Tuurlijk. Mits zelfde temp en niet daarna weer bewaren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Kan ik eigenlijk ontdooide melk ook mengen met verse melk? Ik vroor 150 cc in, en Luuk drinkt 170 nu
Dus eerst ontdooien, en in de koelkast, en dan koelkast melk erbij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mits zelfde temp en niet daarna weer bewaren.
Ik twijfel er verder ook niet aan dat als mijn baby een te lage suikerspiegel heeft er bijgevoed moet worden hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik had echt zwangerschapssuiker. Bram is ook geprikt na geboorte en zat idd onder die 2,6. Ik heb geen moment getwijfeld aan het feit dag er gewoon melk in het kind moest. Hij had net bij mij gedronken, en we praten hier over 7cc bijvoeding die hij heeft gehad. Alle andere waarden waren goed.
Merkte je ook aan hem dat hij zo'n lage bloedsuiker had direct na de geboorte? Was hij ook slapjes of zo (zal wel niet misschien als hij direct kon drinken)? Wel heel fijn dat jullie zo snel naar huis mochten en dat zijn bloedsuiker snel reageerde op de voedingquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef Ticootje het volgende:
Er is 4x geprikt. Een uur na geboorte. Die was te laag, dat kon het apparaat niet aan. Toen moest het lab komen om bloed af te nemen en toen was het 2,6. Toen had hij al gedronken en was er al een cupje aangeboden die hij weigerde.die 2,6 was voor de arts prima, de volgende 2 X prikken moest dan wel goed zijn. En dat was het ook, Bram was om 2 uur geboren en om 22 uur mochten we naar huis.
Als je suiker echt steeds te hoog is zullen ze dat gaan zien aan je kindje. Die groeit op glucose. Bram was 4285 bij 38,5 week zwangerschap. Ik ben dan ook ingeleid omdat hij te zwaar werd. Ik had normaal vruchtwater en verder geen hele dikke buik.
Je kan vragen of je een dagcurve mag prikken of dat ze een glucose test doen. Dan weet je het zeker.
Jep, gewoon Nederland. Wel het oosten des lands, misschien dat dat verschil maakt? Jij bent vk toch, hanteren jullie andere protocollen/grenswaarden?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |