twitter:SamsungMobileUS twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 02:06:52The countdown for #TheNextBigThing has begun. Who’s ready for the Global Unpacked Event on March 14? http://t.co/yi8VSDFxUe reageer retweet
Draadloos opladen is niet zo spannend. je moet je telefoon dan nog steeds op een specifieke plek leggen om op te laden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:20 schreef eRKa het volgende:
Hier een SGS3, maar als de SGS4 inderdaad een octacore processor heeft, dan komt die ervoor in de plaats.
Geruchten gaan ook over draadloos opladen en beter scherm.
Hoezo? Als je een GS2 had zou ik het snappen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:20 schreef eRKa het volgende:
Hier een SGS3, maar als de SGS4 inderdaad een octacore processor heeft, dan komt die ervoor in de plaats.
Geruchten gaan ook over draadloos opladen en beter scherm.
Doet mij denken aan de presentatie van de iPhone 4S. Iedereen hoopte op een compleet nieuw design, werd het een onder de motorkapupdate met kleine uiterlijke veranderingen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Meer foto's.
http://www.sammobile.com/(...).UUF1R_t-XcA.twitter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Buiten dat het niet lekker werkt, ziet dat zwaaien naar je toestel er ook behoorlijk debiel uit als je het mij vraagtquote:
Ik laad mijn S3 al bijna een jaar draadloos ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Apple haalt uit naar Galaxy S4
Ook zou hij draadloos kunnen opladen
Is ook mogelijk, geloof alleen dat er geen officiele oplaadpad voor is...?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik laad mijn S3 al bijna een jaar draadloos ?
Niet van Samsung zelf iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is ook mogelijk, geloof alleen dat er geen officiele oplaadpad voor is...?
En is het wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Niet van Samsung zelf idd
QI is universeel
Iets langzamer dan netspanning , sneller dan USBquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En is het wat?
Laadt het sneller of even snel als een netadapter?
Het is gewoon een quadcore, met vier extra kernen die weinig energie verbruiken voor als het toestel in slaapmodus is oid. Het zou dus het batterijverbruik ten goede moeten komen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:46 schreef Dasjonny het volgende:
Het enige waar ik benieuwd naar ben is of ze die octa core er daadwerkelijk in hebben en wat dat doet met het stroomverbruik.
Voor de rest lijkt de HTC One me toch echt een veel meer premium telefoon dan de GS4 met al dat aluminium wat nu wel eens een keer goed verwerkt is met een klein deel kunststof.
Zou het graag willen proberen, maar aangezien mijn S3 al voor de 2e keer terug is ter reparatie zie ik het voor dit toestel niet meer zitten. (moederbord is nu naar de klote)quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:59 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Iets langzamer dan netspanning , sneller dan USB
Mooi Toetsenbordje wel op de achtergrond.quote:
Ik ben dus benieuwd naar hoe dat schakelt, de Tegra 3 had ook één companion core maar volgens mij waren die telefoons niet extreem zuinig. Wat zou moeten zijn en wat is, is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is gewoon een quadcore, met vier extra kernen die weinig energie verbruiken voor als het toestel in slaapmodus is oid. Het zou dus het batterijverbruik ten goede moeten komen.
in de OP toch gewoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef egelhond het volgende:
Ik ben benieuwd vanavond. Iemand een link waar je live de aankondiging kan volgen?
Was jouw Qi lader duur en waar heb je hem vandaan? Ik wil er zelf eigenlijk ook wel een als het een beetje betaalbaar is. Die dingen van Nokia vind ik echt veel te duur namelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Niet van Samsung zelf idd
QI is universeel
Prijs zal wel omlaag gaan als de S4 verkrijgbaar is. Dat zal over enkele weken zijn. Zal wel zo'n ¤150 schelen met de adviesprijs van de S4 denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef AchmedJan het volgende:
Van de week een S3 besteld, maar ben er vandaag pas achter gekomen dat de S4 er bijna aan komt. Gaat deze aankondiging op korte termijn invloed hebben op de prijs van de S3 (kan mijn bestelling nu nog annuleren namelijk). Want als hij over 2 weken een stuk goedkoper is koop ik hem dan wel (S4 is te duur voor mij)
Mwah. vind de kleuren altijd erg matig op HTC toestellen in vergelijking met samsungs toestellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Samsung moet vanavond wel met iets heel bijzonders komen wil ik de pre-order van de HTC One annuleren.
Omdat ze bij Samsung overgesatureerd worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mwah. vind de kleuren altijd erg matig op HTC toestellen in vergelijking met samsungs toestellen
http://www.phonegigant.nl(...)3x_LUCFUUV3godRBIAEgquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Was jouw Qi lader duur en waar heb je hem vandaan?[..]
Dankje. Ik wacht nog wel even tot ze ergens goedkoper zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:57 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
http://www.phonegigant.nl(...)3x_LUCFUUV3godRBIAEg
Ebay.com vanaf 28$quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dankje. Ik wacht nog wel even tot ze ergens goedkoper zijn
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef egelhond het volgende:
Ik ben benieuwd vanavond. Iemand een link waar je live de aankondiging kan volgen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Zeg nergens een topic hierover. Hier in ieder geval een livestream.
Begint vannacht om 0:00, live vanuit NY kan je het op YouTube volgen.
Volgens de geruchten gaat het qua design weinig verschillen met de huidige S3 en wordt het een update van onder de motorkap. Ben benieuwd!
Livestream:[ afbeelding ]twitter:SamsungMobileUS twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 02:06:52The countdown for #TheNextBigThing has begun. Who’s ready for the Global Unpacked Event on March 14? http://t.co/yi8VSDFxUe reageer retweet
Wat heb je ervoor betaald?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef AchmedJan het volgende:
Van de week een S3 besteld, maar ben er vandaag pas achter gekomen dat de S4 er bijna aan komt. Gaat deze aankondiging op korte termijn invloed hebben op de prijs van de S3 (kan mijn bestelling nu nog annuleren namelijk). Want als hij over 2 weken een stuk goedkoper is koop ik hem dan wel (S4 is te duur voor mij)
Ondanks dat dit duidelijk zo'n fan-gemaakt ding is, lijkt me zo'n dunne bezel echt vervelend omdat je dan constant met je handpalm het scherm aanraakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef ArnosL het volgende:
Als dit hem zou worden, is het een mooie opvolger. Dat design van de S3 vind ik maar niks.
[ afbeelding ]
48,257 nu aan het kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Printerkabel het volgende:
29,445 nu aan het kijken
Kijken hoeveel het er straks zijn
Hij refreshed het automatisch hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Even naar een ander tabblad helpt ook al hoor, hoef je niet voor op F5 te drukken
Dat bedoel ik eigenlijk ook, ik dacht dat je op F5 druktequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hij refreshed het automatisch hoor
Ik heb het idee dat mickey mouse elk moment kan verschijnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef delano.888 het volgende:
Muziekje doet me denken aan de efteling
Fashionably latequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef delano.888 het volgende:
Organiseer je zoiets groots, hou je dan tenminste aan de juiste tijd
Of Donald Duck, zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef shaderon het volgende:
Wacht maar zo gaan die gordijnen open en komt mickey mouse
Of ze openen met iets met zang en dansquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef shaderon het volgende:
Wacht maar zo gaan die gordijnen open en komt mickey mouse
Exact! Efteling heeft een paar attracties met vrijwel dezelfde muziek ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Doet mij denken aan die muziek die ze bij de burgertent in het Disneyland Parijs hebben.
dit is gewoon afleiding voor de mega atoombomquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
Ze beginnen te laat, niet te vertrouwen die koreanen
Demo toestel is vastgelopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
Ze beginnen te laat, niet te vertrouwen die koreanen
Dat was ook zo met een paar Galaxy Tabs op CESquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was ook zo met een paar Galaxy Tabs op CES
copyright free music he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Aptoide het volgende:
Konden ze nou geen beter muziek verzinnen..
Dat zou wel de aankondiging van de eeuw zijn:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef shaderon het volgende:
Komt die gozer met een doos haalt hem eruit, en loopt weer weg.
Dit is zowat dezelfde muziek als de vorige Unpacked-eventquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Aptoide het volgende:
Konden ze nou geen beter muziek verzinnen..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zou wel de aankondiging van de eeuw zijn:
"dit is hem! mooi he?"
En weer weglopen.
Dan heeft iedereen het er over morgen
En als naklap nog even een iphone kapot gooien op het podiumquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zou wel de aankondiging van de eeuw zijn:
"dit is hem! mooi he?"
En weer weglopen.
Dan heeft iedereen het er over morgen
Ze moeten gewoon een super bekende acteur oid regelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Denk dat het weer zo'n kutpresentatie als vorig jaar wordt.
Apple wint zo hard op alle fronten wat betreft productpresentaties.
quote:
Idem, faildroid, uitgekakte kut telefoontjes van samsungquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Osiris024 het volgende:
Ok ik lees het morgen allemaal wel.
Dát applaus
Bij Apple niet dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
Niemand kan applaudiseren omdat ze allemaal aan het filmen zijn
Denk t, alleen de mensen reageren te traagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef Aptoide het volgende:
Gebruiken ze daar van die "nu klappen bordjes"?
Niet al te serieus nemenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Als je dit niet kan verstaan...........
Is wel nodig met die slechte grappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef Aptoide het volgende:
Gebruiken ze daar van die "nu klappen bordjes"?
Precies, pauper Androidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef shaderon het volgende:
dislike bar is nu verdubbeld in een minuut
quote:
Dual Sim, LTE etc.......quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Gewoon een upgrade vergelijkbaar met iPhone 4 > iPhone 4S
Jawel, gewoon een interne upgrade. Qua uiterlijk is er niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dual Sim, LTE etc.......
Niet echt lijkt me...
Puur op design ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Gutz het volgende:
Toch maar een Sony als opvolger van m'n S2, denk ik..
Ok, Op die manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon een interne upgrade. Qua uiterlijk is er niet veel veranderd.
Dat dacht ik na het zien van het design van det GIII ook, en kijk wat voor succes dat geworden is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:23 schreef rcco het volgende:
Grootste fout die Samsung ooit heeft gemaakt met de Galaxy serie dit.
Is dat niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:23 schreef rcco het volgende:
Grootste fout die Samsung ooit heeft gemaakt met de Galaxy serie dit.
Wat ik ermee bedoel is dat er nu minder van zullen worden verkocht. Er zijn tegenwoordig andere opties bij de concurrenten.quote:
Dit is de eerste keer dat het design NIET flink word veranderd bij de nieuwe galaxy, dat is niet slim lijkt me..quote:
Ligt lekkerder in de hand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ja, ik vind heel dat afgeronde gebeuren maar niks.
Dan is Samsung idd niks voor je...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ja, ik vind heel dat afgeronde gebeuren maar niks.
Heeft de htc one ook al en het is een goedkope gimmick om te integreren..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef delano.888 het volgende:
IR voor je televisie, dat is dan wel tof.
Mwoh, op m'n s2 vind ik t perfectquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dan is Samsung idd niks voor je...
http://www.theverge.com/2(...)s4-announced-upgradequote:From our limited testing, "Smart Pause" and "Smart Scroll" skew more toward gimmick — they’re supposed to detect your eyes, and either pause your movie when you look away or scroll when you reach the bottom of a page, but neither worked much at all in our time with the GS4.
Dat gebeurt ook, hier is hij gecrashedquote:
Van The Verge.quote:It’ll be out in the second quarter of this year, and Samsung wouldn’t comment on price except to say it will have a "premium Samsung smartphone price."
Alleen zal het wat meer batterij vreten op een S3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Dit is allemaal software, net als die S TranslatorOver een maand of twee zitten deze gewoon verwerkt in een custom ROM voor de S3.
Lijkt me niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
Voor de translator heb je zeker internet nodig, je hebt zeker een internetabo als je op vakantie bent ergens..
Ik zag m niet typenquote:
Mwa, het zou wel iets nieuws zijn als dit een offline app zal worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
Voor de translator heb je zeker internet nodig, je hebt zeker een internetabo als je op vakantie bent ergens..
De processor moeten ze nog vertellen volgens mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie hebben het over dat het enkel software is, maar wat verwachten jullie nog kwa hardware functionaliteit dan?
Ik heb anders zat buitenlandse vriendenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef delano.888 het volgende:
Ja mijn vrienden sturen mij ook altijd berichten in een andere taal. Want dat is heel logisch.
Waarom is dit speciaal voor de S4 dan, dit kan dan ook wel geintegreerd worden in de S3/2/1. Het is een app die taal herkent, nou wauwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie hebben het over dat het enkel software is, maar wat verwachten jullie nog kwa hardware functionaliteit dan?
En jij spreekt niet hun taal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik heb anders zat buitenlandse vrienden
is wel handig maar niet meer dan dat omdat iedereen toch wel engels kent
Bron: The Verge.quote:It’ll be sold with either a Samsung Exynos 5 or Qualcomm Snapdragon S4 Pro processor, depending on region, and every model will come with 2GB of RAM, a big 2,600mAh battery, and 16, 32, or 64GB of storage (plus a microSD slot if you want to add more).
Ja, maar wat voor usability features zouden ze kunnen tonen die niet ook naar S3 kunnen gezet worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Waarom is dit speciaal voor de S4 dan, dit kan dan ook wel geintegreerd worden in de S3/2/1. Het is een app die taal herkent, nou wauw
Nee die is best heel nieuw hoor, en ook erg goed. Ik heb liever dat dan die Samsung Exynos.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bron: The Verge.
S4 Pro is toch al de oude generatie?
Hoe ben je vrienden worden dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
succes met Welsh leren onder andere
Weet ik het, ik koop het toestel toch niet vind het gewoon interessant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor usability features zouden ze kunnen tonen die niet ook naar S3 kunnen gezet worden?
De massa dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef xminator het volgende:
Dit is echt voor domme amerikaantjes gemaakt..
Dit soort mensen wonen ook gewoon in nederlandquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef xminator het volgende:
Dit is echt voor domme amerikaantjes gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |