SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Dit is denk ik de meest accurate samenvatting van SOA die ik ooit heb gelezen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[...] ongelofelijk veel [...] plotgaten.
Ah die animequote:
Modelbouw club. Meer weet ik eigenlijk ook nietquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ben je ook gezwicht voor de Clannadrazzia?valt me tegen
Idd veel beter dan die zuurpruimquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Clannad 10/10, after story weet ik nog niet.
Edit: Robins UI![]()
Waarom u Adam Smith niet leuk vinden?quote:
Ze houdt van dikkertjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En jij kon Boku no Pico nauwelijks bekijken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom u Adam Smith niet leuk vinden?
[..]
Ze houdt van dikkertjes.
clannad 10/10 gaat erg ver.. AS daarin tegen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Clannad 10/10, after story weet ik nog niet.
Edit: Robins UI![]()
jouw UIquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Binnenkort ook bij u thuis. Een Clannad-razzia near you.
Misaki Nakaharu uit Welcome to the NHK. Geen dank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw UI
als ik thuis ben eff image search eroverheen...
Neen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom u Adam Smith niet leuk vinden?
[..]
Ze houdt van dikkertjes.
dus tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misaki Nakaharu uit Welcome to the NHK. Geen dank.
quote:
Ik vermoed dat Robin onze Misaki wil worden en ons wil redden van die rare Chinese tekenfilms en het hikkikomori-schap dat ons tekenfilmkijkers ongetwijfeld staat te wachten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dus toch(ik had al zo'n sterk vermoeden
)
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vermoed dat Robin onze Misaki wil worden en ons wil redden van die rare Chinese tekenfilms en het hikkikomori-schap dat ons tekenfilmkijkers ongetwijfeld staat te wachten.
daar issie dan ruim te laat meequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vermoed dat Robin onze Misaki wil worden en ons wil redden van die rare Chinese tekenfilms en het hikkikomori-schap dat ons tekenfilmkijkers ongetwijfeld staat te wachten.
Correct.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
WE AINT GOT NO TIME FO YOU FOOL. Ik wil niet genezen worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Correct.
Jullie zijn te genezen.
Wie zegt dat wij niet de ziekte zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Correct.
Jullie zijn te genezen.
Oe. Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:23 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vriendin is een soort Misaki voor me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad, maar situaties kun je natuurlijk wel vergelijken.
Overigens valt het met mij wel mee, maar anime kijk ik niet echt meer. Soms even de NGE-intro om wat nostalgische gevoelens op te halen.
You can't be doing that man, come on.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad, maar situaties kun je natuurlijk wel vergelijken.
Overigens valt het met mij wel mee, maar anime kijk ik niet echt meer. Soms even de NGE-intro om wat nostalgische gevoelens op te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Qunix het volgende:
Ik kijk ook al een tijdje geen anime meer...Voor jouw doen is dat misschien veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je geen anime kijkt krijg je excessieve haargroei op je vingers en raak je blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |