het volgende:
Whoooosh gisteren aan Death note begonnennnnn![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Bedoel je op deze manier?"
Gefeliciteerd, goede serie. Begin hierna aan Shounen Maid Kuro en Bokusatsu Tenshi Dokuro.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Kura het volgende:
Whoooosh gisteren aan Death note begonnennnnnHelemaal super.![]()
Of gewoon aan Highschool DxD, diepgaand verhaal, de animaties waren mindblowing en de characters zeer boeiend!''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Of gewoon aan Highschool DxD, diepgaand verhaal, de animaties waren mindblowing en de characters zeer boeiend!![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Jaaa ik heb de eerste paar episodes er nu opzitten en vind 't nice. Zal die anderen in mind houdenquote:Gefeliciteerd, goede serie. Begin hierna aan Shounen Maid Kuro en Bokusatsu Tenshi Dokuro.
~![]()
Live actionquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)-tv-special-in-april
alleen kamen rider is goed/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hihi klopt het dat jij hier al eerder de screenshots postte voor dat Danny Choo het deed?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:38 schreef Qunix het volgende:
http://www.dannychoo.com/post/en/26887/Image+of+an+Otaku.html“An interesting thing is a good thing.”![]()
2incest4u?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat een kutavatar van Kyunap. -1Helemaal super.![]()
Ze waren van hem, voordat hij ze op zijn eigen site postte.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hihi klopt het dat jij hier al eerder de screenshots postte voor dat Danny Choo het deed?![]()
Einde was matig. Overal best een leuke serie waarbij het midden echt slecht was (met dat avatar gezeik).
Laatste frame staat "SIByL still continues... Oftewel, er komt meer? OVA? Film? S2?![]()
Hot springs OVAquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Qunix het volgende:
Einde was matig. Overal best een leuke serie waarbij het midden echt slecht was (met dat avatar gezeik).
Laatste frame staat "SIByL still continues... Oftewel, er komt meer? OVA? Film? S2?Helemaal super.![]()
Waar? Het midden == midden van de serie. Laatste frame is ook niet dat je dan het einde weet ofzo hoorquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat een kutavatar van Kyunap. -1![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat een kutavatar van Kyunap. -1/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Jij herkent Tyrion en Cersei Lannister niet? Schavuit! Ik kan me niet herinneren dat ik je zo heb opgevoed.quote:
(Zet al je anime opzij en komt niet terug voordat je Ned zijn hoofd er niet meer bij houdt)“An interesting thing is a good thing.”![]()
Laatste aflevering van Inspector Akane Tsunemori: Agent of Sybil gezien. De symboliek was sterk in deze. Echter voel ik een verstoring dialoog en handelingen
Kyubnaps nieuwe avatar zuigt wangen.
Loop net langs iemand met zo'n lange zwarte coat waar ze van die stoffen lapjes met levensgrote hoofden van Luffy en Naruto op heeft gezet.
Wat bezielt zo iemand?![]()
Ik ken ze niet, en ik hoef ze ook niet te kennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij herkent Tyrion en Cersei Lannister niet? Schavuit! Ik kan me niet herinneren dat ik je zo heb opgevoed.
(Zet al je anime opzij en komt niet terug voordat je Ned zijn hoofd er niet meer bij houdt)![]()
Laat hem/haar lekker zijn/haar ding doen, kan me ook niet voorstellen dat ze er gelukkig van worden hoor, maar goed..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loop net langs iemand met zo'n lange zwarte coat waar ze van die stoffen lapjes met levensgrote hoofden van Luffy en Naruto op heeft gezet.
Wat bezielt zo iemand?
Goed zo, kill it before it lays eggs.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja kom je nu mee. Had haar al een schop in de uiers verkocht.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Blijft een gave anime, en eentje waarbij de dub zelfs goed te noemen is.quote:Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Hoe weet je dat het vriendske niet eigenlijk Pieter-Koen heette?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze noemde haar vriend "Pieter-kun"“An interesting thing is a good thing.”![]()
Volgende keer doe je het zoals Dakgoot het zou doen; GEGEN DIE MAUER, RATATATATATATATAT.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het vriendske niet eigenlijk Pieter-Koen heette?
Helemaal super.![]()
Ze sprak de 'u' in kun uit als de 'u' in 'kut' of 'prut', niet zoals een goede 'oe' hoort. Dat verschil is wel redelijk duidelijk te horen.
'T is natuurlijk wel een extreem uiterste verder, staat natuurlijk nergens model voor.![]()
Je hoort de 'u' in 'kun' uit te spreken als een franse 'u'. Zoals in ''une femme''.Althans, dat lijkt mij het meest logische.
Oke, AlDieWillenteKaaprenVaren-kunquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze sprak de 'u' in kun uit als de 'u' in 'kut' of 'prut', niet zoals een goede 'oe' hoort. Dat verschil is wel redelijk duidelijk te horen.
'T is natuurlijk wel een extreem uiterste verder, staat natuurlijk nergens model voor.
Helemaal super.![]()
Kyubey-san
.. -san is toch goed?
Enfin, da's natuurlijk een nadeel van anime, dat veel mensen dan meteen aan de uitersten denken.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Watashi is de beste ik. [naam]+san is de beste jij.
Helemaal super.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze noemde haar vriend "Pieter-kun"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Japanse dingen in het echt zeggen
Kawaii, pieter-koen, sugoi, baka
:')![]()
Het schijnt dat er ergens een land is waar iedereen Japanse dingen zegt... in het echt. Dat is te treurig om te geloven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Japanse dingen in het echt zeggenquote:
Vreselijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Japanse dingen in het echt zeggen
Kawaii, pieter-koen, sugoi, baka
Behalve als je zelf in Japan woonachtig bent.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat land ga ik trouwens heen in Juliquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ergens een land is waar iedereen Japanse dingen zegt... in het echt. Dat is te treurig om te geloven.
[..]
:')![]()
C'est la vie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vreselijk.
Behalve als je zelf in Japan woonachtig bent.Wat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Kyubey het volgende:
SEHAI SENSOU
Waarom duurt episode 1 47 minuten_ O _quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat land ga ik trouwens heen in Juli“An interesting thing is a good thing.”![]()
DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Fatih Zeroquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
C'est la vie.
[..]
Wat?
[..]
_ O _![]()
Riderbro enzoHelemaal super.![]()
Denk dat je een dubbele episode hebt. 2 keer 23 minuten nogwat = 47 minuten.quote:
>Fatih Zero
hmm ik heb de eerste ep van BTOOOM! gezien... als ik zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik dan in de juiste richting qua ending?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
hmm ik heb de eerste ep van BTOOOM! gezien... als ik zeg:NO PAIN NO GAMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik dan in de juiste richting qua ending?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
hmm ik heb de eerste ep van BTOOOM! gezien... als ik zeg:+ fanservice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik dan in de juiste richting qua ending?
Ja.Helemaal super.sinterklaaskapoentje
![]()
hmm ik heb de eerste ep van BTOOOM! gezien... als ik zeg:Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik dan in de juiste richting qua ending?:')![]()
* Blue_Panther_Ninja is exact 1 jaar op FOK!
is zat tijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk dat je een dubbele episode hebt. 2 keer 23 minuten nogwat = 47 minuten.
>Fatih Zero![]()
![]()
Psycho-Pass heeft me er van overtuigd. Jij bent de nieuwe Robin.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk dat je een dubbele episode hebt. 2 keer 23 minuten nogwat = 47 minuten.
>Fatih ZeroOk. Waar was je vorige winter en waarom heb je toen niet meegekeken?quote:
Heh hoe wat, waarom.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Psycho-Pass heeft me er van overtuigd. Jij bent de nieuwe Robin.Ik eis een verklaring.
Hij heeft wel gelijk. Het spijt me dit te moeten zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heh hoe wat, waarom.Ik eis een verklaring.
Is het nieuwe seizoen er al? Ik heb nog steeds geen psycho pass gekeken, maar nu het af is ga ik m denk ik wel een keertje marathonnen in één bups achter elkaar kijken.ANIMEES.
- Scamp![]()
Omdat ik eerst Fate Stay Night wilde kijken. En daarna was ik de Fate/huppelepup even helemaal zat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Psycho-Pass heeft me er van overtuigd. Jij bent de nieuwe Robin.
[..]
Ok. Waar was je vorige winter en waarom heb je toen niet meegekeken?Helemaal super.![]()
Kijk, daar ga je al in de fout.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat ik eerst Fate Stay Night wilde kijken. En daarna was ik de Fate/huppelepup even helemaal zat.ANIMEES.
- Scamp![]()
Had'ie een hockeystick?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze noemde haar vriend "Pieter-kun"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Psycho-Pass heeft me er van overtuigd. Jij bent de nieuwe Robin.![]()
Clannad uitgekeken krijgt een 9/10
vandaag beginnen aan After story/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik noem Clannad ~after story~ in mijn gedachten tegenwoordig Clannaids ~the day after story~ en dat terwijl ik het best leuk vond.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
vandaag beginnen aan After storyquote:[Commie] Psycho-Pass - 22 [0A6AC268]. mkvquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heh hoe wat, waarom.Ik eis een verklaring.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
vandaag beginnen aan After story![]()
![]()
vandaag beginnen aan After story![]()
![]()
vandaag beginnen aan After story
Helemaal super.![]()
Jammer je spreekt nu jezelf tegen aangezien je op jouw MAL Clannad ook een 9 hebt gegeven.quote:
Je bent gewoon buthurt/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee even serieus, ik wil een fatsoenlijke verklaring.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[Commie] Psycho-Pass - 22 [0A6AC268]. mkv
Wat? Als ik thuiskom maar even fixen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jammer je spreekt nu jezelf tegen aangezien je op jouw MAL Clannad ook een 9 hebt gegeven.
Je bent gewoon buthurtHelemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat? Als ik thuiskom maar even fixen.
Kyubey is een troll.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat Clannad nietbzo goed dan?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Er zijn enkele verklaren die ik me zo kan bedenken waarom Clannad niet als leuk ervaren kan worden:
- Grote ogen kunnen je niet aanspreken (de stijl dus)
- Je probeert je af te zetten tegen een geprezen meestwerkje om je te onderscheiden van de rest van "het schaap".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: