Gezien van uit mijn iStone uit 2080quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef LasTeR het volgende:
Eens met Schiller.
Gepost vanaf mijn iWatch.
Denk over apple nerds die nog maagd zijn en haten op android omdat het open source is dus meer voor echte bazen aka scheit hebben aan anderenquote:
Moet je iets bekennen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
je bent nog bekend met het fenomeen mannen die zich voordoen als vrouw op FOK!
Maar ik vind een besturingssysteem of gsm helemaal niet de moeite waard om over te discussieren. Je kunt toch met allebei bellen en whatsappen? Wat moet je er nog meer mee dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Smack10 het volgende:
Denk over apple nerds die nog maagd zijn en haten op android omdat het open source is dus meer voor echte bazen aka scheit hebben aan anderen
Ja, ik heb ook een lul van 30 cmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepost vanaf mij iPhone.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ts twijfelt over zijn geaardheid en vraagt nu om raadquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee meer waar het over ging...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een lul van 30 cmToch handig, tegelijk fokken en neuken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepost vanaf mij iPhone.![]()
Trouwens ik ben al gekomen, stop maar met pijpen![]()
widgets dude, widgetsquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik vind een besturingssysteem of gsm helemaal niet de moeite waard om over te discussieren. Je kunt toch met allebei bellen en whatsappen? Wat moet je er nog meer mee dan?
Vriendin heeft een android, even een backup maken en normaal syncen met je PC is een hele opgavequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een onzin. Heb zelf jaren lang een iphone gehad en nu een nexus 4, mijn nexus was sneller geinstalleerd dan een iphone
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef Smack10 het volgende:
Ja![]()
Ben zo fly toch loop ik op de aarde rond omdat ik zo dope ben dat ik niet door de douane kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Toch handig, tegelijk fokken en neuken he![]()
Trouwens ik ben al gekomen, stop maar met pijpen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
Toch handig, tegelijk fokken en neuken he![]()
Trouwens ik ben al gekomen, stop maar met pijpen
is ze dom of is ze dom?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vriendin heeft een android, even een backup maken en normaal syncen met je PC is een hele opgave
Er moet meer geneukt worden iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef Smack10 het volgende:
boeie gasten, beetje druk maken over een besturingssysteem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden iddJeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steek m ondertussen al op en drink even een slok.. jij ook dat is een befehl!![]()
je bent dus echt domquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.
Dat zal het zijn, ik ben dom, want ik kan niet net zoals bij een apple gewoon intuitief iets vinden.quote:
Dat soort dingen worden wel iets beter, maar het is idd een stuk slechter geregeld dan bij Apple.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.
Heeft me lang tegengehouden maar het gemak wint.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden wel iets beter, maar het is idd een stuk slechter geregeld dan bij Apple.
(persoonlijk vond ik het 'verplicht' gebruik van iTunes een reden om geen iPhone te willen)
samsung kiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft me lang tegengehouden maar het gemak wint.
Andere bedrijven leveren net zo makkelijk hun suite en die zijn vaak nog minder prettig dan iTunes...
Hier gaat er NOOIT een samsung in komen...quote:
ach ja, ik gebruik zowel apple als samsung producten, beide hebben hun voor- en nadelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier gaat er NOOIT een samsung in komen...
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, ik gebruik zowel apple als samsung producten, beide hebben hun voor- en nadelen
de afwerking is inderdaad van een ander niveau maar mijn samsung is makkelijker weer net te krijgen dan mijn apple producten juist omdat ze zo in elkaar zitten dus dat werkt ook weer 2 kanten opquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uit
Apple zijn autisten met hun altijd hetzelfde lelijke ontwerp..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uit
Daar staat de Jelly Bean niet op zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, het dagelijkse bash topic
Android is gewoon beter maar langzaam.
Apple neem je als je al apple hebt of een snelle mobiel wilt en de functies je niet boeien.
Gepost vanaf een trage Samsung Galxy S
Hetzelfde lelijke ontwerp wat anno nu door iedereen nagedaan wordt bedoel je?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Apple zijn autisten met hun altijd hetzelfde lelijke ontwerp..
Daarnaast verklaart het wel waarom Apple meuk altijd 200 euro duurder is als ze er maar 1 of 2 per jaar uitbrengen..
Vergeet steeds te updatenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Daar staat de Jelly Bean niet op zeker
dat ontwerp kwam ook niet geheel van apple zelf af, ze lieten zich ook inspireren zelfde met de ipad, is niet erg maar doe niet of ze bij apple het wiel hebben uitgevondenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hetzelfde lelijke ontwerp wat anno nu door iedereen nagedaan wordt bedoel je?
Please, 2001 belde, ze willen hun frontjes terug.
Dat ze belachelijk duur zijn (100 euro meer voor 16GB, kostprijs iets van 8 euro?) is een feit.
Ik zie ook niet wie 'iedereen' is behalve opvolgende CEO's van Apple..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontwerp kwam ook niet geheel van apple zelf af, ze lieten zich ook inspireren zelfde met de ipad, is niet erg maar doe niet of ze bij apple het wiel hebben uitgevonden
nee inderdaad dat andere smartphones erop lijken (of beter gezegd smartphones lijken allemaa lwel wat op elkaar) komt gewoon omdat voortvloeit uit het ontwerpproces, dit is hoe het het beste en prettigste werktquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wie 'iedereen' is behalve opvolgende CEO's van Apple..
Ze waren alleen de eerste met een plak zwart met voornamelijk scherm. De eerste 3 generaties alleen in zwart te krijgen, en nu is alles zwart, plat, vierkant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontwerp kwam ook niet geheel van apple zelf af, ze lieten zich ook inspireren zelfde met de ipad, is niet erg maar doe niet of ze bij apple het wiel hebben uitgevonden
nee hoor niet de eerstequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze waren alleen de eerste met een plak zwart met voornamelijk scherm. De eerste 3 generaties alleen in zwart te krijgen, en nu is alles zwart, plat, vierkant.
Magoed, Siemens was de eerste met een slidephone en die bestaan niet eens meer
You catch my drift... Strikt genomen is alles afgekeken van designers van sci-fi films en series natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor niet de eerste
[ afbeelding ]
iets geheel nieuws ontwerpen is natuurlijk ook erg moeilijk aangezien er al zoveel zooi ontworpen voor normaal gebruik en voor tv/filmquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
You catch my drift... Strikt genomen is alles afgekeken van designers van sci-fi films en series natuurlijk
Iets goeds ontwerpen is echter best geld waard en maakt applegebruikers ook zo merktrouw ondanks het kostenplaatje. Ik vind het met mijn inkomen een stervensdure telefoon, maar het is wel de enige telefoon waar ik nergens bij na hoef te denken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets geheel nieuws ontwerpen is natuurlijk ook erg moeilijk aangezien er al zoveel zooi ontworpen voor normaal gebruik en voor tv/film
Uw punt?quote:
over het gebruiksgemak kan ik niet oordelen, ik werk al zolang met dit soort apparatuur dat ik nooit lang hoeft te wennen en alles makkelijk oppik en terug vindtquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iets goeds ontwerpen is echter best geld waard en maakt applegebruikers ook zo merktrouw ondanks het kostenplaatje. Ik vind het met mijn inkomen een stervensdure telefoon, maar het is wel de enige telefoon waar ik nergens bij na hoef te denken.
Android komt aardig mee hoor, maar heeft nog een hoop gebruiksgemak te leveren wat mij betreft.
Apple daarentegen zou eens meer dan 1 uiterlijk aan het OS mee moeten leveren zodat er nog IETS in te stellen valt, naast wat tweaks waar je nu voor moet jailbreaken waardoor het allemaal net-niet is.
Correctquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Correctik technisch gezien niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijn weg meestal wel en doe dat vaak liever voor ik mijn telefoon/pc/tv/receiver/horloge helemaal op smaak instel, maar daar hadden we het niet over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
over het gebruiksgemak kan ik niet oordelen, ik werk al zolang met dit soort apparatuur dat ik nooit lang hoeft te wennen en alles makkelijk oppik en terug vindt
Er is genoeg ruimte voor verbetering, de vraag is of het je de meerwaarde waard is. Ik ben geen blinde volger van Apple, maar als geld geen issue was had ik mijn huis er vol mee staan. (alleen qua games kom ik er dan erg bekaaid vanaf dus dat blijft ook een reguliere PC)quote:maar het komt toch neer op wat we al zeiden, beide hebben ze goede en slechte punten het gaat uiteindelijk om smaak en daar valt niet over te twisten
Valt wel mee hoor. Veel dingen zijn beter dan bij een iPhone. (heb beide gehad). Apple is beter in integratie met andere producten. Als je alles van Apple hebt, is het wel makkelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Android komt aardig mee hoor, maar heeft nog een hoop gebruiksgemak te leveren wat mij betreft.
Ik hoef alleen maar met mijn gmail in te loggen en ik ben klaar. Synchronisatie van alles binnen 2, 3 minuutjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Android zou een stuk makkelijker worden als er gewoon een G+ account aan dient te hangen ipv voor elke poep en scheet los een account in te moeten voeren.
Er is ook een G+ account die je dan wel zelf moet aanmaken naar keuze.. Maar backup maken kan er dus mee, en van telefoon naar telefoon kan je er ook al mee doen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Android zou een stuk makkelijker worden als er gewoon een G+ account aan dient te hangen ipv voor elke poep en scheet los een account in te moeten voeren. Koppel daarbij betere synchronisatie opties en je bent al een stap verder in mijn ogen. Als ik met google niet een eenduidig antwoord op de vraag "hoe maak ik een back-up van mijn android" kan vinden, dan doe je iets niet goed volgens mij. (hell, het androidtopic gaf me vijf opties van vijf users die allen hun werk niet deden)
met 1 account instellen was mijn note 2 helemaal automatisch gesyncd vanaf mijn s3quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind mijn weg meestal wel en doe dat vaak liever voor ik mijn telefoon/pc/tv/receiver/horloge helemaal op smaak instel, maar daar hadden we het niet over.
Stroomlijning en het intuitief maken van menu's is belangrijk, eenvoudige back-up mogelijkheden op een locale PC is belangrijk, fatsoenlijke koppeling met een account is belangrijk.
Apple forceert je dat, maar het resultaat is een telefoon die je vaak maar 1x hoeft in te stellen en van generatie op generatie mee te nemen is door een simpele sync.
Android zou een stuk makkelijker worden als er gewoon een G+ account aan dient te hangen ipv voor elke poep en scheet los een account in te moeten voeren. Koppel daarbij betere synchronisatie opties en je bent al een stap verder in mijn ogen. Als ik met google niet een eenduidig antwoord op de vraag "hoe maak ik een back-up van mijn android" kan vinden, dan doe je iets niet goed volgens mij. (hell, het androidtopic gaf me vijf opties van vijf users die allen hun werk niet deden)
[..]
Er is genoeg ruimte voor verbetering, de vraag is of het je de meerwaarde waard is. Ik ben geen blinde volger van Apple, maar als geld geen issue was had ik mijn huis er vol mee staan. (alleen qua games kom ik er dan erg bekaaid vanaf dus dat blijft ook een reguliere PC)
Om wat ermee te doen? Er zijn binnen iOS een paar dingen die ik zou willen kunnen aanpassen als gebruiker, maar nu ik voor het eerst een jailbreak gebruik om die tweaks te hebben merk ik dat ik die nauwelijks gebruik terwijl ik veel inlever op mijn stabiliteit en compatibilteit. Het betreft een paar dingen die Apple na 5 jaar gewoon eens in zou kunnen bouwen. (sneller toegang tot verlichtingssterkte, betere ondersteuning voor gestures/multitasking) die in Android vaak wel ingebakken zitten. En F.Lux zou ook gewoon op de itunesshop moeten kunnen maar vereist Apple net teveel toegang tot onderlagen als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Veel dingen zijn beter dan bij een iPhone. (heb beide gehad). Apple is beter in integratie met andere producten. Als je alles van Apple hebt, is het wel makkelijk.
Android is beter in vrijheid voor de gebruiker.
Telefoon van mijn vriendin had een waslijst aan accounts, synchronisatie deed geen ruk kennelijk en apps moesten handmatig weer van de marketplace worden gehaald. Dat het niet duidelijk in het menu zit vind ik al een probleem.quote:Ik hoef alleen maar met mijn gmail in te loggen en ik ben klaar. Synchronisatie van alles binnen 2, 3 minuutjes.
Kwestie van eerst nadenken, kijken, en dan kijken of je moet verdedigen of kunt lerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef PeZu het volgende:
maar goed zo zie je maar weer dat een normale discussie ook zelfs op fok kan
ik ga er vanuit dat je (of e ander) altijd wel wat kan lerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om wat ermee te doen? Er zijn binnen iOS een paar dingen die ik zou willen kunnen aanpassen als gebruiker, maar nu ik voor het eerst een jailbreak gebruik om die tweaks te hebben merk ik dat ik die nauwelijks gebruik terwijl ik veel inlever op mijn stabiliteit en compatibilteit. Het betreft een paar dingen die Apple na 5 jaar gewoon eens in zou kunnen bouwen. (sneller toegang tot verlichtingssterkte, betere ondersteuning voor gestures/multitasking) die in Android vaak wel ingebakken zitten. En F.Lux zou ook gewoon op de itunesshop moeten kunnen maar vereist Apple net teveel toegang tot onderlagen als ik het goed begrijp.
[..]
Telefoon van mijn vriendin had een waslijst aan accounts, synchronisatie deed geen ruk kennelijk en apps moesten handmatig weer van de marketplace worden gehaald. Dat het niet duidelijk in het menu zit vind ik al een probleem.
Let wel, ik heb er slechts af en toe over haar schouder mee mogen kijken terwijl ik ernaast zat te googlen naar mogelijkheden, maar mijn eerste indruk is dat je windows 3.11 naast W7 houdt. (Begrijp me goed, sommige dingen zijn zo zwaar verneukt in W7 dat ik soms wens dat ik dezelfde toegang had tot dingen als in WXP. "Mappen delen was nog nooit zo makkelijk als in Windows 7" LIE! Ik moet nu 3x aangeven dat ik GVD een map wil delen)
[..]
Kwestie van eerst nadenken, kijken, en dan kijken of je moet verdedigen of kunt leren
Negativquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef Smack10 het volgende:
Ben zo fly toch loop ik op de aarde rond omdat ik zo dope ben dat ik niet door de douane kom
Jonathan Ive gaat nu samen met Craig Federighi het design en de mogelijkheden in iOS verder ontwikkelen. Grote kans dat het skeumorfisch design dus gaat verdwijnen en er een strakker design voor terug komt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om wat ermee te doen? Er zijn binnen iOS een paar dingen die ik zou willen kunnen aanpassen als gebruiker, maar nu ik voor het eerst een jailbreak gebruik om die tweaks te hebben merk ik dat ik die nauwelijks gebruik terwijl ik veel inlever op mijn stabiliteit en compatibilteit. Het betreft een paar dingen die Apple na 5 jaar gewoon eens in zou kunnen bouwen. (sneller toegang tot verlichtingssterkte, betere ondersteuning voor gestures/multitasking) die in Android vaak wel ingebakken zitten. En F.Lux zou ook gewoon op de itunesshop moeten kunnen maar vereist Apple net teveel toegang tot onderlagen als ik het goed begrijp.
Er zijn prachtige telefoons (los van de operating software) neem nou die ene van Sony die tegen water en stof kan.. Waarom kan zo één niet met IOS??? Maarja ik ben het wel met hem eens want dit dikgedrukte is dus ook wat ik al vervelend vind met Android.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Phil Shiller vanavond in een interview, ik quote; Schiller also criticized Android for an apparent lack of integrated software solutions. "When, you take an Android device out of the box, you have to sign up to nine accounts with different vendors to get the experience iOS comes with," he said. "They don't work seamlessly together."
Wat een hoop onzin kwam er uit Phil Schiller in een
interview vanavond. Krijgen ze het te hoog in hun bol, zijn ze bang? Klacht, Apple bazen die maar onzin rond blaten en Steve Jobs proberen na te doen wat ze niet lukt...
ja man ben continu aan het updatenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef LethalNinja het volgende:
oh en IOS is ook niet alleen maar gebruiksvriendelijk want Itunes vind ik ook irritant, moet altijd worden geupdate en gesyncrhonseerd en dan is het weer niet in orde en moet het weer worden gereset etc...
Sinds iTunes 11 is het enorm verbeterd. Ja, wel even wennen want het staat op een andere maar betere plek, maar het is niet meer die trage stront die het was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef LethalNinja het volgende:
oh en IOS is ook niet alleen maar gebruiksvriendelijk want Itunes vind ik ook irritant, moet altijd worden geupdate en gesyncrhonseerd en dan is het weer niet in orde en moet het weer worden gereset etc...
nou nou moet dat nou ¬_¬quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man ben continu aan het updaten![]()
ik heb ook liever een suite die nooit update en met achterhaalde techniek werkt, veel fijner
ik vroeg bij jouw post exact hetzelfde afquote:
Dat skeumorfisch design vind ik niet heel erg, als het maar duidelijk is. De aanpassing van iOS4 naar 5 was al een flinke frisse douche maar ik heb me vaak een ongeluk gezocht naar mijn memorecorder die van opnameknop ineens naar blauw vlak met microfoon ging.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jonathan Ive gaat nu samen met Craig Federighi het design en de mogelijkheden in iOS verder ontwikkelen. Grote kans dat het skeumorfisch design dus gaat verdwijnen en er een strakker design voor terug komt.
Ziet er fris en helder uit, ik denk ook wel dat er genoeg speelruimte in Dashboard en notificatiecentrum zit om meer mee te doen, zoals ook het opstartscherm bij lock effectiever gebruikt kan worden. (ik wil er bijvoorbeeld een klok op in kunnen stellen of standaard een RSS-feed kunnen draaien, iets wat er nog steeds niet standaard inzit)quote:Ook gaan er geruchten dat het zoekveld een dashboard gaat worden net als in OSX. Daar dan snellere instellingen komen en mogelijk widgets.
Zoiets krijg je dan.
[ afbeelding ]
Oplossing is simpel: geef mensen de keuze en flexibiliteit. Geef aan wat je wel of niet wil gebruiken en waar je ze wil hebben staan. Technisch mogelijk, kost niet zoveel resources en hoeft de stabiliteit niet in gevaar te brengen.quote:Nou moeten ze dan wel goede widgets uitkiezen om daar te plaatsen, want wat je hier ziet boeit mij eigenlijk geen flikker als dat er zou staan. Data Usage en de mogelijkheid tot snel aanpassen van helderheid spreken mij aan, de rest mag weg.
fucking mee eens. Al boeit het niet gek veel, maar als iOS dan toch screenshots maakt om meteen beeld terug te geven dan kunnen die ook gebruikt worden om aan te geven waar je ook alweer mee bezig was. Maar dan zitten we nog met een probleempje...quote:En qua multitasking mogelijkheid zou ik graag van onder het scherm naar boven zien om gebruikte apps te zien. En dan niet alleen als app, maar op deze manier;
[ afbeelding ]
Dat ziet er op zich wel goed uit.
Dit inderdaad. Mijn 4 raakte op een gegeven moment letterlijk lam en stroef, reparatie zorgde voor een homeknop die 2 weken goed werkte en daarna eigenlijk weer de oude kuren ging vertonen. Daar ook gratis weer laten vervangen maar twee weken later weer hetzelfde probleem (iPhonegarage.nl)quote:En ik wil niet de home knop willen gebruiken om dit scherm naar boven te halen. Die knop raakt nog eens verrot doordat ik hem zo vaak moet gebruiken, dat zou niet moeten.
Zeg ikquote:Op de iPad zou men multitasken helemaal interessant moeten kunnen maken met dezelfde gestures als je ook in Mac OS X hebt. Om ook binnen een app meerdere dingen tegelijk te kunnen doen. Om een voorbeeld te noemen; Pages waar ik met behulp van 3 of 4 vingers naar beneden swipe, verschillende documenten naast elkaar snel kan zien. Of 3 / 4 vingers naar boven swipen om de gebruikte apps naast elkaar te zien. Ook weer hetzelfde zoals in Mac OS X.
itunes heeft echt wel elke maand een update die groter is dan het pakket zelf haast, das wel jammer.quote:
Sinds die update vind ik het wel bagger en contra-intuitief werken, om maar te zwijgen dat het doet wat ik wil om eerlijk te zijn. Meermalen per ongeluk mijn telefoon ontkoppeld ipv verkend...quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sinds iTunes 11 is het enorm verbeterd. Ja, wel even wennen want het staat op een andere maar betere plek, maar het is niet meer die trage stront die het was.
Nou...quote:Updates zijn er trouwens maar zelden.
Maar Android heeft daar 4 knoppen voor nodig, en das ook niet nodig volgens mij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef BlackLining het volgende:
Die Homeknop heb ik ook wel eens gedonder mee gehad ja. Wat dat betreft, gewoon (wederom) hetzelfde doen als Android zou ik zeggen. Volledige voorkant is een digitizer die touch kan opnemen, ook die knop. Gewoon de fysieke knop eruit dus. Meer ruimte voor accu, minder kans om kapot te gaan. Gewoon met touch doen, zorgen voor een hogere pressure drempel en eventueel feedback via een trilfunctie als de knop ingedrukt wordt. Gaat prima. Desnoods graveer je nog de rand van de knop erin zodat je nog enigzins reliëf voelt, dat moet ook geen probleem zijn.
3 tegenwoordigquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar Android heeft daar 4 knoppen voor nodig, en das ook niet nodig volgens mij.
Het enige uit dit rijtje wat direct gekopieerd is van Android, is het notificatiecentrum. Widgets is iets wat voor Android al op ontzettend veel apparaten stond en echt geen Android eigen. Multitasking gejat, wat? Dan zou elk apparaat dit van Windows of misschien nog wel eerder gejat hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik lach me de ballen uit mijn broek als iOS7 widgets krijgt. Notificaties gejat, multitasking gejat, wanhopige poging gedaan Maps te kopieeren, sync methodes gejat, en dan straks ook de widgets zeker. Wat is het volgende? Apple Now?
Alleen de terugknop, maar ik vind het ook prima als dat gewoon in het menu op het scherm zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
3 tegenwoordig
Ach ja, terug- en menu knoppen die altijd op hetzelfde punt zitten vind ik een stuk prettiger eigenlijk dan de volledige willekeur van besturing die in iOS heerst wat dat betreft.
Het is lastig hoor om aan de ene kant aan te geven dat je ios heerlijk vind en datzelfde hebt bij de 4S en tegelijkertijd wilt aangeven dat je ook de Android gebruikers respecteert terwijl je eigenlijk een hekel aan de OS hebt. #first world pr0bl3mzzquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vroeg bij jouw post exact hetzelfde af
itunes bestaat 12 jaar dat zijn 144 updates volgens mij zij er 80 itnues versies en die liggen steeds langer uit elkaar dus klopt nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
itunes heeft echt wel elke maand een update die groter is dan het pakket zelf haast, das wel jammer.
[..]
Sinds die update vind ik het wel bagger en contra-intuitief werken, om maar te zwijgen dat het doet wat ik wil om eerlijk te zijn. Meermalen per ongeluk mijn telefoon ontkoppeld ipv verkend...
[..]
Nou...
Dat dashboard op de bovenste foto lijkt wel m'n ouwe HTC Desire met de widgets ingesteld. Dat op die onderste foto is dan wel weer handig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jonathan Ive gaat nu samen met Craig Federighi het design en de mogelijkheden in iOS verder ontwikkelen. Grote kans dat het skeumorfisch design dus gaat verdwijnen en er een strakker design voor terug komt.
Ook gaan er geruchten dat het zoekveld een dashboard gaat worden net als in OSX. Daar dan snellere instellingen komen en mogelijk widgets.
Zoiets krijg je dan.
[ afbeelding ]
Nou moeten ze dan wel goede widgets uitkiezen om daar te plaatsen, want wat je hier ziet boeit mij eigenlijk geen flikker als dat er zou staan. Data Usage en de mogelijkheid tot snel aanpassen van helderheid spreken mij aan, de rest mag weg.
En qua multitasking mogelijkheid zou ik graag van onder het scherm naar boven zien om gebruikte apps te zien. En dan niet alleen als app, maar op deze manier;
[ afbeelding ]
Dat ziet er op zich wel goed uit. En ik wil niet de home knop willen gebruiken om dit scherm naar boven te halen. Die knop raakt nog eens verrot doordat ik hem zo vaak moet gebruiken, dat zou niet moeten.
Op de iPad zou men multitasken helemaal interessant moeten kunnen maken met dezelfde gestures als je ook in Mac OS X hebt. Om ook binnen een app meerdere dingen tegelijk te kunnen doen. Om een voorbeeld te noemen; Pages waar ik met behulp van 3 of 4 vingers naar beneden swipe, verschillende documenten naast elkaar snel kan zien. Of 3 / 4 vingers naar boven swipen om de gebruikte apps naast elkaar te zien. Ook weer hetzelfde zoals in Mac OS X.
Ik heb echt de indruk dat ik elke 2 maanden een update krijg. Het is een kleine irritatie want het verloopt altijd vlekkeloos, maar zeggen dat er niet vaak een update is vind ik ook onzin.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
itunes bestaat 12 jaar dat zijn 144 updates volgens mij zij er 80 itnues versies en die liggen steeds langer uit elkaar dus klopt niet
om de 2 maanden klopt ook wel gemiddeldquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb echt de indruk dat ik elke 2 maanden een update krijg. Het is een kleine irritatie want het verloopt altijd vlekkeloos, maar zeggen dat er niet vaak een update is vind ik ook onzin.
Begrijp me niet verkeerd, skeumorfisch vind ik ook mooi maar het is wel een feit dat iOS er al heel lang bijna hetzelfde uit ziet. Als Jonathan Ive met een nieuw en een strakker design komt, zou dat alleen maar mooi zijn. Maar als het niet komt, is het ook weer geen groot probleem. Het deisgn is niet saai om het zo maar even te zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat skeumorfisch design vind ik niet heel erg, als het maar duidelijk is. De aanpassing van iOS4 naar 5 was al een flinke frisse douche maar ik heb me vaak een ongeluk gezocht naar mijn memorecorder die van opnameknop ineens naar blauw vlak met microfoon ging.
Ongelukkige keuze voor een update in mijn ogen.
Dan krijg je waarschijnlijk veel problemen met stabiliteit e.d. en maak je het systeem te open.quote:Verder mag het wel frisser inderdaad. Of de optie krijgen dat je zelf je set kunt ontwerpen en verpatsen in de iTunes winkel als het werkt bijvoorbeeld.
Notificatiecentrum mag van mij echt helemaal leeg zijn op notificaties na. Ik heb die weerwidget en koersenwidget ook uitgeschakeld want ik vind het ontzettend lelijk en in de weg zitten. Tevens hoef ik niet elke keer wanneer ik het notificatiecentrum open ook die widgets te zien, daar heb ik niet die notificatiecentrum voor.quote:[..]
Ziet er fris en helder uit, ik denk ook wel dat er genoeg speelruimte in Dashboard en notificatiecentrum zit om meer mee te doen, zoals ook het opstartscherm bij lock effectiever gebruikt kan worden. (ik wil er bijvoorbeeld een klok op in kunnen stellen of standaard een RSS-feed kunnen draaien, iets wat er nog steeds niet standaard inzit)
Dat is niet echt hoe Apple het graag ziet denk ik. Dat zullen we niet zo snel gaan zien.quote:Oplossing is simpel: geef mensen de keuze en flexibiliteit. Geef aan wat je wel of niet wil gebruiken en waar je ze wil hebben staan. Technisch mogelijk, kost niet zoveel resources en hoeft de stabiliteit niet in gevaar te brengen.
Ook hoop ik dat ik niet alles via de search moet benaderen.
Concept dashboard zou wat mij betreft goeddeels weg te werken moeten zijn in het notificatiecentrum. (iig het weer, verbindingen/brightness, agenda-spoedknop) De rest zou ik liever onder de searchpagina willen zien als homepage zegmaar.
Het ziet er een stuk leuker uit dan icoontjes die je overal al op de telefoon tegen komt en het geeft je veel meer het idee dat je actief aan het multitasken bent.quote:fucking mee eens. Al boeit het niet gek veel, maar als iOS dan toch screenshots maakt om meteen beeld terug te geven dan kunnen die ook gebruikt worden om aan te geven waar je ook alweer mee bezig was. Maar dan zitten we nog met een probleempje...
Ik denk dat die home knop veel langer mee zal gaan op het moment dat je dus gestures gebruikt voor multitasking. 3 keer zo lang en dan zouden ze die knop in principe zo kunnen laten als hij is. Nu wordt hij gewoon overmatig veel gebruikt en gaat hij langzaam kapot.quote:Dit inderdaad. Mijn 4 raakte op een gegeven moment letterlijk lam en stroef, reparatie zorgde voor een homeknop die 2 weken goed werkte en daarna eigenlijk weer de oude kuren ging vertonen. Daar ook gratis weer laten vervangen maar twee weken later weer hetzelfde probleem (iPhonegarage.nl)
Het is gewoon DE zwakke schakel en mijn inziens ook prima vervangen kunnen worden door de enige knop die echt goed stevig lijkt te zijn, de aan-uit knop. Of de home-knop vervangen door een dergelijke knop die wat kan hebben. Maar dat ben ik.
Wat betreft het ordinaire multitasken: wat is er mis met gestures als je tot 5 vingers kunt verwerken?
Ik ben heel benieuwd wat iOS 7 ons komt brengen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Jonathan Ive er echt goed werk van gaat maken en met een aantal hele nuttige features gaat komen. En ik hoop dat het dashboard zal komen want daarmee maak je voor velen jailbreaken onnodig.quote:Zeg ik
Ik heb pas een macbook gekocht, moest allemaal dingen instellen, apple account, cloud en er werd naar nog meer dingen gevraagd. Nou hoort dit bij de aanschaf en vind ik het derhalve geen ramp, maar gebruik t dan niet als tegenargument. Tevens hoefde ik voor android niets in te stellen, inloggen met mn gmail en alles was klaar voor gebruik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Phil Shiller vanavond in een interview, ik quote; Schiller also criticized Android for an apparent lack of integrated software solutions. "When, you take an Android device out of the box, you have to sign up to nine accounts with different vendors to get the experience iOS comes with," he said. "They don't work seamlessly together."
interview vanavond. Krijgen ze het te hoog in hun bol, zijn ze bang? Klacht, Apple bazen die maar onzin rond blaten en Steve Jobs proberen na te doen wat ze niet lukt...
Het is ook niets officieels. Dit is puur een concept van iemand die het leuk vond om te maken maar niet van Apple zelf. Hoe het er werkelijk uit gaat zien en of het gaat komen, dat is nog maar de vraag. Voor nu is het alleen hopen en hopen dat het goed uitgewerkt wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat dashboard op de bovenste foto lijkt wel m'n ouwe HTC Desire met de widgets ingesteld. Dat op die onderste foto is dan wel weer handig.
Tja dat krijg je als je links en rechts door de concurrentie wordt ingehaald en zelfs verbetert op technologie gebied. Dan gaat de Apple marketingmachine in overdrive om vooral de tegenpartij in een kwaaddaglicht neer te zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef alwaysonhold het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |