Puur op design ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Gutz het volgende:
Toch maar een Sony als opvolger van m'n S2, denk ik..
Ok, Op die manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon een interne upgrade. Qua uiterlijk is er niet veel veranderd.
Dat dacht ik na het zien van het design van det GIII ook, en kijk wat voor succes dat geworden is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:23 schreef rcco het volgende:
Grootste fout die Samsung ooit heeft gemaakt met de Galaxy serie dit.
Is dat niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:23 schreef rcco het volgende:
Grootste fout die Samsung ooit heeft gemaakt met de Galaxy serie dit.
Wat ik ermee bedoel is dat er nu minder van zullen worden verkocht. Er zijn tegenwoordig andere opties bij de concurrenten.quote:
Dit is de eerste keer dat het design NIET flink word veranderd bij de nieuwe galaxy, dat is niet slim lijkt me..quote:
Ligt lekkerder in de hand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ja, ik vind heel dat afgeronde gebeuren maar niks.
Dan is Samsung idd niks voor je...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ja, ik vind heel dat afgeronde gebeuren maar niks.
Heeft de htc one ook al en het is een goedkope gimmick om te integreren..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef delano.888 het volgende:
IR voor je televisie, dat is dan wel tof.
Mwoh, op m'n s2 vind ik t perfectquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dan is Samsung idd niks voor je...
http://www.theverge.com/2(...)s4-announced-upgradequote:From our limited testing, "Smart Pause" and "Smart Scroll" skew more toward gimmick — they’re supposed to detect your eyes, and either pause your movie when you look away or scroll when you reach the bottom of a page, but neither worked much at all in our time with the GS4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |