Ik doe een mix want soms heeft hij het liever hapklaar gepureerd en andere keer dan eet hij zo stukken weg. Ik maak me niet echt zorgen om zijn gewicht want hij is ook superactief, maar ik wil er gewoon mee zeggen dat ik niet kan zeggen (net als jij): hij eet vanzelf wel als hij honger heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Asy, gok dat je rapley geeft, misschien wil je manneke liever gepureerd, ik zou gewoon aabieden, en een schaaltje ergens neerzetten , dat is hier de enige manier m iets bij Oliver naar binnen te krijgen, laat hem maar slepen met zijn sneetje brood/cracotte eet hij nog maar een kwart of paar hapjes, heel soms een halve f ietsjes meer, maar hij eet.
Iets eten vind ik voorals nog belangrijker dan tafelmanieren.. \
Verder als je je zorgen maakt om gewicht etc. misschien eens contact met een dietist opnemen?
R sleept ook met haar eten, zo loopt ze de hele middag rond met haar cracker en in de ochtend leg in haar brood met pindakaas gewoon op de salontafel, af en toe tijdens het spelen komt ze dan een stukje halen en eten. Werkt het bestequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Asy, gok dat je rapley geeft, misschien wil je manneke liever gepureerd, ik zou gewoon aabieden, en een schaaltje ergens neerzetten , dat is hier de enige manier m iets bij Oliver naar binnen te krijgen, laat hem maar slepen met zijn sneetje brood/cracotte eet hij nog maar een kwart of paar hapjes, heel soms een halve f ietsjes meer, maar hij eet.
Iets eten vind ik voorals nog belangrijker dan tafelmanieren.. \
Verder als je je zorgen maakt om gewicht etc. misschien eens contact met een dietist opnemen?
Ja echt alleen uit de borstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, ze wil bv blijkbaar echt alleeen aan de borst. Hoe eet ze de bijvoeding dan?
Tnx. Daar is toch ook een consult aan te vragen? Het gaat om medicijn gebruik nog voor de zwangerschap waar naar gekeken moet worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:52 schreef Morretje het volgende:
http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/2010-nl.html
Deze?
Ja hoor, mijn vriend gaf mijn baby ook heel af en toe kunstvoeding als ik wat langer van huis was, dat ging prima. Nu krijgt hij half half en hij drinkt t prima en heeft nergens last van. Hoe jouw baby erop reageert is misschien even afwachten, maar het hoeft geen problemen op te leveren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef Kwisted het volgende:
ik baal als n stekker van t kolven. krijg steeds meer weerstand ertegen. vooral omdat ik niet bijgekolfd krijg en nu dus op mijn vrije dagen tussen de voedingen moet kolven. dat wil ik niet.
is het dan mogelijk om 2avonden in de week kv te geven, op de momenten dat ik niet genoeg afgekolfd heb gekregen?
lust ze dat dan wel? en wil ze dan daarna mijn melk nog wel?
bo is helemaal over gelukkig
Medicijngebruik tijdens de zws is heel wat anders dan tijdens de lactatie. Voor dat eerste kun je een preconceptioneel consult aanvragen bij de verloskundige of gynaecoloog, voor de tweede kun je een consult bij Eurolac per email aanvragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Saffier het volgende:
[..]
Tnx. Daar is toch ook een consult aan te vragen? Het gaat om medicijn gebruik nog voor de zwangerschap waar naar gekeken moet worden.
Tnx!!!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef WupWup het volgende:
[..]
Medicijngebruik tijdens de zws is heel wat anders dan tijdens de lactatie. Voor dat eerste kun je een preconceptioneel consult aanvragen bij de verloskundige of gynaecoloog, voor de tweede kun je een consult bij Eurolac per email aanvragen.
Ze krijgen nog wel breast milk fortifier, die moeten ze in principe tot 3,5 kg hebben. Ik weet ook niet of ik het trek om ze volledig aan de borst te hebben. Het is heel handig als iemand anders ook een flesje kan geven (met moedermelk). Je hebt dan net meer handen vrij en dan hoeven ze ook niet te wachten tot ze aan de beurt zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Kyara wat goed dat jullie al twee live voedingen hebben!
Ga je proberen ze volledig aan de borst te krijgen of hebben ze nog prematurenbijvoeding nodig?
Zittend drinken krijgt mijn mini nu pas doorquote:Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef WupWup het volgende:
Hoe groter ze worden, hoe makkelijker dat natuurlijk ook wordt. Jullie raken steeds meer op elkaar ingespeeld, het aanleggen gaat steeds iets makkelijker en voor hen het aanhappen, straks kunnen ze ook zittend drinken (echt hoor, eerder dan je zou denken!) en drinken ze ook steeds effectiever. Het is nu wel ff buffelen, maar ik geloof dat je daar straks onwijs profijt van hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |