Heeft iemand nog kolftips? Op een werkdag drinkt Viktor 3x150 en als ik een avond werk 1x150.
Nu werk ik 2 vaste dagen overdag, maar de avonden zijn onregelmatig. Ik kolf veel te weinig om aan zijn vraag te voldoen. Ik heb geluk als ik 300 bij elkaar kolf.
Het kolven zelf is ook lastig omdat ik geen vaste werkplek heb en midden op de dag ergens een afspraak. Mijn dag vandaag: tot half 1 thuis, van half 1 tot half 2 in de auto op weg en van half 2 tot 4 uur een vergadering en daarna weer in de auto en half 7 thuis (file, kinderen halen). Dan kan ik dus 2 keer thuis kolven. Maar ik kolf maar max 100 per keer. Ik hoop dat ik tijdens de vergadering kan kolven maar het is in een koude kerk dus erg relax is dat ook niet.
Oh en ik ben ongesteld geworden en vorige week heb ik op werkdagen elke 2 uur gekolfd en als V thuis was ook tussendoor nog. Dus ik had zondag net het idee dat mijn productie toegenomen was en nu is het ingestort. Viktor krijgt er genoeg uit maar ik kolf dus heel slecht.
Hoe krijg ik nou genoeg gekolfd om aan zijn vraag te voldoen? Ik ben al in de weer met de kolf schelpen warm maken, warme doeken, soms douche ik voor het kolven (maar ja, kost veel tijd om dat elke kolfbeurt te doen

) goed eten, ontspannen, iets ontspannends doen ondertussen enzovoort. Maar het blijft gewoon prut. Ik heb een dubbelzijdige kolf. Na de TSR loopt het max 1 minuut goed en daarna krijg ik er met borstcompressie nog wel wat uit. En dan is het klaar.
Iemand nog tips?